ING Card Complet - Cardul tău de salariu

Card ING cont curent

Hai cu salariul la mai bine, la ING și ai:

  • 0 comisioane la încasări si plăți în Home Bank**
  • 0 comisioane pentru retrageri de la orice bancomat***
  • curs valutar avantajos non-stop

Salariul sau veniturile tale* stau bine la noi. Din momentul în care ajungi la ING și faci cel puțin o plată, cât de mică, ai ZERO costuri de administrare și ZERO comisioane pentru operațiunile ce țin de salariu**. Banii tăi sunt doar ai tăi, iar la ING te bucuri 100% de ei. 

Ai curs valutar avantajos non-stop

Nu te mai complici cu alte carduri. Folosești ING Card Complet și faci cumpărăturile online fără grija cursului. Leii tăi sunt schimbați automat la un curs avantajos. Nu contează ora. Cursul e valabil oricând ai nevoie, și la plata cu cardul, și în Home'Bank, în limita a 10.000 de Lei pe lună sau echivalentul în altă valută. Și asta nu e tot.

Vezi  cursul

Plătești cu telefonul la POS

Dacă ai un telefon cu sistem de operare Android sau iOS, îți activezi Google Pay sau Apple Pay, fără să te coste nimic. E bine să ai opțiunea asta pe telefon pentru momentele când pleci la cumpărături fără portofel sau vrei să le plătești din mers, fără contact (contactless). Află mai multe:

Google Pay

Apple Pay

Ai ZERO comision de retragere la orice bancomat

Îți aduci salariul sau alt venit recurent* pe ING Card Complet, faci minim o plată pe lună și gata, scoți bani fără comisioane de la orice bancomat*** vrei tu. N-are rost să pierzi vremea căutându-l pe cel perfect și nici să plătești ca să scoți cash. Și asta nu e tot. 

Vezi lista completă de taxe și comisioane.

Scapi de comisioane la orice plată** sau transfer

Tot așa, ai ZERO comisioane* și la administrarea contului ING Card Complet și a cardului, și la încasări în Lei de la orice bancă, și la transferuri de Lei sau Euro, prin Home'Bank. Și asta nu e tot.

Vezi lista completă de taxe și comisioane.

Primești o dobândă mai mică la creditul de nevoi personale

Poate că acum n-ai nevoie de bani în plus, dar e bine să știi că salariul tău adus la ING înseamnă și alte avantaje - cum ar fi, o dobândă mai mică pentru un viitor credit de nevoi personale. 

Fă o simulare de credit

Știi mereu ce fac banii tăi, prin notificări push

Dacă activezi Notificari Push din Home'Bank, ești anunțat mereu despre banii care pleacă și vin în contul tău: și când cheltuiești, și când scoți de la ATM și când primești banii în ziua de salariu, de ziua ta sau cu alte ocazii. Și asta nu e tot.

Cum retragi bani de la ATM fara card

* Valabil pentru venituri recurente în Lei, în contul ING Card Complet și cel puțin o plată pe lună din acest cont. Venituri recurente se referă la salariu sau alte tipuri de încasări lunare, în valoare de minimum 700 de Lei: încasarea oricărui tip de venit recurent de la o companie sau PFA; încasări lunare de la o persoană fizică (de exemplu chirii, încasări de la rude etc.); depunere lunară a salariului în cont la bancomatul ING. Plată lunară înseamnă o plată cu cardul atașat contului ING Card Complet în magazin sau online, plata unei facturi sau un transfer în Lei din Home'Bank către alte conturi decât cele proprii. Cursul valutar personalizat este oferit în limita a 10.000 de Lei/lună.

** Plățile de tip „jocuri de noroc” realizate cu cardul au un comision de 4,9 lei sau 1 eur per tranzacție, plus 2,2% din suma tranzacției, in functie de valuta contului.

***Unele bănci din străinătate practică comisioane de acces la bancomate. ING nu are niciun control asupra acestui tip de taxe. Înainte de a retrage banii, citește cu atenție mesajele de pe ecranul bancomatului.

Card ING cont curent

Fără salariu, ING Card Complet tot are multe la pachet:

  • și cel mai prietenos Home'Bank
  • și ZERO comisioane pentru operațiunile de mai jos
  • și Bazar cu reduceri la comercianți
  • și opțiunea "Portează-ți banii" ca să poți avea și restul de beneficii.

Chiar dacă nu îți aduci recurent 700 lei lunar sau nu faci o plată pe lună cu ING*, tot avem avantaje pentru tine:

Ce nu plătești / Ce plătești.

