ING Home'Bank - internet banking

Mana pe masa langa un telefon si un pahar de suc

Încearcă banking și mai și de la ING, și vezi câte minunății poți face în Home'Bank:

  • Ai plăți instant, inclusiv către prietenii de la alte bănci​
  • Iei creditul ING Personal* direct din aplicație
  • Faci cereri de plată către prietenii uituci
Deschide cont direct din Home’Bank

Home’Bank este aplicația ta prietenoasă si gratuită de internet și mobile banking și mai și, de la ING. Rezolvi rapid orice ai de făcut cu banii, oricând vrei tu.

Ținem pasul cu tine cu noi update-uri

 geolocalizare

ING Homebank plati frecvente

ING Homebank recuperare cod utlizator

Tot ce vrei de la o aplicație de mobile banking este în Home’Bank

Știi unde se duc banii

În secțiunea Statistici, poți să stai cu ochii pe banii tăi. Afli totul pe îndelete: de la care sunt cheltuielile tale pe categorii, la cât ai încasat sau ai pus deoparte și până la cum te-ai descurcat la toate astea față de lunile trecute. Îți urmărești obiceiurile financiare, te înțelegi și începi să te organizezi mai bine.

Zero comisioane la transferuri

Dacă îți aduci salariul la ING, sau cel puțin 700 de lei lunar** și faci o plată pe lună, ai zero comisioane la plățile facturilor, transferurile către prieteni, cumpărăturile pe care le faci și orice alt fel de transfer bancar.
Vezi mai multe aici.

Plăți instant

Plățile în lei din Home’Bank către alte bănci se întâmplă la viteza luminii, indiferent cum transferi banii. Prin numărul de telefon sau IBAN, banii ajung instant către prietenii tăi, chiar dacă au cont la alte bănci. La fel se întâmplă și în cazul plăților facturilor sau a plăților către alți furnizori de servicii. Singura condiție este ca banca destinatarului să fie înrolată în programul de Plăți Instant. Vezi aici lista băncilor participante.

Cererea de plată

Dacă ai prieteni uituci, evită discuțiile cu „îmi dai și mie banii ăia”? Intri în aplicație, alegi prietenii din agenda telefonului și completezi suma pe care aceștia trebuie să ți-o dea, iar ei primesc imediat o notificare în Home'Bank. Apoi confirmă plata și gata.
La rândul lor și ei îți pot trimite cerere de plată, bineînțeles.

Îți iei produsele bancare direct din Home'Bank

Descarcă aplicația

Descarca Home'Bank din Google Play

Versiune minimă: Android 10.0

QR Descarca Home'Bank din Google Play

Descarca Home'Bank din Apple Store

Versiune minimă: iOS 16.0

QR Descarca Home'Bank din Apple Store

Citește despre documente

Află ce vrei să știi despre contracte, comisioane, dobânzi, credite și altele asemenea subiecte în secțiunea Documente.

*Creditul poate fi acordat pe loc  în cazul veniturilor din salarii și pensii raportate la Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Exemplul este valabil până la 31.07.2023.Când ai sau aduci salariul la ING, iei un credit de 35.000 lei, acordat pe o perioadă de 5 ani și rambursat în 60 de rate egale, cu asigurare, ai o dobânda fixă de 11,69% pe an, plătești lunar o rată de 773,08 lei și returnezi în final 48.879  lei, cu un DAE de 15,35%. Comision analiza dosar: 200 lei. Comision de rambursare anticipată: 0,5% sau 1% dacă perioada de timp rămasă din credit este mai mică, respectiv mai mare de 1 an. Taxa de înregistrare la Registrul National de Publicitate Mobiliara: 87,6 lei. Taxa de stergere la RNPM: 43,8 lei. Taxa modificare/prelungire RNPM: 65,7 lei. Valoarea primei de asigurare în prima luna este 62,79 lei, descrește odată cu soldul creditului și este inclusă în calcul DAE. Poți alege modalitatea în care faci rambursarea creditului, respectiv în rate egale (opțiune valabilă in Home’Bank/Office ING) sau în rate descrescătoare (opțiune valabilă în orice Office ING). Detalii pe ing.ro.

**Valabile pentru venituri recurente în lei, în contul ING Card Complet și cel puțin o plată pe lună din acest cont. Venituri recurente se referă la salariu sau alte tipuri de încasări lunare, în valoare de minimum 700 de Lei. Plată lunară înseamnă o plată cu cardul atașat contului ING Card Complet în magazin sau online și plata unei facturi sau un transfer în lei din Home'Bank către alte conturi decât cele proprii.
Plățile de tip „jocuri de noroc” realizate cu cardul au un comision de 3,9 lei sau 0,8 eur per tranzacție, plus 1,9% din suma tranzacției, in functie de valuta contului.

Încearcă banking și mai și de la ING, și vezi câte minunății poți face în Home'Bank:

Încearcă banking și mai și de la ING, și vezi câte minunății poți face în Home'Bank:

  • Ai plăți instant, inclusiv către prietenii de la alte bănci​
  • Iei creditul ING Personal* direct din aplicație
  • Faci cereri de plată către prietenii uituci
Deschide cont direct din Home’Bank

Cum îl obțin? Ce trebuie să stiu despre ING Home’Bank?

Dacă dorești înregistrarea/reînregistrarea dispozitivului mobil ca fiind de încredere, imediat după ce te-ai logat cu succes în contul tău din Home'Bank, procesul de înregistrarea a dispozitivului mobil ca fiind de încredere va începe automat. Tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii de acolo, să autorizezi operațiunea cu codul OTP primit pe email si parola ta și gata... dispozitivul tău este de încredere.

