ING Home'Bank - serviciul nostru de internet banking

    Oriunde ești tu, e și Home'Bank

    Oriunde ești tu, e și Home'Bank

    • Ai zero comisioane la transferuri*​
    • Faci plăți către prieteni prin numărul de telefon​
    • Iei credite direct din aplicație * *
    Descarcă aplicația de internet banking:

    Home’Bank este aplicația ta prietenoasă si gratuită de internet banking, de la ING. Rezolvă-ți rapid nevoile financiare oricând vrei tu, ca să te poți ocupa în rest de lucrurile care contează cu adevărat.

    Ținem pasul cu tine cu noi update-uri

    ING Homebank plati personalizate

    ING Homebank plati frecvente

    ING Homebank plati personalizate

    Tot ce vrei de la o aplicație de mobile banking este în Home’Bank

    Zero comisioane la transferuri
    Zero comisioane la transferuri

    Zero comisioane la transferuri

    Dacă îți aduci salariul la ING, sau cel puțin 700 de lei lunar* și faci o plată pe lună, ai zero comisioane la plățile facturilor, transferurile către prieteni, cumpărăturile pe care le faci și orice alt fel de transfer bancar.
    Vezi mai multe aici.

    Plăți favorite
    Plăți favorite

    Plăți favorite

    Dacă știi că plătești în fiecare lună aceleași facturi sau trimiți bani des aceluiași prieten, salvează transferul la Plăți favorite și data viitoare îl poți accesa imediat, fără să reintroduci din nou și din nou toate datele necesare. Sau să cauți în istoricul de tranzacții. Tu, cel din viitor, îți vei mulțumi. 

    Activează Notificările
    Activează Notificările

    Activează Notificările

    Activează-ți notificările gratuit din Mai multe > Servicii și setări > Notificări și o să stai mai liniștit/ă cu gândul o să știi tot ce se întâmplă pe contul tău. La fiecare tranzacție vei primi o notificare pe telefon. Iar de acum, notificările sunt valabile pentru toate conturile, indiferent dacă sunt în lei sau în alte monede. 

    Iți iei produsele bancare direct din Home'Bank

    Descarcă aplicația

    Descarca Home'Bank din Google Play

    Versiune minimă: Android 8.0

    QR Descarca Home'Bank din Google Play

    Descarca Home'Bank din Apple Store

    Versiune minimă: iOS 13.0

    QR Descarca Home'Bank din Apple Store

    Citește despre documente

    Află ce vrei să știi despre contracte, comisioane, dobânzi, credite și altele asemenea subiecte în secțiunea Documente.

    *Valabile pentru venituri recurente în lei, în contul ING Card Complet și cel puțin o plată pe lună din acest cont. Venituri recurente se referă la salariu sau alte tipuri de încasări lunare, în valoare de minimum 700 de Lei. Plată lunară înseamnă o plată cu cardul atașat contului ING Card Complet în magazin sau online și plata unei facturi sau un transfer în lei din Home'Bank către alte conturi decât cele proprii.
    Plățile de tip „jocuri de noroc” realizate cu cardul au un comision de 3,9 lei sau 0,8 eur per tranzacție, plus 1,9% din suma tranzacției, in functie de valuta contului.
    **Creditul poate fi acordat pe loc  în cazul veniturilor din salarii și pensii raportate la Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Exemplul este valabil până la 15 mai 2022.

    Oriunde ești tu, e și Home'Bank

    Oriunde ești tu, e și Home'Bank

    • Ai zero comisioane la transferuri*​
    • Faci plăți către prieteni prin numărul de telefon​
    • Iei credite direct din aplicație * *
    Descarcă aplicația de internet banking:

    Cum îl obțin?

    Cum obțin serviciul de internet banking?

    Dacă ești deja client ING, poți activa serviciul de internet banking Home’Bank astfel:

    • Online: intri în această pagină, completezi formularul cu datele din cartea ta de indentitate și cu adresa de email pe care ne-ai lăsat-o la deschiderea contului, noi îți trimitem un email iar tu urmezi pașii de acolo pentru activare. 
    • În orice ING Office: vii la noi și îl activăm. Nu uita că trebuie să ai la tine buletinul sau cartea de identitate și cardul ING.

    Dacă nu ești client ING, poți să îl deschizi 100% online. Așa serviciul se activează automat. Descarcă aplicația ING HomeBank din Google Play sau App Store pe telefonul tău smart sau pe tabletă, sau intră în această pagină.