Ce nu plătești:
Și tu ai 0 comisioane pentru:
-    încasări de la orice bancă
-   depuneri și consultarea soldului la bancomatele ING
-    emiterea și administrarea primului card Visa contactless și a cardurilor virtuale
-    serviciul de Internet Banking, ING Home’Bank, cu user și parolă
-    plăți cu cardul la comercianți din România sau din străinătate, online sau în magazine**

Ce plătești, totuși:
-    un comision de administrare a contului curent de 9 Lei/lună
-    un comision fix de 5 Lei/tranzacție la tranferurile interbancare în Lei sau Euro iar pentru retragerile în Lei sau Euro de la bancomatele ING și ale altor bănci din România sau stăinătate, un comision de 1% (minim 5 Lei)

Cum îți iei ING Card Complet

Hai să devii client 100% online

1. Descarci aplicația ING Home’Bank pe telefon.

2. Îți deschizi contul din aplicație folosind doar cartea de identitate valabilă. Trebuie să fii cetățean român, să locuiești în România și să ai peste 18 ani.

3. Dacă vrei, poți opta și pentru un card atașat contului, fie virtual, fie fizic livrat la adresa indicată.

Pe loc, direct din ING Office

1. Dai o fugă la un ING Office cu buletinul și primești pe loc contul, cardul și acces la aplicația ING Home’Bank.

2. Dacă vrei, ne poți lăsa acum datele tale, iar colegii din ING Office te vor contacta pentru a stabili data vizitei sau pentru a-ți oferi mai multe detalii

*Venituri recurente se referă la salariu sau alte tipuri de încasări lunare  în contul ING Card Complet, în valoare de minimum 700 de Lei: încasarea oricărui tip de venit recurent de la o companie sau PFA; încasări lunare de la o persoană fizică (de exemplu chirii, încasări de la rude etc.); depunere lunară a salariului în cont la bancomatul ING. 
Plată lunară înseamnă o plată cu cardul atașat contului ING Card Complet în magazin sau online, plata unei facturi sau un transfer în Lei din Home'Bank către alte conturi decât cele proprii.
Unele bănci din străinătate practică comisioane de acces la bancomate. ING nu are niciun control asupra acestui tip de taxe. Înainte de a retrage banii, citește cu atenție mesajele de pe ecranul bancomatului.
Cursul valutar personalizat este oferit în limita a 10.000 de Lei/lună

**Plățile de tip „jocuri de noroc” realizate cu cardul au un comision de 4,9 lei sau 1 eur per tranzacție, plus 2,2% din suma tranzacției, in functie de valuta contului.

Pe lângă cardul de salariu poți adăuga și:

Pe lângă cardul de salariu poți adăuga și:

  • Card de credit
  • Cont de economii
  • Descoperire de cont
  • Cardul ING Gold
  • Contul și cardul în Euro
  • Asigurare de viață, de casă, de sănătate sau de salariu

Dacă simți că ING Card Complet nu e chiar așa complet pe cât ți-ai dori, poți alege din produsele și serviciile de mai jos:

Asigurări de viață sau de casă

Nu știm niciodată ce ne aduce ziua de mâine. Și decât să te ia prin surprindere, mai bine să fii prevăzător. Intri în Home'Bank și să îți faci o asigurare care ți se potrivește. Polițele se încheie direct de acolo. Află mai multe:

ING Vita Protect

ING Health Protect

ING Salary Protect

Asigurare locuință

Când ai un card cu atatea beneficii, e normal să ai și întrebări.

Când ai un card cu atatea beneficii, e normal să ai și întrebări.

  • Vezi mai jos cel mai des întâlnite nelamuriri, dar și răspunsurile noastre.

Cum obțin sau reînnoiesc ING Card Complet?

Cum ți-e mai ușor. Poți să-ți deschizi un cont ING Card Complet, fie 100% online prin aplicația ING Home'Bank pe care o descarci din App Store sau Google Play, fie în cel mai apropiat ING Office și primești cardul pe loc. 

Doar buletinul, dacă ești cetățean român rezident în România.

Trebuie să fii cetățean român, să locuiești în România, să ai peste 18 ani și cartea de identitate valabilă.

  • Descarci aplicația ING Home’Bank pe smartphone
  • Îți faci poze ție și cărții de identitate
  • Completezi restul detaliilor administrative
  • Îți alegi un cont și, dacă vrei, un card
  • La final, accepți termenii și condițiile contractuale
  • Și gataaaa, intri în Home’Bank!

Daca nu e nevoie de o verificare suplimentară, poți folosi imediat Home’Bank pentru toate operațiunile.

  • pe loc, pentru cardul VISA neembosat, comandat în ING Office.
  • cardurile embosate (cu caractere în relief) noi sau reînnoite: 7 zile lucrătoare; se livrează la adresa aleasă de tine.  
  • cardurile neembosate (cu caractere în relief), primite la deschiderea relației: pe loc în orice office ING.
  • maxim 7 zile lucrătoare pentru livrarea la tine acasă a cardului VISA embosat, livrat prin curier - comandat prin Home’Bank.
     

Poți deschide maximum 3 conturi.
Pe lângă asta, dacă încasezi cel puțin 700 de Lei în unul dintre conturi și faci cel puțin o plată pe lună, ai  gratuitate pentru toate conturile ING Card Complet deschise. 

