Apăsarea butonului echivalează cu acceptarea Termenilor și Condițiilor prezentate.
Scanează și plătește cât ai zice pește
RoPay: o nouă modalitate de plată și mai și, direct în Home’Bank
Un serviciu de plăți instant în lei care acoperă toate situațiile de transfer sau inițiere plăți între conturi de la aceeași bancă dar și între conturi deschise la bănci diferite
În Home’Bank faci deja transfer rapid și gratuit folosind numărul de telefon, scanezi coduri QR ori retragi numerar făra card, așa că îți va fi ușor să adopți și aceasta metodă nouă de plată.
‘Dă-mi pe ING’ sau ’Dă-mi pe RoPay’ sunt formulele magice de transfer instant cu telefonul.
Plata prin RoPay e:
Gratuită
Nu sunt percepute comisioane de niciun fel
Ușor de folosit
Sistem integrat în fiecare aplicație de mobile banking
Rapidă
Plăți și încasări în timp real, mai puțin de 10 secunde
Sigură
Standarde înaltede securitate, asigurând protecția datelor și tranzacțiilor
Instant
Între conturi deschise la aceeași banca sau bănci diferite
Non-stop
24/7, inclusiv în weekenduri și sărbători legale
Pe măsură ce comercianții vor adera la schema RoPay, în Home’Bank vei putea face și următoarele tipuri de plăți:
furnizori de utilități
transport în comun
shopping online
Întrebări frecvente
Cum funcționează RoPay?
RoPay permite utilizatorilor să facă plăți și să primească bani instant prin intermediul aplicațiilor de mobile banking. Plățile prin RoPay se efectuează între conturile bancare. Conturile între care se fac aceste plăți pot fi deschise la bănci diferite sau la aceeași bancă. Pentru moment, clienții ING au doar posibilitatea de a efectua plăți prin RoPay, nu și de a încasa bani prin acest serviciu.
Care sunt băncile partenere RoPay?
Lista completă a băncilor partenere RoPay poate fi găsită pe site-ul oficial, la acest link.
Ce este RoPay?
RoPay este un serviciu de plăți instant, conceput pentru a facilita tranzacții rapide și sigure folosind dispozitivele mobile. Este un serviciu dezvoltat de Transfond (Administratorul și Operatorul Casei de Compensare Automată a plăților comerciale interbancare), în colaborare cu Asociaţia Română a Băncilor (ARB), pentru a oferi o alternativă la plata cu numerar și card.
Unde poți folosi RoPay dacă ești client ING?
Fiind client ING, prin intermediul RoPay poți:
să faci plăți interbancare în lei, instant, către alte persoane fizice, prin scanarea codului QR generat de acestea
Pe măsură ce se vor înrola comercianți și prestatori de servicii la RoPay, vei putea:
să plătești la POS prin scanarea QR RoPay (generat de magazín sau comerciant)
să plătești unui magazin online prin scanarea unui QR RoPay, afișat în pagina de plată, după ce ai selectat ca metodă de plată RoPay;
să plătești la piață sau la oricare mic comerciant înrolat în acest serviciu, scanând codul QR RoPay afișat de acesta. Dacă alegi plata prin RoPay, vei putea să introduci suma datorată și să plătești instant, sau să plătești o sumă fixă, afișată de acesta;
să plătești unui prestator de servicii care utilizează RoPay la finalizarea serviciului (de exemplu, plata către un instalator, electrician etc.)
să plătești biletul de autobuz prin scanarea unui QR RoPay afișat în autobuz;
să plătești factura de utilități prin scanarea unui QR RoPay afișat pe factură;
să plătești curierului, dacă firma de curierat a implementat serviciul RoPay.
Cum pot începe să folosesc RoPay? Care sunt pașii pentru a face o plată prin RoPay?
Pentru a utiliza RoPay, trebuie să ai instalată aplicația Home’Bank Mobile. Funcționalitatea de scanare pentru plata prin RoPay poate fi accesată în 3 feluri:
Accesezi în Home’Bank, secțiunea Plăți – Alte Plăți - „Scanează QR”
Din pagina de portofoliu din Home’Bank selectezi contul curent din care dorești să faci plata prin RoPay – apeși pe Plată în lei – “Scanează QR”
Din meniul telefonului, acolo unde apare iconița aplicației Home’Bank, ții apăsat pe iconiță și ți se va afișa un meniu care include butonul “Scanează”.
