Plata cu telefonul: Garmin Pay, Apple Pay, Google Pay, ING Pay

    Garmin Pay e la ING

    Garmin Pay e la ING

    • Plăți rapide, fără cash și fără efort
    • Retrageri bani de la bancomat contactless
    • Comod și mereu în siguranță
    • Compatibil cu Garmin Watch
    Intră în Home'Bank

    Dacă ești o persoana mereu în miscare, atunci avem soluția pentru tine. Transformă-ți ceasul Garmin în dispozitiv de plată ca să-ți iei o cafea sau o apă imediat după tura de alergare, fără să te mai scotocești după portofel sau telefon.

    Cum adaug un card în Garmin Pay?

    1. Te asiguri ca deții un device Garmin compatibil cu plățile prin Garmin Pay
    2. Descarci aplicația Garmin Connect pe telefon din Google Play (pentru Android) sau App Store (pentru IOS)
    3. Deschizi aplicația Garmin Connect, îți creezi un cont de utilizator și selectezi device-ul compatibil cu Garmin Pay
    4. Setezi parola ce va fi folosită pentru utilizarea Garmin Pay
    5. Optezi pentru adaugarea unui card ING emis pe numele tău
    6. Urmezi instrucțiunile

    Cât de sigur este Garmin Pay?

    • Foarte sigur: datele cardului tău nu sunt transmise comerciantului, doar codul unic securizat (token) asociat cardului, astfel încât nu există riscuri de securitate.
    • Ai control deplin – vezi imediat și oricând istoricul tranzacțiilor direct în Home’Bank.
    • Dacă pierzi dispozitivul Garmin (se întâmplă, nu te judecăm!), poți dezactiva instant Garmin Pay din Home’Bank web sau aplicație. Poți și să ne suni la *2464 și te ajutăm noi.

    Întrebări frecvente

    Cum plătesc în magazine?

    Simplu, sigur și rapid. Atât pentru sume peste 100 de lei, cât și pentru unele plăți mai mici, deschide aplicatia wallet pe ceas si apropie-l de POS-ul contactless. Atunci cand deschizi aplicatia wallet pe ceas, ți se va cere parola dacă nu ai facut acest pas când ai pus ceasul la mână, sau ai tinut ceasul la mână mai mult de 24 de ore.

    Cum retrag numerar?

    Orice bancomat cu funcția Contactless activată, permite retragerea de numerar prin apropierea dispozitivului unde ai înrolat cardul. În plus față de plătile la POS, ți se va solicita să introduci și codul PIN al cardului înrolat în Garmin Pay.

    Ce fac dacă îmi pierd ceasul?

    Loghează-te în aplicația Home’Bank de telefon sau folosește Home’Bank web de pe calculator și dezactivează Garmin Pay pentru ceasul pierdut. Acces rapid: Home’Bank -> Produse -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele. Dacă ai nevoie de ajutor, sună-ne în orice zi și la orice oră la *2464.

    Ce fac dacă îmi pierd cardul fizic?

    Inspiră, expiră, apoi blochează cât mai repede cardul pierdut:

    • sună-ne absolut oricând la serviciul Card Stop: 0214028599 (îl poți salva acum în telefon, să-l ai la îndemână la nevoie)
    • intră în Home’Bank, Produse -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele și blochează-l direct.

    Garmin Pay se va dezactiva automat pentru cardul tău blocat, așa că nu uita să-l activezi din nou când primești noul card.

    Care sunt dispozitivele compatibile?

    Lista o gasesti pe site-ul Garmin.

    Ce carduri ING pot adăuga în Garmin Pay?

    Ai un card activ ING? Felicitări, înseamnă că poți folosi Garmin Pay!

