A. Actualizarea datelor la inițiativa Băncii
Datele se actualizează periodic, respectiv ori de câte ori va fi necesar, în funcție de specificul fiecărui client în parte, în baza unei analize interne.
Actualizarea poate fi efectuată și anticipat în situația în care intervin elemente ce impun actualizarea datelor (de exemplu, clientul este identificat ca fiind persoană expusă public ulterior deschiderii relației contractuale cu ING Bank, mandatați persoane pe contul acestuia, îi expiră actul de identitate, se modifică adresa la care locuiește, etc.). Clientul va fi notificat periodic în ceea ce privește necesitatea de actualizare a datelor.
De asemenea, în eventualitatea în care procesul de actualizare a datelor este inițiat de tine însa nu este finalizat înainte de termenul limită mentionat in email-ul sau scrisoarea transmisă de noi, vom fi nevoiți să restriționăm achiziția de produse sau servicii noi până la finalizarea acestuia.
B. Actualizarea datelor la inițiativa clientului, imediat ce intervine o schimbare asupra informațiilor/ documentelor furnizate anterior (de exemplu: schimbarea actului de identitate, a domiciliului, a numărului de telefon, a acționariatului unei companii etc.), așa cum clientului i-a fost adus la cunoștință, prin Condițiile Generale de Afaceri ale Băncii, aplicabile acestuia.