ING Bank lansează
InBusiness

ING Bank România lansează InBusiness, pentru creșterea sănătoasă și durabilă a afacerilor mici și mijlocii.

Anul trecut, în România, au fost înființate 114.000 de afaceri mici și mijlocii, în creștere cu 10% față de anul 2021, iar 75% dintre respondenții unui studiu realizat de ING Bank, Impact Hub și Bravva Angels au declarat că afacerea lor este funcțională și generează venituri. În contextul în care interesul pentru antreprenoriat este tot mai pronunțat, blogul InBusiness își propune să aducă idei și informații concrete, pe diferite teme actuale, de la experți, precum și studii de caz și povești ale unor afaceri românești de succes.

„Antreprenorii au nevoie de instrumente predictibile pentru administrarea eficientă a afacerii, de sprijin pentru o creștere sănătoasă, precum și de soluții de finanțare potrivite nevoilor lor. În ING, suntem alături atât de antreprenorii aflați la început de drum, cât și de cei care au deja o afacere matură, pe tot parcursul dezvoltării afacerii lor. Conversațiile cu antreprenorii sunt o sursă continuă de inspirație pentru noi, învățam de la aceștia, le întelegem prioritățile și provocarile pe care le întâmpină. Așa am creat blogul InBusiness. Pe această platformă, ne propunem să facilităm schimbul de informații de la antreprenori pentru antreprenori, pentru a transforma informația în inspirație pentru business-uri și mai și.”Delia Olteanu, manager strategie segment IMM, divizia Business Banking, în cadrul ING Bank România.

În primele articole pentru blogul InBusiness, avocata Ana-Maria Udriște, fondator Avocatoo.ro, Corina Neagu, consultant resurse umane și fondator DARE, Raluca Prelucă, partener și consultant senior fonduri-structurale.ro, și Tudor Galoș, consultant în protecția datelor, cu o experiență de peste 20 de ani în business, au împărtășit din propria experiență în antreprenoriat.

Corina Neagu a explicat ce înseamnă, de fapt, să fii antreprenor și a oferit sfaturi valoroase pentru cei aflați la început de drum. La rândul său, Ana-Maria Udriște a oferit informații despre cum pot asigura antreprenorii resursele financiare necesare pornirii unei afaceri, despre vânzarea în avans a produselor digitale sau fizice sau dropshipping, dar și despre cum pot obține aceștia un credit cu acces instant la bani. Tudor Galoș a punctat care sunt cele mai des întâlnite greșeli în neglijarea protecției datelor personale, iar Raluca Prelucă a dezvăluit care sunt principalele mituri și adevăruri despre finanțările europene.

Totodată, cititorii vor putea descoperi povești de succes ale unor cunoscuți antreprenori români.

Informație și inspirație pentru un business și mai și

În cadrul blogului InBusiness, informațiile dedicate antreprenorilor sunt structurate în patru categorii:

  • Business ABC – va detalia cum pot naviga antreprenorii prin activitățile de zi cu zi, pentru gestionarea optimă a resurselor umane, securitatea datelor, alegerea partenerilor de afaceri și identificarea soluțiilor de finanțare potrivite;
  • MacroFocus – va oferi o perspectivă asupra evoluției principalilor indicatori macroeconomici. Antreprenorii vor afla cum și de ce este util să îi aibă în vedere indiferent de mărimea afacerii;
  • Afaceri sustenabile – va prezenta studii de caz, bune practici, inspirație și exemple despre pașii pe care îi pot face antreprenorii în tranziția lor spre afaceri mai sustenabile;
  • Fonduri Europene – va decripta amplul subiect al finanțărilor europene, cu informații practice și utile;
  • Pe Creștere – va pune accent pe importanța învățării continue și puterea parteneriatelor, oferind acces la resurse de dezvoltare prin programe precum Startarium și ScaleOut.

ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.