Clienții ING pot bloca tranzacțiile nedorite din Home’Bank

Clienții ING pot bloca tranzacțiile nedorite din Home’Bank

Pentru siguranța clienților, ING a lansat o nouă secțiune „Permisiuni” în Home’Bank, care le oferă acestora posibilitatea de a dezactiva complet tipurile de tranzacții cu cardul pe care nu le folosesc. Astfel, clienții pot alege să blocheze retragerea de numerar de la bancomat, plățile pe internet sau la POS, dar și operațiunile care se încadrează în cele mai frecvente tipologii de fraudă: tranzacțiile cu criptomonede, cele în afara Spațiului Economic European sau plățile de tip „jocuri de noroc”. 

„În ING, oferim clienților noștri soluții relevante pentru a-și administra cardurile într-un mod cât mai simplu și intuitiv, dar și pentru a diminua cât mai mult riscurile de fraudă și a-i ajuta să își protejeze conturile bancare. Cu secțiunea Permisiuni, am creat un strat suplimentar de siguranță pe care clienții îl pot folosi proactiv pentru cardurile lor. Tot ce trebuie să facă este să intre în Home’Bank și să își dezactiveze singuri acele tipuri de tranzacții cu potențial de risc, pe care știu că nu obișnuiesc să le facă. 
De exemplu, dacă nu vor să cumpere criptomonede cu cardul ING, filtrul va funcționa automat și va bloca toate plățile către comercianți de criptomonede. Sau, dacă fac des plăți pe internet, pot folosi un card virtual special pentru cumpărăturile online, atașat unui cont secundar în care mută strict cât au nevoie, ceea ce înseamnă că pe contul principal ar putea bloca tranzacțiile online.” – Alexandra Toabeș, Customer Journey Expert, divizia Carduri, în cadrul ING Bank România.  
 

Clienții pot accesa noile tipuri de permisiuni în Home’Bank, în secțiunea Produse și Servicii-> Cardurile ING-> Selectează cardul dorit-> Limite și Permisiuni Card, precum și din meniul Mai multe-> Servicii și setări -> Limite și permisiuni card. 
Pentru fiecare card pe care îl dețin, aceștia pot dezactiva diferite tranzacții și operațiuni. 
Dacă se răzgândesc, operațiunile blocate pot fi pot reactivate la fel de simplu și rapid, tot din Home’Bank.
 

„Odată ce obțin acces la fondurile victimei, o metodă preferată a fraudatorilor este să direcționeze sumele, prin intermediul cardului, către portofele electronice de criptomonede, efectuând tranzacții pentru investiții în criptomonede sau de tip transfer, pentru a se pierde urma banilor. Frecvent, preferă să realizeze plăți la comercianți din afara Uniunii Europene, cu mai puține reglementări, pentru a reduce șansele ca banii victimelor să fie recuperați. Recomandăm clienților să fie extrem de vigilenți când vine vorba de datele lor personale și bancare. Totodată, le recomandăm să își dezactiveze din Home’Bank acele operațiuni pe care știu că nu le efectuează. Și, pentru un plus de siguranță, pentru că e sezonul vacanțelor, să folosească un card virtual, pentru că indiferent ce s-ar întâmpla, un fraudator nu va putea niciodată să cheltuiască mai mult decât găsesc în contul secundar.” – Raluca Voicu, Manager Issuer and Acquirer Fraud Investigations, în cadrul ING Bank România.

Funcții de securitate în Home’Bank

  • Geolocalizarea. În acest an, ING a lansat serviciul de geolocalizare - o nouă funcționalitate din Home’Bank care folosește coordonatele GPS ale telefonului și poate bloca operațiunile suspecte realizate din alte arii geografice.
  • Vezi unde ai salvat datele cardului. De anul trecut, clienții ING pot vedea pe ce site-uri și în ce aplicații sunt salvate cardurile lor pentru plăți viitoare. În cazul în care nu mai doresc să aibă datele cardurilor lor înregistrate, aceștia pot șterge token-ul asociat acelor comercianți direct din Home’Bank.
  • Serviciul afișare nume beneficiar (SANB), lansat inițial de ING pentru clienții săi și adoptat ulterior la nivelul sistemului bancar, afișează numele real al deținătorului contului atunci când sunt transferați bani, pentru diminuarea riscurilor de fraudă.
  • Totodată, clienții ING pot vedea în Home’Bank istoricul autentificărilor în contul lor, pot seta limita tranzacționale, pot primi notificări cu privire la tranzacțiile efectuate și pot bloca sau închide cardul din aplicație. 
    Mai mult, pot înregistra dispozitivele proprii ca fiind de încredere și pot accesa Home’Bank și autoriza operațiunile în siguranță, folosind amprenta digitală sau recunoașterea facială. 

ING  

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. 

Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.   

Accesibilitate

Dacă alegi să ascunzi meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?