După accesarea opțiunii Scanează/Scanează QR, apropie telefonul de codul QR în format fizic (generat fie de o persoană fizică, fie de comerciant). Ți se va deschide meniul de plată în lei, cu detaliile de transfer precompletate, iar tu poți selecta contul în lei din care să efectuezi plata. Dacă ești de acord cu procesarea transferului prin RoPay, semnează operațiunea și transferul se va procesa instant.
Cat timp este valabil un cod QR RoPay?
Un cod QR RoPay generat de un client persoană fizică al unei bănci participante la acest serviciu de plată este valabil 2 minute, iar clientul plătitor are la dispoziție alte 2 minute de la scanarea codului pentru a autoriza plata. Dacă acest termen a fost depășit, e necesară generarea unui nou cod și reluarea procesului de scanare prin RoPay.
Este RoPay un serviciu sigur pentru tranzacțiile mele financiare?
Da, RoPay este dezvoltat cu cele mai înalte standarde de securitate, asigurând protecția datelor și tranzacțiilor tale. Tranzacțiile prin RoPay se efectuează cu ajutorul aplicațiilor de mobile banking și beneficiază de toate măsurile de securitate ale tranzacțiilor interbancare (sau intrabancare) implementate de bănci.
Pot utiliza RoPay pentru plăți internaționale?
În prezent, RoPay este disponibil doar pentru plăți în lei, pe teritoriul României.
Ce costuri sunt asociate cu utilizarea RoPay?
Pentru persoanele fizice, utilizarea RoPay este gratuită. Astfel, indiferent dacă indeplinești sau nu condițiile de gratuitate ING Card Complet (venituri recurente și cel puțin o plată pe lună), plățile efectuate prin serviciul RoPay nu sunt comisionate.
Pot folosi RoPay pentru a plăti facturi?
Da, RoPay poate fi folosit pentru a plăti facturi. Companiile emitente de facturi pot include codul QR în factură pentru a fi scanat de consumatori.
Ce se întâmplă dacă tranzacția mea prin RoPay eșuează?
În cazul în care o tranzacție prin RoPay eșuează, vei primi o notificare în Home’Bank. Dacă tranzacția nu apare pe extrasul de cont, te rugăm să verifici detaliile transferului și să încerci din nou. Dacă situația persistă, te rugăm să ne contactezi.
Cum pot verifica dacă un comerciant acceptă plăți prin RoPay?
Comercianții care acceptă plata prin RoPay afișează un cod QR RoPay la punctul de vânzare sau pe site-ul lor. Dacă optezi pentru plata prin RoPay, comerciantul va genera un cod QR pentru plată, pe care îl va afișa la POS, iar tu îl vei putea scana. Poți întreba comerciantul dacă acceptă plata prin RoPay.
Unde pot verifica istoricul tranzacțiilor mele RoPay?
Istoricul plăților efectuate prin RoPay poate fi verificat în Home’Bank, în secțiunea “Rapoarte” sau “Raport tranzacții” de la nivelul conturilor în lei din care au fost efectuate.
Cum trebuie să procedez dacă suspectez o plată frauduloasă prin RoPay?
În situația în care primești pe e-mail, telefon sau pe SMS un mesaj pe care tu îl consideri suspect – cum ar fi de pildă autorizarea unei plăți prin RoPay pe care nu ai inițiat-o, te rugăm să ne contactezi.
Este RoPay disponibil 24/7?
Da, RoPay este disponibil non-stop, astfel încât poți efectua plăți oricând, indiferent de zi sau oră.
RoPay este compatibil cu toate tipurile de telefoane mobile?
RoPay este compatibil cu toate telefoanele mobile inteligente (smartphone-urile) pe care se poate instala aplicația Home’Bank Mobile.
Există o limită maximă pentru sumele tranzacționate prin RoPay?
Limitele maxime pentru transferurile prin RoPay sunt stabilite de fiecare bancă în parte. În cazul transferurilor prin RoPay efectuate din contul ING, limita este de 49.999 RON pentru transferul către o persoană fizică, respectiv 99.999 RON pentru transferul către un comerciant. Aceste limite nu pot fi modificate.
Urmărește tutorialul pentru a vedea cât de simplu poți face plăți instant prin RoPay în Home’Bank:
Imagine indisponibila - pentru a vizualiza imaginea activati cookie-urile de publicitate.
Urmărește tutorialul pentru a vedea cât de simplu poți face plăți instant prin RoPay în Home’Bank:
Videoclip indisponibil - pentru a vizualiza videoclipul, activati cookie-ul de publicitate din optiunea Setari cookie.
