Începând de luna aceasta, clienții ING Bank România pot împărți nota de plată în mod digital, folosind o nouă funcționalitate introdusă în aplicația Home’Bank, Cerere de plată sau Split the bill. Disponibilă în meniul de plăți al aplicației de mobile banking, noua funcționalitate poate fi utilizată pentru orice tip de cheltuială comună: la restaurant, la teatru, în benzinărie, pentru călătorii și pentru multe altele.
„Clienții ING Bank pot să-și administreze banii ușor, 100% digital, cu ajutorul aplicației Home’Bank, iar noua funcționalitate simplifică și mai mult lucrurile. Știm că timpul este o resursă importantă, astfel că ne-am dorit să le oferim clienților noștri un mod rapid și eficient de a rezolva împărțirea notei de plată sau a oricărei cheltuieli, chiar direct din aplicație, cu doar câteva click-uri.
Dacă până acum clienții ING Home’Bank puteau plăti către prietenii lor prin număr de telefon, cu această nouă funcționalitate pot și să le ceară bani prietenilor. În plus, opțiunea este însoțită de un modul complet de administrare a cererilor de plată, în care fiecare cerere inițiată sau primită este prezentată împreună cu statusul ei, cine dintre destinatari a onorat-o și cine nu și în care cererile pot fi anulate sau pot fi trimise remindere persoanelor care încă nu au plătit. Ne bucurăm că le putem oferi clienților acest nou serviciu și vom continua să dezvoltăm aplicația Home’Bank și să căutam cele mai bune și mai rapide soluții digitale de care clienții noștri au nevoie.” susține Alina Iacomi, Tribe Lead Digital ING Bank România.
Cum funcționează Split the Bill în aplicația Home’Bank
Un client ING care dorește să împartă nota de plată în mod digital cu alți clienți ING, trebuie să urmeze câțiva pași simpli în aplicația Home’Bank:
Clientul ING Bank care a inițiat cererea de plată o poate anula total sau parțial (pentru una sau mai multe persoane) intrând din nou în aplicație și ștergând numele acestora. Numărul maxim de cereri de plată este de șapte pe zi, iar suma totală dintr-o cerere trimisă către maxim 10 prieteni este de 30.000 de lei. Dacă plata nu a fost efectuată în cele 30 de zile de la primirea notificării, persoana care trebuie să plătească nu mai are acces la cerere.
Aplicația de mobile banking ING Home’Bank are un grad foarte înalt de utilizare, comparabil sau superior celui din țările vestice în care activează grupul ING: 79% dintre clienții activi ING folosesc aplicația aproape zilnic, de pe telefoanele lor mobile, iar 96% dintre toate login-urile în Home’Bank au loc în aplicația mobilă. De asemenea, vânzările de produse și servicii bancare digitale în Home’Bank aproape s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, crescând cu 47%. Rezultatele impresionante obținute în zona vânzărilor digitale sunt datorate atât profilului digital al clienților ING, cât și impactului noului design al hub-ului de produse din ING Home’Bank, care a fost lansat la începutul anului în cadrul aplicației.