ING Bank România sprijină cu facilități de credit în valoare de 21,4 milioane de euro dezvoltarea companiei Vrancart, unul dintre cei mai mari producători de carton ondulat, hârtie igienico-sanitară și ambalaje de carton pe piața din România. Finanțările oferite de ING cuprind atât facilități pentru capital de lucru, cât și credite de investiții.
În contextul creșterii industriei ambalajelor, compania Vrancart își propune să își consolideze poziția pe piață și să investească în achiziția de echipamente de înaltă tehnologie, precum și în dezvoltarea capacităților de reciclare, de producție și logistice. Acestea vor avea la bază cele mai noi soluții de eficiență energetică și vor permite o mai bună recuperare și utilizare a resurselor regenerabile în procesele de producție.
Vrancart deține cea mai mare rețea de centre de colectare a deșeurilor de hârtie și carton din România
Vrancart este singurul producător de hârtii igienico-sanitare din România ce au la bază deșeurile de hârtie recuperate și procesate în propria fabrică de la Adjud, care apoi sunt convertite în produse de larg consum prin intermediul facilităților subsidiarei Rom Paper de la Brașov și Adjud.
În prezent, compania reciclează peste 40% din totalul de maculatură colectat la nivel național, ceea ce înseamnă aproximativ 300 tone de deșeuri de hârtie și carton reciclate zilnic.
În anul 2022, prin rețeaua centrelor de colectare Vrancart s-au strâns peste 150.000 de tone de deșeuri nepericuloase, reciclate în instalațiile proprii sau la parteneri.
Grupul Vrancart a realizat în primul semestru al anului un profit net de 10 milioane lei și venituri totale de 285 milioane lei din 2023. Din anul 2005, compania Vrancart este listată la Bursa de Valori București.
Grupul Vrancart, cu o vechime de 46 de ani pe piața din România, este format din 4 companii: Vrancart S.A., Rom Paper, Vrancart Recycling și Ecorep Group.
Despre ING Bank România
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.
Accesibilitate