var _vwo_code=(function(){ var account_id=67512, settings_tolerance=2000, library_tolerance=2500, use_existing_jquery=false, // DO NOT EDIT BELOW THIS LINE f=false,d=document;return{use_existing_jquery:function(){return use_existing_jquery;},library_tolerance:function(){return library_tolerance;},finish:function(){if(!f){f=true;var a=d.getElementById('_vis_opt_path_hides');if(a)a.parentNode.removeChild(a);}},finished:function(){return f;},load:function(a){var b=d.createElement('script');b.src=a;b.type='text/javascript';b.innerText;b.onerror=function(){_vwo_code.finish();};d.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);},init:function(){settings_timer=setTimeout('_vwo_code.finish()',settings_tolerance);this.load('//dev.visualwebsiteoptimizer.com/j.php?a='+account_id+'&u='+encodeURIComponent(d.URL)+'&r='+Math.random());var a=d.createElement('style'),b='body{opacity:0 !important;filter:alpha(opacity=0) !important;background:none !important;}',h=d.getElementsByTagName('head')[0];a.setAttribute('id','_vis_opt_path_hides');a.setAttribute('type','text/css');if(a.styleSheet)a.styleSheet.cssText=b;else a.appendChild(d.createTextNode(b));h.appendChild(a);return settings_timer;}};}());_vwo_settings_timer=_vwo_code.init();

ING Card Complet - Cardul tău de salariu

Cardul de salariu care nu se atinge de banii tăi.

Cardul de salariu care nu se atinge de banii tăi.

  • zero comision retragere de la orice ATM** 
  • zero comisioane la încasări și plăti de la/către orice bancă
  • primești cardul pe loc
Aplică acum

Tu ai muncit o luna întreagă pentru salariu, nu banca. Așa că dacă n-am avut niciun aport, n-avem nici pretenții. Deci nu taxăm. Altfel spus, salariile* aduse la ING au 0 costuri de administrare și tot 0 comisioane pentru operațiunile ce țin de salariu. De banii tăi te atingi doar tu, când și cum vrei. 

Card de salariu cu 0 comision retragere de la orice ATM
Card de salariu cu 0 comision retragere de la orice ATM

Card de salariu cu 0 comision retragere de la orice ATM

Vino și tu cu salariul și fă o plată pe lună* și primești 0 comision retragere la orice bancomat.**

Scapi de comisioane la salariu.
Scapi de comisioane la salariu.

Scapi de comisioane la salariu.

Dacă vii cu salariul și faci cel puțin o plata pe luna*, ai 0 comisioane pentru toate operațiunile ce țin de contul tău curent. Adică de la administrarea contului și a cardului de salariu până la încasări de la orice bancă, plăti in lei către orice bancă prin internet banking sau in Self’Bank, internet banking cu user și parolă. Vezi lista completă de taxe si comisioane.

Primești pe loc cardul de salariu.
Primești pe loc cardul de salariu.

Primești pe loc cardul de salariu.

Cum buletinul îl ai mereu la tine, trebuie doar să dai o fugă până într-un ING Office și primești pe loc cardul de salariu ING Card Complet. 

ING Home'Bank - legătura directă cu banca. De oriunde.
ING Home'Bank - legătura directă cu banca. De oriunde.

ING Home'Bank - legătura directă cu banca. De oriunde.

Fără să te coste în plus, cu cardul de salariu ING Card Complet primești și ING Home'Bank - cel mai prietenos serviciu de internet banking. Te conectezi, vezi tot ce se întâmplă și te folosești oricând ai nevoie de banii tăi.

Primești dobândă mai mică la creditul de nevoi personale.
Primești dobândă mai mică la creditul de nevoi personale.

Primești dobândă mai mică la creditul de nevoi personale.

Poate că acum n-ai nevoie de bani, dar e bine să știi că salariul tău adus la ING înseamnă și o dobândă mai mică pentru un credit de nevoi personale.

Ești "legat" de o bancă? Portează-ti banii la ING.
Ești "legat" de o bancă? Portează-ti banii la ING.

Ești "legat" de o bancă? Portează-ti banii la ING.

Cu opțiunea "ING Portează-ți banii" din ING Home'Bank transferi gratuit salariul* de la altă bancă la ING. Totul se întâmplă pe loc și nu dai socoteală șefului sau doamnei de la financiar. Doar sunt banii tăi.

