ING Bank România, desemnată lider în loialitatea clienților pentru contul curent

ING Bank România este lider în sectorul bancar local în ceea ce privește loialitatea clienților, conform rezultatelor studiului Global Banking Benchmarks Report, realizat de NPS Prism, platforma de evaluare a experienței clienților, parte a companiei de consultanță în management Bain & Company. 

Cercetarea, realizată în premieră în 22 de țări, a analizat rezultatele sondajelor efectuate în rândul consumatorilor de servicii bancare, pentru a evalua sentimentul acestora cu privire la produsele „cont curent” și „cont de economii”. ING Bank România este lider în ceea ce privește loialitatea clienților cu privire la utilizarea produsului „cont curent”.
 

Ne bucură foarte mult această recunoaștere din partea clienților, mai ales că 2024 este un an aniversar, în care ING Bank împlinește 30 de ani de activitate pe plan local. Misiunea noastră, de a oferi excelență în experiența oferită clienților și de a inova în permanență prin digitalizare, a fost astfel îndeplinită, iar acest lucru ne motivează ca, în fiecare zi, să ne străduim să oferim servicii din ce în ce mai bune. Suntem recunoscători celor 1,8 milioane de clienți care au arătat că ne sunt loiali și care apreciază modul în care am construit experiența lor în utilizarea conturilor curente de la ING Bank. De asemenea, le mulțumim celor aproximativ 4.000 de colegi care lucrează pentru brandul ING și au muncit din greu pentru a oferi clienților noștri cele mai bune soluții pentru nevoile lor - Roxana Petria Tribe Lead Customer Engagement, Retail Banking, ING Bank România.
 

Pe lângă ING Bank România, distincția a mai fost obținută de către colegii ING din Polonia, Spania și Germania.

Raportul Global Banking NPS Benchmarks, realizat pentru prima dată la nivel global în 2024, ajută băncile să evalueze performanțele de loialitate în funcție de țară și regiune și oferă o privire de ansamblu asupra modului în care variază loialitatea clienților și asupra factorilor care determină experiențele pozitive. Această recunoaștere relevă modul în care băncile oferă experiențe pozitive clienților în utilizarea celor mai populare produse bancare (contul curent și contul de economii). 

Prin compararea performanțelor între regiuni, raportul permite băncilor să înțeleagă mai bine unde câștigă sau pierd și de ce și le ajută să facă îmbunătățiri care, în final, vor conduce la creșterea cotei de piață, potrivit autorilor raportului.

Metodologia raportului

Raportul Global Banking Benchmarks a fost realizat pe baza datelor colectate în intervalul trimestrului 3 al anului 2023 și până în al doilea trimestru din 2024 și oferă informații despre cele mai recente preferințe ale clienților în peisajul bancar global. Elaborat de Bain & Company, creatorii indicatorului Net Promoter Score, acest raport utilizează Net Promoter Score pentru a măsura disponibilitatea clienților de a recomanda o companie, un produs sau un serviciu pe o scară de la 0 la 10. În mod specific, raportul se concentrează pe NPS de produs (pNPS), care evaluează satisfacția clienților cu privire la produsele de conturi curente și conturi de economii ale unei bănci. 

Despre ING

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,8 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri. 

Societatea este în tranziție către o economie cu emisii de carbon reduse. La fel și clienții noștri, la fel și ING. Finanțăm deja multe activități sustenabile, dar în continuare finanțăm mai multe care nu sunt. Vezi progresul nostru de până acum pe ing.com/climate.
 

Accesibilitate

Dacă alegi să ascunzi meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?