ING Pay – plătești cumpărăturile cu telefonul mobil

Faci așa c-așa fac toți, <br>sau plătești cu telefonul?

Imagine indisponibila - pentru a vizualiza imaginea activati cookie-urile de publicitate.

Faci așa c-așa fac toți,
sau plătești cu telefonul?

  • Simplu
  • Sigur
  • Rapid

Nu ești client? Ia-ți ING Card Complet.

Intră in Home`Bank

Cum telefonul îl ai mereu la ține, ING Pay îți va face viață mult mai ușoară. Pentru că atunci când mergi la cumpărături, nu mai trebuie să scotocesti după card prin geantă sau prin portofel. De fapt, nici nu mai e nevoie să cari portofelul după tine. Scoți telefonul, aprinzi sau deblochezi ecranul, îl apropii de POS și gata, ai plătit. Simplu și rapid.

Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?
Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?

Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?

Poți activa ING Pay pentru plățile cu telefonul pe orice smartphone cu sistem de operare Android 4.4 sau superior și care are tehnologia NFC inclusă. Pentru moment, ING Pay nu poate fi activat pe telefoanele cu sistem de operare iOS, însă lucrăm la dezvoltarea unei soluții de plata cu telefonul și pentru clienții care dețin acest tip de telefoane. 

Simplu de activat
Simplu de activat

Simplu de activat

Dacă eșți client ING și ai ING Home’Bank, poți să îți generezi cardul virtual direct din aplicație  și în doar câteva minute ești gata să-ti plătești cumpărăturile contactless, cu telefonul, prin ING Pay. Intri în ING Home`Bank, meniul "Servicii", selectezi "ING Pay", apeși pe butonul "Activează card virtual" și urmezi pașii de activare.

Cum faci o plată cu telefonul mobil?
Cum faci o plată cu telefonul mobil?

Cum faci o plată cu telefonul mobil?

Aprinzi sau deblochezi ecranul, apropii telefonul de POS și gata, ai plătit. Nici nu trebuie să te autentifici în ING Home'Bank. Singurul lucru de care trebuie să te asiguri este să ai funcția NFC activată.

Cu ING Pay plătești contactless cu telefonul mobil
Cu ING Pay plătești contactless cu telefonul mobil

Cu ING Pay plătești contactless cu telefonul mobil

Cu ING Pay poți plăti cumpărăturile cu telefonul mobil la orice POS care acceptă plata contactless. Astfel că, pentru cumpărăturile mai mici de 100 de lei, nici nu mai trebuie să introduci codul PIN. Limita maximă de utilizare este de 10 astfel de plăti pe zi, la fel că în cazul unui card obișnuit.

Ești mereu informat
Ești mereu informat

Ești mereu informat

De fiecare dată când plătești cumpărăturile cu telefonul mobil folosind ING Pay vei primi o notificare direct pe telefonul tău. Știi în orice moment pe ce se duc banii tăi și ești mereu la curent cu situația soldului tău.

Ai totul sub control
Ai totul sub control

Ai totul sub control

În ING Home'Bank poți modifică limitele de tranzacționare pentru plățile prin ING Pay. Selectezi cardul suma și/sau numărul de tranzacții pe care ți le dorești, în funcție de nevoile tale.

Și dacă rămân fără net?
Și dacă rămân fără net?

Și dacă rămân fără net?

Nu e nicio problemă. Poți plăti cu ING Pay chiar dacă nu ai conexiune la internet, pentru maximum 10 tranzacții timp de 15 zile. Apoi, va fi nevoie să te conectezi la internet pentru o validare de securitate.

Și dacă îmi pierd telefonul?
Și dacă îmi pierd telefonul?

Și dacă îmi pierd telefonul?

Dacă se întâmplă să îți pierzi telefonul, trebuie să te grăbești și să blochezi cardul virtual generat pentru plata cu telefonul, exact cum ai face cu orice card pierdut sau furat.

Cât te costă?
Cât te costă?

Cât te costă?

Nu te costă nimic. ING Pay este un serviciu gratuit care te ajută să plătești contactless - cu telefonul mobil.

Nu ești client? Ia-ti ING Card Complet.

Intră în Home`Bank

Cum activezi plata cu telefonul

Cum activez ING Pay?

