REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOȚIONALE
"Vino la ING"
SECȚIUNEA 1. ORGANIZATOR:
1.1. Organizatorul campaniei Promoționale "Vino la ING" (denumită în cele ce urmează "Campania" sau "Campania Promoțională") este ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala București, având sediul social în str. Aviator Popișteanu, nr. 54A, Expo Business Park, Clădirea nr. 3, mun. București, sector 1, cod poștal 012095, cod de înregistrare fiscala RO6151100, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului J40/16100/1994, în Registrul Instituțiilor de Credit RB-PJS-40-024/1999 și identificatorul unic la nivel european (EUID) - J1994016100409, reprezentată de dna. Simona STRĂUȚ, în calitate de Manager Operațiuni Marketing și de dna. Corina RUSU, în calitate de Director Marketing (denumită în cele ce urmează "Organizatorul" și/sau "ING").
1.2. Prin simpla participare la Campania Promoțională, Participanții declară că vor respecta termenii și condițiile Regulamentului Oficial de organizare și desfășurare al acestei Campanii Promoționale (denumit în continuare Regulamentul Oficial"), potrivit celor menționate mai jos.
1.3. Regulamentul oficial de desfășurare a Campaniei Promoționale este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant. Pentru detalii privind Campania Promoțională, Participanții sau orice alta persoană interesată poate solicita gratuit consultarea Regulamentului, după cum urmează:
a) accesând website-ul Organizatorului (www.ing.ro);
b) sunând la *2ING sau *2464. (serviciu non stop)
c) adresându-se oricarui ING Office sau Agenție a Organizatorului de pe teritoriul României;
1.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta/întrerupe/prelungi Campania, cu condiția înștiințării prealabile a Participanților cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate către public prin actualizarea Regulamentului și publicarea Regulamentului, în forma actualizată, pe website-ul www.ing.ro, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.
SECȚIUNEA 2. LOCUL DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI PROMOȚIONALE:
2.1. Campania Promoțională este organizată și se va desfășura în toate ING Office-urile și Agențiile Organizatorului de pe teritoriul României și în alte locații cu prezența personalului ING (exemple: companii cu care Organizatorul are încheiate sau urmează să încheie convenție, salarială, Universități, etc.), cât și pe canalele digitale ale organizatorului.
SECȚIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI PROMOȚIONALE:
3.1. Campania Promoțională se va desfășura în perioada 7 aprilie – 30 iunie 2025 (inclusiv) cu respectarea prezentului Regulament Oficial. După încetarea duratei Campaniei Promoționale, îndeplinirea condițiilor menționate în prezentul Regulament Oficial nu mai conferă dreptul de a participa la promoție.
SECȚIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE:
4.1. La această Campanie Promoțională poate participa orice persoană fizică ce îndeplinește cumulativ următoarele condiții și care va fi denumită Participantul":
- este persoană fizică cu domiciliul sau reședința în România și rezidența fiscală în România
- devine client ING și deschide cont curent în RON, ING Card Complet, în perioada Campaniei
sau
- este deja client ING cu cont ING Card Complet la începutul campaniei
4.2. Prin excepție, nu pot participa la Campania Promoțională, chiar dacă îndeplinesc condițiile în prezentul Regulament, angajații și colaboratorii Organizatorului și ai ING Office-urilor.
SECȚIUNEA 5. MODUL DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI PROMOȚIONALE. CONDIȚIILE ȘI PREMIILE CAMPANIEI PROMOȚIONALE:
5.1. Toți Participanții fără cont curent la ING înainte de data începerii Campaniei și care devin clienți noi ING, cu cont ING Card Complet, în perioada 23 Aprilie - 30 Iunie 2025 sunt automat înscriși in Campania Promoțională și primesc garantat un premiu individual unic în valoare brută/ netă de 300 RON, dacă:
• Au o încasare de salariu (venit) de minimum 1500 RON în noul cont curent ING (în cadrul unei singure tranzacții), cel târziu până în 31 iulie 2025
• deschid un cont ING Economii și economisesc în acest cont minimum 100 RON, cel târziu până în 31 iulie 2025
5.2. Premiul se va plăti în contul ING Economii, cel târziu până în 31 august 2025.
5.3. Toți Participanții:
• care sunt clienți ING, cu cont curent în RON la data începerii Campaniei,
• sau care devin clienți ING, cu cont nou ING Card Complet până la data încheierii campaniei
sunt automat înscriși în Campania Promoțională și primesc garantat câte un premiu individual în valoare brută/netă de 300 RON pentru fiecare Persoană Recomandată care devine client ING, cu respectarea cumulativă a următoarelor condiții de la 5.3.1 și 5.3.2, în limita a 5 premii individuale.
