Cum accesați ING Business?

Accesați: https://business.ing.ro/
Pasul 1: Primiți pe SMS codul de Utilizator
Pasul 2: Primiți pe email Parola inițială, pe care vă
recomandăm să o scrieți, nu să o copiați
Pasul 3: Primiți pe SMS codul unic de acces.
Parola initială va expira și va trebui să fie resetată dacă nu
accesați ING Business în primele 5 zile de la primirea ei.

Descărcați din App Store/ Google Store aplicația ING Business, faceți prima logare in browserul telefonului/computerului, apoi activați aplicația de mobil, scanând qrcodul de pe computer sau introducând codul din browserul telefonului.
În noua aplicație de Internet Banking ING Business, vor fi importate machetele de
plăți salvate anterior în ING Home’Bank, in Favorite . Ele vor fi
disponibile în Tranzacții și solicitări,
-> Șabloane
plăți. Veți putea oricând salva șabloane noi de
plăți
direct în ING Business. Găsiți și beneficiarii salvați în ING
HomeBank, în Administrare si Unelte -> Baze de date
-> Beneficiari plati in
lei/valuta .
De asemenea, puteti folosi datele oricarei plati facuta in ultimele 3 luni pentru a efectua o
noua plata.
În continuare veți putea încărca fișiere de plată pentru plățile salariale prin intermediul aplicației ING Business – se poate folosi formatul anterior din HomeBank se numește Home’Bank(Tab delimitat) sau Home’Bank(Excel)și se accesează din meniul Administrare și unelte -> Import/Export -> Șabloane import.

Orice dreptunghi portocaliu vizibil cu un semn de întrebare este locul unde pot fi adresate întrebări legate de modulul respectiv. Dacă vreți să aflați mai multe despre ING Business, puteți accesa oricând ghidul de utilizator, disponibil in pagina de login.