Poți avea maxim 3 carduri principale de lei și 3 carduri principale de  euro, iar pe numele altei persoane 2 carduri suplimentare pentru fiecare moneda (lei și euro), indiferent de numărul de conturi pe care le ai. Însă, trebuie să știi că vei plăti costuri de administrare: 2 lei pe lună pentru fiecare al doilea card emis pe același cont.

Poți afla IBAN-ul contului tău direct din Home'Bank selectând contul, apoi meniul Mai multe și selectezi opțiunea Detalii cont. IBAN-ul nu poate fi modificat, acesta este un șir de caractere care identifica în mod unic, la nivel internațional, contul unui client la o instituție financiară.

Cardurile utilizate în mod curent* se reînnoiesc automat. Noul card este trimis la adresa pe care ți-o alegi sau o setezi în Home’Bank, înainte de data expirării. Cardurile sunt valabile până la sfârșitul lunii înscrise pe ele.
*cardurile nefolosite în ultimele 4 luni nu sunt reînnoite. Poți obține oricând un nou card de debit în orice ING Office sau comandând unul prin Home’Bank.

Completezi un formular de autorizare, și cam atât. De restul, ne ocupăm noi. 
Puțin mai pe larg, se întâmplă așa: 
1. Formularul pe care îl completezi în orice ING Office, ne indică serviciile pe care vrei să le transferi pe contul de la ING: 
- ordine de plată programată 
- mandate de debitare directă
- încasări recurente (de tip salariu, chirie, pensie, prestații sociale etc.) 
Dacă vrei, poți să îți închizi contul de la cealaltă bancă, ca să nu mai ai grija lui și/sau poți cere să-ți fie transferați banii rămași din acel cont, în contul de la ING Bank. 
2. După minimum 13 zile lucrătoare, gata: serviciile de plată au fost transferate. 
În tot acest timp, ne ocupăm noi de toată hârțogăraia din spate ca să îți aducem serviciile  în siguranță la ING Bank. 
Simți că încă e ceva neclar? 
Pentru toate detaliile despre serviciul de schimbare a conturilor, click aici

Desigur, dar într-un format expres formulat și pus la dispoziție de către bancă. Vino în orice office ING Bank, expune situația ta și a rudei/persoanei care nu se poate prezenta în office și noi te vom informa și ajuta cu formatul de procură care trebuie autentificat la notar.

Simplu, accesezi meniul Mai multe - Scrisori - Situație cont. În funcție de ce ai nevoie, poți alege afișarea soldului sau adresarea acestui document către o anumită instituție. Apoi, documentul îți va fi trimis pe adresa de e-mail.

Cât mă costă?

Comisionul de administrare al contului ING Card Complet este ZERO dacă încasezi cel puțin 700 lei și faci cel puțin o plată pe lună. În caz contrar, ING Card Complet costă 9 lei pe lună.
Vezi lista completă de taxe și comisioane.

Ca să ai comision de administrare lunară ZERO pentru ING Card Complet si multe alte beneficii trebuie să îndeplinești cumulativ 2 condiții:

  • Încasezi lunar un venit recurent de minimum 700 Lei în cont*.

Când spunem venituri recurente, ne referim la  încasarea salariului de la angajator, încasarea pensiei sau a unei burse, transferarea salariului prin serviciul Portează-ți Banii, încasarea de dividende sau alte venituri recurente de la o companie sau PFA, încasări de la o persoană fizică (chirii, încasări de la rude), dar și depunerea lunară a salariului la un ATM ING.

  • Faci cel puțin o plată pe lună.

O plată înseamnă că folosești cardul tău ING pentru a cumpăra online sau în magazin, plătești facturi în Home’Bank sau transferi bani unui prieten.

Pe lângă ZERO comision de administrare, dacă îndeplinești cele două condiții, ai și următoarele beneficii:

  • Curs valutar avantajos non-stop, în limita a 10.000 Lei pe lună calendaristică
  • ZERO comision de retragere de la orice bancomat (ATM) din lume**
  • ZERO comision de încasare, transfer sau plată*** atât în lei cât și în euro. Da, chiar și euro. Deci poți să primești sau să trimiți bani fără griji, indiferent că prietenii sunt la alte bănci sau în alte țări

Vezi lista completă de taxe și comisioane.
   

Dacă nu îndeplinești oricare dintre cele 2 condiții, plătești:

  • 9 lei/lună comision de administrare a contului curent
  • un comision fix de 5 Lei/tranzacție la tranferurile interbancare în Lei sau Euro iar pentru retragerile în Lei sau Euro de la bancomatele ING și ale altor bănci din România sau stăinătate, un comision de 1% (minim 5 Lei)

Totuși, ai ZERO comisioane pentru:

  • Încasări de la orice bancă
  • Depuneri și consultarea soldului la bancomatele ING
  • Emiterea și administrarea primului card Visa Contactless și a cardurilor virtuale ING Pay.
  • Serviciul de Internet Banking, Home’Bank
  • Plăți cu cardul la comercianți dn Romania sau străinătate, online și în magazine***
  • Cardul fizic instant pe care îl poți lua din orice ING Office: primul card fizic este gratuit (cel primit la deschiderea relației cu ING). Începând cu cel de-al doilea, emiterea lui costă 20 de lei.
  • Cardul fizic embosat - cu caractere în relief – ce vine prin curier: primul card fizic este gratuit (cel primit la deschiderea relației prin aplicația Home’Bank). Următoarele carduri primite prin curier au un cost de livrare de 18 lei.

