ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor. Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă de produse și servicii, de la facturare, la telefonie și internet, la aplicații dedicate managementului comenzilor și soluții de securitate cibernetică.
Antreprenorii au acces automat la oferte, direct din ING Business, platforma de internet banking dedicată acestora.
Prin ING Business Deals, ne-am dorit să construim un ecosistem în care antreprenorii să aibă acces, cu doar câteva click-uri, la soluții pentru cât mai multe nevoi concrete de business, oferite de furnizori de încredere. Dincolo de serviciile bancare, ne propunem ca această platformă să devină un one-stop shop atât pentru afaceri la început de drum, cât și pentru cele în continuă creștere.
Ofertele speciale și reducerile sunt negociate special pentru antreprenorii ING. Pornim de la conversațiile cu clienții noștri despre serviciile pe care și le doresc, pe lângă cele bancare, și suntem mereu preocupați să adăugăm pentru ei noi parteneri și oferte preferențiale, care îi ajută să economisească.
Mai mult, toate inițiativele noastre converg în direcția de a oferi antreprenorilor instrumentele esențiale pentru a-și gestiona afacerea, într-o singură platformă, într-un mod cât mai simplu, eficient și în siguranță. - Luana Sorescu, Head of Easy Banking, în cadrul diviziei Business Banking ING Bank România.
Ofertele disponibile în ING Business Deals
Mai multe detalii despre ofertele pentru antreprenori și platforma ING Business Deals pot fi accesate pe pagina dedicată de pe site-ul ING.
ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.
Accesibilitate