Întrebări frecvente
Cu Home'Bank ai banca la îndemână și rezolvi ușor multe din operațiunile de care ai nevoie: actualizezi date, emiți și blochezi carduri, modifici limite card și numerar și câte și mai câte. Nu mai știi user sau parolă? Le afli direct din aplicație.
Cum îmi pot actualiza datele personale?
Cum îmi resetez parola?
Direct din pagina/ecranul de logare, accesând link-ul "Am uitat parola" pe telefon și “Resetează parola/digipass” pe desktop:
1. Introduci codul de utilizator/Alias
2. Introduci seria și numărul actului de identitate
3. Ulterior, vei primi pe numărul de telefon înregistrat la noi un SMS cu o noua parolă temporară, valabilă 15 zile, pe care o vei folosi la prima logare. După introducerea codului temporar, vei fi rugat să îți alegi o nouă parolă.
Cum îmi resetez codul de utilizator?
Cum emit un card?
Alege opțiunea cea mai potrivită pentru tine:
1. Login direct în Home'Bank, Produse -> Cardurile mele:
2. Adaugă un card virtual – disponibil instant pentru plati online, plati la POS sau retrageri numerar dupa inrolarea intr-un portofel digital
3. Adaugă un card fizic - Vei primi cardul în maximum 7 zile lucrătoare prin curier.
Cum blochez un card?
Direct din Home’Bank -> Produse și servicii -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele
Cum setez codul PIN?
Simplu. Tot din Home'Bank, Produse -> Cardurile mele
Selectezi cardul căruia vrei să-i schimbi codul PIN, apoi Setează/Schimbă PIN.
Ce tipuri de bancnote pot depune la un ATM ING?
În ATM-urile ING pot fi introduse bancnote de următoarele valori:
RON - bancnote de 5, 10, 20, 50, 100, 200 și 500
EUR - bancnote de 10, 20, 50 și 100.
Ce tipuri de bancnote pot retrage de la un ATM ING?
- RON – bancnote de 10, 50, 100 și 200
- EUR – bancnote 50 sau 100
Vezi cum poți rezolva problema
În cazul în care nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta sau tot nu te descurci, poți urmări pas cu pas tot ce ai de făcut din lista noastră de tutoriale Home'bank.
Sună-ne direct din aplicație
În cazul în care întrebarea ta este ceva mai complicată, poți să iei rapid legătura cu un coleg căruia să îi povestești pe larg ce se întâmplă și care să te ajute. Intră în meniul Contact ING din Home’Bank și vorbești direct cu un coleg.
Sună-ne sau Scrie-ne!
*2ING sau *2464
sau apelabile atât din rețele* naționale, cât și din străinătate:
Tel: 031 406 2ING sau 031 406 2464
Tel persoane juridice: 021 403 83 04
Sediul central
ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREȘTI
Sediul social: Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, Clădirea nr. 3, 012095, Bucureşti, România
CUI: RO 6151100, J40/16100/1994, ROONRC.J40/16100/1994
Domeniu și obiect principal de activitate, conform clasificării CAEN:
Cod CAEN 641- intermediere monetară
Cod CAEN 6419 - Alte activităţi de intermediere monetară.
Obiecte secundare: 6492 - Alte activităţi de creditare, 6499 - Alte intermedieri financiare n.c.a., 6611 - Administrarea pieţelor financiare, 6612 - Activităţi de intermediere a tranzacţiilor financiare, 6619 - Activităţi auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activităţi de asigurari şi fonduri de pensii, 6630 - Activităţi de administrare a fondurilor.
ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala București este înregistrată în Registrul instituțiilor de credit sub nr.RB-PJS-40024/18.02.1999 și își desfășoară activitatea în baza Notificării nr. TIC/2007/00479/CLF transmise în 16.03.2007 de Banca Centrală a Olandei către Banca Națională a României, în conformitate cu art. 48, alin. (1) din OUG 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului.
Tel: +40 31 406 2464
Cod SWIFT: INGBROBU
Aici se poate accesa înregistrarea ING Bank NV Amsterdam Sucursala București în Registrul BNR privind instituțiile de credit, secțiunea Sucursale ale institutiillor de credit din alte state membre.
Aici se poate accesa Certificatul de înmatriculare.
Sucursale și ATM-uri ING
Știm cât de important este timpul tău. Dacă ai nevoie să ajungi într-un ING Office acum poți programa o întâlnire astfel:
- Pentru persoane fizice: programare online, completează formularul de aici.
- Pentru persoane fizice și juridice: programare telefonică, selectezi orașul și Office-ul și suni la numărul afișat
* În ceea ce privește tarifarea apelurilor, vă informăm că acestea sunt taxate conform tarifelor standard ale operatorului dumneavoastră de telefonie mobilă sau fixă. Costurile acestor apeluri pot varia în funcție de planul de tarif pe care îl aveți cu operatorul dumneavoastră. Dacă aveți nelămuriri sau întrebări cu privire la costurile apelurilor către My'Line, vă recomandăm să contactați direct operatorul dumneavoastră de telefonie pentru a obține detalii despre tarifele aplicabile în cazul apelurilor către numărul nostru.