Trebuie să știi că există un comision de administrare începând cu al doilea card fizic: 2 lei/lună.

E suficient să încasezi cel puțin 700 de Lei în unul dintre conturi și să faci cel puțin o plată pe lună, pentru a te bucura de gratuitate la toate conturile tale curente ING Card Complet și de toate beneficiile asociate.

Dacă nu îndeplinești condițiile de mai sus pentru nici unul dintre conturile tale, plătești comision de administrare la fiecare dintre ele și nu ai beneficiile asociate incluse.

Vezi lista completă de taxe și comisioane.

Da, dacă încasezi lunar pensia de la CNPAS (Casa Națională de Pensii și Asigurări Sociale), MIRA sau MAPN, ai comisioane zero pentru administrarea contului, cardului și retragerile de la bancomatul ING, indiferent de suma încasată.

Ne pare rău, dar administrarea contului nu are comision ZERO dacă încasezi alocația copiilor în cont, dar îți oferim o  alternativă mai bună, gratuită și cu dobânda: contul ING Economii pentru Copii, fără taxe de administrare. Mai multe detalii despre contul ING Economii pentru Copii găsești aici.

Pentru creditele ING Personal, ING Credit de consum cu garanție ipotecară, ING Credit cu investiții imobiliare cu garanție ipotecară și ING Ipotecar deschise până la data de 3 aprilie 2017, nu plătești comisionul de administrare cont. 

După data de 3 aprilie 2017, dacă ai aplicat pentru un astfel de credit, poți avea comisionul de administrare cont ZERO dacă încasezi venitul și faci minim o plată pe lună*

Pentru ING Extra Rol sau ING Credit Card, indiferent de dată deschiderii, poți avea ZERO comision la ING Card Complet dacă încasezi venitul și faci minim o plată pe lună*.

*Salariul sau alte venituri recurente în valoare de minimum 700 Lei/lună/cont. Să faci o plată pe lună înseamnă să folosești cardul tău ING pentru a cumpăra online sau în magazin, să transferi bani unui prieten sau să îți plătești facturile în ING Home’Bank.

* Salariul sau alte incasari recurente in valoare de minim 700 lei/luna/cont. Sa faci o plata pe luna inseamna ca folosesti cardul tau ING pentru a cumpara online sau in magazin sau transferi bani unui prieten sau iti platesti facturile in ING Home’Bank sau in Self’Bank.

Da, serviciul ING Home’Bank cu parolă și SMS este gratuit pentru toți clienții. 

Poți să plătești cu cardul în lei (în țară) sau valută (în străînătate) fără niciun comision, in magazin sau pe internet.***

Dacă îți aduci salariul la noi și faci o plată pe lună**, comisionul de retragere este zero. E suficient să verifici chitanța că să te convingi. Însă unele bănci din afară percep un comision separat pentru utilizarea bancomatului. ING nu are niciun control asupra acestor tipuri de taxe. Cel mai bine e să citești cu atenție mesajele care apar pe ecranul bancomatului înainte de a retrage banii. Iar dacă te anunță de existența unor comisioane suplimentare, noi te sfătuim să mergi la bancomatul altei bănci.

Cu și despre schimburile valutare

Faci schimb valutar mai des decât crezi! Nu doar când îți pui bani în conturile de Euro, ci și când plătești în străinătate cu cardul tău de Lei ING Card Complet, când faci cumpărături online pe site-uri din America, China sau de oriunde sau chiar atunci când îți plătești abonamentul de streaming.

Practic, faci schimb valutar atunci când plătești sau primești în altă valută decât cea a contului tău.

Începând cu 01 Mai 2020, ING va aplica același curs valutar standard pentru toate tranzacțiile: fie cele din Home’Bank, fie cele cu cardul. Poți vedea acest curs oricând în Home’Bank sau pe site-ul nostru https://ing.ro/persoane-fizice/curs-valutar.

Dacă încasezi cel puțin 700 de lei și faci cel puțin o plată pe lună sau ești client ING Gold, vei beneficia de un curs valutar Personalizat, mai bun, aplicabil la toate tranzacțiile tale, în limita lunară a 10.000 lei.
 

Cursul valutar Personalizat îți oferă un curs valutar mai bun la toate tranzacțiile tale, atât in Home’Bank, cât și cele cu cardul, în limita lunară cumulată de 10.000 lei sau echivalent în alte monede.

Dacă vrei să beneficiezi de el este suficient să încasezi cel puțin 700 de lei și șă faci o plată pe lună sau să îți activezi opțiunea ING Gold. 
 

