Comunicat de presă
23.08.2021

În premieră pentru România, ING Bank oferă o variantă virtuală pentru toate tipurile de card, disponibile direct din Home’Bank

ING Bank România își continuă strategia axată pe digitalizare și lansează săptămâna aceasta cardurile virtuale pentru clienții persoane fizice. Aceasta este o premieră în România, ING fiind prima bancă care oferă o variantă virtuală pentru toate tipurile de carduri VISA prezente deja în portofoliul băncii, de la cel de debit în lei ori euro până la cel de credit.

Acestea sunt emise instant și gratuit, direct din Home’Bank. Pot fi utilizate imediat ca un card normal pentru tranzacții online, folosind detaliile cardului afișate în Home’Bank, sau direct la POS prin Apple Pay sau Google Pay, folosind telefonul mobil. Ele se alătura soluției ING Pay, care permite deja plățile la POS pentru deținătorii de telefoane cu sistem de operare Android. Pentru clienții care au nevoie de cash, ING Bank oferă în prezent posibilitatea de a retrage sume mici de la bancomatele proprii, prin generarea unui cod în Home’Bank.

Cardurile virtuale sunt din ce în ce mai utilizate în lume, pe măsură ce furnizorii de servicii bancare încep să le facă disponibile. Pentru clienții ING Bank România, cardul virtual este o confirmare a faptului că banca poate fi pe telefon, oriunde și oricând, fără a mai fi nevoie de portofel.

”Suntem martorii unei transformări a pieței cardurilor pe care România a intrat acum 25 de ani și, pentru prima dată, nu mai vorbim despre plastic. Ci, credem noi, despre viitorul cardurilor, care va fi preponderent virtual. Anul acesta am făcut o serie de pași spre digitalizarea plăților, precum funcționalitatea de a copia detaliile cardului din aplicația de mobile banking, însă cardurile virtuale sunt următorul nivel pentru noi și clienții noștri.

Ele sunt un instrument comod de plată, având în vedere că emiterea nu necesită nicio deplasare sau nu ești nevoit să aștepți curierul pentru a primi cardul fizic. Le activezi și începi să le folosești în secunda doi. Mai mult, acestea oferă mai mult control asupra propriilor finanțe și o măsură de siguranță în plus pentru plățile online. Iar în ceea ce privește sustenabilitatea, ce card poate fi mai prietenos cu mediul decât cel care nu există fizic?”, a declarat Roxana Petria - Tribe Lead Customer Engagement, ING Bank România.

Cardurile virtuale ING pot fi administrate direct din Home’Bank și pot fi blocate temporar sau închise în orice moment. Pot fi folosite inclusiv pentru a crea un buzunar separat pentru plățile online și contactless, adică un cont separat cu card virtual atașat, dincolo de cel în care în care clientul își încasează salariul, pe care îl poate alimenta constant. Aprobarea plăților online intră sub sistemul de securizare 3D secure pentru magazinele înrolate în acest protocol, care necesită autorizare din aplicația de mobile banking pentru a fi procesate.

Cardurile virtuale ING Bank nu au taxe de emitere sau administrare și pot fi atașate oricărui cont de lei sau euro, în funcție de preferințe. Ele sunt disponibile în Home’Bank începând cu 23 august.

Pentru mai multe detalii:
Dana Ceaușu
PR Manager
M: 0786 305 204;
dana.ceausu@ing.com

ING

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.

Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.

Share