Solutia ING de POS mobil SoftPOS

Transformă-ți telefonul într-un POS mobil cu ING SoftPOS

Transformă-ți telefonul într-un POS mobil cu ING SoftPOS

  • Ușor de obținut și la fel de ușor de folosit
  • Fără costuri de întreținere și la fel de sigur ca un POS clasic
  • Beneficiezi de reducerile speciale la telefoane în rețeaua Vodafone pentru clienții ING SoftPOS
Aplică online

Vrei să le oferi clienților tăi opțiunea de a plăti cu cardul la POS, dar poate te gândești că e prea complicat, că implică niște costuri prea mari sau că se potrivește mai degrabă afacerilor mari? Uită de toate aceste mituri, pentru că acum există

ING SoftPOS, potrivit pentru orice tip de afacere. ING SoftPOS este o aplicație disponibilă pentru telefoanele Android, care îți permite să accepți plăți contactless cu cardul, telefonul sau orice alt tip de suport de card cu cititor NFC.

De ce să alegi ING SoftPOS?

Îl obții foarte ușor

Este tipul de POS cel mai ușor de obținut. Îl poți achiziționa rapid, indiferent din ce oraș din România ești. În plus, fiind doar o aplicație mobilă în telefonul sau tableta ta, este cel mai ușor de întreținut tip de POS, modern și practic. 

Ai cele mai mici costuri

În comparație cu alte tipuri de POS, acest tip îți asigură cele mai mici costuri.

Tu deții controlul

• Urmărești în timp real evoluția vânzărilor și poți extrage rapoarte.
• Tu ești cel care administrează terminalele POS și accesul personalului tău la ele.
• Indiferent că e vorba de tine sau de angajații tăi, poate fi luat peste tot.
• Aplicația folosește datele mobile sau WiFi-ul telefonului tău.

Încasezi peste 50.000 de lei pe an în numerar

Conform legii, dacă ești comerciant și/sau prestezi servicii și ai încasări de peste 50.000 de lei pe an, ai obligativitatea să accepți plata cu cardul, deci trebuie să deții un POS. Și ce poate fi mai simplu decât să ai ING Soft POS direct pe telefonul tău Android.

E sigur

ING SoftPOS oferă același nivel de securitate ca un POS clasic.

Consum mai redus de resurse naturale

Confirmarea plății se face în mod electronic, fără consum de hârtie.

Câțiva pași și îl poți folosi

Instalează aplicația ING SoftPOS din Google Play și activeaz-o împreună cu administratorul din compania ta. Atenție, sistemul de operare trebuie să fie superior versiunii 8.0.

Dacă dorești ca plătitorul să se autentifice cu PIN, instalează și ING SoftPOS PIN PAD după instalarea ING SoftPOS. Aplicația PIN PAD se conectează la aplicația ING SoftPOS și intervine automat numai atunci când este nevoie de PIN.

Ca administrator al serviciului, folosește Portalul Comerciantului, interfața web în care îți poți administra tranzacțiile, utilizatorii și terminalele. Poate fi folosit de o persoană (sau mai multe) din cadrul firmei și este fereastra spre gestionarea întregii soluții.

ING SoftPOS face cam tot ce face un POS clasic. Și puțin mai mult:

Citește cardurile și alte dispozitive de plată prin NFC (contactless)

Acceptă      și   

Are funcții de vânzare și anulare a plății

Transmite chitanța prin cod QR (citit de telefonul cumpărătorului) sau e-mail

Permite tranzacții de orice valoare cu autentificare PIN

Permite tranzacții în RON sau EUR

Oferă firmei un control total asupra tranzacțiilor și a utilizatorilor prin intermediul Portalului Soft POS 

Este ING SoftPOS și pentru tine? Da!

