Campania de Paște „Donează în Home’Bank și împreună multiplicăm binele” a reunit în acest an generozitatea a peste 3.000 de clienți ING, care au donat 77.900 de euro pentru ONG-urile înscrise în platformă. ING Bank România dublează această sumă, iar totalul donațiilor ajunge la 155.800 de euro, care vor sprijini proiecte din educație, sănătate, mediu, dedicate grupurior vulnerabile și situațiilor de urgență.
Suntem foarte încântați de rezultatul acestei campanii și chiar este un sentiment aparte când avem ocazia să colaborăm cu clienții noștri pentru a contribui la un impact social în numeroase comunități. Efortul și implicarea acestor organizații, și chiar și al nostru, nu se termină aici. Vom găzdui cele 18 ONG-uri în platformă până la finalul anului, când vom aduce în aplicație alte organizații care să beneficieze de un proces online rapid și complet de strângere de fonduri. Invităm toți clienții să doneze în continuare, să fie curioși să descopere noi domenii sau cauze de sprijinit, a declarat Tomina Vodarici, Community Investment Specialist, ING Bank România.
Distribuția fondurilor reflectă domeniile care contează cel mai mult pentru clienții ING Bank România. Majoritatea donațiilor au fost direcționate către sprijinirea grupurilor vulnerabile (59%) și a proiectelor din domeniul sănătății (23%). Educația a atras 10% dintre donații, urmată de inițiativele de mediu (7%) și de cele dedicate situațiilor de urgență (1%).
Campania de Paște „Donează în Home’Bank și împreună multiplicăm binele” a avut loc în perioada 10 – 25 aprilie 2025, iar clienții ING Bank au donat individual între 1 euro si 4.000 de euro. Clienţii ING Bank pot dona în continuare pentru cauzele pe care le susțin, pe tot parcursul anului 2025.
Redăm mai jos impactul pe care clienții noștri îl au împreună cu organizațiile pe care le susțin:
MEDIU
EDUCAȚIE
SĂNĂTATE
GRUPURI VULNERABILE
SITUAȚII DE URGENȚĂ
Prima ediție a proiectului „Donează în Home’Bank”, desfăşurată în 2024, a ajutat 16 organizații non-guvernamentale să strângă aproximativ 197.000 de euro, bani care au fost redirecţionaţi către proiecte de sănătate, educație și mediu.
Investiția ING Bank România în proiecte cu impact în comunitate a ajuns la 7,2 milioane de euro în 2024, cea mai mare sumă alocată până acum, în inițiative de mediu, educație, sănătate financiară. Află mai multe despre implicarea noastră în comunitate aici.
ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,9 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.
Societatea este în tranziție către o economie cu emisii de carbon reduse. La fel și clienții noștri, la fel și ING. Finanțăm deja multe activități sustenabile, dar în continuare finanțăm mai multe care nu sunt. Vezi progresul nostru de până acum pe ing.com/climate.
Accesibilitate