Simplu. Intri în ING Home'Bank, meniul "Servicii", selectezi "ING Pay", apeși pe butonul "Activează card virtual" și urmezi pașii de activare. Iar dacă nu ai încă aplicația ING Home'Bank, o poți descarcă din Google Play. 

Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?

Poți activa ING Pay pe orice smartphone cu sistem de operare Android 4.4 sau superior și care are tehnologia NFC inclusă. Pentru moment, ING Pay nu poate fi activat pe telefoanele cu sistem de operare iOS, însă lucrăm la dezvoltarea unei soluții de plată cu telefonul și pentru clienții care dețin acest tip de telefoane.

Pe ce tip de cont pot sa activez ING Pay?

Poți activa ING Pay pe orice cont curent în lei pe care îl ai deschis la ING.

Cum știu dacă am activat ING Pay?

După ce ai parcurs toți pașii de activare și dacă totul este în regulă, vei primi confirmarea că ți-ai activat cardul virtual. De asemenea, este bine să știi că noul tău card virtual va apărea în lista de carduri din ING Home'Bank cu status-ul Activ.

Ce pot face dacă ING Pay îmi apare/rămâne “în curs de activare” mai mult de câteva minute?

Nu trebuie să îți faci griji. Procesul de activare poate dura aproximativ 1-2 minute. Dacă ți se pare că a trecut prea mult timp, nu trebuie decât să intri în lista ta de carduri din ING Home’Bank și să blochezi cardul virtual care apare “în curs de activare”, apoi să încerci emiterea unui alt card.

Câte carduri ING Pay pot activa?

Poți să activezi maximum două carduri virtuale ING Pay pe două telefoane diferite pe care le-ai înregistrat că dispozitive de încredere.

Cum pot bloca/închide un card ING Pay?

Poți să blochezi sau să închizi un card virtual ING Pay oricând, din ING Home'Bank. Selectezi cardul din lista “Cardurile mele” și accesezi opțiunea “Blochează card”.

De asemenea, poți să îți blochezi sau să îți închizi cardul și prin telefon la numărul *2464 sau la 031 406 2464.

Apoi, dacă vrei să emiți un nou card virtual, va trebuie să urmezi din nou pașii de activare a accesând secțiunea “Servicii” din meniul principal ING Home'Bank.

Datele cardului meu rămân în telefon?

ING Home’Bank salvează doar data expirării și ultimele 4 cifre ale cardului virtual emis. Numărul complet al cardului nu se salvează niciodată și de asemenea, nu se emite CVV pentru acest tip de card.

Cum folosesc ING Pay?

Cum plătesc cu telefonul?

După ce ți-ai activat ING Pay vei putea plăti cu telefonul în orice magazin din țară sau din străinătate dotat cu POS contactless care acceptă carduri VISA. E simplu să plătești: aprinzi sau deblochezi telefonul și îl apropii de POS exact cum ai face cu un card obișnuit.

Cum sunt autorizate tranzacțiile cu ING Pay?

Plățile cu ING Pay vor fi autorizate la fel că plățile contactless pe care le faci cu un card obișnuit. Mai exact, pentru tranzacții care depășesc 100 RON, va trebui să introduci codul PIN pe care l-ai ales pentru acest card.

Trebuie să fiu conectat la internet că să plătesc cu telefonul?

Poți plăti cu ING Pay chiar dacă nu ai conexiune la internet, pentru maximum 10 tranzacții timp de 15 zile. Apoi, va fi nevoie să te conectezi la internet pentru o validare de securitate.

Există taxe sau comisioane pentru plățile cu ING Pay?

Nu ai de plătit niciun comision și nicio taxa. ING Pay este un serviciu gratuit.

Care este limita pentru plățile cu telefonul?

Valoarea plății pe care o faci cu telefonul trebuie să se încadreze în limitele setate pentru cardurile Visa Contactless RON pentru plățile la comercianți.

* Salariul sau alte incasari recurente in valoare de minim 700 lei/luna/cont. Sa faci o plata pe luna inseamna ca folosesti cardul tau ING pentru a cumpara online sau in magazin sau transferi bani unui prieten sau iti platesti facturile in ING Home’Bank sau in Self’Bank.