    Carduri ING pentru persoane fizice:

    • VISA EUR Embosat/Neembosat
    • ING GOLD
    • VISA RON Neembosat
    • VISA RON Embosat
    • ING Credit Card
    • VISA Infinite International RON
    • VISA RON Virtual
    • VISA EURO Virtual
    •  ING GOLD Virtual
    • ING Credit Card Virtual
    • VISA Infinite International EUR

    Carduri ING pentru persoane juridice:

    • VISA Business „Manager”RON
    • VISA Business „Clasic” RON
    • VISA Business „Clasic” EUR
    • VISA Business „Gold” RON
    • ING Business „Credit Card” RON Standard
    • ING Business „Credit Card” RON Instant
    • VISA Business International RON
    • VISA Business International EUR

    Care sunt limitele de tranzacționare?

    Plata prin Garmin Pay este considerată ca orice altă tranzacție cu cardul respectiv, deci limitele sunt aceleași și se cumulează. Dacă vrei să le schimbi, o poți face ușor, direct din Home’Bank.

    Apple Pay e la ING

    Apple Pay e la ING

    • Plăți rapide, fără cash și fără efort
    • Retrageri bani de la bancomat contactless
    • Comod și mereu în siguranță
    • Compatibil cu iPhone și Apple Watch
    Intră în Home'Bank

    Telefonul ți-e mereu la îndemână, așa că, și plățile îți pot fi de-acum, cu Apple Pay. Ca să nu mai scotocești după portofel, scoți telefonul, îl apropii de POS și pac, ai plătit simplu și rapid. Fii modern în tot ce faci, iar când vine vorba de plăți, folosește cea mai nouă modalitate de plată cu telefonul.

    Cu ce card funcționează? Păi, ai de ales:

    • ING Card Complet, cardul tău de salariu care nu se atinge de banii tăi
    • ING Credit Card, ca să-ți iei tot ce vrei
    • ING Euro
    • ING Gold, cardul placat cu beneficii premium
    • Cardurile pentru companii
    • Vrei informații mai detaliate? Le găsești mai jos, la întrebări frecvente
     

    iPhone: cum adaugi un card în Apple Pay

    Ai două variante:
    Din Home’Bank
    1.    Intri în aplicația Home’Bank
    2.    Salvezi telefonul pentru autentificări ulterioare
    3.    Intri în Meniu > Produse și servicii > Cardurile mele
    4.    Selectezi cardul și apesi “Adaugă în Apple Wallet”
    5.    Urmezi instrucțiunile


    Sau din Apple Wallet
    1. Deschizi aplicația Apple Wallet
    2. Apeși butonul "+"
    3. Urmezi instrucțiunile

    Și poți să îl folosești cu Apple Watch

    Ca să-l adaugi, întâi te asiguri că ai ceasul sincronizat cu telefonul. Apoi ai două variante:


    Din Home’Bank
    1.    Intri în Produse > Carduri și tranzacții > Apple Pay
    2.    Salvezi telefonul pentru autentificări ulterioare
    3.    Intri în Produse > Carduri și tranzacții > Apple Pay
    4.    Selectezi cardul și apeși „Adaugă în Apple Wallet”
    5.    Urmezi instrucțiunile


    Din aplicația Apple Watch
    1.    Deschizi aplicația Apple Watch pe iPhone-ul tău
    2.    Selectezi „Wallet & Apple Pay”
    3.    Apeși „Add Credit or Debit Card”
    4.    Urmezi instrucțiunile

    Întrebări frecvente

    Cum retrag numerar de la bancomat?

    Orice bancomat cu funcția Contactless activată, permite retragerea de numerar prin apropierea dispozitivului unde ai înrolat cardul. În plus față de plătile la POS, ți se va solicita să introduci și codul PIN al cardului înrolat în Apple Pay.

    Cum plătești în magazine

    Simplu. Ca să plătești, va trebui să te autentifici prin Touch ID, Face ID sau parola, apoi să apropii iPhone-ul sau Apple Watch-ul de terminalul POS. La unele POS-uri, va trebui să introduci și codul PIN al cardului.

    Cum plătești în aplicații

    Poți plăti fie cu iPhone-ul, fie cu iPad-ul. Tot ce trebuie să faci este să selectezi Apple Pay când alegi metoda de plată, apoi să confirmi cu Face ID, cu Touch ID sau cu parola.