*Valabil pentru venituri recurente și cel puțin o plată pe lună. Venituri recurente înseamnă salariu sau alte tipuri de încasări lunare, în valoare de minimum 700 lei: încasarea oricărui tip de venit recurent de la o companie sau PFA; încasări lunare de la o persoană fizică (de exemplu chirii, încasări de la rude etc.); depunere lunară a salariului în cont la bancomatul ING. Plată lunară se referă la o plată cu cardul în magazin sau online, plată unei facturi sau un transfer în lei din internet banking/Self Bank către alte conturi decât cele proprii.

**Unele bănci din străinătate practică comisioane de acces la bancomat. ING nu are niciun control asupra acestui tip de taxe. Înainte de a retrage banii, citește cu atenție mesajele care apar pe ecranul bancomatului. Oferta nu este valabilă pentru țările cu risc crescut precum Iran, Siria, Sudan, Coreea de Nord și Cuba.

Aplică acum
Vii cu salariul, faci o plată cât de mică* și primești cardul de salariu cu:

Vii cu salariul, faci o plată cât de mică* și primești cardul de salariu cu:

  • zero comision retragere de la orice ATM din țară și străinătate
  • zero comision administrare cont
Aplică acum

Chiar dacă nu vii cu salariul la ING și nu faci o plată pe lună*, te bucuri de o mulțime de avantaje:

Primești cardul de debit pe loc.
Primești cardul de debit pe loc.

Primești cardul de debit pe loc.

Cum buletinul îl ai mereu la tine, trebuie doar să dai o fugă până  într-un ING Office și primești pe loc cardul ING Card Complet.

Ce nu plătești / Ce plătești.
Ce nu plătești / Ce plătești.

Ce nu plătești / Ce plătești.

Chiar dacă nu vii cu salariul și nu faci o plată pe lună*, ai 0 comisioane pentru:
-    încasări și plăti de la/către orice bancă
-    emitere și administrare card Visa Electron Internațional Contactless
-    serviciul de internet banking, ING Home’Bank, cu user și parolă
Ce plătești totuși:
-    un comision de administrare cont curent de 7 lei/lună;
-    un comision fix la retragerile în lei de la bancomatele ING și ale altor bănci din România de 3 lei/tranzacție.

ING Bazar - reduceri peste reduceri, peste reduceri.
ING Bazar - reduceri peste reduceri, peste reduceri.

ING Bazar - reduceri peste reduceri, peste reduceri.

ING Bazar din ING Home’Bank e, dacă vrei, un bulevard plin cu tot felul de magazine de la care poți să cumperi cu reducere. Spor la cumpărături!

ING Home'Bank - legătura directă cu banca. De oriunde.
ING Home'Bank - legătura directă cu banca. De oriunde.

ING Home'Bank - legătura directă cu banca. De oriunde.

Fără să te coste în plus, pe lângă cardul de salariu primești și ING Home'Bank - cel mai prietenos serviciu de internet banking
Te conectezi, vezi tot ce se întâmplă și te folosești după nevoie de banii tăi. 

Ai totul sub control cu opțiunea Alerte
Ai totul sub control cu opțiunea Alerte

Ai totul sub control cu opțiunea Alerte

Că să știi mereu ce se întâmplă în conturile tale, activează-ți serviciul Alerte Push sau serviciul Alerte SMS și vei primi o notificare de fiecare dată când îți ies sau îți intră bani în cont. Serviciul Alerte Push este gratuit, iar serviciul Alerte SMS costă doar 4 lei pe lună.

Ești "legat" de o bancă? Portează-ți banii la ING.
Ești "legat" de o bancă? Portează-ți banii la ING.

Ești "legat" de o bancă? Portează-ți banii la ING.

Cu opțiunea "ING Portează-ți banii" din ING Home'Bank transferi gratuit banii de la altă bancă la ING. Totul se întâmplă pe loc și nu dai socoteală șefului sau doamnei de la financiar. Doar sunt banii tăi.

*Valabil pentru venituri recurente și cel puțin o plată pe lună. Venituri recurente înseamnă salariu sau alte tipuri de încasări lunare, în valoare de minimum 700 lei: încasarea oricărui tip de venit recurent de la o companie sau PFA; încasări lunare de la o persoană fizică (de exemplu chirii, încasări de la rude etc.); depunere lunară a salariului în cont la bancomatul ING. Plata lunară se referă la o plata cu cardul în magazin sau online, plata unei facturi sau un transfer in lei din internet banking/Self Bank către alte conturi decât cele proprii.

