Actualizarea datelor se face direct din aplicația Home'Bank.
Numărul de telefon, adresa de e-mail și adresa de corespondență se pot vizualiza sau modifica din meniul "Mai multe", secțiunea "Datele mele de contact".
Alte informații despre actul de identitate, venit și detalii tranzacționale, se pot vizualiza sau modifica din meniul "Mai multe", secțiunea "Datele mele".
Întrebări frecvente
Cu Home'Bank ai banca la îndemână și rezolvi ușor multe din operațiunile de care ai nevoie: actualizezi date, emiți și blochezi carduri, modifici limite card și numerar și câte și mai câte. Nu mai știi user sau parolă? Le afli direct din aplicație.
Pe scurt, cum îți poți actualiza datele?
Cum îmi resetez parola de Home'Bank?
Parola de Home'Bank este unică și este cunoscută numai de către tine, utilizatorul. În cazul în care ai uitat-o sau ai parola blocata, o poți reseta din Home'Bank în ecranul de logare apăsând pe Ai uitat parola? Pașii sunt următorii:
- Introduci codul de utilizator/Alias
- Introduci seria și numărul actului de identitate.
- Ulterior, vei primi pe email un cod unic pentru a finaliza operațiunea de resetare parolă Home'Bank.
Dacă toate datele au fost introduse corect, vei primi pe numărul de telefon înregistrat la noi un SMS cu o nouă parolă temporară, valabilă 15 zile, pe care o vei folosi la prima logare. După introducerea codului temporar, vei fi rugat să îți alegi o nouă parolă.
Cum pot afla codul de utilizator în Home’Bank?
Codul de utilizator Home'Bank poate fi aflat în două moduri din Home'Bank:
O variantă este din ecranul de logare, secțiunea Ai uitat codul de utilizator?, unde urmezi pașii:
- Introduci seria și numărul actului de identitate
- Introduci adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat la ING
- Ulterior, vei primi pe e-mail un cod unic pentru a finaliza operațiunea de recuperare a codului de utilizator.
Dacă toate datele introduse scunt corecte, codul de utilizator Home'Bank o să fie trimis prin SMS la numărul înregistrat în baza de date.
Dacă utilizezi un laptop sau calculator, intri în Home'bank în ecranul de logare, apoi Nu reușești să te autentifici? - Am uitat codul de utilizator și vei urma pașii de mai sus.
Dacă ești deja logat în Home'Bank, poți afla codul de utilizator prin accesarea meniului Mai multe - Securitate și login – opțiunea Schimbă cod utilizator, unde îl poți doar vizualiza sau îl poți modifica.
Cum emit un card?
Alege opțiunea cea mai potrivită pentru tine:
- Login direct în Home'Bank, Produse -> Cardurile ING:
- Adaugă un card virtual – disponibil instant pentru plati online, plati la POS sau retrageri numerar dupa inrolarea intr-un portofel digital
- Adaugă un card fizic - Vei primi cardul în maximum 7 zile lucrătoare prin curier.
Ce tipuri de bancnote pot retrage de la un ATM ING?
La ATM-urile din rețeaua ING pot fi eliberate următoarele tipuri de bancnote, în limita numerarului disponibil la momentul retragerii:
- RON – bancnote de 10, 50, 100 și 200
- EUR – bancnote 50 sau 100
Ce tipuri de bancnote pot depune la un ATM ING?
În ATM-urile ING pot fi introduse bancnote de următoarele valori:
- RON - bancnote de 5, 10, 20, 50, 100, 200 și 500
- EUR - bancnote de 10, 20 și 50
Vezi cum poți rezolva problema
Poți urmări pas cu pas ce ai de făcut din lista noastră de tutoriale disponibile în aplicația Home’Bank Mai multe->Am o întrebare sau pe canalul nostru de Youtube.
Scrie-ne pe chat *
Ne poți scrie rapid pe chat, direct din aplicația Home’Bank, secțiunea Mai multe-> Contact ING. Te va întâmpina un chatbot, apoi un coleg te ajută cu ce ai nevoie.
*Serviciul este disponibil non-stop
Sună-ne direct din aplicație*
Dacă ne suni direct din Home’Bank, meniul Mai multe-> Contact ING, intri în contact cu colegii noștri care vor fi gata să îți răspundă mai rapid la întrebări.
*Serviciul este disponibil de luni până vineri între orele 08:00-18:00, iar pentru situații urgente, cum ar fi blocarea unui card sau raportarea unei fraude, ne puteți contacta non-stop.
Persoanele juridice pot apela linia dedicată: 004 021 403 83 04 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate) de luni până vineri între orele 8:30-18:30.*
*cu excepția sărbătorilor legale
Sucursale și ATM-uri ING
Știm cât de important este timpul tău. Dacă ai nevoie să ajungi într-un ING Office, găsești cu ușurință adresa, programul sau serviciile oferite.
Sediul central
ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREȘTI
Sediul social: Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, Clădirea nr. 3, 012095, Bucureşti, România
CUI: RO 6151100, J1994016100409/1994, ROONRC. J1994016100409
Domeniu și obiect principal de activitate, conform clasificării CAEN:
Cod CAEN 641- intermediere monetară
Cod CAEN 6419 - Alte activităţi de intermediere monetară.
Obiecte secundare: 6492 - Alte activităţi de creditare, 6499 - Alte intermedieri financiare n.c.a., 6611 - Administrarea pieţelor financiare, 6612 - Activităţi de intermediere a tranzacţiilor financiare, 6619 - Activităţi auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activităţi de asigurari şi fonduri de pensii, 6630 - Activităţi de administrare a fondurilor.
ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala București este înregistrată în Registrul instituțiilor de credit sub nr.RB-PJS-40024/18.02.1999 și își desfășoară activitatea în baza Notificării nr. TIC/2007/00479/CLF transmise în 16.03.2007 de Banca Centrală a Olandei către Banca Națională a României, în conformitate cu art. 48, alin. (1) din OUG 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului.
Cod SWIFT: INGBROBU
Tel: *2ING sau *2464 sau 031 406 2ING / 0 31 406 2464 apelabile atât din rețele* naționale, cât și din străinătate; Serviciul este disponibil de luni până vineri între orele 08:00-18:00, iar pentru situații urgente, cum ar fi blocarea unui card sau raportarea unei fraude, ne puteți contacta non-stop.
Tel persoane juridice: 021 403 83 04.
Aici se poate accesa înregistrarea ING Bank NV Amsterdam Sucursala București în Registrul BNR privind instituțiile de credit, secțiunea Sucursale ale institutiillor de credit din alte state membre.
Aici se poate accesa Certificatul de înmatriculare.
* În ceea ce privește tarifarea apelurilor, vă informăm că acestea sunt taxate conform tarifelor standard ale operatorului dumneavoastră de telefonie mobilă sau fixă. Costurile acestor apeluri pot varia în funcție de planul de tarif pe care îl aveți cu operatorul dumneavoastră. Dacă aveți nelămuriri sau întrebări cu privire la costurile apelurilor către My'Line, vă recomandăm să contactați direct operatorul dumneavoastră de telefonie pentru a obține detalii despre tarifele aplicabile în cazul apelurilor către numărul nostru.