    Cum plătești pe internet prin Apple Pay

    Vei plăti folosind Safari pe iPhone, iPad sau MacBook. Nu e nevoie să îți creezi un cont sau să completezi formulare lungi. Selectezi Apple Pay ca metodă de plată și confirmi. De asemenea, poți plăti de pe MacBook folosind Touch ID.

    Cât de sigură este plata Apple Pay?

    Plata cu Apple Pay este la fel de sigură ca orice plată pe care o faci cu un card contactless obișnuit. Pentru fiecare tranzacție va trebui să te autentifici folosind Face ID, Touch ID sau parola. Este bine să știi că, în cazul în care ai autorizat mai multe persoane pe dispozitivul tău Apple, acestea vor putea folosi metoda de autentificare pentru a face plăti prin Apple Pay.

    Ce faci dacă îți pierzi telefonul?

    Dacă dispozitivul tău este pierdut sau furat, poți anula posibilitatea de plată prin Apple Pay, simplu, din aplicația Find My Phone sau din contul tău Apple, chiar dacă dispozitivul tău este offline și nu este conectat la o rețea de date mobile sau o rețea wi-fi. Deasemenea, poți gestiona cardurile înrolate în Apple Pay și din Home’Bank > Produse > Carduri și tranzacții > Apple Pay.
    Sau, la fel de simplu, ne poți suna la *2464 și noi îți vom bloca sau închide cardurile din Apple Pay.

    Care sunt dispozitivele compatibile cu aplicația Apple Pay

    Dispozitive

    Cumpărături

    Plăți pe internet

    Plăți în aplicații

    iPhone cu Touch ID sau Face ID, cu excepția iPhone 5s

    X

    X

    X

    iPad Pro, iPad Air, iPad și iPad mini cu Touch ID sau Face ID

    X

    X

    Apple Watch (prima generație), Apple Watch Series 1 și 2 și modele ulterioare

    X

    X

    X

    Computere Mac cu Touch ID, Modele de Mac lansate în 2012 sau modele ulterioare cu un iPhone sau Apple Watch cu serviciul Apple Pay activat

    X

    Pentru siguranța ta

    • Păstrează în siguranță dispozitivul pe care ți-ai înrolat un card în Apple Pay, precum și datele cardului tău;
    • Este indicat ca parola dispozitivului tău să fie complexă ( să conțină cifre, litere, caractere speciale). Acest lucru îți va proteja dispozitivul în cazul în care îl pierzi sau îți este furat;
    • Ține cont de faptul că toate parolele de tip fingerprint/face ID înregistrate pe un dispozitiv pot fi folosite pentru tranzacții prin Apple Pay 

    Limite de tranzacționare

    Tranzacțiilor prin Apple Pay li se aplică aceleași limite ca și cardului tău și se cumulează cu acestea. Limitele de tranzacționare pot fi modificate ușor, din ING Home’Bank.

    Ce carduri ING pot adăuga în Apple Pay?

    Carduri ING pentru persoane fizice:

    • VISA EUR Embosat/Neembosat
    • ING GOLD
    • VISA RON Neembosat
    • VISA RON Embosat
    • ING Credit Card
    • VISA Infinite International RON
    • VISA RON Virtual
    • VISA EURO Virtual
    • ING GOLD Virtual
    • ING Credit Card Virtual
    • VISA Infinite International EUR
    • Visa RON Young
    • VISA RON Young Virtual


    Carduri ING pentru persoane juridice:

    • VISA Business „Manager”RON
    • VISA Business „Clasic” RON
    • VISA Business „Clasic” EUR
    • VISA Business „Gold” RON
    • ING Business „Credit Card” RON Standard
    • ING Business „Credit Card” RON Instant
    • VISA Business International RON
    • VISA Business International EUR


    Vezi aici termenii și condițiile de utilizare a serviciului Apple Pay

    Ce ți-ai dorit, s-a împlinit: Apple Pay este la ING. Acum poți folosi cardurile tale ING ca să plătești cu dispozitivul tău Apple în magazine, în aplicații sau pe internet prin Apple Pay.