Aplică acum
Cardul de salariu nu se atinge de banii tăi:

Cardul de salariu nu se atinge de banii tăi:

  • zero comision retragere de la orice ATM din țară și străinătate
  • zero comisioane la încasări și plăți de la/către orice bancă
  • zero comision administrare cont
Aplică acum

Știai că ai un card de salariu care poate fi configurat? Îți oferim produse și servicii care să te ajute exact la ceea ce îți dorești:

<a href="/persoane-fizice/asigurari/asigurare-locuinta.html">Asigurarea de viață sau de casă.</a>

<a href="/persoane-fizice/asigurari/asigurare-locuinta.html">Asigurarea de viață sau de casă.</a>

Pentru că nu știi niciodată ce-ți rezervă ziua de mâine.

Ești prevăzător de fel, așa că tot ce-ai de făcut e să intri în ING Home`Bank și direct de acolo poți încheia polițele de asigurare.

Află mai multe detalii despre asigurarea de locuință

Află mai multe detalii despre asigurarea de viață

Cardul de salariu nu se atinge de banii tăi:

Cardul de salariu nu se atinge de banii tăi:

  • zero comision retragere de la orice ATM din țară și străinătate
  • zero comisioane la încasări și plăti de la/către orice bancă
  • zero comision administrare cont
Aplică acum

Cum obtin sau reinnoiesc ING Card Complet?

În cât timp se emite un card ING Bank?

Cardurile de tip Visa Electron Contactless se emit instant, iar codul PIN îl primești prin SMS. Celelalte tipuri de carduri sunt emise în 2-3 zile lucrătoare.

Câte conturi cu card atașat ING Card Complet pot să îmi deschid?

Poți deschide maximum 5 conturi.
Pe lângă asta, dacă încasezi cel puțin 700 de lei in unul dintre conturi și faci cel puțin o plată pe lună, vei beneficia de gratuitate pentru toate conturile ING Card Complet deschise. 

Cât mă costă ING Card Complet dacă am mai multe conturi deschise?

Dacă încasezi cel puțîn 700 de lei în unul dintre conturi și faci cel puțin o plată pe lună, vei beneficia de gratuitate pentru toate conturile ING Card Complet deschise. 
Dacă nu indeplinescti condițiile de gratuitate pe cel puțîn unul din conturile ING Card Complet deschise, pentru fiecare dintre ele o să plătești:
  • Comision de administrare a contului curent de 7 lei pe lună
  • Comision fix la retragerile în lei de la bancomatele ING și ale altor bănci din România de 3 lei/tranzacție.

Câte carduri secundare pot atașa unui cont?

Poți atașa un număr nelimitat de carduri secundare la același cont. Trebuie să știi, însă, că vei plăti costuri de administrare pentru acestea.

Cardul se reînnoiește automat?

În cazul cardurilor utilizate în mod curent*, reînnoirea se face automat. Noul card este trimis în ING Office-ul de care aparții cu aproximativ 10 zile înainte de dată expirării (cardul expiră la sfârșitul lunii înscrise pe el).

*cardurile nefolosite în ultimele 6 luni nu sunt reînnoite, însă nu e problemă pentru că poți obține oricând pe loc un nou card de debit în orice ING Office.

Cum îmi transfer toate sau o parte dintre serviciile atașate unui cont de la o altă bancă din România, pe un cont de la ING în aceeași monedă?

Cât mă costă?

Ce comisioane plătesc dacă retrag bani de la un bancomat din străinătate?

ING Bank nu percepe comision de retragere de la bancomatele altor bănci. Excepție fac comisioanele de acces la bancomat practicate de unele bănci din străînătate. ING nu are niciun control asupra acestui tip de taxe. Înainte de a retrage banii, citește cu atenție mesajele care apar pe ecranul bancomatului. Dacă observi menționate alte comisioane, în afară celui de retragere, te sfătuim să mergi la bancomatul altei bănci.

Cât mă costă ING Card Complet dacă aleg să nu încasez salariul sau alte venituri recurente în contul de la ING și să nu fac o plată pe lună*?

Ai costuri zero pentru:

  • Emiterea și administrarea cardului Visa Electron Internațional Contactless
  • Transferuri către alte conturi ING Bank, în lei sau valută, efectuate prin ING Home’Bank sau Self’Bank
  • Depuneri și consultarea soldului la bancomatele ING
  • Încasări gratuite din orice banca
  • Internet banking gratuit, chiar și pe mobil (varianta cu parolă și SMS)
  • Transferuri în lei către conturi din alte bănci, efectuate prin ING Home’Bank sau Self’Bank
  • Plățile cu cardul de debit către comercianți în România și în străînătate, în țările din zona euro

Ce plătești, totuși?

  • un comision de administrare cont curent de 7 lei/luna;
  • un comision fix la retragerile în lei de la bancomatele ING și ale altor bănci din România de 3 lei/tranzacție.
  • Serviciile opționale pe care alegi să le atașezi contului
  • Operațiunile efectuate la casieriile ING Bank
    Consulta lista completă de taxe și comisioane.

