Termeni și condiții pentru utilizarea Chatbotului

Ce este chatbotul cu inteligență artificială generativă?

  • Chatbotul cu inteligență artificială generativă este un canal de comunicare aflat în faza de pilot, disponibil clienților persoane fizice exclusiv în cadrul aplicației Home’Bank, fiind setat ca primă interacțiune atunci când este folosit canalul de comunicare chat. 
  • Chatbotul este conceput pentru a-ți oferi răspunsuri generale despre produsele și serviciile oferite de ING BANK N.V. Amsterdam Sucursala București (denumită în continuare ING), iar răspunsurile sunt formulate în baza informațiilor disponibile pe site-ul oficial al ING. 
  • Chatbotul ING, estimat a fi disponibil 24/7, este o versiune aflată într-un proces continuu de îmbunătățire.

Care sunt caracteristicile chatbotului?

  • Chatbotul poate răspunde la întrebări legate de produsele și serviciile noastre bancare, dar nu va oferi informații personalizate despre tine, conturile sau tranzacțiile tale. Acesta nu procesează cereri personalizate, nu efectuează operațiuni financiare, nu implementează instrucțiuni și nu poate accesa sau modifica informații legate de conturile tale bancare.
  • Chatbotul poate răspunde întrebărilor care au legătură exclusiv cu produsele și serviciile bancare oferite de ING România, însă, în funcție de situație și de tipul întrebărilor, este posibil să ofere și răspunsuri la spețe generale. Te rugăm să nu îl folosești pentru subiecte care nu au legatură cu serviciile noastre.
  • Răspunsurile oferite nu sunt rezultatul unei analize juridice, nu constituie consultanță financiară sau alte sfaturi profesionale, astfel încât nu recomandăm să iei decizii bazându-te exclusiv pe informațiile furnizate de Chatbot.
  • Dacă Chatbotul nu poate oferi răspunsul la întrebarea adresată de tine sau întrebarea vizează aspecte in legatura cu care Chatbotul nu poate furniza un răspuns, conversația va fi transferată către un operator uman. De asemenea, poți solicita în orice moment transferul către un operator uman, tastând de exemplu „Legătura cu un agent” sau alte formulări similare. Transferul chatului la un agent se va face automat, fără a fi nevoie de furnizarea unor date de contact din partea ta. Timpul de preluare a chatului de către un operator uman depinde de gradul de încărcare al agenților disponibili. Tu vei ști mereu dacă răspunsul a fost formulat de către chatbot sau de către un operator uman, denumirea chatbotului fiind afișată în conversație, precum și faptul că s-a alăturat sau a părăsit conversația

Limitări

  • Chatbotul se află într-un proces continuu de actualizare și îmbunătățire, iar răspunsurile oferite trebuie utilizate doar în scop informativ. 
  • Chatbotul poate avea și unele limitări. De exemplu, nu întotdeauna îți va oferi răspunsuri exacte sau relevante. Este posibil ca unele informații să nu fie în totalitate corecte sau complete. Dacă observi că un răspuns nu pare corect, îți recomandăm să ceri confirmarea unui agent uman. De asemenea, poți verifica informațiile în paginile dedicate fiecărui produs de pe site-ul nostru, www.ing.ro.
  • Chatbotul poate genera uneori erori din cauza seturilor de date limitate pe care le utilizează pentru a genera răspunsurile sau poate oferi răspunsuri incomplete sau care nu sunt elocvente în raport cu întrebarea adresată. Eventualele răspunsuri eronate, incomplete sau inexacte nu reprezintă poziția oficială a ING cu privire la subiectele adresate și nu pot angaja vreo răspundere din partea ING. 
  • Orice utilizare abuzivă a Chatbotului, precum limbajul inadecvat sau introducerea de date false poate duce la suspendarea interacțiunii.

Confidențialitate și Protecția Datelor cu Caracter Personal

  • ING nu transferă date cu caracter personal către Chatbot, acesta nu are acces la informațiile tale tranzacționale, nu poate implementa instrucțiuni si nu este folosit de ING pentru a lua decizii automate în legătură cu clienții săi. 
  • Este important să știi că chatbotul este configurat să NU colecteze, stocheze   sau prelucreze date personale. Îți recomandăm să nu introduci informații sensibile, confidențiale sau date cu caracter personal în conversațiile cu Chatbotul.
  • În cazul în care utilizatorul introduce voluntar sau accidental date personale, depunem eforturi pentru a limita impactul prelucrării acestora  prin instrumente de pseudonimizare pe baza unor modele setate. În măsura în care este posibil totuși să intervină prelucrarea acestor date, prelucrarea ar fi limitată, în vederea oferirii serviciului prin intermediul Chatbotului.
  • Din perspectiva Chatbotului, interacțiunile sunt anonime  , iar informațiile furnizate de utilizatori vor fi utilizate exclusiv pentru oferirea și îmbunătățirea propriului nostru serviciuși nu vor fi partajate cu terți.  
  • Chatbotul nu este configurat să preia și/sau să soluționeze cereri formulate conform Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date (GDPR). Pentru exercitarea unui drept conform GDPR, vă rugam să formulați cererea în interacțiunea cu un agent sau să fie adresată în cadrul oricărui ING Office sau prin intermediul unei cereri scrise, datate și semnate, depusă/transmisă la sediul ING din Expo Business Park, str. Aviator Popișteanu, nr. 54A, Clădirea nr. 3, 012095, Bucuresti, Romania, prin Fax la numarul  +40 21.222.14.01 sau prin telefon la numarul *2ING (*2464) sau 031 406 2464 (numar destinat apelurilor initiate din afara teritoriului Romaniei) sau prin E-mail: protectiadatelor@ing ro.

Prin utilizarea serviciului Chatbot sunt de acord cu Condițiile de Utilizare, ce îmi sunt puse la dispoziție la interacțiunea cu acest canal de comunicare și la adresa https://ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/chatbot.

Putem modifica sau actualiza acest document, iar prin continuarea utilizării Chatbotului îți dai acordul cu privire la aceste modificări.

Ne rezervăm dreptul de a suspenda sau opri acest serviciu în orice moment, iar tu vei putea să contactezi banca prin alte canale disponibile, inclusiv prin operatorii umani.

Accesibilitate

Dacă alegi să ascunzi meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?