Noutățile pe care nu mai trebuie să stai să le cauți singur

Te anunțam că am adus noi modificări serviciilor noastre și câteva funcționalități pe care probabil că și tu le așteptai de mult. Așa că fă-te comod și hai să vezi despre ce e vorba.

ING Together și pentru depozite

Te informăm ca poți da acces persoanelor dragi și la depozitele tale la termen, direct din aplicația mobilă Home’Bank. Vei putea face asta dacă persoanele respective sunt clienți ING, dețin aplicația mobilă Home’Bank, au peste 18 ani și un număr de telefon din România. 

Nu mai e necesar să actualizezi datele după reînnoirea cărții de identitate

Parteneriatul nostru cu Evidența Populației îți aduce beneficii suplimentare, astfel că, începând cu luna ianuarie 2025, nu mai este necesar să faci actualizarea de date pentru cazul în care ți-ai reînnoit cartea de identitate. Vom interoga periodic Evidența Populației pentru toți clienții români rezidenți, vom prelua informațiile din cărțile de identitate reînnoite și le vom actualiza în sistemele băncii, iar dacă ai deschis și un cont de economii pentru copii sau i-ai dat acces copilului la un cont la care ai atașat ING Young, stai fără griji, deoarece și pentru copii vom prelua informațiile din noua carte de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani.
Astfel, ne ocupăm noi de actualizarea datelor tale pentru ca tu să ai mai mult timp pentru tine!

Actualizări în secțiunea „Rapoarte” din Home’Bank

Am ascultat opiniile clienților noștri și am eliminat transferurile între conturi proprii din analiza prezentată în secțiunea „Statistici”, iar persoanele care au acces la contul tău vor vedea același lucru. 

Mai mult, extrasele de cont pentru luna curentă (intermediare) conțin și lista tranzacțiilor în așteptare. Dacă ai nevoie de un extras de cont sau de o dovadă de plată din Home´Bank, le descarci pe dispozitiv și apoi le folosești așa cum vrei.

Home’Bank, aplicația în care poți rezolva cam tot ce ai nevoie

Cu aplicația mobilă Home’Bank ai banca în buzunar, pentru că rezolvi ușor multe din operațiunile de care ai nevoie: descarci extrase de cont, actualizezi date, deschizi și închizi produse și servicii (conturi, carduri, etc), împuternicești persoane pe cont, blochezi carduri, modifici limite card și numerar și câte și mai câte. Pentru că le poți face singur și oricând ai nevoie direct din Home’Bank, o parte din acestea, cum ar fi cele privind cardul suplimentar, depozitul la termen, contul de economii, opțiunea Gold, împuternicirea unei persoane pe cont, nu vor mai fi disponibile în ING Office. Regăsești aici și pe ing.ro în secțiunea Documente contractuale, canalele disponibile pentru efectuarea operațiunilor de care ai nevoie și pe care le poți aproba prin modalitatea pusă la dispoziție de bancă.

Totuși, oricând ai nevoie de ajutorul nostru, consultanții din ING Office iți vor oferi asistență. Ne găsești și în Home’Bank, în zona Mai Multe -> Contact ING

Reîncărcare cartela PrePay

Iți reamintim că poți oricând să reîncarci cartela telefonică simplu și rapid din Home’Bank, accesând secțiunea „Plăți”. Serviciul de încărcare al cartelei PrePay nu va mai fi disponibil la ATM-urile ING începând cu luna martie 2025, așa că te încurajăm să folosești opțiunea din Home’Bank, fără să mai fie nevoie să ieși din casă.

Serviciul de transmitere sold cont ING Economii pentru Copii prin SMS

Poți verifica în Home’Bank oricând ai nevoie, simplu și gratuit, soldul contului ING Economii pentru copii. Dacă primeai lunar prin SMS soldul contului ING Economii pentru Copii, te anunțăm că acest serviciu nu va mai fi disponibil începând cu luna martie 2025.

Hai să-ți reamintim puțin de schema de garantare a depozitelor

Ca în fiecare an, îți reamintim că soldurile tale din conturile curente, conturile de economii și de depozit deschise la ING Bank N.V., inclusiv la ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala București, beneficiază de protecția Schemei de Garantare a Depozitelor din Regatul Țărilor de Jos, administrată de Banca Centrală a Olandei (De Nederlandsche Bank), în limita a 100.000 euro per deponent, per instituție de credit. A fost prelungită la 6 luni perioada pentru care beneficiezi de garantarea suplimentară a soldurilor care provin din tranzacții cu proprietăți rezidențiale și din alte evenimente specifice. Mai multe detalii și informații despre schema de garantare a depozitelor  găsești în Condițiile Generale de Afaceri aplicabile Persoanelor Fizice și pe pagina de internet: https://ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/dgs.

Recomandare pentru utilizarea Home’Bank

Pentru a te bucura din plin de funcționalitățile aplicației Home’Bank, asigură-te că pe dispozitivele mobile ai instalată o versiune de sistem de operare lansată oficial, care a depășit fazele de testare inițiale (ex iOS beta si Android beta).

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Am actualizat Nota de informare ING privind prelucrarea datelor cu caracter personal, parte integrantă a documentului "Condiții generale de afaceri pentru persoane fizice", în principal pentru a detalia comunicările pe care le realizăm în baza interesului nostru legitim, precum mesajele informative fără scop comercial legate de încurajarea comportamentelor financiare sănătoase. Nota de informare este accesibilă 24/7, pe ing.ro, secțiunea Protecția datelor personale sau în orice Office ING.

Documentație

Poți găsi ce ți-am povestit mai sus, pe larg, în următoarele documente, care au fost ajustate în consecință. Fiecare document poate fi accesat prin click, pe link-urile de mai jos:

Recomandarea noastră este să citești cu atenție toate documentele contractuale actualizate, iar dacă daca nu ești de acord cu acestea, ai dreptul de a denunța relația contractuală imediat și fără costuri suplimentare, până la 1 martie 2025. Ne poți contacta oricând pentru mai multe detalii privind actualizările de mai sus, precum și pentru orice alte informații de care ai nevoie.

Accesibilitate

Dacă alegi să ascunzi meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?