Cât mă costă ING Card Complet dacă aleg să nu încasez salariul sau alte venituri recurente* în contul ING

Vei beneficia gratuit de:

  • Deschiderea contului curent
  • Emiterea și admistrarea cardului Visa Electron International Contactless
  • Internet banking gratuit, chiar și pe mobil (varianta cu parolă și SMS)
  • Verificarea soldului și depunerile la bancomatele ING
  • Încasări gratuite din orice bancă
  • Transferuri către alte conturi ING Bank, efectuate prin ING Home`Bank sau Self`Bank
  • Transferuri în lei către conturi din alte bănci, efectuate prin ING Home`Bank sau Self`Bank
  • Plățile cu cardul către comercianți în România și în străînătate în țările în zona euro

Vei plăti însă:

  • Comision de administrare a contului curent de 7 lei pe lună
  • Comision fix la retragerile în lei de la bancomatele ING și ale altor bănci din România de 3 lei/tranzacție.
  • Serviciile opționale pe care alegi să le atașezi contului
  • Operațiunile efectuate la casieriile ING Bank

Ce câștigi?

  • Bani înapoi! Prin ofertele din ING Bazar.

Consulta lista completă de taxe și comisioane.

Ce venituri recurente trebuie să încasez și ce înseamnă să fac o plată pe lună că să pot să beneficiez de ING Card Complet cu 0 taxe?

Când spunem venituri recurente, ne referim la încasarea salariului sau altor tipuri de încasări lunare în valoare de minim 700 lei în cont. Veniturile recurente se pot referi la: 

  • încasarea oricărui tip de venit recurent de la o companie sau PFA
  • încasările lunare de la o persoană fizică (de exemplu chirii, încasări de la rude etc.) 
  • depunerea lunară a salariului în cont la bancomatul ING

Să faci o plată pe lună înseamnă că folosești cardul tău ING pentru a cumpără online sau în magazin sau transferi bani unui prieten sau îți plătești facturile în ING Home’Bank sau în Self’Bank.

Ce comisioane am dacă nu ating pragul minim de 700 lei/luna/cont și nu fac o plată pe lună?

Dacă nu ai deloc încasări lunare sau ai venituri lunare mai mici de 700 de lei în cont, atunci plătești o taxă de administrare a contului de 7 lei pe lună, comision de retragere de la ATM-ul ING și de la ATM-urile altor bănci din România de 3 lei/tranzacție și dacă vrei să retragi din afară țării cu ING Card Complet, plătești un comision fix de 4 euro/tranzacție.
Poți să faci însă gratuit transferuri în lei către orice bancă prin ING Home’Bank sau în ING Self’Bank. În plus, te poți bucura de reducerile oferite de ING Bazar

Dacă sunt pensionar și primesc pensia în contul ING, atunci am comisioane zero pentru cont, card și retrageri de la bancomatul ING?

Da, dacă încasezi lunar pensia de la CNPAS (Casa Națională de Pensii și Asigurări Sociale), MIRA sau MAPN ai comisioane zero pentru administrarea contului, cardului și retragerile de la bancomatul ING, indiferent de suma încasată.

Dacă încasez alocația copiilor în cont, adică o valoarea mai mică de 700 lei/luna, beneficiez de comision 0 pentru administrarea contului?

Ne pare rău, dar administrarea contului nu are comision 0 dacă încasezi alocația copiilor în cont, dar îți oferim o  alternativă mai bună, gratuită și cu dobânda: contul ING Economii pentru Copii, fără taxe de administrare. Mai multe detalii despre contul ING Economii pentru Copii găsești aici.

Dacă am două conturi ING Card Complet și încasez suma minimă de 700 lei/luna doar într-un singur cont și fac o plată pe lună*, beneficiez de comision de administrare 0 pentru ambele conturi?

Beneficiezi de comisioane 0 doar pentru contul în care ai încasări de minim 700 lei pe lună și ai făcut o plată pe lună*. Condițiile de încasare, dar și beneficiile se aplică pe fiecare cont în parte.

Dacă am credit la ING Bank, plătesc comision pentru administrarea ING Card Complet?

Pentru creditele ING Personal, ING Credit de consum cu garanție ipotecară, ING Credit cu investiții imobiliare cu garanție ipotecară și ING Ipotecar deschise până la dată de 3 aprilie 2017, nu plătești comisionul de administrare cont. 