5.3.1. Categoria I – Persoana care Recomandă:
a) este persoană fizică cu domiciliul sau reședința în România și rezidența fiscală în România
b) accesează opțiunea "Invită-ți prietenii" din aplicația Home'Bank, opțiunea "Produse", sau opțiunea "Mai multe", sau din materialele de comunicare ale Campaniei din Home'Bank (banner, push), fiind direcționată către o pagină cu detaliile Campaniei plus prezentul Regulament și de unde poate trimite recomandări prietenilor săi
c) recomandă în perioada Campaniei, adică 7 aprilie – 30 iunie 2025, uneia sau mai multor persoane fizice să devină clienți ING, recomandarea fiind trimisă pornind din aplicația Home'Bank
d) persoana fizică recomandată îndeplinește condițiile menționate la punctul 5.3.2.
5.3.2. Categoria a II-a - Persoana Recomandată trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
a) este persoană fizică cu domiciliul sau reședința în România și rezidența fiscală în România
b) nu este client ING la data începerii Campaniei
c) accesează invitația primită de la o persoană din Categoria I, în perioada Campaniei, cel târziu până în 30 iunie 2025 (inclusiv) își introduce numărul de telefon mobil în pagina în care este direcționat din invitație, își descarcă aplicația Home'Bank și devine client ING prin achiziționarea de la Organizator a unui cont curent în lei ING Card Complet și a unui card de debit, fizic sau virtual, cel târziu până în 30 iunie 2025 (inclusiv). În procesul de deschidere cont trebuie să folosească același număr de telefon mobil introdus în pagina în care ajunge din invitația de recomandare primită.
d) Are o încasare de salariu (venit) de minimum 1500 RON în noul cont curent ING (în cadrul unei singure tranzacții), cel târziu până în 31 iulie 2025.
e) deschide un cont ING Economii și economisește minimum 100 RON, cel târziu până în 31 iulie 2025. În situația în care deschide mai multe conturi ING Economii, în perioada Campaniei, Persoana recomandată trebuie să dețină un sold de minimum 100 RON într-unul din conturile ING Economii (nu 100 RON cumulat în mai multe conturi ING Economii).
Fiecare Persoană Recomandată care devine client ING cu respectarea condițiilor de la 5.3.2 primește garantat un premiu individual în valoare brută/netă de 300 RON. Acest premiu nu se va cumula cu premiul de la art 5.1.
Persoanele care au devenit clienți în perioada Campaniei pot face recomandări la rândul lor în perioada Campaniei.
În situația în care o persoană primește recomandări de la mai multe Persoane care Recomandă, va fi luata în considerare ultima înscriere în campanie a Persoanei Recomandate, prin completarea numărului de telefon în pagina în care ajunge din mesajul de invitație primit.
5.3.3. O Persoană care Recomandă poate primi cel mult 5 (cinci) premii individuale aferente acestei campanii.
5.3.4. Valoarea totală a premiilor individuale va fi virată de Organizator fiecărei Persoane Recomandate care îndeplinește condițiile menționate la punctul 5.3.2, respectiv fiecărei Persoane care Recomandă și care îndeplinește condițiile menționate la punctul 5.3.1, în funcție de numărul Persoanelor Recomandate care îndeplinesc condițiile menționate la punctul 5.3.2, o singură dată, cel târziu până la data de 31 august 2025, inclusiv, astfel:
• prin creditarea contului ING Economii pentru Persoanele Recomandate
• prin creditarea contului ING Economii pentru Persoanele care Recomandă și care au cont ING Economii
• sau prin creditarea contului curent în lei pentru Persoanele care Recomandă și nu au ING Economii.
În cazul în care câștigătorul este titularul mai multor conturi ING Economii respectiv mai multor conturi curente în lei, premiul va fi virat în primul cont deschis la Organizator.
Pentru a putea primi premiul, contul ING Economii, respectiv contul curent în lei al Persoanei care Recomandă nu trebuie să fie restricționat pentru operațiuni de încasare la data plații acestuia.
5.4. La finalul Campaniei, după acordarea premiilor tuturor Participanților eligibili, se va redacta un act adițional prin care va fi declarat numărul total de premii oferite și valoarea totală a acestora.
5.5. Orice eroare în datele furnizate de către Participanți nu atrage răspunderea Organizatorului. Pe cale de consecință, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către Participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordării în condiții normale a premiului.
5.6. În situația descoperirii de către Organizator a unei/unor fapte cu privire la care exista suspiciuni întemeiate de fraudă, se va proceda după cum urmează:
a) dacă fapta este descoperită anterior acordării ofertei, atunci Organizatorul are dreptul să elimine persoana care a săvârșit frauda din cadrul Participanților;
b) dacă fapta este descoperită ulterior acordării ofertei, Organizatorul este în drept să solicite persoanei care a săvârșit frauda returnarea ofertei.
5.7. Orice situație de neîncasare a premiului trebuie trimisă către Organizator, cel târziu până în 30 septembrie 2025, iar Organizatorul va răspunde până cel tarziu în 31 octombrie 2025.
