- Euro (EUR)
- Dolar American (USD)
- Lira sterlină (GBP)
- Francul Elvețian (CHF)
Un cont curent în valută* îți permite să-ți gestionezi schimburile valutare simplu, non-stop, la orice oră din zi sau din noapte și dacă vrei să ai acces la bani oricând vrei tu, îi poți atașa și un card.
24/7 operațiuni în euro simplu și rapid prin ING Home’Bank.
Pe lângă faptul că îți deschizi contul de euro singur direct din ING Home'Bank (serviciul nostru de internet banking) tot de acolo faci operațiunile de care ai nevoie: trasferuri în țară sau străinătate, schimburi valutare.
Alege un cont în valută care te avantajează.
În rupia nepaleză sau în șilingul kenyan, e adevărat că nu-ți poți face cont. Dar îți poți deschide conturi in EUR, USD, GBP sau CHF.
Atașează-i un card de euro că să ai acces oricând la fondurile tale.
Poți atașa un card de euro cu care poți face oricând retrageri sau schimburi valutare la ATM-urile din orice ING Office. În plus, cu cardul de euro poți plăti aproape oriunde în lume în magazine sau pe internet.
Suntem transparenți în privința costurilor.
Pentru conturile în valută plătești 0 euro (sau echivalent) taxă de deschidere și 3 euro (sau echivalent)/lună taxa de administrare pentru fiecare cont în valută.
*Pentru a te bucura de cursul valutar personalizat, trebuie să îți aduci salariul la noi sau să faci o încasare de minimum 700 de lei pe lună și să faci cel puțin o plată pe lună, oricât de mică ar fi ea.
În ce valute se pot deschide conturile?
Se percepe comision pentru depunerea EUR la ATM?
Comisionul de depunere EUR la ATM-urile ING este zero.
Ce avantaje suplimentare am în urma deschiderii unui cont curent în valută?
- Poți activa serviciul Alerte prin care ești informat de fiecare dată când îți intră sau îți ies bani din cont.
- Poți atașa un card în euro Visa Clasic Internațional.
În ce valute pot depune sau retrage sume de bani?
Poți depune și retrage fonduri în euro (EUR).
- Pentru euro poți depune/retrage bani la bancomatele ING semnalizate în acest sens sau la Agențiile ING.
Pentru celelalte valute, operațiunile permise sunt schimburile valutare sau transferurile în valută.
Cum îmi pot deschide un cont curent în valută?
Poți deschide un cont curent in EUR, USD, CHF sau GBP direct din Home'Bank apasând semnul "+" din meniul de Conturi și selectând "Cont în valută".
Pot depune EUR în contul meu la o altă bancă?
Poți depune bani doar la bancomatele ING din România cu funcție de depunere numerar.
De ce detalii am nevoie pentru a face un transfer în valută
- Nume Beneficiar
- Cont beneficiar (dacă este IBAN, este recomandat să se specifice IBAN-ul - acesta conține și informații legate de banca / sucursala beneficiara);
- Codul SWIFT:
- Are minim 8 caractere și trebuie completat fără spații, linii sau alte semne între caractere. Pentru ING codul SWIFT este: INGBROBU; în Home`Bank ar trebui să fie recunoscut automat de sistem și să apară numele băncii beneficiare (sau a centralei băncii beneficiare). Dacă nu este recunoscut codul SWIFT, ne poți contacta la 0214028391 pentru a-l verifica noi. Dacă totuși este valid, îl poți scrie în câmpul „Bancă beneficiară”, alături de denumirea și adresa băncii. În caz că nu e recunoscut, util ar fi să treci și alte detalii legate de banca beneficiară (anumite coduri specifice pentru bănci din Germania (BLZ), Anglia (Sort Code), America (Routing No, ABA).
- Suma și valuta transferată;
- Adresa beneficiarului și țara de domiciliu;
- Ghidul Tranzacției (aici trebuie să alegi opțiunea cea mai apropiată de tipul transferului pe care îl faci);
- Codul Tranzacției (aici trebuie să alegi opțiunea cea mai apropiată de tipul transferului pe care îl faci);
- Alegerea tipului de comision:
- Pentru plățile în orice valută, în spațiul UE, este disponibilă doar opțiunea „SHA” (comisioanele sunt împărțite între ordonator și beneficiar);
- Pentru plățile în orice valută, în afara spațiului UE, poți alege tipul de comision „OUR” (Ordonatorul suportă toate comisioanele), „SHA” (comisioanele sunt împărțite între ordonator și beneficiar) sau „BEN” (beneficiarul suportă toate comisioanele);
- Detalii de plata (ce reprezintă transferul).
Ce trebuie să fac dacă vreau să-mi închid contul?
Păi, e simplu. Dacă te hotărăști că acest cont nu îți mai trebuie absolut deloc, îl poți inchide direct din Home'Bank. Este suficent să intri în meniul "Mai multe" selectand contul dorit pe care vrei să îl inchizi și să selectezi opțiunea Închide contul.