    Ai un dispozitiv compatibil Apple? Înrolează-ți cardul în Wallet:





     

    Cum e Google Pay™? Păi:

    Cum e Google Pay™? Păi:

    • Simplu: îl activezi direct din Home’Bank
    • Ușor: scoți telefonul și plătești la orice POS contactless
    • Util: retragi bani de la bancomat contactless
    • Sigur: datele cardului tău nu ajung la comercianți
    Intră în Home'Bank

    Totuși, cum funcționează?

    1. Alegi unul dintre cardurile tale ING și îl înrolezi în Google Pay prin Home’Bank.
    2. Cardul tău primește un cod unic securizat, numit token, prin care îl identificăm în Google Pay.
    3. Activezi funcția NFC a telefonului și alegi Google Pay ca serviciu implicit de plată din setările telefonului.
    4. Deblochezi telefonul înainte de a începe plata.
    5. Plătești în siguranță online, în aplicații și la orice magazin cu POS contactless sau unde vezi logo-ul Google Pay.
    6. Stai liniștit: chiar dacă ai NFC-ul activat mereu, tot nu poți plăti accidental.

    M-am decis. Cum adaug un card în Google Pay? 

    Ai două variante:

    Din Home’Bank

    1. Intră în Home’Bank - Produse - Google Pay și alege cardul pe care vrei să îl înrolezi.
    2. Tap pe “Adaugă în Google Pay”.
    3. Confirmă-ne acțiunea cu parola.
    4. Mai confirmă o dată și pentru Google, după ce te asiguri că ești de acord cu termenii și condițiile.
    5. Gata! Acum poți folosi Google Pay.

    Sau din Google Wallet

    1. Deschizi aplicația Google Wallet
    2. Optezi pentru adaugarea unui card
    3. Urmezi instrucțiunile

    Cât de sigur este Google Pay?

    • Foarte sigur: datele cardului tău nu sunt transmise comerciantului, doar codul unic securizat (token) asociat cardului, astfel încât nu există riscuri de securitate.
    • Ai control deplin – vezi imediat și oricând istoricul tranzacțiilor direct în Home’Bank.
    • Dacă pierzi telefonul (se întâmplă, nu te judecăm!), poți dezactiva instant Google Pay din Home’Bank web sau de pe alt dispozitiv. Poți și să ne suni la *2464 și te ajutăm noi.

    Întrebări frecvente

    Cum retrag numerar de la bancomat?

    Orice bancomat cu funcția Contactless activată, permite retragerea de numerar prin apropierea dispozitivului unde ai înrolat cardul. În plus față de plătile la POS, ți se va solicita să introduci și codul PIN al cardului înrolat în Google Pay.

    Cum plătesc în magazine?

    Simplu, sigur și rapid. Asigură-te că telefonul tău are activată funcția NFC (stai fără grijă, nu consumă baterie!), apoi apropie-l de POS. Apoi deblochezi telefonul cu metoda aleasă de tine (PIN, pattern, amprentă sau recunoaștere facială), atât pentru sume peste 100 de lei, cât și pentru unele plăți mai mici. 

    Cum plătesc în aplicații și pe internet?

    Caută butonul “Google Pay” și urmează pașii.

    Ce fac dacă îmi pierd telefonul?

    Loghează-te în Home’Bank de pe alt device sau calculator și dezactivează Google Pay pentru telefonul pierdut. Acces rapid: Home’Bank -> Produse -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele. Dacă ai nevoie de ajutor, sună-ne în orice zi și la orice oră la *2464.

    Ce fac dacă îmi pierd cardul fizic?

