Eficiența și digitalizarea procesului de donare pentru clienții ING Bank România persoane fizice și promovarea proiectelor a 16 organizații neguvernamentale din sănătate, educație, grupuri vulnerabile, mediu și situații de urgență.
ING Bank România lansează un apel de selecție pentru organizațiile neguvernamentale din 5 domenii de activitate pentru a utiliza mecanismul de strângere de fonduri prin donații individuale disponibil în aplicația mobilă pentru persoane fizice Home’Bank. În perioada 6-24 iunie acestea pot înscrie proiecte și inițiative sociale și de mediu cu impact dovedit în comunitățile pe care le deservesc.
Câștigătorii vor fi anunțați pe data de 12 iulie în urma unui proces de selecție și jurizare în care sunt implicați angajații băncii. În urma selecției, organizațiile câștigătoare își vor putea promova proiectul și pot fi susținuțe de clienți ING prin donații direct prin aplicație începând cu luna decembrie 2024 până în decembrie 2025.
Calendarul desfășurării programului este următorul:
Funcționalitatea de donații din aplicația de internet banking Home’Bank are o tradiție în susținerea cauzelor caritabile și a fost relansată la finalul anului 2023 într-o formă care permite clienților să doneze mai ușor către mai multe organizații. Astfel, funcționalitatea contribuie la eficientizarea și digitalizarea procesului de strângere de fonduri. În perioada Ianuarie-Aprilie 2024, cele 16 proiecte înrolate în platformă au atras cumulat peste 45.000 de euro din 3.000 de tranzacții efectuate de clienții ING.
Pe termen lung, Donează un Home’Bank este un instrument de sănătate financiară pentru organizațiile neguvernamentale pentru care donațiile individuale reprezintă o sursă importantă de venituri pentru atingerea misiunii organizaționale. Reprezintă de asemenea și un mecanism care răspunde tendinței românilor de a dona, aflată în continuă creștere. Conform studiului Asociației pentru Relații Comunitare (ARC), peste jumătate din români au donat în ultimele 12 luni. Aceștia donează mai mult și pentru mai multe cauze, donația medie lunară a crescut de peste 100 de ori față de 2003.
Detalii suplimentare, privind competiția, organizațiile eligibile și documentele necesare înscrierii proiectelor, pot fi accesate aici:
Cei interesați pot trimite, de asemenea, un e-mail la sustainability@ing.ro.
Despre ING Bank România:
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.
Accesibilitate