Comunicat de presă
06.10.2022

ING Bank a lansat oferta pentru tineri sub umbrela Free@ING: pachetul cont, card și Home‘Bank pentru tineri sub 24 de ani, cu 0 comisioane și fără costuri de administrare

ING Bank a lansat oferta dedicată studenților și tinerilor începând de la 18 ani și până la împlinirea vârstei de 24 de ani. Free@ING înseamnă că aceștia se pot bucura de ING Card Complet în mod gratuit, cu 0 comisioane pentru toate operațiunile și acces nelimitat la serviciul de internet și mobile banking Home’Bank și reduceri în ING Bazar, fără obligativitatea încasării de venituri recurente și a efectuării de tranzacții. În plus, toți tinerii care își deschid cont la ING Bank în perioada campaniei beneficiază de un cadou de bun venit, gândit special pentru ei.

Când vine vorba de beneficii adiționale unui card bancar, tinerii din România preferă în special recompensele și reducerile, arată un studiu realizat în colaborare cu VISA. Topul preferințelor este condus detașat de gamificare, aproape un sfert dintre cei intervievați, deopotrivă studenți și proaspăt angajați, căutând să câștige recompense folosindu-și contul bancar sau achiziționând alte produse bancare. Următoarele două opțiuni exprimate, la diferență foarte mică, sunt recompensele în bani (19% pentru studenți și 15% pentru cei recent intrați în câmpul muncii) și reducerile la servicii pe bază de abonamente (14%, respectiv 15%) – în frunte cu platformele de streaming (precum Netflix sau HBO Max), servicii de livrare de mâncare (precum Tazz), închiriere de mașini și platforme de muzică (precum Spotify). La polul opus, studiul a scos la iveală faptul că cei din segmentul de vârstă 18-23 de ani sunt cel mai puțin interesați de instrumentele de economisire precum calculatoarele de buget (0% pentru studenți, respectiv 1% pentru cei proaspăt angajați) sau dobânzile preferențiale la conturile de economii (2%, respectiv 1%). 

„Digitalizarea face parte din ADN-ul băncii noastre, astfel că era doar o chestiune de timp până urma să lansăm o ofertă dedicată primei generații digitale native. Prin urmare, ne bucurăm că ING Bank pune la dispoziția tinerilor români cel mai avantajos instrument de gestionare eficientă și smart a finanțelor personale, mai cu seamă în această perioadă marcată de incertitudine și de creșterea generalizată a prețurilor. Oferta ING Bank le dă acestora ocazia să se bucure la maximum de primii ani de independență, ajutându-i să dispună în întregime de resursele lor financiare și chiar să economisească. Totul transparent, fără comisioane și taxe ascunse. Mai mult decât atât, cu 0 comisioane și 0 taxe. Iar acesta este doar începutul, căci lucrăm la dezvoltarea de noi facilități și vom continua să inovăm pentru a răspunde cât mai bine la nevoile generațiilor aflate în tranziție către independență financiară. În plus, ne dorim ca acest produs să deschidă calea către educație financiară responsabilă pe termen lung, urmând să contribuie la o societate mai sustenabilă și mai sănătoasă din punct de vedere financiar.”, a declarat Eleni Skoura, Head of Retail Banking, ING Bank.

Cui i se adresează oferta ING Bank pentru tineri?

Această ofertă a fost creată pentru studenții și tinerii începând de la 18 ani și până la împlinirea vârstei de 24 de ani și poate fi obținută pe loc și gratuit, direct din orice ING Office sau 100% online, prin intermediul aplicației Home’Bank, caz în care singurul cost perceput va fi cel de livrare a cardului fizic. Indiferent de opțiunea aleasă, cardul virtual este disponibil imediat în Home’Bank, fără niciun cost. 

Beneficiile ofertei ING Bank pentru tineri

Principalele beneficii ale ofertei ING Bank pentru tineri sunt:

  • 0 taxe și comisioane la tot: deschiderea și administrarea contului, plăți și transferuri către/de la alte bănci, depuneri și retrageri, intrări de la alte bănci;
  • acces nelimitat la Home’Bank, cel mai complet și mai apreciat serviciu integrat de internet și mobile banking din România. Printre altele, aplicația permite personalizarea după nevoi și preferințe, plata rapidă, ușoară și în siguranță cu telefonul mobil, precum și plățile instant către prietenii din ING Bank.
  • Bazar cu oferte cashback din partea unei game variate de comercianți, disponibile din Home’Bank;
  • Round up: serviciu de economisire automată la cumpărături, disponibil în Home’Bank.

Pe lângă accesul la beneficiile de mai sus, pe perioada campaniei de lansare a noii oferte, toți tinerii care optează pentru aceasta beneficiază de 30 de lei cashback la prima comandă la Tazz, prin ING Bazar.

Despre ING România

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. 
Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri. 

Share!