    Inspiră, expiră, apoi blochează cât mai repede cardul pierdut:

    • sună-ne absolut oricând la serviciul Card Stop: 0214028599 (îl poți salva acum în telefon, să-l ai la îndemână la nevoie)
    • intră în Home’Bank, Produse -> Carduri și tranzacții -> Cardurile mele și blochează-l direct.

    Google Pay se va dezactiva automat pentru cardul tău blocat, așa că nu uita să-l activezi din nou când primești noul card.

    Care sunt dispozitivele compatibile?

    Orice telefon și tabletă cu sistem de operare minim Android 7 care are tehnologia NFC și acces la serviciile Google.

    Ce carduri ING pot adăuga în Google Pay?

    Ai un card activ ING? Felicitări, înseamnă că poți folosi Google Pay!

    Carduri ING pentru persoane fizice:

    • VISA EUR Embosat/Neembosat
    • ING GOLD
    • VISA RON Neembosat
    • VISA RON Embosat
    • ING Credit Card
    • VISA Infinite International RON
    • VISA RON Virtual
    • VISA EURO Virtual
    • ING GOLD Virtual
    • ING Credit Card Virtual
    • VISA Infinite International EUR
    • VISA RON Young
    • VISA RON Young Virtual

    Carduri ING pentru persoane juridice:

    • VISA Business „Manager”RON
    • VISA Business „Clasic” RON
    • VISA Business „Clasic” EUR
    • VISA Business „Gold” RON
    • ING Business „Credit Card” RON Standard
    • ING Business „Credit Card” RON Instant
    • VISA Business International RON
    • VISA Business International EUR

    Care sunt limitele de tranzacționare?

    Plata prin Google Pay este considerată ca orice altă tranzacție cu cardul respectiv, deci limitele sunt aceleași și se cumulează. Dacă vrei să le schimbi, o poți face ușor, direct din Home’Bank.

    Atât? Atât, doar că, pentru siguranța ta:

    • Fii responsabil cu securitatea dispozitivului pe care ți-ai înrolat un card în Google Pay (lucru pe care ți-l recomandăm și dacă nu activezi Google Pay).
    • Alege o parolă greu sau imposibil de ghicit, pentru a-ți proteja dispozitivul dacă îl pierzi sau îți este furat.
       
    Plăți cu telefonul pentru toți cei care nu știu mereu unde e portofelul

    Plăți cu telefonul pentru toți cei care nu știu mereu unde e portofelul

    • Simplu de activat, ușor de folosit
    • Plătești mereu în siguranță
    • Comod – scoți telefonul, îl apropii de POS și pac, ai plătit
    Intră în Home`Bank

    Telefonul ți-e mereu la îndemână, așa că, și plățile îți pot fi de-acum, cu ING Pay. Ca să nu mai scotocești după portofel, scoți telefonul, îl apropii de POS și pac, ai plătit simplu și rapid. Fii modern în tot ce faci, iar când vine vorba de plăți, folosește cea mai nouă modalitate de plată cu telefonul.

    NOU: Plătești cu telefonul și când folosești cardul de credit
    NOU: Plătești cu telefonul și când folosești cardul de credit

    Poți plăti cu telefonul când folosești atât cardul de debit, cât și cardul de credit. Trebuie doar să te asiguri că ai telefonul la tine, iar înainte de a face plata să alegi ce card vrei să folosești. Apropii. Biiiip. Și-ai plătit. Activează ING Pay Credit din Home’Bank.

    Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?
    Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?

    Poți activa ING Pay pentru plățile cu telefonul telefon cu sistem de operare Android minim 7.0, cu tehnologie NFC și acces la serviciile Google. Dacă ai un dispozitiv iOS,folosește Apple Pay pentru plata cu telefonul.

    Simplu de activat
    Simplu de activat

    Dacă ești client ING și ai Home’Bank, poți să îți generezi cardul virtual direct din aplicație și în doar câteva minute ești gata să-ți plătești cumpărăturile cu telefonul la POS. Cum? Intră în aplicația Home’Bank > Produse > Carduri și tranzacții > ING Pay și urmează pașii de activare.