    Am Home’Bank cu digipass. Cum activez varianta cu parolă și SMS?

    Intră în Home'Bank - meniul Setari cont, secțiunea Administrare Parolă - și introdu o parolă pe care vrei să o folosești pentru accesarea fără digipass. Apoi, autentifica-te în Home'Bank cu acea parolă.

    Dacă accesezi Home'Bank cu parolă și SMS de pe un dispozitiv de încredere (ex. smartphone-ul personal), poți să îl înregistrezi la prima autentificare de pe respectivul dispozitiv pentru ca, ulterior, să nu mai fie nevoie de codul SMS pentru fiecare autentificare. Poți înregistra maxim 2 dispozitive mobile și 5 dispozitive fixe ca dispozitive de încredere.

    Cât mă costă?

    Cât mă costă ING Home’Bank?

    • 0 lei achiziția și administrarea serviciului
    • 0 lei transferurile ING-ING în orice valută
    • 0 lei transferurile ING-altă bancă, în lei/euro, dacă ai venituri recurente* și cel puțin o plată pe luna** 
    • 5 lei/transfer ING-altă bancă, lei/euro, dacă nu ai venituri recurente* și cel puțin o plată** pe lună
    • 0,15% (minim 50 lei) pentru transferuri ING -alta bancă în alte valute (USD, GBP etc)
    • 0 lei - Taxa de achiziție/reactivare la orice produs ING
    • 0 lei/luna - Taxa de utilizare cu Parolă și SMS (fără digipass)

    Vezi toate costurile de tranzacționare.

    Ce este Cerere de plată?

    Când o folosesc?

    Cererile de plată sunt aici ca să îți facă viața mai ușoară. Simple, rapide și fără complicații. Probabil ai fost în situații în care ai uitat să le dai prietenilor banii înapoi. Sau ei ție. Acum poți cere banii prietenilor pentru ieșirea aia din oraș sau o cazare unde ai plătit tu, sau să strângi bani pentru ziua cuiva. Prin serviciul Cerere de plată tu doar completezi suma pe care cineva trebuie să ți-o înapoieze, iar Home’Bank se ocupă de restul. Cei vizați primesc o notificare cu suma solicitată de tine și fie pot aproba transferul direct, fie mai târziu din meniul Cereri de plată/Primite. Tu vezi situația detaliată pentru fiecare cerere în parte. De la cine ți-ai recuperat banii și de la cine mai aștepți încă.

    Unde găsesc funcționalitatea?

    Intri în Plăți > Alte plăți > Cereri plată și selectezi direct din agenda telefonului persoanele către care dorești să trimiți o cerere de plată.

    Ce trebuie să mai stiu despre Cerere de plată?

    • Serviciul poate fi folosit doar cu Home’Bank pentru tabletă/mobil de către clienții ING cu cont deschis in RON.
    • Suma solicitată prietenilor ING poate fi împărțită în mod egal sau diferențiat.
    • Poți anula cererea de plată total sau parțial (pentru una sau mai multe persoane) intrând din nou în aplicație și ștergând numele acestora sau le poți trimite un reminder.
    • Fiecare cerere este valabilă 30 de zile. După această perioadă, cel către care ai trimis cererea de plată nu mai poate efectua plata folosind datele trimise de tine.
    • Limita este de maximum 7 cereri/zi, către 10 prieteni, iar valoare maximă nu poate depăși 3.000 de lei/prieten.

    Ce trebuie să știu despre digipass?

    Ce fac dacă am deja sau vreau digipass?

    Dacă ai deja digipass dar vrei să renunți la el, găsești aici un video în care îți arătăm pașii necesari ca să-ți setezi parola. Astfel te poți loga atât pe desktop cât și în aplicația pe mobil simplu și rapiod. Doar cu parola setată de tine. Vezi detalii aici

    Dacă dorești un nou digipass, te anunțăm că în acest moment dispozitivele nu se mai distrubie clienților. Recomandarea noastră este de a opta pentru setarea parolei.

    Cât mă costă digipass-ul?

    Taxa de utilizare cu digipass este de 5 RON/luna

    Cum folosesc digipass-ul?

    Ai la dispoziție instrucțiunile de conectare și folosire.
    Alege modelul de digipass pe care îl deții, și vei vedea instrucțiunile sale de folosire.


    Banii mei sunt în siguranță?

    Este un serviciu sigur?