Adaugă-ți cardul VISA în portofelul virtual din telefon, ceas sau alt device, folosește-l pentru a efectua cât mai multe plăți în perioada 24 martie – 18 mai și poți câștiga 1.000 de lei pe zi, prin tragere la sorți. Vezi toate detaliile campaniei și regulamentul aici
Telefonul ți-e mereu la îndemână, așa că, și plățile îți pot fi de-acum, cu Apple Pay. Ca să nu mai scotocești după portofel, scoți telefonul, îl apropii de POS și pac, ai plătit simplu și rapid. Fii modern în tot ce faci, iar când vine vorba de plăți, folosește cea mai nouă modalitate de plată cu telefonul.
Cu ce card funcționează? Păi, ai de ales:
ING Card Complet, cardul tău de salariu care nu se atinge de banii tăi
ING Credit Card, ca să-ți iei tot ce vrei
ING Euro
ING Gold, cardul placat cu beneficii premium
Cardurile pentru companii
Vrei informații mai detaliate? Le găsești mai jos, la întrebări frecvente
iPhone: cum adaugi un card în Apple Pay
Ai două variante: Din Home’Bank
1. Intri în aplicația Home’Bank
2. Salvezi telefonul pentru autentificări ulterioare
3. Intri în Meniu > Produse și servicii > Cardurile mele
4. Selectezi cardul și apesi “Adaugă în Apple Wallet”
5. Urmezi instrucțiunile
Sau din Apple Wallet
1. Deschizi aplicația Apple Wallet
2. Apeși butonul "+"
3. Urmezi instrucțiunile
Și poți să îl folosești cu Apple Watch
Ca să-l adaugi, întâi te asiguri că ai ceasul sincronizat cu telefonul. Apoi ai două variante:
Din Home’Bank
1. Intri în Produse > Carduri și tranzacții > Apple Pay
2. Salvezi telefonul pentru autentificări ulterioare
3. Intri în Produse > Carduri și tranzacții > Apple Pay
4. Selectezi cardul și apeși „Adaugă în Apple Wallet”
5. Urmezi instrucțiunile
Din aplicația Apple Watch
1. Deschizi aplicația Apple Watch pe iPhone-ul tău
2. Selectezi „Wallet & Apple Pay”
3. Apeși „Add Credit or Debit Card”
4. Urmezi instrucțiunile
Apple Pay
Cum retrag numerar de la bancomat?
Orice bancomat cu funcția Contactless activată, permite retragerea de numerar prin apropierea dispozitivului unde ai înrolat cardul. În plus față de plătile la POS, ți se va solicita să introduci și codul PIN al cardului înrolat în Apple Pay.
Cum plătesc în magazine?
Simplu. Ca să plătești, va trebui să te autentifici prin Touch ID, Face ID sau parola, apoi să apropii iPhone-ul sau Apple Watch-ul de terminalul POS. La unele POS-uri, va trebui să introduci și codul PIN al cardului.
Cum plătesc în aplicații?
Poți plăti fie cu iPhone-ul, fie cu iPad-ul. Tot ce trebuie să faci este să selectezi Apple Pay când alegi metoda de plată, apoi să confirmi cu Face ID, cu Touch ID sau cu parola.
Cum plătesc pe internet prin Apple Pay?
Vei plăti folosind Safari pe iPhone, iPad sau MacBook. Nu e nevoie să îți creezi un cont sau să completezi formulare lungi. Selectezi Apple Pay ca metodă de plată și confirmi. De asemenea, poți plăti de pe MacBook folosind Touch ID.
Cât de sigură este plata Apple Pay?
Plata cu Apple Pay este la fel de sigură ca orice plată pe care o faci cu un card contactless obișnuit. Pentru fiecare tranzacție va trebui să te autentifici folosind Face ID, Touch ID sau parola. Este bine să știi că, în cazul în care ai autorizat mai multe persoane pe dispozitivul tău Apple, acestea vor putea folosi metoda de autentificare pentru a face plăti prin Apple Pay.
Ce fac dacă îmi pierd telefonul?
Dacă dispozitivul tău este pierdut sau furat, poți anula posibilitatea de plată prin Apple Pay, simplu, din aplicația Find My Phone sau din contul tău Apple, chiar dacă dispozitivul tău este offline și nu este conectat la o rețea de date mobile sau o rețea wi-fi. Deasemenea, poți gestiona cardurile înrolate în Apple Pay și din Home’Bank > Produse > Carduri și tranzacții > Apple Pay.