    Vezi cum îl activezi

    Cum faci o plată cu telefonul mobil?
    Cum faci o plată cu telefonul mobil?

    Aprinzi sau deblochezi ecranul, apropii telefonul de POS și gata, ai plătit. Nici nu trebuie să te autentifici în ING Home'Bank. Singurul lucru de care trebuie să te asiguri este să ai funcția NFC activată.

    Cu ING Pay plătești contactless cu telefonul mobil
    Cu ING Pay plătești contactless cu telefonul mobil

    Cu ING Pay poți plăti cumpărăturile cu telefonul mobil la orice POS care acceptă plata contactless. Astfel că, pentru cumpărăturile mai mici de 100 de lei, nu mai trebuie să introduci codul PIN. Din motive de securitate, după 5 plăți consecutive fără PIN (indiferent de sumă), la a 6-a plată va trebui să introduci PIN-ul. Limita maximă de utilizare este de 10 astfel de plăți pe zi, la fel ca în cazul unui card obișnuit.

    Ești mereu informat
    Ești mereu informat

    De fiecare dată când plătești cumpărăturile cu telefonul mobil folosind ING Pay vei primi o notificare direct pe telefonul tău. Știi în orice moment pe ce se duc banii tăi și ești mereu la curent cu situația soldului tău.

    Ai totul sub control
    Ai totul sub control

    În ING Home'Bank poți modifica limitele de tranzacționare pentru plățile prin ING Pay. Selectezi cardul suma și/sau numărul de tranzacții pe care ți le dorești, în funcție de nevoile tale.

    Și dacă rămân fără net?
    Și dacă rămân fără net?

    Nu e nicio problemă. Poți plăti cu ING Pay chiar dacă nu ai conexiune la internet, pentru maximum 10 tranzacții timp de 15 zile. Apoi, va fi nevoie să te conectezi la internet pentru o validare de securitate.

    Și dacă îmi pierd telefonul?
    Și dacă îmi pierd telefonul?

    Dacă se întâmplă să îți pierzi telefonul, trebuie să te grăbești și să blochezi cardul virtual generat pentru plata cu telefonul, exact cum ai face cu orice card pierdut sau furat.

    Cât te costă?
    Cât te costă?

    Nu te costă nimic. ING Pay este un serviciu gratuit care te ajută să plătești contactless - cu telefonul mobil.

    Întrebări frecvente

    Cum activezi plata cu telefonul

    Cum activez ING Pay?

    Simplu. Intră în aplicația Home’Bank > Portofoliu > Plata cu telefonul > ING Pay și urmează pașii de activare. Iar dacă nu ai încă aplicația ING Home'Bank, o poți descărca din Google Play

    Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?

    Pe ce tip de cont pot sa activez ING Pay?

    Poți activa ING Pay pe orice cont curent în lei pe care îl ai deschis la ING.

    Cum știu dacă am activat ING Pay?

    După ce ai parcurs toți pașii de activare și dacă totul este în regulă, vei primi confirmarea că ți-ai activat cardul virtual. De asemenea, este bine să știi că noul tău card virtual va apărea în lista de carduri din ING Home'Bank cu status-ul Activ.

    Ce pot face dacă ING Pay îmi apare/rămâne „în curs de activare” mai mult de câteva minute?

    Nu trebuie să îți faci griji. Procesul de activare poate dura aproximativ 1-2 minute. Dacă ți se pare că a trecut prea mult timp, nu trebuie decât să intri în lista ta de carduri din ING Home’Bank și să blochezi cardul virtual care apare “în curs de activare”, apoi să încerci emiterea unui alt card.

    Câte carduri ING Pay pot activa?

    Poți să activezi maximum două carduri virtuale ING Pay pe două telefoane diferite pe care le-ai înregistrat că dispozitive de încredere.

    Cum pot bloca/închide un card ING Pay?