Când plătesc trebuie să am funcția NFC pornită?

Da, că să plătești cu ING Pay va trebui să activezi funcția NFC din setările telefonului tău.

Cum pot vedea istoricul plăților cu ING Pay?

În ING Home'Bank, mai precis în raportul de tranzacții sau în  extrasul lunar al contului pe care ai activat ING Pay, poți vedea toate plățile pe care le-ai făcut cu telefonul.

ING Pay este activ dar nu pot plăti. Ce am de făcut?

Sfatul nostru este să te asiguri că:
  • POS-ul la care încerci să plătești acceptă plăti contactless;
  • telefonul tău are funcția NFC pornită;
  • aplicația ING Home’Bank este setată ca aplicație principala de plata;
  • te-ai conectat la date mobile în ultima perioada sau după realizarea a 10 tranzacții cu telefonul;
  • ai activat sau deblocat ecranul telefonului înainte de a încerca să plăteșți.
În cazul în care ai verificat toate variantele de mai sus și în continuare nu poți plăți cu telefonul, poți să ne suni oricând la *2464 sau la 031 406 2464. Suntem mereu gata să-ti fim de ajutor.

Ce comision plătesc atunci când retrag bani din străinătate?

Dacă îți aduci salariul la noi și faci o plata pe luna, comisionul de retragere este zero. E suficient să verifici chitanța că să te convingi. Însă unele bănci din afară mai percep un comision separat pentru utilizarea bancomatului. ING nu are niciun control asupra acestor tipuri de taxe. Cel mai bine e să citești cu atenție mesajele care apar pe ecranul bancomatului înainte de a retrage banii. Iar dacă te anunță de existența unor comisioane suplimentare, noi te sfătuim să mergi la bancomatul altei bănci.

Ce trebuie să știu despre plăți și transferuri

Unde pot utiliza cardurile ING?

Cardurile VISA Electron International, VISA Clasic, MasterCard Standard International, ING ViSA Euro și ING VISA Gold pot fi utilizate pentru:
  • Retragere ATM
  • Depunere ATM ING
  • Schimbare cod PIN la ATM ING 
  • Acces la ATM EUR (retragere și depunere EUR din/în contul atașat cardului)
  • Permite tranzacții foarte rapide la Fast Pay (prin scanarea codului de bare de pe factură)
  • Plăti facturi, transferuri, rambursare linii credit, schimburi valutare, tipărire extras de cont la Multimat, în ING Self’Bank 
  • Interogare sold cont atașat cardului la ATM ING sau Multimat
  • Plăti la POS comercianți în țară și străinătate
  • Tranzacții pe Internet

Care sunt limitele de tranzacționare cu cardul și ce fac dacă am nevoie de modificarea lor (mărire/micșorare)?

Limitele de tranzacționare cu cardul sunt diferite în funcție de tipul de card, precum și în funcție de tipul de tranzacție.
Pentru majoritatea cardurilor emise de ING Bank, avem limita zilnică de 5 tranzacții în valoare de maxim 20.000 RON.
Poți oricând să mărești sau să micșorezi aceste limite intrând în contul tău ING Home’Bank, de pe desktop la secțiunea "Conturi, Carduri - Cardurile mele - Modifică limite", iar de pe mobil la secțiunea “Carduri - Cardurile mele - Modifică limite”. Selectezi cardul și canalul de modificat și completezi suma și/sau numărul de tranzacții, în funcție de nevoile tale. Trebuie să fii atent și la data de expirare a limitelor, precum și la suma maximă până la care poți face modificarea.
Dacă nu ai serviciul Home’Bank activat, ne poți contacta la numărul la 021/402.83.91 (My’Line).

Ce carduri ING Bank pot fi utilizate în afara țării?

Toate cardurile ING pot fi utilizate atât în țară, cât și în străinătate. Poți retrage numerar sau poți plăti la comercianții care afișează sigla VISA/MasterCard. Trebuie să știi însă că anumiți comercianți își pot rezervă dreptul de a acceptă sau nu anumite tipuri de card.

Cardurile ING Bank pot fi utilizate la plățile pe internet?