După dată de 3 aprilie 2017, dacă aplici pentru un astfel de credit, poți avea comisionul de administrare cont 0 dacă încasezi venitul și faci minim o plată pe lună*

Pentru ING Extra Rol sau ING Credit Card, indiferent de dată deschiderii, poți avea 0 comision la ING Card Complet dacă încasezi venitul și faci minim o plată pe lună*.

* Salariul sau alte incasari recurente in valoare de minim 700 lei/luna/cont. Sa faci o plata pe luna inseamna ca folosesti cardul tau ING pentru a cumpara online sau in magazin sau transferi bani unui prieten sau iti platesti facturile in ING Home’Bank sau in Self’Bank.

Plățile către alte bănci sunt gratuite, chiar dacă nu îmi aduc venituri recurente?

Da, indiferent dacă ai sau nu venituri recurente în contul ING, ai 0 comisioane pentru plățile în lei către conturi ING și către alte bănci prin ING Home’Bank sau în ING Self’Bank. 

Serviciul de internet banking, ING Home’Bank este gratuit, chiar dacă nu îmi aduc veniturile recurente?

Da, serviciul ING Home’Bank cu parolă și SMS este gratuit pentru toți clienții. 

Ce comision am la plata cu cardul?

Poți să plătești cu cardul în lei (în țară) sau valută (în străînătate) fără niciun comision, in magazin sau pe internet. 

Ce comision plătesc atunci când retrag bani din străinătate?

Dacă îți aduci salariul la noi și faci o plată pe lună, comisionul de retragere este zero. E suficient să verifici chitanță că să te convingi. Însă unele bănci din afară mai percep un comision separat pentru utilizarea bancomatului. ING nu are niciun control asupra acestor tipuri de taxe. Cel mai bine e să citești cu atenție mesajele care apar pe ecranul bancomatului înainte de a retrage banii. Iar dacă te anunță de existența unor comisioane suplimentare, noi te sfătuim să mergi la bancomatul altei bănci.

Ce trebuie să știu despre plăți și transferuri

Unde pot utiliza cardurile ING?

Cardurile VISA Electron International, VISA Clasic, MasterCard Standard International, ING VISA Euro și ING VISA Gold pot fi utilizate pentru:
  • Retragere ATM
  • Depunere ATM ING
  • Schimbare cod PIN la ATM ING
  • Acces la ATM EUR (retragere și depunere EUR din/în contul atașat cardului)
  • Permite tranzacții foarte rapide la Fast Pay (prin scanarea codului de bare de pe factură)
  • Plăti facturi, transferuri, rambursare linii credit, schimburi valutare, tipărire extras de cont la Multimat, în ING Self`Bank
  • Interogare sold cont atașat cardului la ATM ING sau Multimat
  • Plăti la POS comercianți în țară și străinătate
  • Tranzacții pe Internet

Ce carduri ING Bank pot fi utilizate în afară țării?

Toate cardurile ING pot fi utilizate atât în țară, cât și în străinătate. Poți retrage numerar sau poți plăti la comercianții care afișează sigla VISA/MasterCard. Trebuie să știi însă că anumiți comercianți își pot rezervă dreptul de a acceptă sau nu anumite tipuri de card.

Cardurile ING Bank pot fi utilizate la plățile pe internet?

Toate cardurile ING pot fi utilizate pentru plăti pe Internet la companiile care acceptă astfel de modalități de plată, însă își pot rezerva dreptul de a accepta sau nu anumite tipuri de card.

Ce detalii de pe card trebuie introduse la efectuarea unei plăti pe internet?

Pentru efectuarea unei plăți pe internet sunt necesare următoarele date:

  • tip card: Visa, MasterCard etc.;
  • nume (așa cum apare pe card);
  • numărul cardului (cele 4 grupuri a câte 4 cifre aflate pe card);
  • dată expirării cardului (se găsește sub numărul cardului și este de forma ll/aa);
  • codul/numărul CVV pentru Visa / CVC pentru MasterCard (codul de 3 cifre aflat pe spatele cardului);
  • parolă 3D Secure, în cazul în care ți se solicită.

Ce este tehnologia contactless?

La cumpărături cu cardul de valoare mică te mișți ca vântul și ca gândul.
În țară sau în străînătate, cu tehnologia Contactless, apropii cardul de POS-ul contactless și ai plătit! Fără să mai introduci cardul în POS, fără să mai tastezi codul PIN, fără-fără. Se aplică însă pentru cumpărături de până în 100 de lei în țară sau 20 de euro in străinătate. Poți face plăți contactless și peste 100 lei, dar ti se va cere codul PIN. Limita maximă de utilizare este de 10 astfel de plăti pe zi, pentru majoritatea cardurilor.  

Ce pot face cu ING Home’Bank-ul, serviciul de internet banking?

