Cu serviciul de internet banking Home’Bank cu Parolă si SMS
- faci plați in lei/valută, schimb valutar, dacă ai cont sau ești împuternicit pe contul unui client ING;
- administrezi relația cu ING - ex. deschizi / administrezi/închizi produse (conturi, carduri, linii de credit, etc), autorizezi plațile cu cardul facute pe net, actualizezi datele personale, vezi extrasele de cont.
- primești gratuit notificări push, pentru tranzacțiile făcute în conturile tale, dacă activezi serviciul Alerte Push
Costuri: taxa de activare/ administrare = 0. Pentru fiecare plată facută prin Home’Bank se pot aplica comisioane distincte conform Listei de Taxe și Comisioane
Dacă ești deja client ING, poți activa serviciul de internet banking Home’Bank astfel:
- Online: intri în această pagină, completezi formularul cu datele din cartea ta de indentitate și cu adresa de email pe care ne-ai lăsat-o la deschiderea contului, noi îți trimitem un email iar tu urmezi pașii de acolo pentru activare.
- În orice ING Office: vii la noi și îl activăm. Nu uita că trebuie să ai la tine buletinul sau cartea de identitate și cardul ING.
Dacă nu ești client ING, poți să îl deschizi 100% online. Așa serviciul se activează automat. Descarcă aplicația ING HomeBank din Google Play sau App Store pe telefonul tău smart sau pe tabletă, sau intră în această pagină.