Sau, la fel de simplu, ne poți suna la *2464 și noi îți vom bloca sau închide cardurile din Apple Pay.
Ce fac dacă îmi pierd cardul fizic sau acesta expiră?
Inspiră, expiră, apoi blochează cât mai repede cardul pierdut:
intră în Home’Bank, Produse -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele și blochează-l direct
sună-ne absolut oricând la serviciul Card Stop: 0214028599 (îl poți salva acum în telefon, să-l ai la îndemână la nevoie)
Apple Pay se va dezactiva automat pentru cardul tău blocat sau în cazul unui card expirat care nu este reînnoit cu același tip de card, așa că nu uita să-l activezi din nou când primești noul card.
Care sunt dispozitivele compatibile cu aplicația Apple Pay?
Dispozitive:
Phone cu Touch ID sau Face ID, cu excepția iPhone 5s: Cumpărături = NU / Plăți pe internet = NU / Plăți în aplicații = NU
iPad Pro, iPad Air, iPad și iPad mini cu Touch ID sau Face ID: Cumpărături = DA / Plăți pe internet = NU / Plăți în aplicații = NU
Apple Watch (prima generație), Apple Watch Series 1 și 2 și modele ulterioare: Cumpărături = NU / Plăți pe internet = NU / Plăți în aplicații = NU
Computere Mac cu Touch ID, Modele de Mac lansate în 2012 sau modele ulterioare cu un iPhone sau Apple Watch cu serviciul Apple Pay activat: Cumpărături = DA / Plăți pe internet = DA / Plăți în aplicații = NU
Pentru siguranța ta
Păstrează în siguranță dispozitivul pe care ți-ai înrolat un card în Apple Pay, precum și datele cardului tău;
Este indicat ca parola dispozitivului tău să fie complexă ( să conțină cifre, litere, caractere speciale). Acest lucru îți va proteja dispozitivul în cazul în care îl pierzi sau îți este furat;
Ține cont de faptul că toate parolele de tip fingerprint/face ID înregistrate pe un dispozitiv pot fi folosite pentru tranzacții prin Apple Pay
Limite de tranzacționare
Tranzacțiilor prin Apple Pay li se aplică aceleași limite ca și cardului tău și se cumulează cu acestea. Limitele de tranzacționare pot fi modificate ușor, din ING Home’Bank.
Ce carduri ING pot adăuga în Apple Pay?
Carduri ING pentru persoane fizice:
VISA EUR Embosat/Neembosat
ING GOLD
VISA RON Neembosat
VISA RON Embosat
ING Credit Card
VISA RON Virtual
VISA EURO Virtual
ING GOLD Virtual
ING Credit Card Virtual
Visa RON Young, vârsta minimă 16 ani
VISA RON Young Virtual, vârsta minimă 16 ani
Carduri ING pentru persoane juridice:
VISA Business „Manager”RON
VISA Business „Clasic” RON
VISA Business „Clasic” EUR
VISA Business „Gold” RON
Ce ți-ai dorit, s-a împlinit: Apple Pay este la ING. Acum poți folosi cardurile tale ING ca să plătești cu dispozitivul tău Apple în magazine, în aplicații sau pe internet prin Apple Pay.
Ai un dispozitiv compatibil Apple? Înrolează-ți cardul în Wallet:
Cum e Google Pay™? Păi:
Simplu: îl activezi direct din Home’Bank
Ușor: scoți telefonul și plătești la orice POS contactless
Util: retragi bani de la bancomat contactless
Sigur: datele cardului tău nu ajung la comercianți
Adaugă-ți cardul VISA în portofelul virtual din telefon, ceas sau alt device, folosește-l pentru a efectua cât mai multe plăți în perioada 24 martie – 18 mai și poți câștiga 1.000 de lei pe zi, prin tragere la sorți. Vezi toate detaliile campaniei și regulamentul aici
Totuși, cum funcționează?
Alegi unul dintre cardurile tale ING și îl înrolezi în Google Pay prin Home’Bank.
Cardul tău primește un cod unic securizat, numit token, prin care îl identificăm în Google Pay.
Activezi funcția NFC a telefonului și alegi Google Pay ca serviciu implicit de plată din setările telefonului.
Deblochezi telefonul înainte de a începe plata.