Fie că ești pe telefonul mobil sau desktop:
Ești tot timpul în control

  • îți verifici soldul și știi în orice moment pe ce s-au dus banii tăi
  • îți blochezi cardul
  • setezi limite de tranzacționare

Ai flexibilitate la plăti și încasări

  • poți face transferuri între conturile proprii sau către conturi din alte bănci
  • poți plăti facturi (chiar instant cu Scan&Pay) sau automat, prin serviciul Direct Debit
  • poți stabili plăti planificate către alte conturi (la dată stabilită de ține o anumită suma va fi transferată către un alt cont; se poate face o singură dată sau recurent)
  • poți încasa sau trimite bani direct către un număr de telefon
  • poți face schimburi valutare

Poți să îți gestionezi produsele și serviciile suplimentare

  • îți poți administra creditele
  • îți poți deschide conturi pentru economii și administra economiile
  • încarci cartelă de telefon

Obții reduceri la comercianți

  • îți rezervi oferte în ING Bazar

Mai multe detalii aici 

În cât timp se procesează o plata efectuată dintr-un cont curent ING prin Home’Bank, în România?

Pentru plățile în lei efectuate în România, plata se va procesa în aceeași zi:

  • Către un cont ING Bank
  • Către un cont deschis la altă banca, pentru sume mai mici de 50.000 RON, dacă plata a fost trimisă spre procesare înainte de ora 13:00;
  • Către un cont deschis la altă bancă, pentru sume > 50.000 RON, dacă plata a fost trimisă spre procesare înainte de ora 14:30;

Altfel, plata se va procesa în următoarea zi bancară.

Ce detalii am nevoie pentru un transfer în lei?

  • Nume Beneficiar;
  • IBAN beneficiar (conform IBAN-ului introdus în ING Home`Bank va apărea automat banca beneficiara);
  • Banca beneficiară (pentru transferurile pe hârtie făcute în Sucursala);
  • Suma;
  • Detaliile de plată (ce reprezintă transferul).

Pentru transfer în valută

Pentru a face un transfer în valută ai nevoie de un cont curent în moneda respectivă. Nu poți să faci transferuri în valută direct din contul de lei.

Cum pot face o plată către un client ING dacă nu știu IBAN-ul contului lui?

În această situație, poți folosi “Plata către un prieten” din ING Home’Bank , un serviciu inovator de plăti de la ING: selectezi numărul de telefon al prietenului, completezi suma și o autorizezi. Tot ce trebuie să faci apoi este să îi comunici prietenului care este suma exactă transferată. El va primi un SMS cu un cod de tranzacție pe care trebuie să îl introducă împreună cu suma transferată în secțiunea “Încasare de la un prieten” din ING Home’Bank. Banii vor fi creditați imediat în contul lui.

Cum afli exact când îți intră salariul în cont?

Dacă vrei să afli imediat când ți-a intrat în cont salariul (sau orice alt tip de încasare), atunci activează serviciul „Alerte” din ING Home’Bank sau în ING Office. Oriunde ai fi, în țară sau în străinătate, atunci când îți intră banii, primești instant un mesaj de informare pe telefonul mobil.

Se poate anula o plată cu cardul?

Dacă tranzacția nu s-a decontat (este în curs de procesare), o poți anula numai prin contactarea comerciantului. Acest tip de tranzacții nu pot fi anulate prin contactarea băncii.

Se poate anula un transfer în RON/Valută?

Poți anula atât o plata în RON, cât și una în valută, dacă ne contactezi la 0214028391 înainte că plata să fie procesată (să apară pe extrasul de cont).
Dacă plata pe care vrei să o anulezi a fost deja procesată (apare pe extrasul de cont), poți solicită deschiderea unei investigații de retur. Astfel, ING Bank va solicită returul fondurilor de la banca beneficiara. Pentru asta, trebuie să ne suni la 0214028391

Ce date despre card nu trebuie să furnizez niciodată atunci când fac o plată?

Niciodată, sub nicio formă, nu trebuie să furnizezi codul PIN atunci când faci o plată cu cardul. Codul PIN trebuie să fie cunoscut doar de ține și nu trebuie transmis unei alte persoane

Cum pot desemna o persoană mandatată pe conturile personale?

Ți s-a întâmplat să nu poți ajunge la bancă și, totuși, să ai nevoie de o anumită informație pe care banca nu o oferă decât persoanelor autorizate? Că să eviți astfel de situațîi, permite-i unei persoane, care este deja client ING sau dorește să devină client ING, să te reprezinte în relația cu banca.
Cum? Nimic mai simplu! Îți iei actul de identitate și cardul, dacă îl ai la îndemână și te duci în sucursala de care aparții pentru a completă un formular specific prin care ii permiți acelei persoane să gestioneze anumite operațiuni în numele tău. Dacă persoană pe care o imputernicesti este deja client ING, nu mai este nevoie să te însoțească; dacă nu este, te va însoți, tocmai pentru a deveni întâi clientul băncii.

