ING debitează contul din care se face plata facturilor de utilități doar la data și cu suma indicată de fiecare furnizor de utilități. Unii furnizori au serviciul de repetare automata a plății dacă aceasta nu s-a procesat cu succes la data indicată de ei inițial, iată câteva exemple:
ALLIANZ TIRIAC ASIGURARI SA si APA CANAL 2000 SA PITEȘTI
· se încearcă reinstructarea în termen de 5 zile lucrătoare, în cazul în care nu ai avut fonduri suficiente
SC LEASERPLAN ROMANIA SRL
· se încearcă reinstructarea în termen de 3 zile lucrătoare, în cazul în care nu ai avut fonduri suficiente
VODAFONE
· se încearcă reinstructarea în termen de 5 zile lucrătoare, în cazul în care nu ai avut fonduri suficiente
NN ASIGURARI SA ING Health Protect și polițe ING Vita Protect
· se încearcă reinstructarea în termen de 12 zile lucrătoare, în cazul în care nu ai avut fonduri suficiente
Pentru toți ceilalți furnizori și în cazul în care factura depășește suma maximă setată pentru plata automată a facturii, este nevoie să faci plata facturii manual.