Ai întrebări? Găsești răspunsuri
Care sunt limitele de tranzacționare cu cardul?
Limitele sunt diferite în funcție de unde faci tranzacția (ATM, POS, Internet) și de tipul cardului tău. Le poți vedea în Home'Bank apasând pe cardul tău și accesând opțiunea Limite și permisiuni card. Tot aici poți schimba limitele pentru plățile la POS, pe internet, depunere și retragere numerar: selectezi cardul, canalul și completezi noua limită de care ai nevoie.
Care este limita maximă pentru un transfer?
Limita maximă de transfer din HomeBank este stabilită în funcție de mai mulți factori meniți să asigure securitatea plății. Nu există o sumă exactă de la care aplicația să nu te mai lase să realizezi transferuri într-un interval de timp dat. Așa că, inițiază plata pe care ți-o dorești și vei primi instrucțiunile necesare direct în aplicație.
În cazul unui transfer cu detalii eronate, ce se întâmplă cu plata?
Plățile tale instructate cu date eronate despre numele beneficiarului plății vor fi instructate cu succes dacă IBAN-ul sau contul destinatarului sunt introduse corect. În situația puțin probabilă în care o plată va fi oprită din cauza unei discrepanțe între numele beneficiarului de cont și cel introdus de tine în formularul de plată, banii vor fi returnați în contul tău și vei putea relua plata.
Unde pot vedea detaliile de livrare pentru cardul reînnoit și când va ajunge cardul?
Poți vizualiza detaliile livrării direct în Home’Bank, accesând secțiunea Produse - Cardurile ING. Selectezi cardul, apoi accesezi "Reînnoim acest card". În cazul în care cardul nou nu a fost emis și mai este disponibilă opțiunea de reînnoire, accesează Produse - Cardurile ING, selectează cardul care expiră și alege "Modifică detaliile reînnoirii".
Cum aflu dacă am o poprire pe cont și ce reprezintă aceasta?
În scurt timp după ce organul de executare ne trimite înființarea popririi, noi te informăm prin SMS, e-mail și mesaj în ING Home’Bank. În aceste mesaje de informare regăsești numele organului de executare, iar tu poți găsi pe site-ul oficial al acestuia datele sale de contact. Poți lua legătura cu organul de executare pentru a afla detaliile complete referitoare la popriri.
Ai uitat parola? O resetezi din Home’Bank.
Nu-ți pierzi timpul cu telefoane în Call Center sau încercând să ți-o reamintești. Îți setezi o nouă parolă în HomeBank simplu și rapid.
Vezi cum
Nu ai găsit ce te interesa? Mai multe răspunsuri în fiecare pagină de produs sau direct în aplicația ta Home'Bank, pe chat ori în secțiunea Mai multe -> Am o întrebare.