ING Business platforma de internet și mobile banking destinată antreprenorilor

ING Business platforma de internet și mobile banking destinată antreprenorilor

  • Disponibilă  pe orice dispozitiv digital
  • Modificări ale drepturile utilizatorilor direct din aplicație

Nota Bene! Până pe 15 Mai 2022, actualizați aplicația ING Business App la cea mai recentă versiune disponibilă în App Store / Google Play pentru a evita problemele de acces.


 

ING Business mobile

Accesare ING Business mobile

Activare ING Business Mobile pentru utilizator al aplicației anterioare

Activare ING Business Mobile pentru utilizator web

Activare ING Business utilizator nou

ING Business activation after update

ING Business Activation for web user

Funcțiile principale ale platformei

Prima autentificare în ING Business

Personalizare Dashboard in versiunea web

Efectuare și gestionare plăti

Managementul tranzacțiilor

Istoric conturi și extrase de cont

Import fișiere
plăți

Activare Alerte SMS

Dezactivare Alerte

Modificare date contact

Produse și servicii

ING Business duce ideea de internet banking un pas mai departe și oferă clienților o interacțiune digitală tridimensională ce include partea de tranzacționare, dimensiunea de self-service, precum și un nou canal de comunicare directă și personalizată cu banca.

Aplică online

Cum accesez ING Business web?

Alege un pachet ING FIX cu ING Business inclus, completează formularul și un consultant ING te va contactata.  
Autentificarea inițială în ING Business se face urmând pașii următori:
  • Introduceți codul de utilizator primit prin SMS la numărul de telefon asociat contului dumneavoastră;
  • Introduceți parola inițială. Aceasta a fost trimisă către adresa de e-mail asociată contului dumneavoastră;
  • Introduceți codul pe care l-ați primit prin SMS.
Odată cu această primă autentificare trebuie să setați o nouă parolă pe care o veți folosi la fiecare accesare ulterioară a ING Business. Alegeți o parolă sigură, de cel puțin 8 caractere.

Care sunt cerințețe de sistem necesare pentru ING business web?

Internet browsers: Internet Explorer 9, Mozilla Firefox 32.0, Google Chrome 33.0 (sau mai noi) , PC/MAC CPU 800 MHz minim, sistem de operare: Windows 7, 8, 10,  os X 10.9 sau mai nou și conexiune la internet de minim 256 Kb/s.

Cum accesez ING Business app (mobil)?

Alegeți cum doriți să accesați:
  • Cod utilizator și parolă
  • PIN
  • FaceID/Amprentă
Schimbarea opțiunilor se poate face din configurările aplicației.

Care sunte cerințele de sistem pentru aplicația ING Business mobil?

Aplicația se poate folosi pe iOS minim 13 și Android minim 7.

La ce folosește PINul și ce fac dacă îl uit?

Plățile din aplicația pentru mobil le semnați prin acest cod PIN, fără a fi nevoie de cod SMS. Dacă uitați codul, îl puteți schimba din configurările aplicației sau din procesul de accesare apăsând butonul “Ai uitat PIN-ul?”.

Cum activez ING Business app (mobil)?

Alegeți cum doriți să accesați:
  • Cod utilizator și parolă
  • PIN
  • FaceID/Amprentă
Schimbarea opțiunilor se poate face din configurările aplicației.

Cum aflu mai multe detalii despre ING Business?

Pentru informații suplimentare puteți să vă adresați persoanei de relație din ING Bank. Ne puteți contacta și telefonic între orele 09:00 – 17:30, apelând 031 406 7464 , o linie directă dedicată exclusiv companiilor.

A expirat parola inițială, ce fac?

Dacă parola inițială a expirat (după 5 zile de la generarea ei), puteți obține o parolă nouă folosind opțiunea Am uitat parola, disponibilă în pagina de autentificare sau apelând serviciul asistență clienți

Cum resetez o parolă?

Pentru resetarea parolei, dacă ați blocat contul după cinci încercări de autentificare nereușite, puteți folosi opțiunea Am uitat parola, disponibilă în pagina de autentificare.
În urma acțiunii de resetare a parolei, veți primi automat o nouă parolă via email. Parola va trebui schimbată cu o parolă personală după prima autentificare.

Parola trebuie să îndeplinească cumulativ mai multe condiții:

  • să aibă lungimea între 8 și 16 de caractere alfanumerice;
  • să conțină caractere care respectă cel puțin trei dintre următoarele criterii: litere mici, litere mari, cifre sau caractere speciale (ex.: !@#$%^&*);
  • să nu fie intuitivă (de ex: "aaaabbbb", "01234567").

Nu pot primi codurile de securitate via SMS, ce fac?

În cazul în care din motive tehnice nu puteți primi codurile via SMS, după 30 de secunde, în pagina de autentificare se activează butonul SUNĂ-MĂ, pe care dacă îl apăsați veți fi sunat pe telefonul mobil înregistrat la bancă de către un robot telefonic, care vă va oferi codul unic de acces sau de autorizare (în cazul plăților).

De ce la autentificare nu mi se cere mereu codul unic SMS?

Pentru dispozitivele de tip trusted, codul SMS nu este necesar pentru autentificare. Dacă un utilizator se conectează frecvent de pe același calculator, a cărui adresa IP nu se schimbă, folosind același browser și sistem de operare, în același interval orar și zi a săptămânii, atunci, acel dispozitiv este considerat trusted iar utilizatorul se va putea autentifica fără cod SMS. 

De ce la unele plăti nu mi se cere cod SMS ?

Toate plățile trebuie semnate folosind un cod de autorizare trimis via SMS, mai puțin transferurile între conturile aceleiași companii, care fac excepție de la această regulă și care nu necesită să fie semnate cu cod SMS.