În fiecare lună calendaristică se va contoriza automat valoarea totală a tranzacțiilor ce implică schimb valutar pe care le faci în luna respectivă. Pentru toate tranzacțiile făcute cu valoare totală sub limita de 10.000 de Lei se va aplica cursul personalizat, iar pentru cele care depășesc, se va aplica cursul standard. 
În prima zi a următoarei luni, contorul se va reseta, iar tu vei beneficia de cursul personalizat pentru tranzacțiile din noua lună.
În anumite cazuri, tranzacțiilor tale li se va aplica un curs la o medie ponderată dintre cursul standard si cel personalizat. De exemplu:

  • Nu ai făcut nicio tranzacție ce implică curs valutar și faci o tranzacție de echivalentul a 30.000 de Lei. În acest caz, cursul valutar se va aplica astfel: cursul personalizat pentru primii 10.000 de Lei și cursul standard pentru restul de 20.000 de Lei. Pentru toate tranzacțiile următoare ce implică schimb valutar din aceea lună, se va aplica cursul standard.
  • Ai utilizat deja 6.000 de Lei din limită și faci o tranzacție de echivalentul a 5.000 de Lei. Cursul valutar se va aplica astfel: cursul personalizat pentru primii 4.000 de Lei și cursul standard pentru restul de 1.000 de Lei. Pentru toate tranzacțiile următoare ce implică schimb valutar din aceea lună, se va aplica cursul standard.
  • Ai utilizat deja 10.000 de Lei din limită și faci o tranzacție de echivalentul a 1.000 de Lei. Se va aplica cursul standard pentru tranzacția de 1.000 de Lei și pentru toate tranzacțiile următoare ce implică schimb valutar din acea lună.

Procesului de decontare a tranzacțiilor este complex, astfel pot apărea diferențe între cursul publicat pe ing.ro și cel la care s-a decontat tranzacția ta.

Acest lucru se datorează faptului că momentul autorizării diferă de cel al decontării, iar cursul ING poate varia în acest interval. În plus, ING decontează în lei sau euro toate tranzacțiile cu cardul, deci dacă faci o plată în dolari sau alte valute, aceasta va ajunge în decontare la ING în euro, conversie dolar-euro făcându-se la cursul Visa.
 

Poți deschide un cont în Euro sau Dolari direct din Home’Bank sau la orice ING Office.

Ce trebuie să știu despre plăți și transferuri

Cardurile fizice VISA Electron International, VISA Clasic, ING VISA Euro și ING VISA Gold sau Infinite pot fi utilizate pentru:
  • Retragere de la bancomat
  • Depunere la bancomat ING
  • Schimbarea codului PIN la bancomat ING
  • Acces la bancomat EUR (retragere și depunere EUR din / în contul atașat cardului)
  • Interogarea soldului pentru contul atașat cardului la bancomat ING
  • Plăți la POS-ul comercianților din țară și din străinătate
  • Tranzacții pe Internet
    Cardurile virtuale ING VISA RON Virtual, VISA EUR Virtual, VISA Gold Virtual, ING Credit Card Virtual pot fi utilizate pentru:
  • Plăți la POS-ul comercianților din țară și din străinătate
  • Tranzacții pe Internet

Toate cardurile ING pot fi utilizate atât în țară, cât și în străinătate. Poți retrage numerar sau poți plăti la comercianții care afișează sigla VISA/MasterCard. Trebuie să știi însă că anumiți comercianți își pot rezervă dreptul de a accepta sau nu anumite tipuri de card.

Toate cardurile ING pot fi utilizate pentru plăti pe Internet la companiile care acceptă astfel de modalități de plată, însă își pot rezerva dreptul de a accepta sau nu anumite tipuri de card.

Pentru efectuarea unei plăți pe internet sunt necesare următoarele date:

  • tip card: Visa, MasterCard etc.;
  • nume (așa cum apare pe card);
  • numărul cardului (cele 4 grupuri a câte 4 cifre aflate pe card);
  • dată expirării cardului (se găsește sub numărul cardului și este de forma ll/aa);
  • codul/numărul CVV pentru Visa / CVC pentru MasterCard (codul de 3 cifre aflat pe spatele cardului);
  • de cele mai multe ori va exista încă un pas, pentru confirmarea plății. Vezi mai jos.

Sunt mai multe metode (denumite 3D Secure) prin care confirmi (autorizezi) o plată online făcută cu un card ING. În funcție de tranzacție, de comercianți și de legislația din țara lor te poți întâlni cu una din metodele de aici.

La cumpărăturile de valoare mică pe care le faci cu cardul, și timpul de plată poate fi mai mic. 
În țară sau în străinătate, cu tehnologia Contactless, apropii cardul de POS-ul contactless și gata, ai plătit. Fără să mai introduci cardul în POS, fără să mai tastezi codul PIN, fără-fără. Se aplică însă pentru cumpărături de până în 100 de Lei în țară sau până la 20 de Euro în străinătate. Poți face plăți contactless și peste 100 de Lei, dar ți se va cere codul PIN. Limita maximă de utilizare este de 10 astfel de plăți pe zi, pentru majoritatea cardurilor.  