Care sunt limitele de tranzacționare cu cardul?

Limitele de tranzacționare cu cardul sunt diferite în funcție de canalul pe care îl utilizezi pentru tranzacția respectivă (ATM, POS, Internet). Poți să vezi care sunt limitele de tranzacționare în Home’Bank, secțiunea «Produse și servicii / Cardurile mele». Tot acolo poți modifică și limitele pentru plățile la POS și pe internet; selectezi cardul, canalul și completezi suma și/sau numărul de tranzacții, în funcție de nevoile tale.

Dacă nu ai serviciul ING Home’Bank activat, ne poți contacta la numărul 031.406.24.64 pentru informații și/sau modificări legate de limitele de tranzacționare.

Cum știu că totul e sigur?

Cât de sigure sunt plățile cu cardul pe internet?

ING Bank îți pune la dispoziție servicii care te ajută să faci plăți pe internet în condiții de siguranță sporită. Ți se va solicită introducerea unei parole la fiecare plata online realizată cu cardul. La momentul efectuării unei tranzacții online pe un site înrolat 3D Secure, ti se va solicită introducerea unei parole pe care o vei primi pe SMS, la numărul de telefon mobil înregistrat pe numele tău în sistemele băncii.

Cum procedez pentru blocarea unui card?

În cazul în care ți-ai pierdut cardul sau ți-a fost furat, ai două posibilități pentru a-l bloca:

  • suni la serviciul Card Stop: 0214028599, număr de telefon apelabil non-stop;
  • intri în ING Home’Bank, în secțiunea Conturi/Carduri și îl blochezi direct acolo. 

Popriri

Ce înseamnă o poprire?

Poprirea este o formă de executare silită prin care un creditor (persoană fizică sau juridică) solicită băncii să plătească sumele de bani pe care le deține în numele debitorului sau (persoană fizică sau juridică).

Cum aflu dacă am o poprire pe cont?

În scurt timp după ce organul de executare trimite înființarea popririi, noi te informăm prin SMS, e-mail și mesaj în aplicația ING Home’Bank.

Ce fac dacă am încasat salariul și am contul poprit?

Prima deblocare a salariului după înființarea popririi o faci cu un telefon la MyLine (*2464). Mai departe, conform legii, din salariu se blochează o treime sau jumătate, în cazul în care există mai multe popriri. Dacă detaliile încasării de tip salariu nu sunt suficiente, conform legislației, vom solicită documente justificative cu privire la încasarea respectivă.

Ce fel de încasări pot să am în timpul popririi?

Chiar dacă ai o poprire pe cont, poți în continuare să ai încasări. Există și venituri care nu pot fi poprite, cum ar fi: alocații de stat, indemnizații pentru copii, ajutoare pentru îngrijirea copilului bolnav, ajutoare de maternitate, cele acordate în caz de deces, burse de studii acordate de stat, diurne, dar și orice alte indemnizații cu destinație specială, stabilite prin lege. 

În funcție de tipul încasării și ordonatorul ei, că să beneficiezi de încasare, e posibil să fie nevoie de documente care să ateste natură încasării.  Documentele trebuie să le depui în original în orice ING Office.

Ce obligații are banca atunci când primește adresa de înființare poprire?

Suntem obligați prin lege să blocăm toate conturile tale, până la recuperarea sumei din adresa de înființare a popririi.

Am plătit poprirea. Ce fac mai departe?

Chiar dacă ai achitat poprirea, noi putem să o ridicăm doar după ce organul de executare emite o adresa de sistare. Asta înseamnă că nu putem să luăm în considerare alte documente, cum ar fi extrasul de cont din altă bancă sau ordinul de plată. Doar în cazul în care plata pentru poprire a fost procesată din contul ING Bank, cu detaliile adresei de înființare a popririi, putem lua în cosiderare plata și desființa poprirea.

Adresa de sistare a popririi trebuie să fie  transmisă de organul de executare în atenția noastră, a ING Bank, și să fie depusă în original la oricare dintre  locațiile noastre.

Documentele depuse până în ora 16:00 și care îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi procesate în ziua respectivă. Cele depuse după ora 16:00, vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

Ce trebuie să fac dacă angajatorul îmi plătește din poprire?

