ING Brand

ING în România

Imagine indisponibila - pentru a vizualiza imaginea activati cookie-urile de publicitate.

ING în România

Misiunea ING este de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri. Iar acest lucru înseamnă să îi susținem în a face ceea ce iubesc, ceea ce îi motivează și ceea ce contează cu adevărat pentru ei. 

DO YOUR THING înseamnă libertate, o promisiune că ING va oferi clienților o experiență de banking personală, simplă și smart. Personală se traduce într-un proces dezvoltat avându-i pe ei în minte. Simplu le oferă opțiunea unor operațiuni de banking cotidiene, în care aceștia nu simt complexitatea din spatele operării unei bănci. Iar Smart înseamnă ideile și noile tehnologii care aduc soluții relevante la îndemâna acestora. 

Așa că indiferent de ceea ce își doresc să facă, fie că vorbim de mai mult timp petrecut în grădină sau de lansarea unei galerii de artă, ING spune clienților săi DO YOUR THING, noi suntem aici să te susținem. 

La ING,  credem că lumea  merge înainte datorită oamenilor care gândesc în perspectivă și care, cu imaginație și hotărâre, construiesc un viitor mai bun pentru ei și pentru cei din jur. Ne dorim să îi ajutăm să își  transforme propria viziune în realitate și să fie mereu cu un pas înainte, atât în viață, cât și în afaceri.

În angajamentul față de clienții  și partenerii noștri ne-am definit patru promisiuni care stau la baza strategiei noastre.

  • Să dezvoltăm produse și servicii Clare și Simple
  • Să fim alături de clienții noștri Oricând și Oriunde
  • Să oferim clienților noștri uneltele și informațiile de care au nevoie pentru a lua deciziile potrivite 
  • Să ne îmbunătățim serviciile în fiecare zi

La ING, oamenii și încrederea acestora stau la baza activității noastre. Credem că doar printr-un comportament bazat pe profesionalism și integritate putem să menținem încrederea partenerilor noștri și reputația companiei.

Integritatea, înainte de orice. Credem că succesul poate fi atins doar printr-o abordare bazată pe integritate. Nu vom ignora sau tolera nicio conduită ce se abate de la principiile noastre etice. Acest lucru ar afecta atât încrederea pe care oamenii ne-o acordă, cât și cea a miilor de colegi care contribuie în fiecare zi la progresul acestei companii.

Avem un set de trei valori ce ne definesc activitatea și la care ne raportăm în tot ceea ce facem. Prin aceste valori transmitem oamenilor comportamentul pe care pot să îl aștepte de la noi.

Valorile ING - principiile pe care le respectăm în orice situație.

  • Suntem onești
  • Suntem prudenți
  • Suntem responsabili

Comportamentele ING - modul nostru de a ne diferenția.

  • Îți asumi o responsabilitate și o duci până la capăt
  • Îi ajuți pe ceilalți să reușească
  • Ești întotdeauna cu un pas înainte

Compania ING a fost fondată în 1991 printr-o fuziune între Nationale-Nederlanden și NMB Postbank Group, entități considerate în prezent ‚părinți fondatori’. 

Predecesorii legali ai acestora sunt companiile de asigurări De Nationale Levensverzekering Bank și  De Nederlanden van 1845, companii publice de servicii bancare precum De Rijkspostspaarbank sau De Postcheque-en Girodienst, cât și Nederlandsche Middenstands Bank.

Înființarea ING ca entitate unică a început la scurt timp după eliminarea restricțiilor legale asupra fuziunilor dintre asiguratori și bănci în Olanda. Au urmat negocieri între compania de asigurări Naționale-Nederlanden și instituția bancară NMB Postbank, rezultatul lor fiind apariția grupului Internationale Nederlanden Groep. Curând, numele acestuia a fost abreviat în ING, iar compania și-a schimbat la rândul său denumirea legală în ING Groep N.V. Începând cu 1991, ING s-a transformat treptat dintr-o companie olandeză cu anumite operațiuni internaționale într-o multinațională cu origini olandeze. Această evoluție s-a datorat unor creșteri organice, precum întemeierea ING Direct și o serie de achiziții importante.

Prima achiziție majoră a avut loc în anul 1995, când ING a preluat Barings Bank. Tranzacția a întărit brandul ING la nivel global și prezența sa în domeniul serviciilor bancare pentru companii în piețele emergente. A urmat achiziția companiei Life of Georgia, fapt ce a dus la o dezvoltare a activităților în Statele Unite. Prin intermediul acesteia, operațiunile din Asia s-au extins considerabil. În 2004, ING a devenit un grup cu prezență stabilă în ambele regiuni, iar compania Life of Georgia a fost vândută.

Alte achiziții, precum cea a Brussels Lambert Bank, au consolidat prezența Grupului în regiunea Benelux. Mai mult, operațiunile din Statele Unite s-au dublat că efect al unei creșteri organice, complementate de achiziția companiilor Equitable of Iowa, ReliaStar, Aetna Financial Services și a băncii comerciale Furman Selz.

Leul portocaliu din logo-ul ING are, de asemenea, rădăcini olandeze. Portocaliul este culoarea națională a Olandei, iar leul reprezintă simbolul național. O bună parte din companiile predecesoare ale ING, instituții bancare și de asigurări, au avut leul în logo-ul lor.

Pentru o lungă perioadă, Nationale Nederlanden a utilizat stema Olandei. Logo-ul companiei înfățișa un personaj feminin cu un leu la picioare, semnificând ambiția și curajul companiei în administrarea depozitelor clienților săi.

Logo-ul a reprezentat un aspect important în negocierile ulterioare fuziunii dintre NMB și Postbank, apoi în fuziunea dintre NMB Postbank Groep și Naționale-Nederlanden. Deși a suferit numeroase transformări, leul a rămas până în prezent elementul central al logo-ului ING.