4 minute
Un nou an, o nouă rezoluţie:
să fim şi mai prietenoşi cu mediul
4 minute
Un nou an, o nouă
rezoluţie: să fim şi mai
prietenoşi cu mediul
Ştim, nu este un subiect uşor de discutat, dar nu mai încape îndoială că schimbările climatice afectează viaţa fiecăruia dintre noi, zi de zi. Aşa că, din mers, prin acţiuni mici făcute de noi toţi, putem avea un impact pozitiv major, iar consecinţele schimbărilor climatice ar putea fi limitate.
Semne bune anul are
Chiar dacă ultimii ani nu ne-au dat prea multe motive de bucurie, încă mai putem interveni şi readuce speranţa că vom trăi într-un mediu sănătos. Şi avem motive să fim optimişti. Din ce în ce mai mulţi români sunt conştienţi de cât de important e ca fiecare dintre noi să se implice prin acţiuni sustenabile.
70% depun eforturi în gospodăria lor pentru a reduce cantitatea de risipă alimentară.*
69% sunt mai implicaţi ca niciodată în reciclarea ambalajelor alimentare.*
84% dintre ei cred că acţiunile lor pot avea un impact pozitiv în abordarea provocărilor globale de mediu şi sociale.*
61% ar fi mai puţin dispuşi să cumpere pe viitor produsele unei companii dacă ar afla că aceasta nu a luat în serios responsabilităţile sociale şi de mediu.*
77% iau în calcul eficienţa energetică atunci când cumpără electrocasnice.*
80% dintre respondenţi cred că au un comportament sustenabil şi speră că şi acţiunile mici pot avea impact, dacă mai mulţi oameni le fac.**
Sustenabilitate prin fapte
ING şi drumul spre sustenabilitate
Chiar dacă vorbim despre produse pentru persoane fizice, pentru companii sau implicare în cauze sociale, ING are mereu în vedere protecţia mediului înconjurător.
Ne prinde bine să facem bine, şi să ştim că punem umărul la acţiuni care duc la un mod de viaţă mai sănătos pentru planetă şi pentru noi toţi.
Produse "verzi"
Anul acesta am lansat un credit dedicat celor ce vor să-şi ia o maşină 100% electrică sau Hybrid Plug-In.
Tot în 2021 am lansat şi cardurile virtuale - şi prea-prea, şi foarte-foarte sustenabile - care nu consumă plastic.
Crearea Parcului Naţional Făgăraş
Prin campania "Fă-le casă din Home’Bank", susţinem Fundaţia Conservation Carpathia şi misiunea lor de a crea Parcul Naţional Făgăraş, pentru ca animalele sălbatice şi oamenii din Munţii Făgăraş să poată trăi în armonie, fiecare la casa lui.

Dacă vrei, poţi dona şi tu, direct din Home’Bank.

Hai aici să vezi mai multe detalii.
Iniţiative care susţin îmbunătăţirea calităţii aerului şi a spaţiilor verzi
Finanţăm, susţinem şi facilităm comunicarea dintre societăţi civile, companii şi administraţii publice pentru un Bucureşti cât mai „verde”, alături de Fundaţia Comunitară Bucureşti prin Platforma de Mediu pentru Bucureşti.

Iată câteva dintre proiectele susţinute în anul 2021:
-
Proiectul realizat de Asociaţia Parcul Natural Văcăreşti, care constă în dezvoltarea unui coridor ecologic între Parcul Natural Văcăreşti şi ieşirea Dâmboviţei din oraş.
-
Aerlive.ro, ce are în plan montarea unor noi senzori de monitorizare a calităţii aerului.
-
Dezvoltarea de grădini pedagogice şi elemente urbane de infrastructură eco (de exemplu, pereţi verzi), alături de Asociaţia CSR Nest.
Mai multe detalii găseşti aici.
Acţiuni sustenabile
Prin abordarea Terra, ING direcţionează portofoliul de credite pentru a menţine încălzirea globală sub 2°C, conform Acordului semnat la Paris. Suntem alături de clienţii noştri şi le oferim ajutor concret şi îndrumare în tranziţia către o lume mai puţin poluată.
ING este, totodată, co-creator al unei metodologii inovatoare şi exacte de măsurare a sectoarelor care produc cel mai înalt nivel de emisii de gaze cu efect de seră.
Diminuarea emisiilor de carbon
Monitorizăm şi gestionăm constant impactul pe care ING îl are asupra mediului. Investim în soluţii cât mai eficiente din punct de vedere energetic şi adoptăm practici sustenabile în politica noastră de achiziţii.
Propuneri, idei, sugestii
Dorim să înţelegem şi mai bine ceea ce ai tu nevoie. Trimite-ne un mail la sustainability@ing.ro şi spune-ne cum crezi că te-am putea ajuta să ai un stil de viaţă cât mai sustenabil.
*Sursă studiu: Studiu ING International realizat de Ipsos, în septembrie 2021.
** Sursă studiu: Studiu ING online realizat împreună cu Wave, la care au participat clienţii ING – august 2021.
Cât de folositor ți-a fost acest conținut?
Share