Fie că ești pe telefonul mobil sau desktop:
Ești tot timpul în control

  • îți verifici soldul și știi în orice moment pe ce s-au dus banii tăi
  • îți blochezi cardul
  • setezi limite de tranzacționare

Ai flexibilitate la plăti și încasări

  • poți face transferuri între conturile proprii sau către conturi din alte bănci
  • poți plăti facturi (chiar instant cu Scan&Pay) sau automat, prin serviciul Direct Debit
  • poți stabili plăti planificate către alte conturi (la dată stabilită de ține o anumită suma va fi transferată către un alt cont; se poate face o singură dată sau recurent)
  • poți încasa sau trimite bani direct către un număr de telefon
  • poți face schimburi valutare

Poți să îți gestionezi produsele și serviciile suplimentare

  • îți poți administra creditele
  • îți poți deschide conturi pentru economii și administra economiile
  • încarci cartelă de telefon

Obții reduceri, peste reduceri la comercianți

  • îți rezervi oferte în ING Bazar

Mai multe detalii aici 

Pentru plățile în lei efectuate în România, plata se va procesa în aceeași zi:

  • Către un cont ING Bank
  • Către un cont deschis la altă banca participantă la Schema SCT Instant RON, pentru sume mai mici de 50.000 RON;
  • Către un cont deschis la altă banca, pentru sume mai mici de 50.000 RON, dacă plata a fost trimisă spre procesare înainte de ora 13:00;
  • Către un cont deschis la altă bancă, pentru sume > 50.000 RON, dacă plata a fost trimisă spre procesare înainte de ora 14:30;

Altfel, plata se va procesa în următoarea zi bancară.

  • Nume Beneficiar;
  • IBAN beneficiar (conform IBAN-ului introdus în ING Home`Bank va apărea automat banca beneficiară);
  • Suma;
  • Detaliile de plată (ce reprezintă transferul).

În această situație, poți folosi opțiunea Plată către un prieten din ING Home’Bank, un serviciu prietenos de plăți, de la ING: selectezi numărul de telefon al prietenului, completezi suma și o autorizezi. În cazul în care prietenul tău primeste un SMS cu un cod de tranzacție, tot ce trebuie să faci este să îi comunici prietenului care este suma exactă transferată iar el va introduce codul și suma în secțiunea Încasare de la un prieten, din ING Home’Bank. Banii vor fi creditați imediat în contul lui.

Dacă vrei să afli imediat când ți-a intrat în cont salariul (sau orice alt tip de încasare), atunci activează serviciul Alerte Push din ING Home’Bank sau în ING Office. Oriunde ai fi, în țară sau în străinătate, atunci când îți intră banii, primești instant un mesaj de informare pe telefon.

Dacă ai nevoie de extras de cont pentru o lună completă, îl poți descărca rapid sau trimite pe e-mail din meniul Rapoarte - Extras de cont - Selectare lună - Descarcă.
Dacă vrei un raport de tranzacții pentru orice perioadă, inclusiv luna în curs, îl găsești la Raporte -Cauta-Selecteaza intervalul de timp - Aplică filtre - Exportă. Perioada maximă pentru care poți solicita un raport de tranzacții este de 2 ani.   

Dacă tranzacția nu s-a decontat (este în curs de procesare), o poți anula numai prin contactarea comerciantului. Acest tip de tranzacții nu pot fi anulate prin contactarea băncii.  În cazul în care tranzacția apare deja pe extrasul de cont este necesar sa ne contactezi la *2464 pentru a începe procesul de verificare a situației.

Dacă plata nu a fost încă procesată (nu apare pe extrasul de cont), ne poți contacta la 0214028391 si noi vom depune toate eforturile necesare pentru a te ajuta să anulezi atât o plată în RON, cât și una în valută. Dacă plata pe care vrei să o anulezi a fost deja procesată (apare pe extrasul de cont), poți solicita deschiderea unei investigații de retur. Astfel, ING Bank va solicita returul fondurilor de la banca beneficiară. Pentru asta, trebuie să ne suni la 0214028391.

Niciodată, sub nicio formă, nu trebuie să furnizezi codul PIN atunci când faci o plată cu cardul. Codul PIN trebuie să fie cunoscut doar de ține și nu trebuie transmis unei alte persoane

Ți s-a întâmplat să nu poți ajunge la bancă și, totuși, să ai nevoie de o anumită informație pe care banca nu o oferă decât persoanelor autorizate? Că să eviți astfel de situații, permite-i unei persoane, care este deja client ING, să te reprezinte în relația cu banca. Cum? Nimic mai simplu! Deschizi un cont curent în lei 100% online din Home'Bank sau alegi un cont curent în lei existent. Poți împuternici până la 3 persoane, 100% online, direct din aplicația mobilă Home'Bank, în Produse – ING Together și introduci sau selectezi din agendă numărul de telefon, apoi completezi numele, prenumele și data nașterii. Trebuie doar să fie client ING cu număr de telefon de Romania și să aibă Home’Bank pentru a accepta invitația de mandatare. Împuternicirea se finalizează când persoana împuternicită acceptă invitația.

