Actualizarea datelor pentru persoane juridice

Ce presupune actualizarea datelor

Încântați, din nou, de cunoștință!

Conform legislației in vigoare, datele companiilor trebuie să fie în permanență actualizate la Banca unde au deschisă relația de afaceri.

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Legea nr.129/2019
Regulamentul BNR 2/2019
 

Informațiile despre situația la zi si activitatea companiei, cum ar fi: date de contact, copii CI ale asociaților/acționarilor, descrierea obiectului de activitate, a tranzacțiilor derulate prin Bancă.

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Ce presupune actualizarea datelor

Actualizând datele la timp evitați un proces făcut în ultimul moment, precum și de potențiale restricții, aplicate gradual, la produsele și serviciile Băncii.

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Intră pe harta rețelei pentru a programa vizita

Găsiți aici mai multe detalii despre actualizarea datelor la ING.

Nu lăsați această interacțiune cu banca pe „ultima sută de metri”!

La invitația Băncii sau când se modifică ceva 

ING vă invită în sediu o dată la 1/3/5 ani sau oricând este necesar, pe baza unei analize interne, respectiv ori de câte ori se modifică ceva: asociați/acționari, sediu, activitate, expiră CI asociați/acționari, etc.

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Vă notificăm prin scrisori, e-mail și SMS

Trimitem o succesiune de până la 3 notificări, conform unui calendar clar, în funcție de data limită până la trebuie să faceți actualizarea, precum și un SMS pe telefonul persoanei autorizate în relația cu Banca.

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Programați din timp o discuție cu persoana dumneavoastră de legătură de la Bancă!

Calendarul pentru actualizarea datelor 

Notificarea #1
E-mail și scrisoare către adresa companiei.
Revenim asupra invitației la actualizare.
Precizăm data limită.

1

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Notificarea #2
E-mail și scrisoare către adresa companiei.
Revenim asupra invitației la actualizare.
Precizăm data limită.

2

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Notificarea #3
Email și scrisoare către adresa companiei.
Despre posibilele consecințe: restricționarea conturilor și închiderea relației.

3

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Notificarea #4
SMS către persoana autorizată să lucreze cu banca.
Reamintim data restricționării.

4

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Restricție
Produsele existente nu mai pot fi folosite.
Sunt permise doar încasările.
Încă 1 lună pentru actualizare și ridicarea restricțiilor.

5

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Restricție
Produsele existente nu mai pot fi folosite.
Nu sunt permise încasările. Intrăm în procesul de închidere.

6

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Dacă totuși apare, restricția poate fi ridicată chiar la vizita în sediul ING, 

cu excepția cazurilor în care au fost modificate datele de contact sau persoana autorizată în relația cu ING, caz în care restricția se va ridica la finalizarea procesului, ulterior vizitei.

Ce ne întreabă de cele mai multe ori clienții?

Uneori sunt necesare documente suplimentare. Caz în care vă vom contacta (pe e-mail). Dacă avem cererea dumneavoastră de actualizare semnată, veți putea să trimiteți documentele suplimentare scanate la persoanejuridice@ing.ro, iar originalele prin poștă, în sediul ING.

Este necesară pentru a semna formularul de actualizare a datelor, în calitate reprezentant al companiei.

Da, știm că există de multe ori această realitate. Este însă necesară, întâlnirea în sediul ING pentru a semna formularul de actualizare a datelor companiei.

Un drum la bancă pentru actualizarea datelor pentru o companie este o bună ocazie pentru a verifica și, dacă este necesar, a actualiza datele pentru toate companiilor din grup/pentru care sunteți persoana autorizată în relația cu ING.

Neactualizarea datelor personale poate conduce la aplicarea de restricții și pe conturile și serviciile pentru compania dumneavoastră. Urmăriți deci și informările care vă sunt adresate în calitate de client persoană fizică.

De la momentul trimiterii primei notificări, aveți un termen de aproximativ 5 luni, în caz contrar va interveni încetarea relației de afaceri. Data-limită exactă vă va fi transmisă în notificare.

Pot exista cazuri excepționale, în care să vă aflați în imposibilitatea de ajunge în sediu. Pentru a găsi împreună o soluție, sunați în ING Office sau în Call Center (la numărul +4 021 403 83 04).

Veți primi un e-mail de confirmare din partea noastră.

Este foarte util să rețineți că acesta este un proces continuu. Vă vom informa, ca și până acum, despre următoarea revizuire a datelor. 

De aceea, este important ca datele de contact să fie de actualitate!

Informațiile din acest document se completează cu toată documentația aplicabilă companiei în legătură cu actualizarea datelor.