Pentru integrarea acestui serviciu, ING pune la dispoziție plugin-uri pentru dezvoltările efectuate pe platformele Wordpress Woocommerce, Magento, Prestashop și Opencart. De asemenea, dacă un comerciant are o dezvoltare custom, ING poate să-i furnizeze documentația tehnică împreună cu exemple de dezvoltare în cod PHP, pentru ca acel comerciant să aibă un model de la care să pornească dezvoltarea proprie.
Ce este serviciul ING WebPay
Servicul ING Webpay te ajută să îți extinzi afacerea în mediul digital, prin acceptarea plăților cu cardul online. Oferă-le clienților tăi o experiență de cumpărare rapidă și ușoară, la cele mai avansate standarde de securitate. Descarcă de aici cererea de acordare pentru serviciul ING WebPAY.
Funcționalități ING Webpay
Abonamente
Fidelizează-ți clienții cu abonamente și plăți fără fricțiune
Link de plată
Trimite clienților tăi linkuri de plată pentru oferte personalizate
One click
Oferă clienților tăi plata cu un singur click, prin opțiunea de păstrare a istoricului de tranzacționare
Google Pay
Plăți instant prin portofelul digital Google Pay
Beneficii ING WebPay
Sistem antifraudă în timp real
Toleranță 0 la frauda pe internet. Autentificarea plăților prin 3DSecure2.
Implementare rapidă
Beneficiezi de plugin-uri gratuite pentru instalare pe platformele
Suport gratuit
Suport tehnic gratuit atât în perioada de instalare, cât și post-instalare. Echipă tehnică dedicată
Administrare tranzacții
În consola de administrare a serviciului ING WebPay se pot defini trei tipuri de roluri, cu drepturi distincte:
- User API - inițiază tranzacții
- User Tranzacționare - modifică sau anulează tranzacții (preautorizare / reversal / refund)
- User Raportare - vizualizează și exportă rapoarte
Reguli de conformitate pentru magazine online
E-shopul trebuie să conțină următoarele detalii:
- Produse/servicii și prețurile aferente
- Termeni și conditii (de vânzare, livrare, anulare/retur)
- Politica cookies/confidențialitate/reclamații
- CUI, denumire societate, adresă, telefon/e-mail, țară (Vizibil pe site și în pagina finală de plată)
- Link ANPC
- Sigle VISA și Mastercard, puteți să le descarcați de aici
Au implementat soluția ING WebPay
Serviciul ING Web Pay:
Pe ce platforme e-commerce se poate implementa ING WebPay ?
Care sunt cerințele minime pentru activarea serviciului de e-commerce?
Site-ul trebuie să conțină :
- Termeni și condiții (de vânzare, livrare, anulare/retur);
- Politică cookies/confidentialitare/reclamații;
- Vizibil pe site și în pagină finală de plata: CUI, denumire socială, adresa socială, telefon/e-mail, țară;
- Link ANPC;
- Sigle VISA și Mastercard.
Ce este Consola WebPay ?
Aplicația cu ajutorul căreia un comerciant poate verifica detaliile tranzacțiilor și poate exporta rapoarte cu tranzacțiile efectuate.
Câte tipuri de useri se pot defini în ING WebPay?
Fiecare comerciant ING WebPay va avea la dispoziție 3 tipuri de useri:
- Userul API: Comerciantul introduce credentialele API în configuratorul site-ului pentru a trimite requesturi valide către sistemul WebPay
- Userul Raportare: Comerciantul se poate loga în consola WebPay cu userul Raportare pentru a verifica statusul tranzacțiilor și pentru a exporta rapoarte. (Recomandăm utilizarea acestui user de către persoanele ce se ocupă de Contabilitate.)
- Userul Tranzacționare: Acest user are toate drepturile userului de Raportare. În plus, are drepturi de a efectua acțiuni de tip Reversare (Reversal), Returnare (Refund) și Completare (Deposit) din Consola WebPay. (Recomandăm utilizarea acestui user de către persoanele ce se ocupă de partea operațională de gestiune a comenzilor de pe site).
Tranzacții:
Care este comisionul perceput de către ING Bank pentru acest serviciu ?