ING SoftPOS se adresează în general micilor întreprinzători (liber profesioniști, mici afaceri locale, consultanți, asociații etc.), dar poate fi folosit și de către:

• Orice companie care nu are volume foarte mari de vânzări prin POS sau îl folosește rar

• Companiile mari care au nevoie de mobilitate: curieri, taxi, lanțuri de restaurante, benzinării, asigurări etc.

Cum aplici pentru ING SoftPOS?

Adresează-te celui mai apropiat ING Office sau consultantului tău ING.

Câțiva pași simpli ca să ai și tu serviciul ING SoftPOS:

Pas 1: Click: Aplică online

Pas 2: Completează datele tale și alege ING Office-ul în care dorești să mergi.

Pas 3: Un specialist ING te va suna în cel mai scurt timp. Stabilește întâlnirea în ING Office-ul indicat de tine sau chiar la sediul tău.

Vrei să știi mai multe despre serviciu?

Îl obții foarte ușor

Aici poți citi toate informațiile:

Îl obții foarte ușor

Iar aici poți urmări tutoriale video.

Costuri

ING SoftPOS este cea mai puțin costisitoare soluție de încasare a plăților cu cardul oferită de ING.

  • Pentru companiile Micro și IMM
    • Pachet FIX:
      0 administrare | 0,6% per tranzacție
    • Pachet Profesional:
      0 administrare| 0,8% per tranzacție
  • Pentru companii mari
    • Preț personalizat în funcție de volume și tipuri de carduri acceptate.

Acestea sunt singurele costuri percepute pentru serviciul ING SoftPOS.

Securitatea plăților

La fel ca toate soluțiile de plată ING, ING SoftPOS îndeplinește cele mai înalte standarde de securitate. De fapt, acesta este și motivul pentru care ING Bank a ales să furnizeze o soluție bazată pe două aplicații separate.

ING SoftPOS este o aplicație certificată CPoC (Contactless Payments on COTS; COTS înseamnă Commercial off-the shelf și desemnează orice dipozitiv comercial ce nu a fost fabricat specific pentru industria cardurilor).

ING SoftPOS PIN PAD este o aplicație dedicată capturării și criptării PIN-ului plătitorilor, avizată de instituțiile de certificare acreditate de VISA și Mastercard.

Procesarea plăților se face de către ING și partenerii ING într-un mediu certificat și conform standardelor PCI DSS (Payments Card Industry Data Security Standards).

Împreună, într-un mod ușor și transparent pentru utilizatori, dar foarte complex în arhitectură, asigurăm condiții de securitate maximă atât pentru comercianți, cât și pentru plătitori.

Informează-ți clienții că pot plăti rapid și confortabil la ING Soft POS.
Uite aici un sticker pe care îl poți descărca și folosi în locația ta.

Lasă-ne datele tale să te contactăm.

Pentru mai multe detalii este necesară o discuție cu un consultant specializat ING. 

Aplică acum

Aplicație ING SOFTPOS

ING SoftPOS funcționează pe toate dispozitivele cu Android 8.0 sau o versiune ulterioară și care îndeplinesc următoarele cerințe:
• Prezintă un modul hardware de stocare sigur
• Nu este rutat și sistemul de operare este livrat de producătorul dispozitivului
• Are aplicații de mediu: Google (cum ar fi Google Play Store) instalate
• Are un modul NFC funcțional și acces la internet (necesar pentru a accepta plăți)

Aceasta înseamnă că majoritatea dispozitivelor Android disponibile în prezent pot funcționa cu soluția ING SoftPOS.
Compatibilitatea dispozitivului cu soluția ING SoftPOS poate fi verificată prin instalarea aplicației „PosVerifier” disponibilă în Google Play Store.

Da, aplicația este disponibilă în română, engleză, poloneză, și maghiară. Alte versiuni vor urma. Limba aplicației este prestabilită, la fel ca limba sistemului dispozitivului. Dacă aplicația nu acceptă limba dispozitivului dvs. în acest moment, se va lansa în engleză.

Verificați amplasarea modulului NFC în dispozitivul dvs. cu opțiunea „testare card” a aplicației (mai mult -> testare card) și amintiți-vă să plasați cardul exact în acel loc.

Da, este necesar pentru ca aplicația să funcționeze corect și să asigure siguranța tranzacțiilor. Acest lucru nu înseamnă că aplicația va efectua apeluri telefonice, spre exemplu, ci doar blochează alte aplicații să interfereze în timpul tranzacției.

Înseamnă că modulul NFC este oprit. Nu uitați să îl porniți înainte de a utiliza aplicația. Veți putea găsi această opțiune în meniul/setările dispozitivului dvs.

Nu există o astfel de caracteristică în acest moment. Închiderea de zi se face în mod automat.

Trebuie să (vă) anulați înregistrarea dispozitivului și să (vă) înregistrați din nou. Pașii se regăsesc în Ghidul aplicației mobile ING SoftPOS.

Verificați accesul la internet.

Asigurați-vă că toate aplicațiile care pot fi deasupra/peste ING SoftPOS sunt închise. Poate fi de ex. O „bulă” de chat Facebook Messenger, un apel telefonic activ, etc. (nu este posibil să utilizați aplicația în timpul unui apel telefonic).

Telefonul mobil este citit cel mai ușor (pentru plata cu telefonul), apoi cardurile de plastic, iar cardurile metalice pot întâmpina dificultăți. 

TRANZACŢII:

Verificați amplasarea modulului NFC în dispozitiv folosind „Card tester” (mai mult -> card tester) și atingeți cardul exact în acel loc. Nu faceți nicio mișcare bruscă și așteptați ca toate cele 4 puncte verzi să se aprindă.

Da, este posibil să anulați ultima tranzacție. Pentru a face acest lucru, alegeți Mai multe -> Rambursare în meniul aplicației.

În acest moment este posibil să se accepte tranzacții până la limita specificată de băncile acceptante din fiecare țară. Dacă doriți să verificați aceste limite în calitate de utilizator comerciant, vizitați pagina „Profiluri de plată” din Portalul de comerciant.

Da, pentru tranzacțiile care necesită PIN, va apărea un applet PIN Pad în care utilizatorul trebuie să-și introducă codul PIN. Tranzacțiile cu PIN sunt posibile după instalarea suplimentului (app.) PIN Pad disponibil în Magazinul Google Play. Link-ul pentru a descărca suplimentul (app.) PIN Pad poate fi găsit selectând Mai multe -> Despre aplicație.

Înainte de a inițializa o nouă tranzacție cu clientul dvs., verificați istoricul tranzacțiilor pentru a vă asigura că tranzacția anterioară nu a fost autorizată.

Încercați să utilizați un alt card, este posibil ca această eroare să fie o problemă legată de card.

În funcție de nivelul de permisiuni, pot apărea următoarele stări ale tranzacției:

NOUĂ (NEW)– după inițializarea tranzacției  – exact când tranzacția a fost creată în baza de date (starea primei tranzacții);

ÎN CURS (ONGOING)– imediat după procesarea tranzacției de către serverul SoftPOS, cererea trimisă băncii acceptante și așteptarea răspunsului procesatorului/băncii acceptante;

AUTORIZATĂ (AUTHORIZED) – după primirea răspunsului de la procesator/banca acceptantă și autorizare/acceptare;

REFUZATĂ (DECLINED)– la fel ca mai sus – dar refuzată de către procesator/banca acceptantă;

DECONTATĂ (CLEARED)– în funcție de procesor, când se face decontarea (adică sfârşit de zi sau săptămână, în funcție de procesator);

RETURNATĂ (REFUNDED)– când tranzacția a fost efectuată și a fost creat un mesaj suplimentar de RETUR (REFUND) pentru cel inițial. Rezultatul este că banii sunt returnați în contul cardului;

