ING Home'Bank - serviciul nostru de internet banking

Tu ești acolo unde contează. Pentru banking, ai ING Home’Bank.

Tu ești acolo unde contează. Pentru banking, ai ING Home’Bank.

  • Gratuit.
  • Fără drumuri la bancă
  • Disponibil de oriunde
Descarcă aplicația de internet banking:

Home’Bank este aplicația ta prietenoasă si gratuită de internet banking, de la ING. Rezolvă-ți rapid nevoile financiare oricând vrei tu, ca să te poți ocupa în rest de lucrurile care contează cu adevărat.

Schimbă-ți PIN-ul de la card direct în Home’Bank
Schimbă-ți PIN-ul de la card direct în Home’Bank

Schimbă-ți PIN-ul de la card direct în Home’Bank

Dacă vrei să modifici PIN-ul cardului, poți rezolva singur direct în Home’Bank în doar câteva secunde. Fără cozi, fără bătăi de cap.

Emite un card nou direct din Home’Bank
Emite un card nou direct din Home’Bank

Dacă ți-ai rătăcit cardul, poți emite un card nou direct din aplicație, fără să fie nevoie să mergi în Office, iar noi ți-l vom trimite acasă.

Faci plăți interbancare prin AliasPay
Faci plăți interbancare prin AliasPay

Faci plăți interbancare prin AliasPay

Înrolează-te acum ca să primești bani prin numărul de telefon asociat contului tău curent și de la prietenii tăi de la alte bănci.

ING Alias Pay

 RoundUp – Economisești în timp ce cheltuiești
RoundUp – Economisești în timp ce cheltuiești

 RoundUp – Economisești în timp ce cheltuiești

Cu Round Up, pui bani deoparte când te aștepți mai puțin: la cumpărături. Fiecare plată cu cardul de debit sau cu telefonul va fi rotunjită la primul multiplu de 5, iar diferența se duce în contul de economii. Află mai multe:

Scoți bani fără card de la orice bancomat ING:
Scoți bani fără card de la orice bancomat ING:

Scoți bani fără card de la orice bancomat ING:

Poți retrage bani fără card la orice bancomat ING, prin Home'Bank.

Plătește facturi online
Plătește facturi online

Plătește facturi online

Tu deții control total. Selectezi furnizorii, vezi facturile care se emit și decizi când le plătești. 

Cum activezi autentificarea biometrică în Home’Bank
Cum activezi autentificarea biometrică în Home’Bank

Activează opțiunea de autentificare cu amprentă, Touch ID sau Face ID pentru un login cât mai rapid în Home’Bank. În plus, dacă tot ești acolo, poți să-ți schimbi codul de utilizator și să-ți alegi unul pe care să-l ții minte mai ușor – meniul Securitate și login > Schimbă cod utilizator.

Află și folosește IBAN-ul contului tău
Află și folosește IBAN-ul contului tău

Dacă ai nevoie de IBAN, îl poți afla rapid direct din Home’Bank, de unde îl poți și copia sau trimite prin altă aplicație de pe telefon.

Cât te costă Home’Bank
Cât te costă Home’Bank

Cât te costă Home’Bank
  • 0 lei achiziția și administrarea serviciului
  • 0 lei transferurile ING-ING în orice valută
  • 0 lei transferurile ING-altă bancă, în lei/euro, dacă ai venituri recurente* și cel puțin o plată pe luna** 
  • 5 lei/transfer ING-altă bancă, lei/euro, dacă nu ai venituri recurente* și cel puțin o plată** pe lună
  • 0,15% (minim 50 lei) pentru transferuri ING -alta bancă în alte valute (USD, GBP etc)

*venituri lunare de minimum 700 lei, încasate pe ING Card Complet cel puțin 3 luni neîntrerupte
**plata cu cardul în magazin sau online, plata unei facturi sau un transfer în lei din Home’Bank către alte conturi decât cele proprii.

Cum îl obțin?

Cum obțin serviciul de internet banking?

Dacă ești deja client ING, poți activa serviciul de internet banking Home’Bank astfel:

  • Online: intri în această pagină, completezi formularul cu datele din cartea ta de indentitate și cu adresa de email pe care ne-ai lăsat-o la deschiderea contului, noi îți trimitem un email iar tu urmezi pașii de acolo pentru activare. 
  • În orice ING Office: vii la noi și îl activăm. Nu uita că trebuie să ai la tine buletinul sau cartea de identitate și cardul ING.