    La ING siguranța informațiilor și tranzacțiilor financiare este prioritară. Nu ai de ce să te îngrijorezi, avem o armata de oameni și sisteme astfel încât banii tăi să se afle tot timpul pe mâini bune.

    De ce apare în Home’Bank numele beneficiarului când scriu IBAN-ul?

    La transferuri între conturi ING

    Este un serviciu dezvoltat încă din 2020 care oferă un plus de siguranța clienților noștri. Prin identificarea beneficiarului, diminuăm riscul de a se trimite bani către persoane necunoscute și tentativele de fraudă.

    Prin tastarea gresită a IBAN-ului, se poate întâmpla ca banii să ajungă într-un cont al unei persoane reale, dar nu persoana dorită. În astfel de cazuri, procesul de recuperare al banilor este destul de anevoios și banca nu poate intervenii.

    Este o metodă suplimentară de protecție împotriva fraudelor cu facturi: în tentativele de fraudă, adesea fraudatorii pot trimite facturi fictive pentru încasarea diverselor servicii. Prin identificarea beneficiarului contului deschis la ING, astfel de fraude se pot evita.

    La transferuri între conturi de la bănci partenere

    Începând cu luna noiembrie 2022, afișăm în mod automat denumirea parțială a beneficiarului plății și atunci când se face un transfer către un beneficiar care are cont deschis la o altă banca participantă la proiect.

    În acest moment, băncile partenere care participă în acest program sunt: ING Bank, CEC Bank și Libra Bank.

    De ce nu-mi apare numele beneficiarului la toate transferurile?

    Se pot identifica beneficiarii conturilor ce aparțin băncilor care au aderat la baza de date gestionată de TRANSFOND. Sperăm ca în curând cât mai multe bănci se vor alătura programului și vom putea afișa numele beneficiarului indiferent de banca aparținătoare.

    Ce fac dacă nu mă descurc în ING Home’Bank?

    Ce faci dacă totuși nu te descurci?

    Noi am încercat printr-o serie de tutoriale să exemplificăm cele mai des întâlnite situații. Găsești lista completă aici


    Dacă totuți nu pe descurci, pentru informații suplimentare poți să te adresezi ING Office-ului sau Agenției ING Bank de care aparții. Ne poți contacta și telefonic, de luni până duminică, 24 ore din 24, apelând numărul de telefon 0314062ING, apelabil atât din rețelele naționale, cât și din străinătate sau *2ING, apelabil din rețelele naționale.

    Cum fac plata facturilor de utilități

    Direct debit

    Disponibilă în ING Home'Bank, opțiunea Direct Debit îți permite să stabilești o suma maximă care poate fi debitată din contul tău atunci când ai de plătit facturi lunare, asigurări, către : Vodafone, Orange, Upc România, E.ON, GDF (ENGIE), Enel Energie SĂ, ING Asigurări De Viață, Generali Asigurări-Viață.  

    Ai mereu la îndemână evidența cheltuielilor făcute cu cardul sau a sumelor debitate din cont, pentru că poți salva electronic extrasele de cont în format Excel sau PDF.

    Cum mă pot loga cu amprentă?

    De ce să activezi autentificarea cu amprenta?

    • Intri mai simplu și mai rapid în Home’Bank-ul tău
    • Fără combinații complicate de cifre, litere mari sau mici, ușor de uitat
    • Dar mai ales, accesul este sigur: știi deja că amprenta ta este unică

    Cum setez amprenta în Home’Bank?

    Din aplicația ING Home’Bank îți poți activa autentificarea cu amprentă simplu: te loghezi cu parola ta, accesezi meniul Setări cont – opțiunea Autentificare cu amprenta și confirmi amprenta setată în telefonul tău prin introducerea parolei.

    Cum pot schimba codul de utilizator in Home’Bank?

    Cum pot afla codul de utilizator în Home’Bank?

    Daca ai uitat codul de utilizator, îl poți recupera ușor, tot din Home’Bank. În ecranul de Logare apeși pe Ai uitat codul de utilizator? și urmezi pașii indicați de aplicație.

    Care sunt pașii?

    Pentru modificarea codului de utilizator trebuie să te loghezi în Home'Bank, să accesezi meniul Setări cont – opțiunea Schimbă cod utilizator, alegi noul username și confirmi. Gata! Acum poți folosi username-ul ales de tine.

    Pot schimba codul de utilizator de pe orice device?

    Îți poți personaliza username-ul din aplicația de mobil ING Home’Bank, versiunile pentru iOS și Android.