RESPINS (REJECTED) – similar cu REFUZATĂ, dar din alte motive (de ex. card greșit) atunci când refuzul de a face o tranzacție este procesată mai devreme. RESPINGEREA se face de către procesor, REFUZUL se poate face de către chernelul ING SoftPOS;

PAUZĂ (TIMEOUT) – atunci când tranzacția a durat atât de mult, aceasta este expirată. Acest lucru este similar cu anulat (în ceea ce privește efectul);

SOLICITARE PIN (PIN_REQUESTED) – când tranzacția a fost inițiată și apoi chernelul sau procesatorul solicită furnizarea codului PIN. Dacă se întâmplă ceva în această etapă (de exemplu, mobilul rămâne fără baterie), atunci acest statut se menține. De fapt, rezultatul este că nu a fost/nu se va efectua nicio tranzacție;

ANULATĂ (CANCELED) – tranzacție anulată de către utilizator.
 

După o tranzacție reușită, veți avea opțiunea de a trimite o chitanță prin e-mail sau de a genera un cod QR (scanat de client). Pentru fiecare tranzacție puteți genera o astfel de confirmare, imediat după executarea acesteia sau ulterior, din istoricul tranzacțiilor. De asemenea, confirmarea plăților se poate retransmite din meniul Istoric -> Detalii istoric (accesați tranzacția dorită) -> Meniul de opțiuni din dreapta sus.

Acest rezultat poate fi cauzat de citirea incompletă a cardului de plată, de puterea slabă a modului NFC de pe telefon sau de pe card. Recomandăm utilizarea telefoanelor fără elemente de ecranare (precum huse de protecție foarte groase), poziționarea cardului în mod corect în zona NFC a telefonului și repetarea operațiunii până la obținerea rezultatului dorit, autorizarea tranzacției.

Da, pentru a răspunde reglementarilor în vigoare, firmele care desfășoară activități de comerț cu amănuntul sau ridicata, precum și cele care desfășoară activități de prestări servicii și realizează în cursul unui an încasări în numerar cu o valoare mai mare de 50.000 lei, au obligația să accepte cardurile ca mijloc de plată, prin intermediul unui terminal POS și/sau al altor soluții moderne de acceptare, inclusiv aplicații ce facilitează acceptarea plăților electronice cum este ING SoftPos.

PORTAL COMERCIANT

Da. Limba de prezentare a portalului comerciantului este predefinită din setările browser-ului de internet utilizat în prezent. Este posibil să schimbați limba după conectare – în colțul din dreapta sus al Portalului. În prezent sunt disponibile versiuni în română si engleză.

Furnizați codul din aplicație administratorului dvs. și așteptați ca acesta (administratorul) să vă trimită codul de răspuns din portalul de comerciant. Dacă sunteți administrator, accesați Portalul și selectați Terminale -> alegeți un terminal și faceți clic pe „Înregistrare”.

Pentru a face acest lucru, conectați-vă la Portalul Comerciantului, accesați „Terminale” din meniu și alegeți un terminal disponibil. Utilizați opțiunea „Înregistrare” și introduceți codul de pe dispozitiv pentru a genera codul de activare. După ce îl introduceți pe ecran, dispozitivul se va înregistra corect.

DISPOZITIVE 

ING SoftPOS ar trebui să funcționeze pe majoritatea dispozitivelor (e.g. telefoanelor) disponibile pe piață care îndeplinesc cerințele minime (compatibilitatea tehnică a unui anumit model de dispozitiv poate fi verificată cu aplicația PosVerifier). În cazul în care aplicația nu funcționează pe un anumit telefon (și PosVerifier nu a indicat o posibilă problemă), un astfel de caz va fi analizat individual de echipa tehnică.

Problema poate afecta modelele Huawei mai noi, fără serviciile Google instalate și modelele livrate fără cipul NFC (de exemplu, Xiaomi). 

Accesibilitate

Dacă alegi să ascunzi meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?