Pentru siguranța online a clienților, ING a lansat o nouă funcționalitate în Home’Bank: utilizatorii pot vedea pe ce site-uri și în ce aplicații sunt salvate cardurile lor pentru plăți ulterioare. În cazul în care nu mai doresc să aibă datele cardurilor lor înregistrate, clienții ING pot șterge token-ul asociat acelor comercianți direct din Home’Bank. Opțiunea este disponibilă doar pentru comercianții care au optat pentru varianta de folosire a token-ului, care înlocuiește datele reale ale cardului.
„Ni s-a întâmplat tuturor, cel puțin o dată, să nu ne mai amintim pe ce site-uri ne-am salvat cardul și, ulterior, să identificăm tranzacții. La ING, avem grijă ca datele cardurilor clienților noștri să fie salvate online în siguranță și, în același timp, ne dorim ca totul să fie cât mai simplu și transparent pentru aceștia. În Home’Bank avem aproape 1,3 milioane de clienți activi, care inițiază, lunar, peste 36 de milioane de sesiuni în aplicația mobilă. În prezent, aceștia au peste 2 milioane de token-uri active înregistrate la diferiți comercianți: magazine online, platforme de tip marketplace, de streaming, servicii de livrare și de transport. În orice moment, ei pot vedea în Home’Bank comercianții online la care și-au salvat cardul și token-urile asociate acestora. Astfel, cu un singur click, pot gestiona lista comercianților direct din aplicația de mobile banking.”, a spus Alina Iacomi, Tribe Lead Digital, în cadrul ING Bank România.
Token-ul reprezintă o serie de cifre care înlocuiește numărul real al cardului în tranzacțiile online, pentru un nivel sporit de securitate. Ultimele 4 cifre ale token-ului pot fi vizualizate în Home’Bank, alături de numele comerciantului la care sunt salvate datele cardului.
„La ING, siguranța clienților noștri este principala noastră preocupare. Astfel, integrăm securitatea, încă de la început, în toate produsele și serviciile dezvoltate. Prin noua funcție din Home’Bank, clientul ING are control deplin: poate vizualiza comercianții, token-ul și poate șterge singur, oricând dorește, token-ul asociat. Recomandăm tuturor clienților noștri să nu salveze cardurile la comercianții în care nu au încredere și dacă nu își propun să facă tranzacții recurente cu ei. De asemenea, subliniem importanța de a verifica periodic și de a șterge token-urile comercianților dacă nu își mai doresc să efectueze viitoare plăți. Totodată, dacă își șterg token-ul din Home’Bank, le recomandăm să îl șteargă și de la comerciant.”, a completat Bogdan Costea, Head of Information Security, ING Bank România.
În Home’Bank, în secțiunea „Produse”, aceștia trebuie să acceseze „Cardurile mele” și să dea click pe cardul dorit. La detaliile cardului, clienții ING vor putea vizualiza numele comercianților înregistrați, token-urile și opțiunea de ștergere a token-urilor asociate, oricând își doresc.
Anul trecut, ING a lansat funcționalitatea SANB – Serviciul Afișare Nume Beneficiar, care are ca obiectiv prevenirea fraudelor în rândul clienților care efectuează plăți online, pe lângă reducerea tranzacțiilor eronate, generate de introducerea greșită a beneficiarului (a contului IBAN). Mai exact, atunci când transferă bani din Home’Bank, clienții ING văd exact numele beneficiarului plății și se asigură că banii transferați se duc în contul care trebuie.
ING continuă să investească în sisteme dedicate, produse dezvoltate și implicarea în campanii de informare pentru plăți în siguranță în mediul online.
ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.
Accesibilitate