Limitele de tranzacționare cu cardul sunt diferite în funcție de canalul pe care îl utilizezi pentru tranzacția respectivă (ATM, POS, Internet). Poți să vezi care sunt limitele de tranzacționare în Home’Bank, în secțiunea Produse și servicii/Cardurile mele. Tot acolo poți să modifici și limitele pentru plățile la POS și pe internet; selectezi cardul, canalul și completezi suma și/sau numărul de tranzacții, în funcție de nevoile tale.

Dacă nu ai serviciul ING Home’Bank activat, ne poți contacta la numărul 031.406.24.64 pentru informații și/sau modificări legate de limitele de tranzacționare.

Da. La solicitarea băncii centrale a Emiratelor Arabe Unite, toate plățile efectuate, indiferent de valută, către această țară trebuie să includă un cod referitor la scopul plății, format din trei caractere („Codul privind destinația plății"). Codul trebuie introdus în câmpul privind detaliile de plată atunci când efectuează o plată către această țară. Lista codurilor privind destinația plății este disponibilă aici.

Da. La solicitarea Băncii Centrale a Republicii Turcia, toate plățile efectuate către această țară indiferent de valută, trebuie să contina informatii despre natura tranzactiei la detaliile de plata.

Cum știu că totul e sigur?

Din 1 ianuarie 2021, toate tranzacțiile online cu cardul, realizate pe site-uri sau in aplicații din Spațiul Economic European,  vor trebui confirmate prin autentificarea strictă a clienților. 

Această schimbare face parte din Directiva Revizuită a UE privind Serviciile de Plată (PSD2), care implementează Strong Customer Authentication (SCA – Autentificarea Strictă a Clienților). 

Ce înseamnă SCA?
Strong Customer Authentication (SCA) este definit drept o autentificare bazată pe utilizarea a cel puțin doi factori de autentificare din următoarele categorii:  

  • ceva ce clientul știe (de exemplu parola, PIN, etc)
  • ceva ce clientul deține (de exemplu card, token, dispozitiv mobil)
  • ceva ce clientul este (de exemplu autentificarea barometrică cu amprenta).  

Există totuși și câteva excepții de la aplicarea validării SCA (Strong Customer Authentication). Cele mai des întâlnite sunt din următoarele 3 categorii:

  • sumele mici, sub 30 de euro, în limita a maximum cinci tranzacții consecutive. Aici banca analizează și decide dacă se impune aplicarea SCA;
  • tranzacții recurente;
  • tranzacțiile care au fost supuse unei analize de risc în prealabil. În funcție de situație, pot decide fie banca, fie comerciantul dacă se aplică SCA.

Prin utilizarea acestor noi protocoale de securizare a plăților, datele tale financiare vor fi protejate și confidențialitatea acestora va fi respectată de toți operatorii din piață, iar riscul de fraudă se va diminua considerabil. 

Informații despre metodele de autorizare a plăților se pot găsi aici: https://ing.ro/persoane-fizice/internet-banking/3DSecure
 

În cazul în care ți-ai pierdut cardul sau ți-a fost furat, ai două posibilități pentru a-l bloca:

  • suni la serviciul Card Stop: 0214028599, număr de telefon apelabil non-stop;
  • intri în ING Home’Bank, în secțiunea Conturi/Carduri și îl blochezi direct acolo. 

Popriri

Poprirea este o formă de executare silită prin care un creditor (persoană fizică sau juridică) solicită băncii să plătească sumele de bani pe care le deține în numele debitorului sau (persoană fizică sau juridică).

În scurt timp după ce organul de executare trimite înființarea popririi, noi te informăm prin SMS, e-mail și mesaj în aplicația ING Home’Bank.

Dacă încasarea s-a realizat cu detalii clare (exemplu: salariu, avans, lichidare, etc.) și provine de la o persoană juridică, nu este nevoie să ne contactezi. Vei primi un SMS în momentul în care contul este deblocat. În cazul în care nu primești un sms în cel mult 24h de la încasarea salariului, te rugăm să ne contactezi la *2464.

Încasările popribile integral vor fi utilizate la plata popririi (exemplu: depunere numerar, orice încasare/transfer de la o persoană fizică indiferent de detaliile plății).

Unele încasări pot fi deblocate parțial sau integral, în funcție de detaliile încasării și ordonatorul acestora. Veniturile se pot debloca doar dacă din detaliile încasării reiese natura lor.
 Încasări ce pot fi deblocate integral, virate de persoane juridice/Instituții ale statului: diurnă, alocații pentru copii - virată doar de către Instituții ale Statului, pensie urmaș pentru minori, indemnizații cu destinație speciala-stabilite prin lege, decont transport etc.

Încasări ce pot fi deblocate parțial, virate de persoane juridice/Instituții ale statului: salariu, pensie, avans, lichidare, bonusuri, sporuri, indemnizație, indemnizație creștere copil, etc.

