Contact

    Cum te putem ajuta?

    Cum te putem ajuta?

    Dacă ai întrebări, avem câteva moduri de a ajunge rapid la răspunsul pe care îl cauți:

    • Vezi singur(ă) cum se face rapid și ușor din Home'Bank
    • Ne scrii sau ne suni
    • Ne găsești în ING Office-ul preferat

    Întrebări frecvente

    Cu Home'Bank ai banca la îndemână și rezolvi ușor multe din operațiunile de care ai nevoie: actualizezi date, emiți și blochezi carduri, modifici limite card și numerar și câte și mai câte. Nu mai știi user sau parolă? Le afli direct din aplicație.

    Cum îmi pot actualiza datele personale?

    Cum îmi resetez parola?

    Direct din pagina/ecranul de logare, accesând link-ul "Am uitat parola" pe telefon și “Resetează parola/digipass” pe desktop:

    1. Introduci codul de utilizator/Alias

    2. Introduci seria și numărul actului de identitate

    3. Ulterior, vei primi pe numărul de telefon înregistrat la noi un SMS cu o noua parolă temporară, valabilă 15 zile, pe care o vei folosi la prima logare. După introducerea codului temporar, vei fi rugat să îți alegi o nouă parolă.

    Cum îmi resetez codul de utilizator?

    Cum emit un card?

    Alege opțiunea cea mai potrivită pentru tine:

    1. Login direct în Home'Bank, Produse -> Cardurile mele:

    2. Adaugă un card virtual – disponibil instant pentru plati online, plati la POS sau retrageri numerar dupa inrolarea intr-un portofel digital

    3. Adaugă un card fizic - Vei primi cardul în maximum 7 zile lucrătoare prin curier.


    Cum blochez un card?

    Direct din Home’Bank -> Produse și servicii -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele

    Cum setez codul PIN?

    Simplu. Tot din Home'Bank, Produse -> Cardurile mele
    Selectezi cardul căruia vrei să-i schimbi codul PIN, apoi Setează/Schimbă PIN.

    În plus, poți găsi răspunsuri la întrebări în aplicația de mobil ING Home’Bank -> meniu Mai multe -> Am o întrebare.


    iconita locatie
    Sediul central

    iconita locatie

    ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREȘTI
    Sediul social: Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, Clădirea nr. 3, 012095, Bucureşti, România

    CUI: RO 6151100, J40/16100/1994, ROONRC.J40/16100/1994
    Domeniu și obiect principal de activitate, conform clasificării CAEN:
    Cod CAEN 641- intermediere monetară
    Cod CAEN 6419 - Alte activităţi de intermediere monetară.

    ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala București este înregistrată în Registrul instituțiilor de credit sub nr.RB-PJS-40024/18.02.1999 și își desfășoară activitatea în baza Notificării nr. TIC/2007/00479/CLF transmise în 16.03.2007 de Banca Centrală a Olandei către Banca Națională a României, în conformitate cu art. 48, alin. (1) din OUG 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului.

    Tel: +40 21 222 16 00 
    Fax: +40 21.222 14 01

    Cod SWIFT: INGBROBU

    contact telefonic ing
    *2ING sau *2464

    contact telefonic ing

    sau apelabile atât din rețele* naționale, cât și din străinătate: 
    Tel: 031 406 2ING   sau
    Tel: 031 406 2464

    Persoane juridice
    Tel: 021 403 83 04

    iconita telefon
    Vezi singur(ă) cum se face

    iconita telefon

    Dacă vrei să afli rapid cum să faci lucruri din aplicație, vezi pașii simpli din
    lista noastră de tutoriale Home'bank.

    iconita email
    Scrie-ne!

    iconita email

    logo facebook ING Romania

    logo twitter @ing_ro
     

    Pentru soluționare petiții referitoare la produsele de investiții click aici

    Sucursale și ATM-uri ING

    Știm cât de important este timpul tău. Dacă ai nevoie să ajungi într-un ING Office acum poți programa o întâlnire astfel:

    • Pentru persoane fizice: programare online, completează formularul de aici.
    • Pentru persoane fizice și juridice: programare telefonică, selectezi orașul și Office-ul și suni la numărul afișat

    Incercam sa te localizam

    * În ceea ce privește tarifarea apelurilor, vă informăm că acestea sunt taxate conform tarifelor standard ale operatorului dumneavoastră de telefonie mobilă sau fixă. Costurile acestor apeluri pot varia în funcție de planul de tarif pe care îl aveți cu operatorul dumneavoastră. Dacă aveți nelămuriri sau întrebări cu privire la costurile apelurilor către My'Line, vă recomandăm să contactați direct operatorul dumneavoastră de telefonie pentru a obține detalii despre tarifele aplicabile în cazul apelurilor către numărul nostru.