Ce presupune actualizarea datelor

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Este o cerință legală

Conform legislației in vigoare, datele companiilor trebuie să fie în permanență actualizate la Banca unde au deschisă relația de afaceri.

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Ce date trebuie să actualizez?

Informațiile despre situația la zi si activitatea companiei, cum ar fi: date de contact, copii CI ale asociaților/acționarilor, descrierea obiectului de activitate, a tranzacțiilor derulate prin Bancă.

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

De ce să le actualizez din timp?

Actualizând datele la timp evitați potențiale restricții, aplicate gradual, la produsele și serviciile oferite de Bancă.

NOU! Actualizare de date 100% online, direct din ING Business web

Dacă sunteți unic acționar, administrator și persoană autorizată/reprezentant legal cu banca, român rezident, iar compania dumneavoastră este activă și înregistrată la Registrul Comerțului, atunci puteți să intrați direct în ING Business web și să faceți actualizarea de date 100% online. Accesați „Tranzacții și solicitări” -> „Solicitare nouă” (Self Service) -> Actualizare date companie și nu mai este nevoie să veniți la bancă. Iată și un tutorial, ca să vedeți cât e de simplu!

Nu lăsați această interacțiune cu banca pe „ultima sută de metri"!

Programați din timp o discuție cu persoana dumneavoastră de legătură de la bancă!

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Când trebuie să actualizez datele?

La invitația Băncii sau când se modifică ceva 
ING vă invită în sediu periodic sau oricând este necesar, pe baza unei analize interne, respectiv ori de câte ori se modifică ceva: asociați/acționari, sediu, activitate, expiră CI asociați/acționari, etc.

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Cum primesc invitația de la bancă?

Vă notificăm prin e-mail și SMS
Trimitem o succesiune de până la 3 notificări, conform unui calendar clar, în funcție de data limită până la care trebuie să faceți actualizarea, precum și un SMS pe numărul de telefon al persoanei autorizate în relația cu Banca.

Calendarul pentru actualizarea datelor

Putem evita restricționarea produselor și serviciilor existente timp de minim 2 luni de la prima notificare.

Cu 3 luni înainte de data până la care poți face actualizarea de date
Trimitem e-mail pe adresa entității cu data până la care trebuie să actualizezi datele.

1

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Cu 2 luni înainte de data până la care poți face actualizarea de date
Trimitem e-mail pe adresa entității și revenim cu invitația de actualizare a datelor
Precizăm din nou data limită de actualizare a datelor și indicăm restricțiile aplicabile în caz de neactualizare.

2

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Cu 1 lună inainte de data până la care poți face actualizarea de date
Trimitem e-mail pe adresa entității în care atenționăm asupra faptului că se apropie data limită de actualizare de date, menționând și restricțiile ce urmează a fi aplicate în caz de neactualizare

3

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Cu 1 săptămână înainte de data până la care poți face actualizarea de date
Trimitem SMS cu data limită de actualizare de date, pe numărul de telefon declarat la ING, respectiv al Reprezentantului Legal.

4

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Data limită de actualizare de date, restricționare aplicată
Nu mai poți face plăți și nu mai poți achiziționa produse noi

5

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

La 1 lună după data limită de actualizare de date
Pe lângă faptul că nu mai poți face plăți și achiziționa produse noi, nu vei mai putea încasa în conturile deschise la ING

6

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

La 2 luni după data limită de actualizare de date, închidem relația
Închidem relația contractuală dintre entitatea pe care o reprezinți și ING

7

Împachetare potrivită de produse pentru antreprenori

Ce ne întreabă de cele mai multe ori clienții?

Da, momentan puteți actualiza datele și online, direct în ING Business web, doar dacă îndepliniți cumulativ următoarele  condiții:

  • Compania este activă, în funcțiune și înregistrată la Registrul Comerțului;
  • Sunteți unic acționar, administrator și persoană autorizată unică cu banca;
  • Sunteți rezident în Romania și nu dețineți alte naționalități;
  • Aveți datele actualizate  în calitatea dumneavoastră de client persoană fizică al ING.

Daca faceți actualizarea online și mai avem nevoie de documente suplimentare, vă vom comunica prin e-mail ce detalii mai sunt necesare, inclusiv termenul de transmitere a acestora.

Este necesară pentru a semna formularul de actualizare a datelor, în calitate de reprezentant al companiei, atunci când compania dumneavoastră nu se încadrează încă pentru procesul 100% digital.

Da, știm că există de multe ori această realitate. Este însă necesară, întâlnirea în sediul ING pentru a semna formularul de actualizare a datelor companiei.

Un drum la bancă pentru actualizarea datelor pentru o companie este o bună ocazie pentru a verifica și, dacă este necesar, a actualiza datele pentru toate companiilor din grup/pentru care sunteți persoana autorizată în relația cu ING.

Neactualizarea datelor personale poate conduce la aplicarea de restricții și pe conturile și serviciile pentru compania dumneavoastră. Urmăriți deci și informările care vă sunt adresate în calitate de client persoană fizică.

De la momentul trimiterii primei notificări, aveți un termen de minim 2 luni până se vor aplica restricții și minim 5 luni până când va interveni încetarea relației de afaceri. Data limită exactă vă va fi transmisă în notificari.

Pot exista cazuri excepționale, în care să vă aflați în imposibilitatea de ajunge în sediu. Pentru a găsi împreună o soluție, sunați în ING Office sau în Call Center (la numărul +4 021 403 83 04).

Veți primi un e-mail de confirmare din partea noastră.

Este foarte util să rețineți că acesta este un proces continuu.

Vă vom informa, ca și până acum, despre următoarea revizuire a datelor. De aceea, este important ca datele de contact să fie de actualitate! Informațiile din acest document se completează cu toată documentația aplicabilă companiei în legătură cu actualizarea datelor.

Pentru mai multe detalii accesați linkurile:

Secțiunea FAQ persoane juridice

Legea nr.129/2019
Regulamentul BNR 2/2019

Intră pe harta rețelei pentru a programa vizita

Ce presupune actualizarea datelor

Înregistrarea beneficiarului real în Registrul Beneficiarilor Reali

Accesibilitate

Dacă alegi să ascunzi meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?