Dacă nu ești client ING, poți să îl deschizi 100% online. Așa serviciul se activează automat. Descarcă aplicația ING HomeBank din Google Play sau App Store pe telefonul tău smart sau pe tabletă, sau intră în această pagină.

Am Home’Bank cu digipass. Cum activez varianta cu parolă și SMS?

Intră în Home'Bank - meniul Setari cont, secțiunea Administrare Parolă - și introdu o parolă pe care vrei să o folosești pentru accesarea fără digipass. Apoi, autentifica-te în Home'Bank cu acea parolă.

Dacă accesezi Home'Bank cu parolă și SMS de pe un dispozitiv de încredere (ex. smartphone-ul personal), poți să îl înregistrezi la prima autentificare de pe respectivul dispozitiv pentru ca, ulterior, să nu mai fie nevoie de codul SMS pentru fiecare autentificare. Poți înregistra maxim 2 dispozitive mobile și 5 dispozitive fixe ca dispozitive de încredere.

Cât mă costă?

Cât mă costă ING Home’Bank?

Ce trebuie să știu despre digipass?

Ce fac dacă am deja sau vreau digipass?

Rămâne la alegerea ta, pentru că ai la dispoziție oricare din cele 3 variante de accesare a serviciului de internet banking:

  • Cu digipass, ca și până acum: este util dacă nu-ți plac schimbările și vrei să folosești în continuare digipass-ul, așa cum te-ai obișnuit până acum.
  • Activezi opțiunea cu Parolă și SMS, dar îți păstrezi și digipass-ul. Este o opțiune perfectă dacă ești o persoană precaută și îți convine să ai acces la Home’Bank fără digipass, însă vrei totuși să îl păstrezi ca variantă de rezervă.
  • Poți renunta la digipass. Dacă ești tipul de persoană care nu vrea să fie legată de nimeni și nimic, username-ul și parola sunt singurele lucruri de care ai nevoie.

Cât mă costă digipass-ul?

Taxa de utilizare cu digipass este de 5 RON/luna

Cum folosesc digipass-ul?

Ai la dispoziție instrucțiunile de conectare și folosire.
Alege modelul de digipass pe care îl deții, și vei vedea instrucțiunile sale de folosire.


Banii mei sunt în siguranță?

Este un serviciu sigur?

La ING siguranța informațiilor și tranzacțiilor financiare este prioritară. Nu ai de ce să te îngrijorezi, avem o armata de oameni și sisteme astfel încât banii tăi să se afle tot timpul pe mâini bune.

Ce fac dacă nu mă descurc în ING Home’Bank?

Ce faci dacă totuși nu te descurci?

Pentru informații suplimentare poți să te adresezi ING Office-ului sau Agenției ING Bank de care aparții. Ne poți contacta și telefonic, de luni până duminică, 24 ore din 24, apelând numărul de telefon 0314062ING, apelabil atât din rețelele naționale, cât și din străinătate sau *2ING, apelabil din rețelele naționale.

Cum fac plata facturilor de utilități

Direct debit

Disponibilă în ING Home'Bank, opțiunea Direct Debit îți permite să stabilești o suma maximă care poate fi debitată din contul tău atunci când ai de plătit facturi lunare, asigurări, către : Vodafone, Orange, Upc România, E.ON, GDF (ENGIE), Enel Energie SĂ, ING Asigurări De Viață, Generali Asigurări-Viață.  

Ai mereu la îndemână evidența cheltuielilor făcute cu cardul sau a sumelor debitate din cont, pentru că poți salva electronic extrasele de cont în format Excel sau PDF.

Cum mă pot loga cu amprentă?

De ce să activezi autentificarea cu amprenta?

  • Intri mai simplu și mai rapid în Home’Bank-ul tău
  • Fără combinații complicate de cifre, litere mari sau mici, ușor de uitat
  • Dar mai ales, accesul este sigur: știi deja că amprenta ta este unică

Cum setez amprenta în Home’Bank?