Toate cardurile ING pot fi utilizate pentru plăti pe Internet la companiile care acceptă astfel de modalități de plata, însă își pot rezerva dreptul de a accepta sau nu anumite tipuri de card.

Ce detalii de pe card trebuie introduse la efectuarea unei plăți pe internet?

Pentru efectuarea unei plăți pe internet sunt necesare următoarele date:

  • tip card: Visa, MasterCard etc.;
  • nume (așa cum apare pe card);
  • numărul cardului (cele 4 grupuri a câte 4 cifre aflate pe card);
  • dată expirării cardului (se găsește sub numărul cardului și este de formă ll/aa);
  • codul/numărul CVV pentru Visa / CVC pentru MasterCard (codul de 3 cifre aflat pe spatele cardului);
  • parolă 3D Secure, în cazul în care ți se solicită.

Ce este tehnologia contactless?

La cumpărături cu cardul de valoare mică te miști că vântul și că gândul.
În țară sau în străînătate, cu tehnologia Contactless, apropii cardul de POS-ul contactless și ai plătit! Fără să mai introduci cardul în POS, fără să mai tastezi codul PIN, fără-fără. Se aplică însă pentru cumpărături de până în 100 de lei în țară sau 20 de euro in străinătate. Poți face plăți contactless și peste 100 lei, dar ti se va cere codul PIN. Limita maximă de utilizare este de 10 astfel de plăti pe zi, pentru majoritatea cardurilor.

Ce pot face cu ING Home’Bank-ul, serviciul de internet banking?

Fie că ești pe telefonul mobil sau desktop:
Ești tot timpul în control

  • îți verifici soldul și știi în orice moment pe ce s-au dus banii tăi
  • îți blochezi cardul
  • setezi limite de tranzacționare

Ai flexibilitate la plăti și încasări

  • poți face transferuri între conturile proprii sau către conturi din alte bănci
  • poți plăti facturi (chiar instant cu Scan&Pay) sau automat, prin serviciul Direct Debit
  • poți stabili plăti planificate către alte conturi (la dată stabilită de tine o anumită suma va fi transferată către un alt cont; se poate face o singură dată sau recurent)
  • poți încasa sau trimite bani direct către un număr de telefon
  • poți face schimburi valutare

Poți să îți gestionezi produsele și serviciile suplimentare

  • îți poți administra creditele
  • îți poți deschide conturi pentru economii și administra economiile
  • încarci cartela de telefon

Obții reduceri la comercianți

  • îți rezervi oferte în ING Bazar

Mai multe detalii aici 

În cât timp se procesează o plata efectuată dintr-un cont curent ING prin Home’Bank, în România?

Pentru plățile în lei efectuate în România, plata se va procesa în aceeași zi:

  • Către un cont ING Bank
  • Către un cont deschis la altă bancă, pentru sume mai mici de 50.000 RON, dacă plata a fost trimisă spre procesare înainte de ora 13:00;
  • Către un cont deschis la altă bancă, pentru sume > 50.000 RON, dacă plata a fost trimisă spre procesare înainte de ora 14:30;

Altfel, plata se va procesa în următoarea zi bancară.

Ce detalii am nevoie pentru un transfer in lei?

  • Nume Beneficiar;
  • IBAN beneficiar (conform IBAN-ului introdus în ING Home’Bank va apărea automat banca beneficiară);
  • Banca beneficiară (pentru transferurile pe hârtie făcute în Sucursală);
  • Suma;
  • Detaliile de plată (ce reprezintă transferul).

Pentru transfer în valută

Pentru a face un transfer în valută ai nevoie de un cont curent în moneda respectivă. Nu poți să faci transferuri în valută direct din contul de lei.

Cum pot face o plată către un client ING dacă nu știu IBAN-ul contului lui?

În această situație, poți folosi “Plată către un prieten” din ING Home’Bank , un serviciu inovator de plăti de la ING: selectezi numărul de telefon al prietenului, completezi suma și o autorizezi. Tot ce trebuie să faci apoi este să îi comunici prietenului care este suma exactă transferată. El va primi un SMS cu un cod de tranzacție pe care trebuie să îl introducă împreună cu suma transferată în secțiunea “Încasare de la un prieten” din ING Home’Bank. Banii vor fi creditați imediat în contul lui.