Dacă ai orice alt tip de încasare cât timp ai contul poprit, sunt necesare documente care să ateste natură încasării.  Documentele trebuie să le depui în original în orice ING Office. În caz contrar, sumele sunt blocate integral și transferate către popritor.

Suntem obligați prin lege să blocăm toate conturile tale, până la recuperarea sumei din adresa de înființare a popririi.

Chiar dacă ai achitat poprirea, noi putem să o ridicăm doar după ce organul de executare emite o adresa de sistare. Asta înseamnă că nu putem să luăm în considerare alte documente, cum ar fi extrasul de cont din altă bancă sau ordinul de plată. Doar în cazul în care plata pentru poprire a fost procesată din contul ING Bank, cu detaliile adresei de înființare a popririi, putem lua în cosiderare plata și desființa poprirea.

Adresa de sistare a popririi trebuie să fie  transmisă de organul de executare în atenția noastră, a ING Bank, și să fie depusă în original la oricare dintre  locațiile noastre.

Documentele depuse până în ora 16:00 și care îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi procesate în ziua respectivă. Cele depuse după ora 16:00, vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

Dacă încasezi salariul în contul ING, acesta este blocat conform legii. Reținem pentru poprire doar cuantumul legal, iar tu poți folosi diferența.

Dacă ai și la angajator o poprire, pentru deblocarea temporară a conturilor și retragerea salariului, este necesar să recepționăm o adresa de la organul de executare, prin care să fim instructați să nu mai poprim salariul încasat.

Comisioanele percepute pentru produsele și serviciile noastre vor fi debitate și după înființarea popririi. Dacă în cont nu sunt bani suficienți pentru plata lor, vor genera un sold negativ. 

Una din condițiile acordării creditului este achitarea popririi. Poți să afli mai multe detalii cu o vizită într-un ING Office.

Poprirea presupune blocarea automată a liniei de Credit Extra Rol. Fondurile pe care nu le-ai utilizat până în acel moment devin disponibile după ridicarea popririi.

Poprirea presupune blocarea automată a cardului de credit. Fondurile pe care nu le-ai utilizat până în acel moment devin disponibile după ridicarea popririi.

Creditele nerambursabile sau finanțările primite de la instituții și organizații naționale sau internaționale nu vor fi folosite pentru acoperirea popririi. Deși contul în care se află disponibilul de credit este blocat, poți să faci retrageri la cerere. Pentru asta e nevoie să prezinți documente care justifică proveniență fondurilor. Noi te așteptăm cu documentele originale în orice ING Office.

Există două situații. Dacă poprirea este instituită de un organ de executare  fiscal, poți să faci plata salariilor pe termen nelimitat. E nevoie de o declarație cu informațiile necesare retragerii și de statele de plata aferente lunii calendaristice pentru care se plătesc salariile. Documentele trebuie să le depui în original în orice ING Office sau folosind platformele puse la dispoziție de ING Bank.

Dacă, însă, poprirea e instituită de un executor judecătoresc, poți să plătești salariile doar pe o perioada de 3 luni de la data înființării popririi. În acest caz, completezi aceleași documente menționate mai sus.

Poți să plătești biletele la ordin sau cecurile doar după ce achiți integral poprirea. Plata lor presupune să ai în conturi un disponibil care acoperă integral atât suma poprita, cât și sumele de pe biletele de ordin sau cecurile venite spre decontare. 

Poți face plata parțială, însă cu tot disponibilul din cont. Chiar dacă ne soliciți să plătim o sumă mai mică decât cea disponibilă, legea ne obligă să plătim în totalitate sumele din cont până la recuperarea integrală a sumei poprite.
Închiderea unui cont poprit se poate face exclusiv cu acordul organului de executare silită.

După cum îi zice și numele, poprirea executorie presupune existența unui titlu executoriu. Asta înseamnă că sumele blocate în contul bancar sunt virate în contul indicat de organul de executare. 

În schimb, poprirea asiguratorie doar blochează sumele de bani existente în conturile bancare. Banii vor fi virați organului de executare doar după ce se obține un titlu executoriu.

*salariul sau alte încasări recurente în Lei, în contul ING Card Complet în valoare de minim 700 de Lei / lună / cont.

**Valabil pentru venituri recurente și cel puțin o plată pe lună. Venituri recurente înseamnă salariu sau alte tipuri de încasări lunare în Lei, în contul ING Card Complet, în valoare de minimum 700 de Lei: încasarea oricărui tip de venit recurent de la o companie sau PFA; încasări lunare de la o persoană fizică (de exemplu chirii, încasări de la rude etc.); depunere lunară a salariului în cont la bancomatul ING. Plată lunară se referă la o plată cu cardul atașat contului ING Card Complet  în magazin sau online, plata unei facturi sau un transfer în Lei din Internet Banking către alte conturi decât cele proprii.

***Plățile de tip „jocuri de noroc” realizate cu cardul au un comision de 4,9 lei sau 1 eur per tranzacție, plus 2,2% din suma tranzacției, in functie de valuta contului.

 

Accesibilitate

Dacă alegi să ascunzi meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?