×
ING Home’Bank
Fă-ți un cont 100% online
și primește cardul virtual pe loc.
Descarcă

Cutreieră lumea magică Disneyland® Paris

Deschizi contul 100% online prin aplicația ING Home’Bank

  • O singură aplicație, multiple funcționalități
  • Plăți variate și ușor de efectuat
  • Economisești sau investești fără drumuri la bancă
  • Credite personalizate direct din app
  • Acces rapid la rapoarte și statistici

Curs valutar - Persoane fizice

EUR

Cumpărare

5.039

Vânzare

5.1

USD

Cumpărare

4.306

Vânzare

4.358

GBP

Cumpărare

5.807

Vânzare

5.877

CHF

Cumpărare

5.404

Vânzare

5.469

Cursul afișat este cursul personalizat oferit clienților ING Bank.

Vezi lista completă

Ai întrebări? Găsești răspunsuri

Comerciantul mi-a returnat (rambursat) o sumă, care sunt pașii?

Dacă aștepți un retur pentru o tranzacție efectuată cu cardul, fie că e vorba de suma integrală sau parțială, pașii sunt următorii:

  • comerciantul inițiază prin banca sa cererea de retur pentru sumă
  • tu primești o notificare Push că urmează să încasezi suma
  • În decurs de câteva zile, suma va fi creditată in contul tău

Ai uitat parola? O resetezi din Home’Bank.

Nu-ți pierzi timpul cu telefoane în Call Center sau încercând să ți-o reamintești. Îți setezi o nouă parolă în HomeBank simplu și rapid.

Vezi cum

Cardul fizic se reînnoiește automat?

Cardurile sunt valabile până la sfârșitul lunii înscrise pe ele. Găsești data de expirare pe cardul fizic și în Home’Bank, Produse - Cardurile ING - Selectezi cardul.

Cu 2 luni înainte de luna expirării, pentru cardurile fizice vei avea disponibilă în Home'Bank opțiunea de reînnoire. Procesul de reînnoire a cardului poate fi inițiat până la începutul lunii în care acesta expiră.

Ce se întâmplă dacă nu fac reînnoirea cardului din Home'Bank?

Chiar dacă nu ți-ai exprimat opțiunea pentru reinnoire si cardul a fost utilizat, acesta se reinnoiește automat și îl poți ridica din Office-ul de care aparții in maximum 90 zile de la data expirării.

Pot retrage valută cu un card de lei?

Poți retrage EUR cu cardul tău de lei la ATM-uri din România semnalizate in acest sens și la ATM-uri din străinătate și poți verifica lista de taxe și comisioane aferente cardului tău în secțiunea Utile - Taxe si comisioane persoane fizice.

Am o tranzacție dublată, ce trebuie sa fac?

De cele mai multe ori, în câteva zile banii se întorc în contul tău. De asemenea, te poți adresa comerciantului, deoarece acesta poate anula cel mai repede una dintre tranzacții. Dacă au trecut câteva zile și nu ai primit banii, ne poți contacta.

Nu ai găsit ce te interesa? Mai multe răspunsuri în fiecare pagină de produs sau direct în aplicația ta Home'Bank, pe chat ori în secțiunea Mai multe -> Am o întrebare.

Extra de la ING

Citeste toate articolele