Întrebări frecvente
Cu Home'Bank ai banca la îndemână și rezolvi ușor multe din operațiunile de care ai nevoie: actualizezi date, emiți și blochezi carduri, modifici limite card și numerar și câte și mai câte. Nu mai știi user sau parolă? Le afli direct din aplicație.
Cum îmi pot actualiza datele personale?
Cum îmi resetez parola?
Parola de Home'Bank este unică și este cunoscută numai de către tine, utilizatorul. În cazul în care ai uitat-o, o poți reseta cu ușurință din aplicația Home'Bank în ecranul de logare apăsând pe Ai uitat parola?
- Introduci codul de utilizator/Alias
- Introduci seria și numărul actului de identitate.
- Ulterior, vei primi pe email un cod unic pentru a finaliza operațiunea de resetare parolă Home'Bank.
Dacă toate datele au fost introduse corect, vei primi pe numărul de telefon înregistrat la noi un SMS cu o nouă parolă temporară, valabilă 15 zile, pe care o vei folosi la prima logare. După introducerea codului temporar, vei fi rugat să îți alegi o nouă parolă.
Dacă utilizezi un laptop sau calculator, intri în Home'bank în ecranul de logare, apoi Nu reușești să te autentifici?- Am uitat parola și vei urma pașii de mai sus.
Cum îmi resetez codul de utilizator?
Cum emit un card?
Alege opțiunea cea mai potrivită pentru tine:
1. Login direct în Home'Bank, Produse -> Cardurile mele:
2. Adaugă un card virtual – disponibil instant pentru plati online, plati la POS sau retrageri numerar dupa inrolarea intr-un portofel digital
3. Adaugă un card fizic - Vei primi cardul în maximum 7 zile lucrătoare prin curier.
Cum procedez pentru blocarea unui card (in caz de furt, pierdere)?
În cazul în care ți-ai pierdut cardul sau ți-a fost furat, ai două posibilități pentru a-l bloca:
- suni la serviciul Card Stop: 0214028599, număr de telefon apelabil non-stop;
- Direct din Home’Bank (temporar sau permanent), accesând Produse și servicii - Cardurile mele - Alege cardul - Blochează temporar cardul sau Închide cardul.
Cum setez codul PIN?
Simplu. Tot din Home'Bank, Produse -> Cardurile mele
Selectezi cardul căruia vrei să-i schimbi codul PIN, apoi Setează/Schimbă PIN.
Ce tipuri de bancnote pot depune la un ATM ING?
În ATM-urile ING pot fi introduse bancnote de următoarele valori:
RON - bancnote de 5, 10, 20, 50, 100, 200 și 500
EUR - bancnote de 10, 20, 50 și 100.
Ce tipuri de bancnote pot retrage de la un ATM ING?
- RON – bancnote de 10, 50, 100 și 200
- EUR – bancnote 50 sau 100
Vezi cum poți rezolva problema
Poți urmări pas cu pas ce ai de făcut din lista noastră de tutoriale disponibile în aplicația Home’Bank Mai multe->Am o întrebare sau pe canalul nostru de Youtube.
Scrie-ne pe chat
Ne poți scrie rapid pe chat, direct din aplicația Home’Bank, secțiunea Mai multe-> Contact ING. Te va întâmpina un chatbot, apoi un coleg te ajută cu ce ai nevoie.
Sună-ne direct din aplicație
Dacă ne suni direct din Home’Bank, meniul Mai multe-> Contact ING, intri în contact cu colegii noștri care vor fi gata să îți răspundă mai rapid la întrebări.
Sucursale și ATM-uri ING
Știm cât de important este timpul tău. Dacă ai nevoie să ajungi într-un ING Office acum poți programa o întâlnire astfel:
- Pentru persoane fizice: programare online, completează formularul de aici.
- Pentru persoane fizice și juridice: programare telefonică, selectezi orașul și Office-ul și suni la numărul afișat
Sediul central
ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREȘTI
Sediul social: Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, Clădirea nr. 3, 012095, Bucureşti, România
CUI: RO 6151100, J40/16100/1994, ROONRC.J40/16100/1994
Domeniu și obiect principal de activitate, conform clasificării CAEN:
Cod CAEN 641- intermediere monetară
Cod CAEN 6419 - Alte activităţi de intermediere monetară.
Obiecte secundare: 6492 - Alte activităţi de creditare, 6499 - Alte intermedieri financiare n.c.a., 6611 - Administrarea pieţelor financiare, 6612 - Activităţi de intermediere a tranzacţiilor financiare, 6619 - Activităţi auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activităţi de asigurari şi fonduri de pensii, 6630 - Activităţi de administrare a fondurilor.
ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala București este înregistrată în Registrul instituțiilor de credit sub nr.RB-PJS-40024/18.02.1999 și își desfășoară activitatea în baza Notificării nr. TIC/2007/00479/CLF transmise în 16.03.2007 de Banca Centrală a Olandei către Banca Națională a României, în conformitate cu art. 48, alin. (1) din OUG 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului.
Cod SWIFT: INGBROBU
Tel: *2ING sau *2464 sau 031 406 2ING / 0 31 406 2464 apelabile atât din rețele* naționale, cât și din străinătate;
Tel persoane juridice: 021 403 83 04.
Aici se poate accesa înregistrarea ING Bank NV Amsterdam Sucursala București în Registrul BNR privind instituțiile de credit, secțiunea Sucursale ale institutiillor de credit din alte state membre.
Aici se poate accesa Certificatul de înmatriculare.
* În ceea ce privește tarifarea apelurilor, vă informăm că acestea sunt taxate conform tarifelor standard ale operatorului dumneavoastră de telefonie mobilă sau fixă. Costurile acestor apeluri pot varia în funcție de planul de tarif pe care îl aveți cu operatorul dumneavoastră. Dacă aveți nelămuriri sau întrebări cu privire la costurile apelurilor către My'Line, vă recomandăm să contactați direct operatorul dumneavoastră de telefonie pentru a obține detalii despre tarifele aplicabile în cazul apelurilor către numărul nostru.