Din aplicația ING Home’Bank îți poți activa autentificarea cu amprentă simplu: te loghezi cu parola ta, accesezi meniul Setări cont – opțiunea Autentificare cu amprenta și confirmi amprenta setată în telefonul tău prin introducerea parolei.

Cum pot schimba codul de utilizator in Home’Bank?

Care sunt pașii?

Pentru modificarea codului de utilizator trebuie să te loghezi în Home'Bank, să accesezi meniul Setări cont – opțiunea Schimbă cod utilizator, alegi noul username și confirmi. Gata! Acum poți folosi username-ul ales de tine.

Pot schimba codul de utilizator de pe orice device?

Îți poți personaliza username-ul din aplicația de mobil ING Home’Bank, versiunile pentru iOS și Android.

Ce se întâmplă cu vechiul meu cod de utilizator?

Odată ce îți vei schimbă codul de utilizator, codul vechi va fi dezactivat și nu îl vei mai putea folosi. Pentru accesarea Home’Bank vei introduce în câmpul Nume Utilizator noul cod de utilizator ales de tine. 

Ce trebuie să știu despre Alias Pay?

Ce e AliasPay?

AliasPay este un serviciu prin care poți face transferuri interbancare folosind numărul de telefon (da, adică nu mai e nevoie să știi pe de rost IBAN-ul beneficiarului, doar îl vezi și îl confirmi înainte să semnezi plata). Pentru asta, banca destinatarului plății trebuie să participe la program, iar destinatarul trebuie să se fi înrolat în AliasPay. Poți vedea aici lista actualizată a băncilor participante

Ce bănci participă la AliasPay?

ING Bank este una dintre ele, iar pentru restul poți vedea aici lista actualizată la zi.

Cum trimit bani prin AliasPay?

Simplu. Faci un transfer obișnuit din Plăți > Către un prieten

  • Dacă prietenul tău are acel număr de telefon asociat unui cont la ING, transferul se face pe loc, ca și până acum.
  • Dacă numărul de telefon al prietenului este înscris în AliasPay, te anunțăm că totul e ok. Nu uita că poți face plăți prin AliasPay doar către clienți ai băncilor participante (vezi lista aici) care și-au activat AliasPay din serviciul de internet banking al băncii respective.
  • Dacă prietenul tău nu e nici client ING, nici înrolat în AliasPay, vei primi un mesaj care te va anunța că nu avem cum să facem transferul către el prin numărul de telefon, deci plata nu se va efectua. 

Cum primesc bani prin AliasPay?

Întâi trebuie să te înrolezi în AliasPay bifând acordul din Home’Bank > Mai Multe > Acorduri. Apoi, dă-i numărul tău din relația cu ING persoanei care trebuie să-ți trimită bani și treaba ta e gata.

Câte conturi sau numere de telefon pot să folosesc în AliasPay?

Momentan, te poți înrola în AliasPay cu un singur cont și un singur număr de telefon, indiferent de bancă. Dacă te înrolezi la o bancă și apoi îți dai acordul și la altă bancă, AliasPay va ține cont doar de ultimul acord pe care l-ai dat și acelea vor fi numărul de telefon și contul unde vei primi transferurile prin AliasPay.

Cum renunț la AliasPay?

Ne pare rău dacă vrei să renunți, dar ne ocupăm rapid. Tot ce trebuie să faci este să-ți retragi acordul din Home’Bank > Mai Multe > Acorduri. Stai fără grijă, vei putea în continuare trimite bani prin AliasPay, doar că nu vei mai putea primi. Dacă te răzgândești mai târziu, poți activa oricând din nou acordul pentru AliasPay din același loc.

Ce sumă maximă pot transfera prin AliasPay?

Limita maximă e aceeași ca pentru Plata către prieten ING-ING, și anume 3000 lei/transfer.

Când se procesează transferurile prin AliasPay?

Sunt procesate la fel ca o plată în lei obișnuită, prin IBAN (aceleași eventuale taxe, aceleași ore de procesare).

Pot face transferuri în alte valute prin AliasPay?

Momentan, AliasPay este disponibil doar pentru plăți în lei pe teritoriul României.

AliasPay funcționează și pentru persoane juridice?

Serviciul AliasPay este disponibil momentan doar pentru persoane fizice.