    Te duci în Home’Bank > Produse > Cardurile mele, unde găsești cardul activ și următoarele variante:

    • „Blochează cardul temporar” – îl poți debloca apoi oricând în următoarele 30 de zile; e bine să știi că după cele 30 de zile, cardul se va închide automat.
    • „Declară cardul pierdut sau furat” – alegi motivul din listă, apoi cardul va fi închis imediat, definitiv. Apoi, dacă vrei să emiți un nou card virtual, va trebui să urmezi din nou pașii de activare din Home’Bank > Portofoliu > Plata cu telefonul > ING Pay. Dacă preferi, ne poți suna oricând la *2464 sau 031 406 2464 și te ajutăm imediat să închizi sau să blochezi cardul.

    Datele cardului meu rămân în telefon?

    ING Home’Bank salvează doar data expirării și ultimele 4 cifre ale cardului virtual emis. Numărul complet al cardului nu se salvează niciodată și de asemenea, nu se emite CVV pentru acest tip de card.

    Cum folosesc ING Pay?

    Cum plătesc cu telefonul?

    După ce ți-ai activat ING Pay vei putea plăti cu telefonul în orice magazin din țară sau din străinătate dotat cu POS contactless care acceptă carduri VISA. E simplu să plătești: aprinzi sau deblochezi telefonul și îl apropii de POS exact cum ai face cu un card obișnuit.

    Cum sunt autorizate tranzacțiile cu ING Pay?

    Plățile cu ING Pay vor fi autorizate la fel că plățile contactless pe care le faci cu un card obișnuit. Mai exact, pentru tranzacții care depășesc 100 RON sau după 5 plăți consecutive fără PIN (indiferent de sumă) va trebui să introduci codul PIN pe care l-ai ales pentru acest card.

    Trebuie să fiu conectat la internet că să plătesc cu telefonul?

    Poți plăti cu ING Pay chiar dacă nu ai conexiune la internet, pentru maximum 10 tranzacții timp de 15 zile. Apoi, va fi nevoie să te conectezi la internet pentru o validare de securitate.

    Există taxe sau comisioane pentru plățile cu ING Pay?

    Nu ai de plătit niciun comision și nicio taxa. ING Pay este un serviciu gratuit.

    Care este limita pentru plățile cu telefonul?

    Valoarea plății pe care o faci cu telefonul trebuie să se încadreze în limitele setate pentru cardurile Visa Contactless RON pentru plățile la comercianți.

    Când plătesc trebuie să am funcția NFC pornită?

    Da, ca să plătești cu ING Pay va trebui să activezi funcția NFC din setările telefonului tău.

    Cum pot vedea istoricul plăților cu ING Pay?

    Ca orice alte tranzacții, și cele făcute cu telefonul apar direct Home'Bank, mai precis în Rapoarte sau în extrasul lunar al contului pe care ai activat ING Pay. Nu sunt semnalate deosebit, le vei vedea ca pe orice tranzacție făcută din contul respectiv.

    ING Pay este activ, dar nu pot plăti. Ce am de făcut?

    Sfatul nostru este să te asiguri că:
    • POS-ul la care încerci să plătești acceptă plăți contactless;
    • telefonul tău are funcția NFC pornită;
    • aplicația ING Home’Bank este setată ca aplicație principală de plată;
    • • te-ai conectat la internet mai recent de realizarea ultimelor 10 tranzacții cu telefonul;
    • ai activat sau deblocat ecranul telefonului înainte de a încerca să plăteșți.
    Dacă ai verificat toate variantele de mai sus și în continuare nu poți plăti cu telefonul, poți să ne suni oricând la *2464 sau la 031 406 2464 și rezolvăm împreună.

    Dacă am atât ING Pay Debit, cât și ING Pay Credit pe un telefon, cum aleg cu ce card ING Pay fac plata?

    Poți alege cardul preferat pentru plată din Home’Bank > Produse > Cardurile mele.

    *salariul sau alte încasări recurente în valoare de minim 700 lei/lună/cont.



    Nu ești client? Ia-ti ING Card Complet.

    Intră în Home`Bank