Comunicat de presă
Black Friday
la ING Bank România

București, 20 noiembrie 2023

Black Friday la ING Bank România – de aproape 4 ori creșteri de vânzări la credit card și de 3 ori la depozite

 

ING Bank România a încheiat campania de Black Friday din 2023, desfășurată în perioada 7-14 noiembrie, cu o serie de creșteri remarcabile față de intervalul similar din luna precedentă:

• sumele noi acordate de bancă au fost de aproape 4 ori mai mari pentru cardurile de credit și de peste 2 ori mai mari pentru creditele de nevoi personale. Aproximativ 4 din 5 aplicații pentru cardurile de credit și 3 din 4 aplicații pentru creditele de nevoi personale au fost realizate 100% online, în perioada campaniei;

• de 3 ori mai mulți clienți au economisit și au beneficiat de dobânzile speciale la Bonus Depozit în lei și la Depozitul la termen în euro;

• de 2 ori mai multi clienți au utilizat ING Bazar pentru cumpărături, economisind astfel peste 500.000 lei din cashback, pe lângă reducerile aplicate de comercianții parteneri. Principalele domenii de interes ale clienților pentru cumpărăturile realizate prin ING Bazar au fost fashion, librării, cosmetice și electronice;

• de 2 ori mai multe deschideri de conturi ING Young, prin care copiii beneficiază de card bancar și de Home’Bank dedicate și fac primii pași către un comportament financiar sănătos, îndrumați de părinți.

În timpul campaniei de Black Friday, aproximativ 30 de mii de clienți ai băncii au realizat peste 50 mii de tranzacții cu eșalonare în rate, prin intermediul cardurilor de credit ING.

ING Bank România se află la cea de-a cincea campanie consecutivă de Black Friday, pe care o organizează în mod tradițional în luna noiembrie, încă din anul 2019. Ofertele de anul acesta, valabile în perioada 7-14 noiembrie 2023, au vizat atât creditarea, cât și economisirea, cuprinzândnu mai puțin de 8 produse cheie pentru clienți:

• până la 48 de rate cu dobândă 0% la parteneri, prin ING Credit Card;

• cashback dublu în ING Bazar din aplicația ING Home’Bank, la prima tranzacție făcută la oricare dintre magazinele partenere;

• reducere de până la 1 punct procentual pentru împrumuturi peste 20.000 de lei prin ING Personal (creditul de nevoi personale cu dobândă fixă);

• dobândă de 7,5% pe an pentru produsul Depozit Bonus în lei;

• dobândă de 4% pentru Depozitul la termen în euro pe 1 an;

• clienții (parinți) cu un cont ING Young deschis pentru copilul lor în perioada campaniei prin aplicația mobilă ING Home'Bank și un cont de economii (la care să aibă acces copilul prin ING Young) în care pun deoparte 100 de lei până pe 30 noiembrie 2023, vor primi 100 de lei suplimentar de la ING pentru copil în luna decembrie;

• discount de 2 puncte procentuale la marja băncii pentru ING Extra’ROL, linia de credit atașată contului curent;

• Opțiunea ING Gold gratuită timp de 6 luni pentru clienții noi care și-au achiziționat pachetul ING Card Complet și Opțiunea ING Gold în perioada campaniei.

 

Despre ING Bank România

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.