În cazul în care încasezi salariul în cont ING acesta va fi blocat conform legii. Vom reține pentru poprire doar cuantumul legal, iar tu vei putea să foloseșți diferența.

Dacă ai și la angajator o poprire, pentru deblocarea temporară a conturilor și retragerea salariului, e posibil să-ți cerem un formular completat de angajator, în funcție de detaliile pe care le completează angajatorul atunci când livrează salariul.

Documentul trebuie completat de angajator și  depus în original la oricare dintre locațiile noastre.

Ce se întâmplă cu comisioanele conturilor mele?

Comisioanele percepute pentru produsele și serviciile noastre vor fi debitate și după înființarea popririi. Dacă în cont nu sunt bani suficienți pentru plata lor, vor genera un sold negativ. 

Pot să iau un credit pe perioada popririi?

Una din condițiile acordării creditului este achitarea popririi. Poți să afli mai multe detalii cu o vizită într-un ING Office.

Ce se întâmplă dacă am linia de Credit Extra Rol?

Poprirea presupune blocarea automată a liniei de Credit Extra Rol. Fondurile pe care nu le-ai utilizat până în acel moment devin disponibile după ridicarea popririi.

Ce se întâmplă cu cardul meu de credit?

Poprirea presupune blocarea automată a cardului de credit. Fondurile pe care nu le-ai utilizat până în acel moment devin disponibile după ridicarea popririi.

Ce se întâmplă cu banii primiți din credite nerambursabile?

Creditele nerambursabile sau finanțările primite de la instituții și organizații naționale sau internaționale nu vor fi folosite pentru acoperirea popririi. Deși contul în care se află disponibilul de credit este blocat, poți să faci retrageri la cerere. Pentru asta e nevoie să prezinți documente care justifică proveniență fondurilor. Noi te așteptăm cu documentele originale în orice ING Office.

Cum plătesc salariile angajaților mei dacă am poprire?

Există două situații. Dacă poprirea este instituită de un organ de executare  fiscal, poți să faci plata salariilor pe termen nelimitat. E nevoie de o declarație cu informațiile necesare retragerii și de statele de plata aferente lunii calendaristice pentru care se plătesc salariile. Documentele trebuie să le depui în original în orice ING Office sau folosind platformele puse la dispoziție de ING Bank.

Dacă, însă, poprirea e instituită de un executor judecătoresc, poți să plătești salariile doar pe o perioada de 3 luni de la data înființării popririi. În acest caz, completezi aceleași documente menționate mai sus.

Ce se întâmplă dacă trebuie să plătesc un bilet la ordin sau un cec?

Poți să plătești biletele la ordin sau cecurile doar după ce achiți integral poprirea. Plata lor presupune să ai în conturi un disponibil care acoperă integral atât suma poprita, cât și sumele de pe biletele de ordin sau cecurile venite spre decontare. 

Pot să plătesc parțial poprirea?

Se poate efectua plata parțială, însă cu tot disponibilul din cont. Chiar dacă ne soliciți să plătim o sumă mai mică decât există disponibil, legea ne obligă să plătim în totalitate sumele din cont până la recuperarea integrală a sumei poprite.

Care este diferența între o poprire executorie și o poprire asiguratorie?

După cum îi zice și numele, poprirea executorie presupune existența unui titlu executoriu. Asta înseamnă că sumele blocate în contul bancar sunt virate în contul indicat de organul de executare. 

În schimb, poprirea asiguratorie doar blochează sumele de bani existente în conturile bancare. Banii vor fi virați organului de executare doar după ce se obține un titlu executoriu.

*salariul sau alte încasări recurente în valoare de minim 700 lei/lună/cont.

Consimtamant de utilizare cookies

Colectam anumite date in timp ce utilizezi website-ul ING, pentru a-i asigura functionarea corecta, pentru a-ti asigura siguranta in timpul navigarii si pentru a respecta reglementarile in vigoare.

De asemenea, avem nevoie de acordul tau in timp ce navighezi pe ING.ro pentru a:

  • studia modul în care utilizezi site-ul nostru si alte servicii pentru a le putea imbunatati
  • stabili care dintre produsele, serviciile si ofertele noastre pot fi relevante pentru tine
  • adapta mesajele de marketing pe care le vei vedea pe retelele sociale, in aplicatii si pe alte site-uri web

Selecteaza Sunt de acord daca este in regula sa folosim aceste cookies.

Selecteaza Setari cookies daca preferi sa alegi tipurile de module cookie pe care le folosim.

Iti poti modifica preferintele în orice moment. Trebuie doar sa faci clic pe link-ul "Setari Cookie" din partea de jos a oricarei pagini din site.