    Ce se întâmplă cu vechiul meu cod de utilizator?

    Odată ce îți vei schimbă codul de utilizator, codul vechi va fi dezactivat și nu îl vei mai putea folosi. Pentru accesarea Home’Bank vei introduce în câmpul Nume Utilizator noul cod de utilizator ales de tine. 

    Ce trebuie să știu despre plata către număr de telefon?

    Plata catre un prieten

    Cel mai important este că se face instantaneu*. Când și prietenii tăi sunt la ING, nu mai trebuie să cauți contul lor IBAN. E suficient să ai numărul de telefon salvat în agendă. Intră direct în meniul Plăți, tastezi numele prietenului tău în bara de căutare, selectezi prietenul dorit, apoi scrii doar suma și confirmi plata.

    *Plata instantanee se efectuează doar pe numărul de telefon înregistrat în relația cu banca.

    Ce trebuie să știu despre Alias Pay?

    Ce e AliasPay?

    AliasPay este un serviciu prin care poți face transferuri interbancare folosind numărul de telefon (da, adică nu mai e nevoie să știi pe de rost IBAN-ul beneficiarului, doar îl vezi și îl confirmi înainte să semnezi plata). Pentru asta, banca destinatarului plății trebuie să participe la program, iar destinatarul trebuie să se fi înrolat în AliasPay. Poți vedea aici lista actualizată a băncilor participante

    Ce bănci participă la AliasPay?

    ING Bank este una dintre ele, iar pentru restul poți vedea aici lista actualizată la zi.

    Cum trimit bani prin AliasPay?

    Simplu. Faci un transfer obișnuit din Plăți > Către un prieten

    • Dacă prietenul tău are acel număr de telefon asociat unui cont la ING, transferul se face pe loc, ca și până acum.
    • Dacă numărul de telefon al prietenului este înscris în AliasPay, te anunțăm că totul e ok. Nu uita că poți face plăți prin AliasPay doar către clienți ai băncilor participante (vezi lista aici) care și-au activat AliasPay din serviciul de internet banking al băncii respective.
    • Dacă prietenul tău nu e nici client ING, nici înrolat în AliasPay, vei primi un mesaj care te va anunța că nu avem cum să facem transferul către el prin numărul de telefon, deci plata nu se va efectua. 

    Cum primesc bani prin AliasPay?

    Întâi trebuie să te înrolezi în AliasPay bifând acordul din Home’Bank > Mai Multe > Acorduri. Apoi, dă-i numărul tău din relația cu ING persoanei care trebuie să-ți trimită bani și treaba ta e gata.

    Câte conturi sau numere de telefon pot să folosesc în AliasPay?

    Momentan, te poți înrola în AliasPay cu un singur cont și un singur număr de telefon, indiferent de bancă. Dacă te înrolezi la o bancă și apoi îți dai acordul și la altă bancă, AliasPay va ține cont doar de ultimul acord pe care l-ai dat și acelea vor fi numărul de telefon și contul unde vei primi transferurile prin AliasPay.

    Cum renunț la AliasPay?

    Ne pare rău dacă vrei să renunți, dar ne ocupăm rapid. Tot ce trebuie să faci este să-ți retragi acordul din Home’Bank > Mai Multe > Acorduri. Stai fără grijă, vei putea în continuare trimite bani prin AliasPay, doar că nu vei mai putea primi. Dacă te răzgândești mai târziu, poți activa oricând din nou acordul pentru AliasPay din același loc.

    Ce sumă maximă pot transfera prin AliasPay?

    Limita maximă e aceeași ca pentru Plata către prieten ING-ING, și anume 3000 lei/transfer.

    Când se procesează transferurile prin AliasPay?

    Sunt procesate la fel ca o plată în lei obișnuită, prin IBAN (aceleași eventuale taxe, aceleași ore de procesare).

    Pot face transferuri în alte valute prin AliasPay?

    Momentan, AliasPay este disponibil doar pentru plăți în lei pe teritoriul României.

    AliasPay funcționează și pentru persoane juridice?

    Serviciul AliasPay este disponibil momentan doar pentru persoane fizice.

    Ai uitat parola? O resetezi din Home’Bank.

    Ai uitat parola? O resetezi din Home’Bank.

    Nu-ți pierzi timpul cu telefoane în Call Center sau încercând să ți-o reamintești.

    Vezi cum îți setezi o nouă parolă în HomeBank simplu și rapid.

    Vezi toate tutorialele