REGULAMENT OFICIAL
Campania "Adu-ți prietenii la ING și câștigi"
Perioada: 15 ianuarie  – 15 martie 2025

Prezentul Regulament (denumit în continuare "Regulamentul Oficial") are scopul de a informa Participanții cu privire la termenii și condițiile de desfășurare a tombolei inițiate de Organizator. Participanții sunt persoanele fizice care îndeplinesc condițiile de eligibilitate prevăzute în Regulamentul Oficial.

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATOR:

1.2. Prin simpla participare la Campania Promoțională, Participanții declară că vor respecta termenii și condițiile Regulamentului Oficial de organizare și desfășurare al acestei Campanii Promoționale (denumit în continuare "Regulamentul Oficial"), potrivit celor menționate mai jos.

1.3. Regulamentul Oficial de desfășurare a Campaniei Promoționale este disponibil în mod gratuit Participanților, după cum urmează:

1.4 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, cu condiția înștiințării prealabile a Participanților cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate Participanților prin actualizarea Regulamentului și publicarea Regulamentului, în forma actualizată, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.

SECȚIUNEA 2. LOCUL DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI PROMOȚIONALE:
2.1 Campania Promoțională este organizată și se va desfășura pe canalele digitale ale Organizatorului.

SECȚIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI PROMOȚIONALE:
3.1 Campania Promoțională se va desfășura în perioada 15 ianuarie – 15 martie 2025 (inclusiv) cu respectarea prezentului Regulament Oficial. După încetarea duratei Campaniei Promoționale, îndeplinirea condițiilor menționate în prezentul Regulament Oficial nu mai conferă dreptul de a participa la promoție.

SECȚIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE. MODUL DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI PROMOȚIONALE:
4.1. La această Campanie Promoțională poate participa persoana fizica ce îndeplinește cumulativ următoarele condiții și care va fi denumită "Participantul":
4.1.1. Categoria I – Persoana care Recomandă trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

4.1.2. Categoria a II-a – Persoana Recomandată trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

Persoanele care au devenit clienți în perioada Campaniei pot face recomandări la rândul lor în perioada Campaniei.

În situația în care o persoană primește recomandări de la mai multe Persoane care Recomandă, va fi luata în considerare ultima înscriere în campanie a Persoanei Recomandate, prin completarea numărului de telefon în pagina în care ajunge din mesajul de invitație primit.
 
4.2. Prin excepție, nu pot participa la Campania Promoțională, chiar daca îndeplinesc condițiile în prezentul Regulament, angajații și colaboratorii Organizatorului și ai ING Office-urilor.

SECȚIUNEA 5. PREMIILE CAMPANIEI PROMOȚIONALE:

5.1. Fiecare Persoană care Recomandă și care îndeplinește condițiile menționate la punctul 4.1.1, este automat înscrisă în Campania Promoțională și primește garantat, în contul sau curent, un premiu în valoare brută/netă de 100 (o sută) de lei pentru fiecare Persoană Recomandată care îndeplinește condițiile menționate la punctul 4.1.2. O Persoană care Recomandă poate primi cel mult 10 (zece) premii aferente acestei campanii.  
5.2. Fiecare Persoană Recomandată care îndeplinește condițiile menționate la punctul 4.1.2, este automat înscrisă în Campania Promoțională și primește garantat un premiu în valoare brută/netă de 100 (o sută) de lei în contul curent deschis prin recomandare, în perioada campaniei.
5.3. Premiile vor fi virate de Organizator clienților eligibili, o singură dată, cel târziu până la 30 aprilie 2025.
5.4. La finalul Campaniei, după acordarea premiilor tuturor Participanților eligibili, se va redacta un act adițional prin care va fi declarat numărul total de premii oferite și valoarea totală a acestora.
5.5. Premiile nu pot fi înlocuite cu alte bunuri sau servicii.
5.6. Orice eroare în datele furnizate de către Participanți nu atrage răspunderea Organizatorului. Pe cale de consecința, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către Participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordării în condiții normale a premiului.
5.7. În situația descoperirii de către Organizator a unei/unor fapte cu privire la care există suspiciuni întemeiate de fraudă, se va proceda după cum urmează:
a) dacă fapta este descoperită anterior acordării premiului, atunci Organizatorul are dreptul să elimine persoana care a săvârșit frauda din cadrul Participanților;
b) dacă fapta este descoperită ulterior acordării premiului, Organizatorul este în drept să solicite persoanei care a săvârșit frauda returnarea premiului.
5.8. Orice situație de neîncasare a premiului trebuie trimisă către Organizator, cel târziu până în 31 mai 2025, iar Organizatorul va raspunde până în 30 iunie 2025.

SECȚIUNEA 6 - TAXE ȘI IMPOZITE AFERENTE:
6.1. Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să vireze și să plătească din suma brută a fiecărui premiu, impozitul final datorat pentru venituri obținute de fiecare câștigător, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare.
6.2. Orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legatură cu acestea, sunt în sarcina exclusivă a câștigătorilor.

