În cazul în care nu îți actualizezi datele, începem să luăm măsuri graduale, începând cu refuzul acordării de produse/servicii noi și continuând cu blocarea accesului la produsele existente, neactualizarea putând să aibă drept consecință chiar și închiderea relației contractuale.
Îți reamintim astfel, că actualizarea informațiilor este un demers firesc în relația cu o instituție financiar bancară, uniform aplicabil la nivel de sistem bancar, ce asigură atât îndeplinirea obligațiilor legale cât și protejarea intereselor tale în sensul păstrării unui nivel conform de acuratețe a datelor comunicate anterior.
În acest fel, de exemplu, pe baza informațiilor oferite de tine, ne dai voie să actualizăm, dacă este cazul, date de contact precum adresa de e-mail sau număr de telefon, asigurând recepționarea în mod corect a notificărilor, comunicărilor sau informărilor transmise de către ING Bank în legătură cu relația de afaceri, cu produsele și serviciile deținute sau conținând alte informații utile, în funcție de cum alegi să comunici cu noi.
Important de știut: în aplicarea art. 11 alin. (9) din Legea nr. 129/2019, instituţiile nu iniţiază, nu continuă o relaţie de afaceri și nu efectuează o tranzacţie ocazională dacă nu pot aplica măsurile de cunoaștere a clientelei, inclusiv în cazurile în care nu pot stabili legitimitatea scopului și natura relaţiei de afaceri ori nu pot administra adecvat riscul de spălare a banilor și finanţare a terorismului.