Plătești în siguranță online, în aplicații și la orice magazin cu POS contactless sau unde vezi logo-ul Google Pay.
Stai liniștit: chiar dacă ai NFC-ul activat mereu, tot nu poți plăti accidental.
M-am decis. Cum adaug un card în Google Pay?
Ai două variante:
Din Home’Bank
Intră în Home’Bank - Produse - Google Pay și alege cardul pe care vrei să îl înrolezi.
Tap pe “Adaugă în Google Pay”.
Confirmă-ne acțiunea cu parola.
Mai confirmă o dată și pentru Google, după ce te asiguri că ești de acord cu termenii și condițiile.
Gata! Acum poți folosi Google Pay.
Sau din Google Wallet
Deschizi aplicația Google Wallet
Optezi pentru adaugarea unui card
Urmezi instrucțiunile
Cât de sigur este Google Pay?
Foarte sigur: datele cardului tău nu sunt transmise comerciantului, doar codul unic securizat (token) asociat cardului, astfel încât nu există riscuri de securitate.
Ai control deplin – vezi imediat și oricând istoricul tranzacțiilor direct în Home’Bank.
Dacă pierzi telefonul (se întâmplă, nu te judecăm!), poți dezactiva instant Google Pay din Home’Bank web sau de pe alt dispozitiv. Poți și să ne suni la *2464 și te ajutăm noi.
Google Pay
Cum retrag numerar de la bancomat?
Orice bancomat cu funcția Contactless activată permite retragerea de numerar prin apropierea dispozitivului unde ai înrolat cardul. În plus față de plățile la POS, ți se va solicita să introduci și codul PIN al cardului înrolat în Google Pay. Pentru a schimba un PIN al cardului asociat Google Pay, accesează cardul din meniul Cardurile mele din Home'Bank și setează/schimbă PIN.
Cum plătesc în magazine?
Asigură-te că telefonul tău are activată funcția NFC, apoi apropie-l de POS. Deblochezi telefonul cu metoda aleasă de tine (PIN, pattern, amprentă sau recunoaștere facială), atât pentru sume peste 100 de lei, cât și pentru unele plăți mai mici.
Cum plătesc în aplicații și pe internet?
Caută butonul “Google Pay” și urmează pașii.
Ce fac dacă îmi pierd telefonul?
Loghează-te în Home’Bank de pe alt device sau calculator și dezactivează Google Pay pentru telefonul pierdut. Acces rapid: Home’Bank -> Produse -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele. Dacă ai nevoie de ajutor, sună-ne în orice zi și la orice oră la *2464.
Ce fac dacă îmi pierd cardul fizic sau acesta expiră?
Inspiră, expiră, apoi blochează cât mai repede cardul pierdut:
intră în Home’Bank, Produse -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele și blochează-l direct.
sună-ne absolut oricând la serviciul Card Stop: 0214028599 (îl poți salva acum în telefon, să-l ai la îndemână la nevoie)
Google Pay se va dezactiva automat pentru cardul tău blocat sau în cazul unui card expirat care nu este reînnoit cu același tip de card, așa că nu uita să-l activezi din nou când primești noul card. Inspiră, expiră, apoi blochează cât mai repede cardul pierdut.
Care sunt dispozitivele compatibile?
Orice telefon și tabletă cu sistem de operare minim Android 7 care are tehnologia NFC și acces la serviciile Google.
Ce carduri ING pot adăuga în Google Pay?
Ai un card activ ING? Felicitări, înseamnă că poți folosi Google Pay!
Carduri ING pentru persoane fizice:
VISA EUR Embosat/Neembosat
ING GOLD
VISA RON Neembosat
VISA RON Embosat
ING Credit Card
VISA RON Virtual
VISA EURO Virtual
ING GOLD Virtual
ING Credit Card Virtual
VISA RON Young, vârsta minimă 16 ani
VISA RON Young Virtual, vârsta minimă 16 ani
Carduri ING pentru persoane juridice:
VISA Business „Manager”RON
VISA Business „Clasic” RON
VISA Business „Clasic” EUR
VISA Business „Gold” RON
Care sunt limitele de tranzacționare?
Plata prin Google Pay este considerată ca orice altă tranzacție cu cardul respectiv, deci limitele sunt aceleași și se cumulează. Dacă vrei să le schimbi, o poți face ușor, direct din Home’Bank.
Atât? Atât, doar că, pentru siguranța ta:
Fii responsabil cu securitatea dispozitivului pe care ți-ai înrolat un card în Google Pay (lucru pe care ți-l recomandăm și dacă nu activezi Google Pay).
Alege o parolă greu sau imposibil de ghicit, pentru a-ți proteja dispozitivul dacă îl pierzi sau îți este furat.
Adaugă-ți cardul VISA în portofelul virtual din telefon, ceas sau alt device, folosește-l pentru a efectua cât mai multe plăți în perioada 24 martie – 18 mai și poți câștiga 1.000 de lei pe zi, prin tragere la sorți. Vezi toate detaliile campaniei și regulamentul aici
Dacă ești o persoana mereu în miscare, atunci avem soluția pentru tine. Transformă-ți ceasul Garmin în dispozitiv de plată ca să-ți iei o cafea sau o apă imediat după tura de alergare, fără să te mai scotocești după portofel sau telefon.
Cum adaug un card în Garmin Pay?
Te asiguri ca deții un device Garmin compatibil cu plățile prin Garmin Pay
Descarci aplicația Garmin Connect pe telefon din Google Play (pentru Android) sau App Store (pentru IOS)
Deschizi aplicația Garmin Connect, îți creezi un cont de utilizator și selectezi device-ul compatibil cu Garmin Pay
Setezi parola ce va fi folosită pentru utilizarea Garmin Pay
Optezi pentru adaugarea unui card ING emis pe numele tău
Urmezi instrucțiunile
Cât de sigur este Garmin Pay?
Foarte sigur: datele cardului tău nu sunt transmise comerciantului, doar codul unic securizat (token) asociat cardului, astfel încât nu există riscuri de securitate.
Ai control deplin – vezi imediat și oricând istoricul tranzacțiilor direct în Home’Bank.
Dacă pierzi dispozitivul Garmin (se întâmplă, nu te judecăm!), poți dezactiva instant Garmin Pay din Home’Bank web sau aplicație. Poți și să ne suni la *2464 și te ajutăm noi.
Întrebări frecvente
Cum plătesc în magazine?
Simplu, sigur și rapid. Atât pentru sume peste 100 de lei, cât și pentru unele plăți mai mici, deschide aplicatia wallet pe ceas si apropie-l de POS-ul contactless. Atunci cand deschizi aplicatia wallet pe ceas, ți se va cere parola dacă nu ai facut acest pas când ai pus ceasul la mână, sau ai tinut ceasul la mână mai mult de 24 de ore.
Cum retrag numerar?
Orice bancomat cu funcția Contactless activată, permite retragerea de numerar prin apropierea dispozitivului unde ai înrolat cardul. În plus față de plătile la POS, ți se va solicita să introduci și codul PIN al cardului înrolat în Garmin Pay.
Ce fac dacă îmi pierd ceasul?
Loghează-te în aplicația Home’Bank de telefon sau folosește Home’Bank web de pe calculator și dezactivează Garmin Pay pentru ceasul pierdut. Acces rapid: Home’Bank -> Produse -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele. Dacă ai nevoie de ajutor, sună-ne în orice zi și la orice oră la *2464.
Ce fac dacă îmi pierd cardul fizic sau acesta expiră?
Inspiră, expiră, apoi blochează cât mai repede cardul pierdut:
intră în Home’Bank, Produse -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele și blochează-l direct.
sună-ne absolut oricând la serviciul Card Stop: 0214028599 (îl poți salva acum în telefon, să-l ai la îndemână la nevoie)
Garmin Pay se va dezactiva automat pentru cardul tău blocat sau în cazul unui card expirat care nu este reînnoit cu același tip de card, așa că nu uita să-l activezi din nou când primești noul card.
Ai un card activ ING? Felicitări, înseamnă că poți folosi Garmin Pay!
Carduri ING pentru persoane fizice:
VISA EUR Embosat/Neembosat
ING GOLD
VISA RON Neembosat
VISA RON Embosat
ING Credit Card
VISA RON Virtual
VISA EURO Virtual
ING GOLD Virtual
ING Credit Card Virtual
Carduri ING pentru persoane juridice:
VISA Business „Manager”RON
VISA Business „Clasic” RON
VISA Business „Clasic” EUR
VISA Business „Gold” RON
Care sunt limitele de tranzacționare?
Plata prin Garmin Pay este considerată ca orice altă tranzacție cu cardul respectiv, deci limitele sunt aceleași și se cumulează. Dacă vrei să le schimbi, o poți face ușor, direct din Home’Bank.
Dacă alegi să ascunzi meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?