Acasă@ING e și în Buzău cu ING Office Buzău Nord

Acasă@ING e și în Buzău cu ING Office Buzău Nord

ING Bank România aduce conceptul Acasă@ING în noul sediu al office-ului Buzău Unirii Nord. Noul ING Office este de acum într-un spațiu mai generos și oferă o experiență nouă pentru clienți în interacțiunea cu produsele, consultanții și serviciile băncii. 

„Echipa ING Office Buzău Nord îi așteaptă de acum pe locuitorii orașului Acasă@ING. Toți clienții, atât persoane fizice, cât și juridice, sunt așteptați cu entuziasm într-un spațiu nou și modern, în care consultanța financiară pune accent pe relevanță și eficiență. Experiența pe care le-o propunem acum clienților este una nouă, care pornește de la nevoile și așteptările lor, cărora li se răspunde cu soluțiile pe care le oferim fie în office sau chiar prin aplicațiile noastre – la masa digitală ”, a declarat Marian Vlad, Office Manager ING Office Buzău.

Cu o activitate care a început în 2007 și cu un portofoliu de peste 11.000 de clienți persoane fizice și juridice, ING Office Buzău Unirii Nord intră acum într-o nouă etapă. Noul office este gândit în jurul eficientizării activității consultanților și pentru facilitarea interacțiunilor cu clienții. Deși se regăsește tot pe Bulevardul Unirii, practic lângă vechea locație, propune un design care reinterpretează rolul clasic al unei agenții bancare.

Printre noutățile aduse de conceptul Acasă@ING se numără zona semi-privată, unde clienții pot beneficia de consultanță personalizată într-un mediu relaxat și primitor, sau zona privată destinată discuțiilor cu un grad mai mare de complexitate. 

Ca în fiecare office organizat în formatul Acasă@ING, în centrul Office-ului este zona dedicată interacțiunii digitale, unde clienții au la dispoziție dispozitive securizate, cu acces la internet și la aplicația Home’Bank. Prin intermediul acestora, utilizatorii noi care doresc să se familiarizeze cu aplicația băncii și să-i descopere funcționalitățile pot face acest lucru cu ajutorul specialiștilor din office, pentru ca apoi să poată accesa soluțiile ING oricând și de oriunde, de pe telefon sau laptop.

Deși peste 90% din servicii și produse sunt disponibile în aplicația ING Home’Bank, clienții aleg să meargă într-un ING Office pentru momentele importante din viața lor financiară, spre exemplu atunci când iau un produs nou în portofoliul lor, fie un instrument de investiții, fie un produs de creditare.

Disponibilitatea office-urilor la nivel de județ și oraș poate fi consultată aici.

ING  

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. 

Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.

Accesibilitate

Dacă alegi să ascunzi meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?