6.3. Prin simpla participare la Campania Promoțională, câștigătorii declară că sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat de Organizator.

SECȚIUNEA  7. LITIGII:
7.1. Eventualele litigii apărute intre Organizator și Participanții la Campania Promoțională se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din Municipiul București, cu excepția situațiilor în care legea prevede în mod expres și imperativ competența altei instanțe de judecată.

SECȚIUNEA 8. ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOȚIONALE:
9.1. Campania Promoțională va putea fi suspendată ori poate înceta înainte de data stabilită în art. 3.1 din prezentul Regulament Oficial în caz de forța majora, în cazul în care continuarea să ar încalcă o prevedere legala, precum si în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua Campania Promoțională. Într-un astfel de caz, Organizatorul va anunța cu minim 24 (douăzecișipatru) de ore înainte de suspendare/încetarea efectiva sau, dacă acest lucru nu este posibil, cel mai târziu, la data suspendării/încetării Campaniei Promoționale.
9.2. Campania Promoțională poate fi suspendată ori poate înceta înainte de data stabilita în art. 3.1, în baza deciziei Organizatorului, cu condiția ca acesta să anunțe acest lucru, cu cel puțin 24 (douăzecișipatru) de ore înainte de data suspendării/încetării Campaniei Promoționale. În acest caz, Campania Promoțională va produce în continuare efecte pentru persoanele care au participat la Campanie pana la data anunțului privind încetarea/suspendarea realizat de către Organizator, inclusiv.
9.3. În situația în care, pe parcursul desfășurării Campaniei, premiile aferente depășesc valoarea totală de 2.700.000 RON, Organizatorul isi rezerva dreptul de a întrerupe desfășurarea Campaniei printr-un act adițional care va fi comunicat către public prin actualizarea Regulamentului și publicarea Regulamentului, în forma actualizată, pe website-ul www.ing.ro , cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare. În acest caz, Campania Promoțională va produce în continuare efecte pentru persoanele care au participat la Campanie până la data anunțului privind încetarea/suspendarea realizat de către Organizator, inclusiv.

SECȚIUNEA 10. CONFIDENȚIALITATEA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

10.1. În scopul organizării acestei Campanii, respectiv executării obligațiilor și exercitării drepturilor pe care le are Organizatorul, îndeplinirii obligațiilor legale care îi revin și a intereselor sale legitime (identificarea și validarea câștigătorilor, calcularea și atribuirea/virarea premiilor, îndeplinirea obligațiilor legale care revin organizatorilor de campanii Promoționale, realizarea de rapoarte statistice, păstrarea evidentelor privind Participanții), ING prelucrează datele cu caracter personal ale Participanților (denumiți în cele ce urmează "Persoane vizate"), acționând în calitate de operator cu privire la acestea, cu respectarea prevederilor legale, cum ar fi, dar fără a se limita la, Regulamentul (UE) 679/2016.
10.2 Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile menționate la pct. 9.1 sunt: numele, prenumele, statutul de rezident fiscal în România, nr. de telefon înregistrat în evidențele ING pentru contul curent în LEI – ING Card Complet, CIF (cod unic de identificare în sistemele ING), date privind produsele și serviciile ING deținute (mai exact, calitatea de titular al unui cont curent ING Card Complet, numărul contului curent ING Card Complet) și utilizarea cardului ING la efectuarea de plăți.
10.3 Datele cu caracter personal prelucrate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare sau persoanelor împuternicite de Organizator implicate în organizarea prezentei Campanii.
10.4. Datele cu caracter personal ale Persoanelor vizate vor fi stocate pe durata necesara organizării Campaniei, precum si ulterior în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care incumbă Organizatorului inclusiv obligațiilor în materie fiscala și în materia arhivării.
10.5. Persoana vizată beneficiază de următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat"), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și în fața instanței. Persoana vizată poate exercita aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate, la sediul ING din București, Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, București sau la Fax +40 21.222.14.01 sau prin E-mail: protectiadatelor@ing.ro.
10.6. La nivelul ING s-a numit un Ofițer pentru Protecția Datelor ("OPD"), care poate fi contactat dacă există nelămuriri cu privire la orice aspect ce ține de protecția datelor cu caracter personal, prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate la următoarele date de contact: str. Aviator Popișteanu, nr. 54A, Expo Business Park, Clădirea nr. 3, mun. București, sector 1, cod poștal 012095, sau la Fax +40 21.222.14.01 sau prin E-mail: protectiadatelor@ing.ro.
10.7. Informații actualizate permanent cu privire la activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal de către ING sunt disponibile permanent pe www.ing.ro, secțiunea Protecția datelor personale https://www.ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/protectie-date-personale.
10.8. Prin participarea la Campanie, Participanții confirmă că au primit informații privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal de către ING, astfel cum sunt prevăzute în prezentul document.

Adriana-Simona Străuț
Manager Operatiuni Marketing al ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala București

Corina Rusu
Director de Marketing al ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala București