Când o persoană juridică (entitate) stabilește o relație de afaceri cu ING Bank, avem nevoie cel puțin de informațiile de mai jos, atât pentru persoana juridică, precum și pentru persoana fizică/ persoanele fizice care o vor reprezenta în relația cu Banca.
Informațiile minime referitoare la persoana juridică includ:
a. denumirea;
b. forma juridică respectivă;
c. codul de identificare fiscală și/ sau numărul de înregistrare de la Registrul Comerțului sau informația echivalentă pentru persoanele juridice străine;
d. sediul social și, dacă este cazul, sediul real;
e. rezidența fiscală;
f. numărul de telefon, fax, adresa de poștă electronica (e-mail), după caz;
g. tipul și natura activității desfășurate;
h. informații despre persoanele care reprezintă clientul în relația cu Banca și puterile acestora de angajare a entității respective, conform cu secțiunea de mai jos;
i. scopul și natura relației de afaceri cu Banca;
j. informațiile referitoare la beneficiarul real, atât pentru societățile guvernate de legea română, cât și pentru entitățile corporative străine: natura relației, numele și prenumele, data și locul nașterii, codul numeric personal sau alt element unic de identificare similar, țara în care locuiește, cetățenia, natura activității pe care o desfășoară, încadrarea în categoria persoanelor expuse public/ membru al familiei unei persoane expuse public/ persoană cunoscută ca asociat apropiat al unei persoane expuse public.
Informațiile minime referitoare la persoana fizică reprezentant al clientului persoană juridică includ:
a. numele și prenumele;
b. data și locul nașterii;
c. codul numeric personal sau, dacă este cazul, un alt element unic de identificare similar;
d. seria și numărul actului de identitate, precum și data de expirare și emitentul acestuia;
e. adresa la care locuiește și identificarea regimului juridic al acesteia, respectiv dacă este domiciliu, reședință ori alt tip de atribut de identificare de același tip;
f. cetățenia.
Informațiile minime referitoare la beneficiarul real includ:
a. natura relației care a generat calificarea în această calitate;
b. numele și prenumele;
c. data și locul nașterii;
d. codul numeric personal sau, dacă este cazul, un alt element unic de identificare similar;
e. adresa completă;
f. cetățenia;
g. natura activității pe care o desfășoară;
h. țara de rezidență fiscală și, dacă este cazul, numărul de identificare fiscala (NIF).
Pentru revizuirea periodică a datelor, vom solicita actualizarea documentelor și/ sau a informațiilor deținute conform enumerării de mai sus, pentru a ne asigura că acestea sunt la zi și relevante.
Suplimentar informațiilor prevăzute anterior, ING Bank va solicita și alte informații sau documente necesare stabilirii profilului de client, cum ar fi documente justificative privind proveniența fondurilor tranzacționate sau ce urmează a fi tranzacționate prin conturile ING Bank, informații privind sursa averii clientului, etc.
Anumite date/informații sunt esențiale pentru acest proces, astfel încât, în cazuri specifice, refuzul clientului de a le furniza poate conduce la decizia unilaterală a ING Bank de a refuza intrarea în respectiva relație de afaceri sau, după caz, de a înceta relația existentă. Toate aceste decizii sunt luate în conformitate cu prevederile Condițiilor Generale de Afaceri disponibile pe site-ul www.ing.ro, în secțiunea ”Documente contractuale”.