SECȚIUNEA 6 - TAXE ȘI IMPOZITE AFERENTE:
6.1. Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să vireze și să plătească din suma brută a fiecărui premiu, impozitul final datorat pentru venituri obținute de fiecare câștigător, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare.
6.2. Orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legatură cu acestea, sunt în sarcina exclusivă a câștigătorilor.
6.3. Prin simpla participare la Campania Promoțională, câștigătorii declară că sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat de Organizator.
SECȚIUNEA 7. LITIGII:
7.1. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la Campania Promoțională se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din Municipiul București, cu excepția situațiilor în care legea prevede în mod expres și imperativ competența altei instanțe de judecată.
SECȚIUNEA 8. ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOȚIONALE:
8.1. Campania Promoțională va putea fi suspendată ori poate înceta înainte de data stabilită în art. 3.1 din prezentul Regulament Oficial în caz de forță majoră, în cazul în care continuarea sa ar încălca o prevedere legală, precum și în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua Campania Promoțională. Într-un astfel de caz, Organizatorul va anunța publicul prin intermediul site-ului www.ing.ro, cu minim 24 (douăzecișipatru) de ore înainte de suspendare/încetarea efectivă sau, dacă acest lucru nu este posibil, cel mai târziu, la data suspendării/încetării Campaniei Promoționale.
8.2. Campania Promoțională poate fi suspendată ori poate înceta înainte de data stabilită în art. 3.1, în baza deciziei Organizatorului, cu condiția ca acesta să anunțe public acest lucru, cu cel puțin 24 (douăzecișipatru) de ore înainte de data suspendării/încetării Campaniei Promoționale, prin intermediul site-ului www.ing.ro. În acest caz, Campania Promoțională va produce în continuare efecte pentru persoanele care au participat la Campanie până la data anunțului privind încetarea/suspendarea realizat de către Organizator, inclusiv.
SECȚIUNEA 9. CONFIDENȚIALITATEA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
9.1. În scopul organizării acestei Campanii, respectiv executării obligațiilor și exercitării drepturilor pe care le are Organizatorul, îndeplinirii obligațiilor legale care îi revin și a intereselor sale legitime (identificarea și validarea câștigătorilor, calcularea și atribuirea/virarea premiilor, îndeplinirea obligațiilor legale care revin organizatorilor de campanii Promoționale, realizarea de rapoarte statistice, păstrarea evidentelor privind Participanții), ING prelucrează datele cu caracter personal ale Participanților (denumiți în cele ce urmează "Persoane vizate"), acționând în calitate de operator cu privire la acestea, cu respectarea prevederilor legale, cum ar fi, dar fără a se limita la, Regulamentul (UE) 679/2016.
9.2. Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile menționate la pct. 9.1 sunt: numele, prenumele, statutul de rezident fiscal în România, nr. de telefon înregistrat în evidențele ING pentru contul curent în LEI – ING Card Complet, CIF (cod unic de identificare în sistemele ING), date privind produsele și serviciile ING deținute (mai exact, calitatea de titular al unui cont curent ING Card Complet, numărul contului curent ING Card Complet) și utilizarea cardului ING la efectuarea de plăți.
9.3. Datele cu caracter personal prelucrate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare sau persoanelor împuternicite de Organizator implicate în organizarea prezentei Campanii.
9.4. Datele cu caracter personal ale Persoanelor vizate vor fi stocate pe durata necesara organizării Campaniei, precum si ulterior în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care incumbă Organizatorului inclusiv obligațiilor în materie fiscala și în materia arhivării.
9.5. Persoana vizată beneficiază de următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat"), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și în fața instanței. Persoana vizată poate exercita aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate, la sediul ING din București, Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, București sau la Fax +40 21.222.14.01 sau prin E-mail: protectiadatelor@ing.ro.
9.6. La nivelul ING s-a numit un Ofițer pentru Protecția Datelor ("OPD"), care poate fi contactat dacă există nelămuriri cu privire la orice aspect ce ține de protecția datelor cu caracter personal, prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate la următoarele date de contact: str. Aviator Popișteanu, nr. 54A, Expo Business Park, Clădirea nr. 3, mun. București, sector 1, cod poștal 012095, sau la Fax +40 21.222.14.01 sau prin E-mail: protectiadatelor@ing.ro.
9.7. Informații actualizate permanent cu privire la activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal de către ING sunt disponibile permanent pe www.ing.ro, SECȚIUNEA Protecția datelor personale https://www.ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/protectie-date-personale.
9.8. Prin participarea la Campanie, Participanții confirmă că au primit informații privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal de către ING, astfel cum sunt prevăzute în prezentul document.
Simona STRĂUȚ
Manager Operațiuni Marketing
Corina RUSU
Director de Marketing al ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala București