Contact

Noua ta super putere?

Poți rezolva cu ușurință chiar tu:

  • actualizarea de date
  • activarea sau blocarea cardului
  • obținerea extraselor de cont și a altor documente bancare

Control deplin asupra tranzacțiilor tale direct pe telefon.

Cum? Ne vedem în ING Home’Bank

Întrebări frecvente

Cu Home'Bank ai banca la îndemână și rezolvi ușor multe din operațiunile de care ai nevoie: actualizezi date, emiți și blochezi carduri, modifici limite card și numerar și câte și mai câte. Nu mai știi user sau parolă? Le afli direct din aplicație.

Actualizarea datelor se face direct din aplicația Home'Bank.

Numărul de telefon, adresa de e-mail și adresa de corespondență se pot vizualiza sau modifica din meniul "Mai multe", secțiunea "Datele mele de contact".

Alte informații despre actul de identitate, venit și detalii tranzacționale, se pot vizualiza sau modifica din meniul "Mai multe", secțiunea "Datele mele".

Alege opțiunea cea mai potrivită pentru tine:

  1. Login direct în Home'Bank, Produse -> Cardurile ING:
  2. Adaugă un card virtual – disponibil instant pentru plati online, plati la POS sau retrageri numerar dupa inrolarea intr-un portofel digital
  3. Adaugă un card fizic - Vei primi cardul în maximum 7 zile lucrătoare prin curier.

La ATM-urile din rețeaua ING pot fi eliberate următoarele tipuri de bancnote, în limita numerarului disponibil la momentul retragerii:

  • RON – bancnote de 10, 50, 100 și 200
  • EUR – bancnote 50

În ATM-urile ING pot fi introduse bancnote de următoarele valori:

  • RON - bancnote de 5, 10, 20, 50, 100, 200 și 500
  • EUR - bancnote de 10, 20, 50 și 100
În plus, poți găsi răspunsuri la întrebări în aplicația de mobil ING Home’Bank -> meniu Mai multe -> Am o întrebare.


Vezi cum poți rezolva problema

Poți urmări pas cu pas ce ai de făcut din lista noastră de tutoriale disponibile în aplicația Home’Bank Mai multe->Am o întrebare sau pe  canalul nostru de Youtube.

Scrie-ne pe chat *

Ne poți scrie rapid pe chat, direct din aplicația Home’Bank, secțiunea Mai multe-> Contact ING. Te întâmpină un chatbot care te va ajuta rapid și dacă este nevoie, te va redirecționa către un coleg.

*Serviciul este disponibil non-stop

Sună-ne direct din aplicație*

Dacă ne suni direct din Home’Bank, meniul Mai multe-> Contact ING, intri în contact cu colegii noștri care vor fi gata să îți răspundă mai rapid la întrebări.

*Serviciul este disponibil de luni până vineri între orele 08:00-18:00, iar pentru situații urgente, cum ar fi blocarea unui card sau raportarea unei fraude, ne puteți contacta non-stop.

Pentru soluționare petiții referitoare la produsele de investiții click aici

Persoanele juridice pot apela linia dedicată: 004 021 403 83 04 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate) de luni până vineri între orele 8:30-18:30.*

*cu excepția sărbătorilor legale

Sucursale și ATM-uri ING

Știm cât de important este timpul tău. Dacă ai nevoie să ajungi într-un ING Office, găsești cu ușurință adresa, programul sau serviciile oferite.

Incercam sa te localizam

Sediul central

ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREȘTI
Sediul social: Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, Clădirea nr. 3, 012095, Bucureşti, România

CUI: RO 6151100, J1994016100409/1994, ROONRC. J1994016100409
Domeniu și obiect principal de activitate, conform clasificării CAEN:
Cod CAEN 641- intermediere monetară
Cod CAEN 6419 - Alte activităţi de intermediere monetară.

Obiecte secundare: 6492 - Alte activităţi de creditare, 6499 - Alte intermedieri financiare n.c.a., 6611 - Administrarea pieţelor financiare, 6612 - Activităţi de intermediere a tranzacţiilor financiare, 6619 - Activităţi auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activităţi de asigurari şi fonduri de pensii, 6630 - Activităţi de administrare a fondurilor.

ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala București este înregistrată în Registrul instituțiilor de credit sub nr.RB-PJS-40024/18.02.1999 și își desfășoară activitatea în baza Notificării nr. TIC/2007/00479/CLF transmise în 16.03.2007 de Banca Centrală a Olandei către Banca Națională a României, în conformitate cu art. 48, alin. (1) din OUG 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului.

Cod SWIFT: INGBROBU

Tel: *2ING sau *2464 sau 031 406 2ING / 0 31 406 2464 apelabile atât din rețele* naționale, cât și din străinătate; Serviciul este disponibil de luni până vineri între orele 08:00-18:00, iar pentru situații urgente, cum ar fi blocarea unui card sau raportarea unei fraude, ne puteți contacta non-stop.
Tel persoane juridice: 021 403 83 04.

Aici se poate accesa înregistrarea ING Bank NV Amsterdam Sucursala București în Registrul BNR privind instituțiile de credit, secțiunea Sucursale ale institutiillor de credit din alte state membre.

Aici se poate accesa Certificatul de înmatriculare.

* În ceea ce privește tarifarea apelurilor, vă informăm că acestea sunt taxate conform tarifelor standard ale operatorului dumneavoastră de telefonie mobilă sau fixă. Costurile acestor apeluri pot varia în funcție de planul de tarif pe care îl aveți cu operatorul dumneavoastră. Dacă aveți nelămuriri sau întrebări cu privire la costurile apelurilor către My'Line, vă recomandăm să contactați direct operatorul dumneavoastră de telefonie pentru a obține detalii despre tarifele aplicabile în cazul apelurilor către numărul nostru.