Pentru a șterge un dispozitiv de încredere, accesează secțiunea “Mai multe” din meniul aplicației Home'Bank. Apoi, selectează “Securitate și login” și alege “Dispozitive de încredere”. Dă click pe dispozitivul pe care dorești să-l ștergi și selectează opțiunea “Șterge”. Confirmă că dorești să ștergi dispozitivul, dă click pe “Continuă”, introdu parola ta și vei primi un mesaj de confirmare că dispozitivul a fost șters.

 Pentru a activa serviciul PUSH, pașii sunt următorii:

  • Accesezi în Home'Bank meniul Mai multe -> Servicii și setări -> Notificări
  • Parcurgi detaliile legate de conturile pe care se activează serviciul Notificări Push
  • Bifezi că ești de acord cu Termenii și Condițiile și apasă butonul Activează
  • Primești Termenii și Condițiile serviciului pe adresa de e-mail inregistrată la noi

Plata facturilor de utilități

Nu poți selecta contul de credit card pentru achitarea facturilor de utilități prin Home'Bank.

Se pot face plăți cu credit card doar pe site-ul furnizorului, din contul de client, prin introducerea datelor cardului.

Cum mă pot loga cu amprentă?

Din aplicația ING Home’Bank îți poți activa autentificarea cu amprentă simplu: te loghezi cu parola ta, accesezi meniul Setări cont – opțiunea Autentificare cu amprenta și confirmi amprenta setată în telefonul tău prin introducerea parolei.

Cum pot schimba codul de utilizator in Home’Bank?

Codul de utilizator Home'Bank poate fi aflat cu ușurință, din Home'Bank, din ecranul de logare, secțiunea Ai uitat codul de utilizator?

  1. Introduci seria și numărul actului de identitate
  2. Introduci adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat la ING
  3. Ulterior, vei primi pe e-mail un cod unic pentru a finaliza operațiunea de recuperare a codului de utilizator.

Dacă toate datele introduse scunt corecte, codul de utilizator Home'Bank o să fie trimis prin SMS la numărul înregistrat în baza de date.
Dacă utilizezi un laptop sau calculator, intri în Home'bank în ecranul de logare, apoi Nu reușești să te autentifici? - Am uitat codul de utilizator  și vei urma pașii de mai sus.

Codul de utilizator este trimis la deschiderea produsului ING Young pe adresa ta de e-mail.

Tu nu poți modifica codul de utilizator al copilului. Poți să vizualizezi codul de utilizator din Home`Bank accesând portofoliul de produse al copilului din meniul Mai multe - Setări cont copil - sub numele copilului apare codul de utilizator.

Doar copilul își poate modifica codul de utilizator din Home`Bank-ul personal cu un alias: Mai multe – Securitate și login – Schimbă cod utilizator

Ce trebuie să știu despre Alias Pay?

Întâi trebuie să te înrolezi în AliasPay bifând acordul din Home’Bank > Mai Multe > Acorduri. Apoi, dă-i numărul tău din relația cu ING persoanei care trebuie să-ți trimită bani și treaba ta e gata.

Momentan, te poți înrola în AliasPay cu un singur cont și un singur număr de telefon, indiferent de bancă. Dacă te înrolezi la o bancă și apoi îți dai acordul și la altă bancă, AliasPay va ține cont doar de ultimul acord pe care l-ai dat și acelea vor fi numărul de telefon și contul unde vei primi transferurile prin AliasPay.

Ne pare rău dacă vrei să renunți, dar ne ocupăm rapid. Tot ce trebuie să faci este să-ți retragi acordul din Home’Bank > Mai Multe > Acorduri. Stai fără grijă, vei putea în continuare trimite bani prin AliasPay, doar că nu vei mai putea primi. Dacă te răzgândești mai târziu, poți activa oricând din nou acordul pentru AliasPay din același loc.

Limita maximă de transfer prin AliasPay este aceeași ca pentru Plata către prieten ING-ING, și anume 30.000 lei/transfer.

Transferurile prin AliasPay sunt procesate la fel ca o plată în lei obișnuită, prin IBAN (aceleași eventuale taxe, aceleași ore de procesare).

Momentan, AliasPay este disponibil doar pentru plăți în lei pe teritoriul României.

Serviciul AliasPay este disponibil momentan doar pentru persoane fizice.

Ce sunt Plățile Instant?

Clienții persoane fizice au posibilitatea de a transfera bani, în timp real, în aplicația Home’Bank, către alte bănci din România înrolate în Serviciul de Plată Instant. Dacă se îndeplinesc toate condițiile de mai jos, transferul banilor se face în maximum 10 secunde între cele două conturi:

- Suma este mai mică de 50.000 RON pentru un transfer in lei interbancar prin intermediul contului IBAN, respectiv 3000 RON pentru un transfer efectuat prin Alias Pay
- Transferul in lei a fost efectuat către o bancă participantă la Schema SCT Instant RON

Plăţile instant nu te vor costa suplimentar.  De fapt, dacă încasezi lunar în contul ING minim 700 lei și efectuezi macar o plată pe lună, ai comision 0 atât la plăți cât și la încasări. Dacă nu îndeplinești cele 2 condiții de mai sus, comisionul pentru o plată instant este acelaşi ca şi cel pentru o plată interbancară în lei. 

Accesibilitate

Dacă alegi să ascunzi meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?