Comisionul este de 0.8% pentru orice tranzacție, indiferent de card. Dacă nu se efectuează tranzacții procesate într-o lună în valoare cumulată de 10 mii lei, atunci se va percepe o taxă de 50 de lei lunar.
Ce carduri sunt acceptate la plata prin serviciul ING WebPay ?
Toate cardurile VISA și Mastercard, indiferent de tipul de card și monedă : card de debit/credit, tichete de masă, card tichete culturale, card tichete de vacanță etc.
În ce monede poate un comerciant să încaseze tranzacțiile prin ING WebPay ?
Monedele în care un comerciant poate să-și deschidă un cont la ING Bank, și prin urmare să încaseze tranzacțiile prin serviciul ING WebPay, sunt RON și EURO.
Ce sunt acțiunile de tip Reversare (Reversal) și Returnare (Refund)?
- Reversal este opțiunea prin care un comerciant poate anula o tranzacție direct din consola WebPay. Poate face acest lucru până în ora 22:00 a zilei în care a fost efectuată tranzacția originală.
Reversalul se poate efectua doar pe toată suma tranzacției originale și este o metodă de returnare a tranzacției care nu este comisionată.
- Refundul este metodă prin care un comerciant poate returna o tranzacție direct din consola WebPay.
Poate face acest lucru în termen de maxim 120 de zile de la dată tranzacției originale.
Refundul se poate efectua și pe o suma parțială, însă nu mai mare decât suma tranzacției originale. De asemenea se pot face mai multe refund-uri, dar suma cumulată a acestora nu poate depăși suma tranzacțieie originale.
Refundul este o metodă de returnare care se comisionează cu același comision ca și tranzacția originală.
Când voi putea primi în cont sumele tranzacționate?
Tranzacțiile efectuate până în ora 22:00 sunt plătite în formă cumulată în contul tehnic al comerciantului în ziua următoare.
În ce cont văd încasările e-commerce?
Contul POS se deschide oricărui comerciant care are serviciul ING WebPay. Acest cont este dedicat exclusiv încasărilor din e-commerce și POS (pentru comercianții care au și acest serviciu de la ING), iar pentru a putea fi utilizate, fondurile vor fi transferate în contul curent.
Care sunt statusurile pe care o tranzacție o poate avea?
O tranzacție poate avea următoarele statusuri : Creată (Created), Aprobată (Approved),
Refuzată (Declined), Anulată (Reversed), Depusă (Deposited), Returnată (Refunded)
Când un posesor de card începe să facă plata statusul este “Created” și trece în starea de
“Deposited” după autorizarea tranzacției (atunci când s-a realizat cu succes). În cazul în
care nu se finalizează cu succes trece în “Declined”, iar dacă e reversată ulterior, în
statusul“Reversed”.
Status-ul în care se poate consideră tranzacția finalizată cu succes și se poate elibera bunul
este “Deposited”.
Funcționalități:
Cum pot activa opțiunea de plată prin Google Pay?
Opțiunea de plată prin Google Pay e activă by default în implementarea din producție, butonul fiind activ în pagina de plată.
Cum pot activa opțiunea de plată recurentă de tip abonament?
Această opțiune se activează doar la cerere prin e-mail către supportwebpay@ing.ro.
Cum pot activa Pay By Link?
Această opțiune se activează doar la cerere prin e-mail către supportwebpay@ing.ro.
Cum instalezi modulul de plată în site-ul tău?
Descoperă pașii necesari pentru a instala și configura modulul de plăți ING în platforma Magento. Descarcă modulul de aici și urmează pașii din video.
Descoperă pașii necesari pentru a instala și configura modulul de plăți ING în platforma OpenCart. Descarcă modulul și instrucțiunile de instalare pentru OpenCart 3 și OpenCart 4 de aici și urmează pașii din video.
Descoperă pașii necesari pentru a instala și configura modulul de plăți ING în platforma Woocomerce. Descarcă modulul și instrucțiunile de instalare de aici și urmează pașii din video.
Descoperă pașii necesari pentru a instala și configura modulul de plăți ING în platforma PrestaShop. Descarcă modulul și instrucțiunile de instalare pentru PrestaShop 1.7 și PrestaShop 8 de aici și urmează pașii din video.