Iată câteva lucruri noi de care poate încă n-ai aflat și care îți fac viața puțin mai simplă când alegi să le folosești în aplicația ta de internet banking.
În unele locuri e prea înfricoșător să faci curățenie, mai ales când ajungi în portofel și e plin de carduri de fidelitate de mult uitate. Totuși, ai strâns ceva reduceri și-ar fi păcat să le arunci, nu? Cu Home’Bank ai acces simplu și rapid la toate cardurile: poți adăuga unele noi sau le poți edita și șterge pe cele deja înregistrate în 2 moduri:
La adăugarea cardurilor de fidelitate, poți scana codul de bare direct de pe card sau poți completa manual toate informațiile (numărul de card, numele posesorului și numele comerciantului emitent al cardului).
E ok dacă ai uitat numele de utilizator, tuturor ni se întâmplă. Acum poți să îl recuperezi rapid, direct din aplicație, fără să mai suni la ING Call Center. Iată pașii:
Când nu îți amintești parola, e floare la ureche să o resetezi direct din aplicație.
Acum poți activa cardurile noi sau cele reînnoite direct din aplicație. Pentru a putea parcurge procesul de activare trebuie doar să te afli în posesia cardului, fiind necesară introducerea CVV-ului imprimat pe spatele cardului.
Procesul de activare a cardului este vizibil și accesibil în Home'Bank pentru toate tipurile de carduri fizice aflate în status inactiv (inclusiv cardurile Visa Business). De asemenea, acțiunea de activare a cardului este disponibilă indiferent de statusul PIN-ului. Operațiunile de setare a PIN-ului și cea de activare a cardului vor fi disponibile în același timp pentru tine.
Noile funcționalități sunt deja disponibile pentru dispozitivele de tip Android sau iOS și pot fi folosite după un simplu update.
La cumpărături, acasă sau oriunde ai fi, hai să vezi de ce merită să dai cu Home’Bank de la ING: