window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-1877133-20'); (function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= '//www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-5FRC49'); var axel = Math.random() + ""; var a = axel * 10000000000000; document.getElementById("RMK_PP_ING").innerHTML = '';
(_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['nc', 'false']); (_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['pageView', 'gdero', 'zac1luc.XQoTm8EZA.6nO8eCfZU8yKMnMLzPSZdsfz7.k7', 'rogde.adocean.pl', 'N8SRXirbbFcvLRxdh3V6mqkiY4LAUxIBL96v21CqUBL.K7']);

ING Pay

Faci asa c-asa fac toti, <br>sau platesti cu telefonul?

Imagine indisponibila - pentru a vizualiza imaginea activati cookie-urile de publicitate.

Faci asa c-asa fac toti,
sau platesti cu telefonul?

  • Simplu
  • Sigur
  • Rapid

Nu esti client? Ia-ti ING Card Complet.

Intra in Home`Bank

Cum telefonul il ai mereu la tine, ING Pay iti va face viata mult mai usoara. Pentru ca atunci cand mergi la cumparaturi, nu mai trebuie sa scotocesti dupa card prin geanta sau prin portofel. De fapt, nici nu mai e nevoie sa cari portofelul dupa tine. Scoti telefonul, aprinzi sau deblochezi ecranul, il apropii de POS si gata, ai platit. Simplu si rapid.

Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?
Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?

Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?

Poti activa ING Pay pe orice smartphone cu sistem de operare Android 4.4 sau superior si care are tehnologia NFC inclusa. Pentru moment, ING Pay nu poate fi activat pe telefoanele cu sistem de operare iOS, insa lucram la dezvoltarea unei solutii de plata cu telefonul si pentru clientii care detin acest tip de telefoane. 

Simplu de activat
Simplu de activat

Simplu de activat

Daca esti client ING si ai ING Home’Bank, poti sa iti generezi cardul virtual direct din aplicatie  si in doar cateva minute esti gata sa-ti platesti cumparaturile contactless, cu telefonul, prin ING Pay. Intri in ING Home`Bank, meniul "Servicii", selectezi "ING Pay", apesi pe butonul "Activeaza card virtual" si urmezi pasii de activare.

Cum faci o plata?
Cum faci o plata?

Cum faci o plata?

Aprinzi sau deblochezi ecranul, apropii telefonul de POS si gata, ai platit. Nici nu trebuie sa te autentifici in ING Home'Bank. Singurul lucru de care trebuie sa te asiguri este sa ai functia NFC activata.

Platesti contactless
Platesti contactless

Platesti contactless

Cu ING Pay poti plati la orice POS care accepta plata contactless. Astfel ca, pentru cumparaturile mai mici de 100 de lei, nici nu mai trebuie sa introduci codul PIN. Limita maxima de utilizare este de 10 astfel de plati pe zi, la fel ca in cazul unui card obisnuit.

Esti mereu informat
Esti mereu informat

Esti mereu informat

De fiecare data cand platesti cu ING Pay vei primi o notificare direct pe telefonul tau. Stii in orice moment pe ce se duc banii tai si esti mereu la curent cu situatia soldului tau.

Ai totul sub control
Ai totul sub control

Ai totul sub control

In ING Home'Bank poti modifica limitele de tranzactionare pentru platile prin ING Pay. Selectezi cardul suma si/sau numarul de tranzactii pe care ti le doresti, in functie de nevoile tale.

Si daca raman fara net?
Si daca raman fara net?

Si daca raman fara net?

Nu e nicio problema. Poti plati cu ING Pay chiar daca nu ai conexiune la internet, pentru maximum 10 tranzactii timp de 15 zile. Apoi, va fi nevoie sa te conectezi la internet pentru o validare de securitate.

Si daca imi pierd telefonul?
Si daca imi pierd telefonul?

Si daca imi pierd telefonul?

Daca se intampla sa iti pierzi telefonul, trebuie sa te grabesti si sa blochezi cardul virtual generat pentru plata cu telefonul, exact cum ai face cu orice card pierdut sau furat.

Cat te costa?
Cat te costa?

Cat te costa?

Nu te costa nimic. ING Pay este un serviciu gratuit.

Nu esti client? Ia-ti ING Card Complet.

Intra in Home`Bank

Cum activezi plata cu telefonul

Cum activez ING Pay?

Simplu. Intri in ING Home'Bank, meniul "Servicii", selectezi "ING Pay", apesi pe butonul "Activeaza card virtual" si urmezi pasii de activare. Iar daca nu ai inca aplicatia ING Home'Bank, o poti descarca din Google Play. 

Care sunt telefoanele compatibile cu ING Pay?

Poti activa ING Pay pe orice smartphone cu sistem de operare Android 4.4 sau superior si care are tehnologia NFC inclusa. Pentru moment, ING Pay nu poate fi activat pe telefoanele cu sistem de operare iOS, insa lucram la dezvoltarea unei solutii de plata cu telefonul si pentru clientii care detin acest tip de telefoane.

Pe ce tip de cont pot sa activez ING Pay?

Poti activa ING Pay pe orice cont curent in lei pe care il ai deschis la ING.

Cum stiu daca am activat ING Pay?

Dupa ce ai parcurs toti pasii de activare si daca totul este in regula, vei primi confirmarea ca ti-ai activat cardul virtual. De asemenea, este bine sa stii ca noul tau card virtual va aparea in lista de carduri din ING Home'Bank cu status-ul Activ.

Ce pot face daca ING Pay imi apare/ramane “in curs de activare” mai mult de cateva minute?

Nu trebuie sa iti faci griji. Procesul de activare poate dura aproximativ 1-2 minute. Daca ti se pare ca a trecut prea mult timp, nu trebuie decat sa intri in lista ta de carduri din ING Home’Bank si sa blochezi cardul virtual care apare “in curs de activare”, apoi sa incerci emiterea unui alt card.

Cate carduri ING Pay pot activa?

Poti sa activezi maximum doua carduri virtuale ING Pay pe doua telefoane diferite pe care le-ai inregistrat ca dispozitive de incredere.

Cum pot bloca/inchide un card ING Pay?

Poti sa blochezi sau sa inchizi un card virtual ING Pay oricand, din ING Home'Bank. Selectezi cardul din lista “Cardurile mele” si accesezi optiunea “Blocheaza card”.

De asemenea, poti sa iti blochezi sau sa iti inchizi cardul si prin telefon la numarul *2464 sau la 031 406 2464.

Apoi, daca vrei sa emiti un nou card virtual, va trebuie sa urmezi din nou pasii de activare a accesand sectiunea “Servicii” din meniul principal ING Home'Bank.

Datele cardului meu raman in telefon?

ING Home’Bank salveaza doar data expirarii si ultimele 4 cifre ale cardului virtual emis. Numarul complet al cardului nu se salveaza niciodata si de asemenea, nu se emite CVV pentru acest tip de card.

Cum folosesc ING Pay?

Cum platesc cu telefonul?

Dupa ce ti-ai activat ING Pay vei putea plati cu telefonul in orice magazin din tara sau din strainatate dotat cu POS contactless care accepta carduri VISA. E simplu sa platesti: aprinzi sau deblochezi telefonul și îl apropii de POS exact cum ai face cu un card obisnuit.

Cum sunt autorizate tranzactiile cu ING Pay?

Platile cu ING Pay vor fi autorizate la fel ca platile contactless pe care le faci cu un card obisnuit. Mai exact, pentru tranzactii care depasesc 100 RON, va trebui sa introduci codul PIN pe care l-ai ales pentru acest card.

Trebuie sa fiu conectat la internet ca sa platesc cu telefonul?

Poti plati cu ING Pay chiar daca nu ai conexiune la internet, pentru maximum 10 tranzactii timp de 15 zile. Apoi, va fi nevoie sa te conectezi la internet pentru o validare de securitate.

Exista taxe sau comisioane pentru platile cu ING Pay?

Nu ai de platit niciun comision si nicio taxa. ING Pay este un serviciu gratuit.

Care este limita pentru platile cu telefonul?

Valoarea plății pe care o faci cu telefonul trebuie sa se incadreze in limitele setate pentru cardurile Visa Contactless RON pentru platile la comercianți.

* Salariul sau alte incasari recurente in valoare de minim 700 lei/luna/cont. Sa faci o plata pe luna inseamna ca folosesti cardul tau ING pentru a cumpara online sau in magazin sau transferi bani unui prieten sau iti platesti facturile in ING Home’Bank sau in Self’Bank.

Cand platesc trebuie sa am functia NFC pornita?

Da, ca sa platesti cu ING Pay va trebui sa activezi functia NFC din setarile telefonului tau.

Cum pot vedea istoricul platilor cu ING Pay?

In ING Home'Bank, mai precis in raportul de tranzactii sau in  extrasul lunar al contului pe care ai activat ING Pay, poti vedea toate platile pe care le-ai facut cu telefonul.

ING Pay este activ dar nu pot plati.Ce am de facut?

Sfatul nostru este sa te asiguri ca:
  • POS-ul la care incerci sa platesti accepta plati contactless;
  • telefonul tau are functia NFC pornita;
  • aplicatia ING Home’Bank este setata ca aplicatie principala de plata;
  • te-ai conectat la date mobile in ultima perioada sau dupa realizarea a 10 tranzactii cu telefonul;
  • ai activat sau deblocat ecranul telefonului inainte de a incerca sa platesti.
In cazul in care ai verificat toate variantele de mai sus si in continuare nu poti plati cu telefonul, poti sa ne suni oricand la *2464 sau la 031 406 2464. Suntem mereu gata sa-ti fim de ajutor.

Ce comision platesc atunci cand retrag bani din strainatate?

Daca iti aduci salariul la noi si faci o plata pe luna, comisionul de retragere este zero. E suficient sa verifici chitanta ca sa te convingi. Insa unele banci din afara mai percep un comision separat pentru utilizarea bancomatului. ING nu are niciun control asupra acestor tipuri de taxe. Cel mai bine e sa citesti cu atentie mesajele care apar pe ecranul bancomatului inainte de a retrage banii. Iar daca te anunta de existenta unor comisioane suplimentare, noi te sfatuim sa mergi la bancomatul altei banci.

Ce trebuie sa stiu despre plati si transferuri

Unde pot utiliza cardurile ING?

Cardurile VISA Electron International, VISA Clasic, MasterCard Standard International, ING ViSA Euro si ING VISA Gold pot fi utilizate pentru:
  • Retragere ATM
  • Depunere ATM ING
  • Schimbare cod PIN la ATM ING 
  • Acces la ATM EUR (retragere si depunere EUR din/in contul atasat cardului)
  • Permite tranzactii foarte rapide la Fast Pay (prin scanarea codului de bare de pe factura)
  • Plati facturi, transferuri, rambursare linii credit, schimburi valutare, tiparire extras de cont la Multimat, in ING Self’Bank 
  • Interogare sold cont atasat cardului la ATM ING sau Multimat
  • Plati la POS comercianti in tara si strainatate
  • Tranzactii pe Internet

Care sunt limitele de tranzactionare cu cardul si ce fac daca am nevoie de modificarea lor (marire/micsorare)?

Limitele de tranzactionare cu cardul sunt diferite in functie de tipul de card, precum si in functie de tipul de tranzactie.
Pentru majoritatea cardurilor emise de ING Bank, avem limita zilnica de 5 tranzactii in valoare de maxim 20.000 RON.
Poti oricand sa maresti sau sa micsorezi aceste limite intrand in contul tau ING Home’Bank, de pe desktop la sectiunea "Conturi, Carduri - Cardurile mele - Modifica limite", iar de pe mobil la sectiunea “Carduri - Cardurile mele - Modifica limite”. Selectezi cardul si canalul de modificat si completezi suma si/sau numarul de tranzactii, in functie de nevoile tale. Trebuie sa fii atent si la data de expirare a limitelor, precum si la suma maxima pana la care poti face modificarea.
Daca nu ai serviciul Home’Bank activat, ne poti contacta la numarul la 021/402.83.91 (My’Line).

Ce carduri ING Bank pot fi utilizate in afara tarii?

Toate cardurile ING pot fi utilizate atat in tara, cat si in strainatate. Poti retrage numerar sau poti plati la comerciantii care afiseaza sigla VISA/MasterCard. Trebuie sa stii insa ca anumiti comercianti isi pot rezerva dreptul de a accepta sau nu anumite tipuri de card.

Cardurile ING Bank pot fi utilizate la platile pe internet?

Toate cardurile ING pot fi utilizate pentru plati pe Internet la companiile care accepta astfel de modalitati de plata, insa isi pot rezerva dreptul de a accepta sau nu anumite tipuri de card.

Ce detalii de pe card trebuie introduse la efectuarea unei plati pe internet?

Pentru efectuarea unei plati pe internet sunt necesare urmatoarele date:

  • tip card: Visa, MasterCard etc.;
  • nume (asa cum apare pe card);
  • numarul cardului (cele 4 grupuri a cate 4 cifre aflate pe card);
  • data expirarii cardului (se gaseste sub numarul cardului si este de forma ll/aa);
  • codul/numarul CVV pentru Visa / CVC pentru MasterCard (codul de 3 cifre aflat pe spatele cardului);
  • parola 3D Secure, in cazul in care ti se solicita.

Ce este tehnologia contactless?

La cumparaturi cu cardul de valoare mica te misti ca vantul si ca gandul.
In tara sau in strainatate, cu tehnologia Contactless, apropii cardul de POS-ul contactless si ai platit! Fara sa mai introduci cardul in POS, fara sa mai tastezi codul PIN, fara-fara. Se aplica insa pentru cumparaturi de pana in 100 de lei in tara sau 20 de euro in strainatate. Poti face plati contactless si peste 100 lei, dar ti se va cere codul PIN. Limita maxima de utilizare este de 10 astfel de plati pe zi, pentru majoritatea cardurilor.  

Ce pot face cu ING Home’Bank-ul, serviciul de internet banking?

Fie ca esti pe telefonul mobil sau desktop:
Esti tot timpul in control

  • iti verifici soldul si stii in orice moment pe ce s-au dus banii tai
  • iti blochezi cardul
  • setezi limite de tranzactionare

Ai flexibilitate la plati si incasari

  • poti face transferuri intre conturile proprii sau catre conturi din alte banci
  • poti plati facturi (chiar instant cu Scan&Pay) sau automat, prin serviciul Direct Debit
  • poti stabili plati planificate catre alte conturi (la data stabilita de tine o anumita suma va fi transferata catre un alt cont; se poate face o singura data sau recurent)
  • poti incasa sau trimite bani direct catre un numar de telefon
  • poti face schimburi valutare

Poti sa iti gestionezi produsele si serviciile suplimentare

  • iti poti administra creditele
  • iti poti deschide conturi pentru economii si administra economiile
  • incarci cartela de telefon

Obtii reduceri la comercianti

  • iti rezervi oferte in ING Bazar

Mai multe detalii aici 

In cat timp se proceseaza o plata efectuata dintr-un cont curent ING prin Home’Bank, in Romania?

Pentru platile in lei efectuate in Romania, plata se va procesa in aceeasi zi:

  • Catre un cont ING Bank
  • Catre un cont deschis la alta banca, pentru sume mai mici de 50.000 RON, daca plata a fost trimisa spre procesare inainte de ora 13:00;
  • Catre un cont deschis la alta banca, pentru sume > 50.000 RON, daca plata a fost trimisa spre procesare inainte de ora 14:30;

Altfel, plata se va procesa in urmatoarea zi bancara.

Ce detalii am nevoie pentru un transfer in lei?

  • Nume Beneficiar;
  • IBAN beneficiar (conform IBAN-ului introdus in ING Home’Bank va aparea automat banca beneficiara);
  • Banca beneficiara (pentru transferurile pe hartie facute in Sucursala);
  • Suma;
  • Detaliile de plata (ce reprezinta transferul).

Pentru transfer in valuta

Pentru a face un transfer in valuta ai nevoie de un cont curent in moneda respectiva. Nu poti sa faci transferuri in valuta direct din contul de lei.

Cum pot face o plata catre un client ING daca nu stiu IBAN-ul contului lui?

In aceasta situatie, poti folosi “Plata catre un prieten” din ING Home’Bank , un serviciu inovator de plati de la ING: selectezi numarul de telefon al prietenului, completezi suma si o autorizezi. Tot ce trebuie sa faci apoi este sa ii comunici prietenului care este suma exacta transferata. El va primi un SMS cu un cod de tranzactie pe care trebuie sa il introduca impreuna cu suma transferata in sectiunea “Incasare de la un prieten” din ING Home’Bank. Banii vor fi creditati imediat in contul lui.

Cum afli exact cand iti intra salariul in cont?

Daca vrei sa afli imediat cand ti-a intrat in cont salariul (sau orice alt tip de incasare), atunci activeaza serviciul „Alerte” din ING Home’Bank sau in ING Office. Oriunde ai fi, in tara sau in strainatate, atunci cand iti intra banii, primesti instant un mesaj de informare pe telefonul mobil.

Se poate anula o plata cu cardul?

Daca tranzactia nu s-a decontat (este in curs de procesare), o poti anula numai prin contactarea comerciantului. Acest tip de tranzactii nu pot fi anulate prin contactarea bancii.

Se poate anula un transfer in RON/Valuta?

Poti anula atat o plata in RON, cat si una in valuta, daca ne contactezi la 0214028391 inainte ca plata sa fie procesata (sa apara pe extrasul de cont).
Daca plata pe care vrei sa o anulezi a fost deja procesata (apare pe extrasul de cont), poti solicita deschiderea unei investigatii de retur. Astfel, ING Bank va solicita returul fondurilor de la banca beneficiara. Pentru asta, trebuie sa ne suni la 0214028391

Ce date despre card nu trebuie sa furnizez niciodata atunci cand fac o plata?

Niciodata, sub nicio forma, nu trebuie sa furnizezi codul PIN atunci cand faci o plata cu cardul. Codul PIN trebuie sa fie cunoscut doar de tine si nu trebuie transmis unei alte persoane

Cum pot desemna o persoana mandatata pe conturile personale?

Ti s-a intamplat sa nu poti ajunge la banca si, totusi, sa ai nevoie de o anumita informatie pe care banca nu o ofera decat persoanelor autorizate? Ca sa eviti astfel de situatii, permite-i unei persoane, care este deja client ING sau doreste sa devina client ING, sa te reprezinte in relatia cu banca.
Cum? Nimic mai simplu! Iti iei actul de identitate si cardul, daca il ai la indemana si te duci in sucursala de care apartii pentru a completa un formular specific prin care ii permiti acelei persoane sa gestioneze anumite operatiuni in numele tau. Daca persoana pe care o imputernicesti este deja client ING, nu mai este nevoie sa te insoteasca; daca nu este, te va insoti, tocmai pentru a deveni intai clientul bancii.

Cum stiu ca totul e sigur?

Cat de sigure sunt platile cu cardul pe internet?

ING Bank iti pune la dispozitie servicii care te ajuta sa faci plati pe internet in conditii de siguranta sporita. Ti se va solicita introducerea unei parole la fiecare plata online realizata cu cardul. La momentul efectuarii unei tranzactii online pe un site inrolat 3D Secure, ti se va solicita introducerea unei parole pe care o vei primi pe SMS, la numarul de telefon mobil inregistrat pe numele tau in sistemele bancii.

Cum procedez pentru blocarea unui card?

In cazul in care ti-ai pierdut cardul sau ti-a fost furat, ai doua posibilitati pentru a-l bloca:

  • suni la serviciul Card Stop: 0214028599, numar de telefon apelabil non-stop;
  • intri in ING Home’Bank, in sectiunea Conturi/Carduri si il blochezi direct acolo. 

*salariul sau alte incasari recurente in valoare de minim 700 lei/luna/cont.

!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n; n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0';n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script','https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '874257105968650'); // Insert your pixel ID here. fbq('track', 'PageView');

Consimtamant de utilizare cookies

Colectam anumite date in timp ce utilizezi website-ul ING, pentru a-i asigura functionarea corecta, pentru a-ti asigura siguranta in timpul navigarii si pentru a respecta reglementarile in vigoare.

De asemenea, avem nevoie de acordul tau in timp ce navighezi pe ING.ro pentru a:

  • studia modul în care utilizezi site-ul nostru si alte servicii pentru a le putea imbunatati
  • stabili care dintre produsele, serviciile si ofertele noastre pot fi relevante pentru tine
  • adapta mesajele de marketing pe care le vei vedea pe retelele sociale, in aplicatii si pe alte site-uri web

Selecteaza Sunt de acord daca este in regula sa folosim aceste cookies.

Selecteaza Setari cookies daca preferi sa alegi tipurile de module cookie pe care le folosim.

Iti poti modifica preferintele în orice moment. Trebuie doar sa faci clic pe link-ul "Setari Cookie" din partea de jos a oricarei pagini din site.