Cum afli exact când îți intră salariul în cont?

Dacă vrei să afli imediat când ți-a intrat în cont salariul (sau orice alt tip de încasare), atunci activează serviciul „Alerte” din ING Home’Bank sau în ING Office. Oriunde ai fi, în țară sau în străinătate, atunci când îți intră banii, primești instant un mesaj de informare pe telefonul mobil.

Se poate anula o plată cu cardul?

Dacă tranzacția nu s-a decontat (este în curs de procesare), o poți anula numai prin contactarea comerciantului. Acest tip de tranzacții nu pot fi anulate prin contactarea băncii.

Se poate anula un transfer în RON/Valută?

Poți anula atât o plată în RON, cât și una în valută, dacă ne contactezi la 0214028391 înainte că plata să fie procesată (să apară pe extrasul de cont).
Dacă plata pe care vrei să o anulezi a fost deja procesată (apare pe extrasul de cont), poți solicită deschiderea unei investigații de retur. Astfel, ING Bank va solicită returul fondurilor de la banca beneficiara. Pentru asta, trebuie să ne suni la 0214028391

Ce date despre card nu trebuie să furnizez niciodată atunci când fac o plată?

Niciodată, sub nicio formă, nu trebuie să furnizezi codul PIN atunci când faci o plată cu cardul. Codul PIN trebuie să fie cunoscut doar de ține și nu trebuie transmis unei alte persoane

Cum pot desemna o persoană mandatată pe conturile personale?

Ți s-a întâmplat să nu poți ajunge la bancă și, totuși, să ai nevoie de o anumită informație pe care banca nu o oferă decât persoanelor autorizate? Că să eviți astfel de situațîi, permite-i unei persoane, care este deja client ING sau dorește să devină client ING, să te reprezinte în relația cu banca.
Cum? Nimic mai simplu! Îți iei actul de identitate și cardul, dacă îl ai la îndemână și te duci în sucursala de care aparțîi pentru a completă un formular specific prin care ii permiți acelei persoane să gestioneze anumite operațiuni în numele tău. Dacă persoană pe care o imputernicesti este deja client ING, nu mai este nevoie să te însoțească; dacă nu este, te va însoți, tocmai pentru a deveni întâi clientul băncii.

Cum știu că totul e sigur?

Cât de sigure sunt plățile cu cardul pe internet?

ING Bank îți pune la dispoziție servicii care te ajută să faci plăți pe internet în condiții de siguranță sporită. Ți se va solicita introducerea unei parole la fiecare plată online realizată cu cardul. La momentul efectuării unei tranzacții online pe un site înrolat 3D Secure, ti se va solicita introducerea unei parole pe care o vei primi pe SMS, la numărul de telefon mobil înregistrat pe numele tău în sistemele băncii.

Cum procedez pentru blocarea unui card?

În cazul în care ți-ai pierdut cardul sau ți-a fost furat, ai două posibilități pentru a-l bloca:

  • suni la serviciul Card Stop: 0214028599, număr de telefon apelabil non-stop;
  • intri în ING Home’Bank, în secțiunea Conturi/Carduri și îl blochezi direct acolo. 

*salariul sau alte încasări recurente în valoare de minim 700 lei/lună/cont.

Consimtamant de utilizare cookies

Colectam anumite date in timp ce utilizezi website-ul ING, pentru a-i asigura functionarea corecta, pentru a-ti asigura siguranta in timpul navigarii si pentru a respecta reglementarile in vigoare.

De asemenea, avem nevoie de acordul tau in timp ce navighezi pe ING.ro pentru a:

  • studia modul în care utilizezi site-ul nostru si alte servicii pentru a le putea imbunatati
  • stabili care dintre produsele, serviciile si ofertele noastre pot fi relevante pentru tine
  • adapta mesajele de marketing pe care le vei vedea pe retelele sociale, in aplicatii si pe alte site-uri web

Selecteaza Sunt de acord daca este in regula sa folosim aceste cookies.

Selecteaza Setari cookies daca preferi sa alegi tipurile de module cookie pe care le folosim.

Iti poti modifica preferintele în orice moment. Trebuie doar sa faci clic pe link-ul "Setari Cookie" din partea de jos a oricarei pagini din site.