×
ING Home’Bank
Fă-ți un cont 100% online
și primește cardul virtual pe loc.
Descarcă

iPhone în doi? Invită un prieten la ING.

Deschizi contul 100% online prin aplicația ING Home’Bank

  • O singură aplicație, multiple funcționalități
  • Plăți variate și ușor de efectuat
  • Economisești sau investești fără drumuri la bancă
  • Credite personalizate direct din app
  • Acces rapid la rapoarte și statistici

Curs valutar - Persoane fizice

EUR

Cumpărare

5.039

Vânzare

5.1

USD

Cumpărare

4.303

Vânzare

4.355

GBP

Cumpărare

5.829

Vânzare

5.899

CHF

Cumpărare

5.394

Vânzare

5.459

Cursul afișat este cursul personalizat oferit clienților ING Bank.

Vezi lista completă

Ai întrebări? Găsești răspunsuri

Pe scurt, cum îți poți actualiza datele?

Simplu, direct din Home’Bank.
Dacă e vorba despre număr de telefon, adresă de e-mail sau adresă de corespondență, le poți vizualiza sau modifica din meniul "Mai multe", secțiunea ,"Datele mele de contact".

Dacă vrei să îți actualizezi alte informații despre actul de identitate, venit și detalii tranzacționale, accesează meniul ,"Mai multe", secțiunea ,"Datele mele".

Cum emit un card?

Alege opțiunea cea mai potrivită pentru tine:

  1. Login direct în Home'Bank, Produse -> Cardurile ING:
  2. Adaugă un card virtual – disponibil instant pentru plati online, plati la POS sau retrageri numerar dupa inrolarea intr-un portofel digital
  3. Adaugă un card fizic - Vei primi cardul în maximum 7 zile lucrătoare prin curier.

Ai uitat parola? O resetezi din Home’Bank.

Nu-ți pierzi timpul cu telefoane în Call Center sau încercând să ți-o reamintești. Îți setezi o nouă parolă în HomeBank simplu și rapid.

Vezi cum

Cum procedez pentru blocarea unui card (in caz de furt, pierdere)?

În cazul în care ți-ai pierdut cardul sau ți-a fost furat, ai două posibilități pentru a-l bloca:

  • suni la serviciul Card Stop: 0214028599, număr de telefon apelabil non-stop;
  • Direct din Home’Bank (temporar sau permanent), accesând Produse - Cardurile ING - Alege cardul - Blochează temporar cardul sau Închide cardul.

Ce se întâmplă dacă nu fac reînnoirea cardului din Home'Bank?

Chiar dacă nu ți-ai exprimat opțiunea pentru reinnoire si cardul a fost utilizat, acesta se reinnoiește automat și îl poți ridica din Office-ul de care aparții in maximum 90 zile de la data expirării.

Pot retrage valută cu un card de lei?

Poți retrage EUR cu cardul tău de lei la ATM-uri din România semnalizate in acest sens și la ATM-uri din străinătate și poți verifica lista de taxe și comisioane aferente cardului tău în secțiunea Utile - Taxe si comisioane persoane fizice.

Nu ai găsit ce te interesa? Mai multe răspunsuri în fiecare pagină de produs sau direct în aplicația ta Home'Bank, pe chat ori în secțiunea Mai multe -> Am o întrebare.

Extra de la ING

Citeste toate articolele