REGULAMENT OFICIAL
Campania ,,Recomandă prietenilor ING Personal’’
Perioada: 28 aprilie – 30 iunie 2025

Prezentul Regulament (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”) are scopul de a informa Participanții cu privire la termenii și condițiile de desfășurare a campaniei inițiate de Organizator. Participanții sunt persoanele fizice care îndeplinesc condițiile de eligibilitate prevăzute în Regulamentul Oficial.

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATOR:

1.1. Organizatorul campaniei Promoționale „ Recomandă prietenilor ING Personal” (denumită în cele ce urmează ,,Campania” sau „Campania Promoțională”) este ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala București, având sediul social în str. Aviator Popișteanu, nr. 54A, Expo Business Park, Clădirea nr. 3, mun. București, sector 1, cod poștal 012095, cod de înregistrare fiscala RO6151100, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului J40/16100/1994, în Registrul Instituțiilor de Credit RB-PJS-40-024/1999 și identificatorul unic la nivel european (EUID) - ROONRC.J40/16100/1994, reprezentată de dna. Corina Rusu, în calitate de Director Marketing și de dna. Roxana Cristea, în calitate de Director Dezvoltare - Creditare Persoane Fizice (denumită în cele ce urmează “Organizatorul” și/sau “ING”).

1.2. Prin simpla participare la Campania Promoțională, Participanții declară că vor respecta termenii și condițiile Regulamentului Oficial de organizare și desfășurare al acestei Campanii Promoționale (denumit în continuare “Regulamentul Oficial”), potrivit celor menționate mai jos.

1.3. Regulamentul Oficial de desfășurare a Campaniei Promoționale este disponibil în mod gratuit Participanților, in orice sediu ING.

1.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, cu condiția înștiințării prealabile a Participanților cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate Participanților prin actualizarea Regulamentului și publicarea Regulamentului, în forma actualizată, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.

SECȚIUNEA 2. LOCUL DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI PROMOȚIONALE:

2.1. Campania este organizată in aplicatia mobila ING Home’Bank si in rețeaua ING Offices.

SECȚIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI PROMOȚIONALE:

3.1. Campania Promoțională se va desfășura în perioada 28 aprilie – 30 iunie 2025 (inclusiv) cu respectarea prezentului Regulament Oficial. După încetarea duratei Campaniei Promoționale, îndeplinirea condițiilor menționate în prezentul Regulament Oficial nu mai conferă dreptul de a participa la promoție.

SECȚIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE:

4.1. La această Campanie Promoțională poate participa persoana fizica ce îndeplinește cumulativ următoarele condiții și care va fi denumită “Participantul”:

4.1.1. Categoria I – Persoana care Recomandă (Recomandant, prescurtat “R” in cele ce urmează) trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

  1. este persoană fizică cu vârsta de minim 18 ani, cu domiciliul sau reședința în România și rezidența fiscală în România, cu HomeBank deschis;
  2. are un cont curent în RON la ING, cont care să fie activ și nerestricționat la momentul plății premiului, adică să permită realizarea operațiunilor de încasare pentru a se putea procesa de către Organizator plata premiului;
  3. aplică in perioada Campaniei pentru un credit ING Personal și il obține până la data de 5 iulie 2025(inclusiv), din Home Bank sau ING Offices;
  4. recomandă in perioada 28 aprilie-30 iunie uneia sau mai multor persoane fizice creditul ING Personal, prin transmiterea linkului de recomandare și cel putin o persoană din cele recomandate ia la randul ei un credit ING Personal până la data de 5 iulie 2025 (inclusiv).

4.1.2. Categoria a II-a – Persoana Recomandată (Recomandat, prescurtat “r” in cele ce urmează) trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

  1. este persoană fizică cu vârsta de minim 18 ani, cu domiciliul sau reședința în România și rezidența fiscală în România;
  2. la momentul plății premiului are un cont curent în RON la ING, cont care să fie activ și nerestricționat adică să permită realizarea operațiunilor de încasare pentru a se putea procesa de către Organizator plata premiului;
  3. accesează invitația primită de la o persoana din Categoria I, în perioada campaniei și introduce propriul număr de telefon mobil în pagina în care este direcționat din invitație;
  4. aplica, după primirea invitatiei, dar nu mai tarziu de 30 iunie, pentru un credit ING Personal și îl obține până la data de 5 iulie 2025 (inclusiv), din Home Bank sau orice ING Office.

Pentru clienții ING, numărul de telefon mobil introdus, trebuie să fie cel comunicat bancii. Dacă de la ultima actualizare a datelor, clientul și-a modificat numărul de telefon, atunci îl va actualiza in Home Bank, secțiunea Datele mele de contact, opțiunea ”Modifică numarul de telefon" și abia apoi va completa linkul de recomandare primit.
Persoanele care au fost recomandate în perioada Campaniei pot face recomandări la rândul lor în perioada Campaniei.

4.2. Prin excepție, nu pot participa la Campania Promoțională, chiar daca îndeplinesc condițiile în prezentul Regulament, angajații ING Office-urilor cu functia de Office Manageri si Office Consultanti.

SECȚIUNEA 5. DETALIEREA MECANISMULUI DE PARTICIPARE

5.1. Pot participa in prezenta campanie:

  • în calitate de “R” atât persoanele fizice care sunt deja clienți ai băncii la data lansării Campaniei, cât și persoane fizice non-clienti și care devin clienți ING în perioada Campaniei;
  • în calitate de “r” atât persoanele fizice care sunt deja clienți ai bancii la data lansării Campaniei, cât și persoane fizice non-clienti și care devin clienți ING în perioada Campaniei;

5.2. Persoana care recomandă (“R”), poate face oricâte recomandări dorește pe perioada Campaniei promoționale, înainte sau după ce a obținut un credit ING Personal.
Indiferent de câte persoane recomandă, va primi cel mult un singur premiu în cadrul Campaniei promoționale, în luna imediat următoare celei în care prima persoană recomandată a intrat in posesia creditului ING Personal, cu condiția îndeplinirii condițiilor de la pct 4.1.1 si de catre “r” a condițiilor de la pct 4.1.2

5.3. Pentru a face o recomandare, Persoana care Recomanda (“R”) va urma pașii:

  1. Accesează:
    1. Bannerul dedicat afișat in Home’Bank pe perioada Campaniei
      Sau
    2. Home’Bank secțiunea Produse, Credite, ING Personal
  2. Trimite linkul de recomandare către persoanele pe care dorește să le recomande .

5.4. Persoana care este recomandată (“r” ) poate primi oricâte recomandări, de la aceeași persoană sau persoane diferite pe perioada Campaniei promoționale și pot de asemenea recomandă la rândul lor.
Indiferent de la câte persoane s-au primit recomandări, persoană recomandată va primi cel mult un singur premiu in cadrul Campaniei promoționale, în luna imediat urmatoare celei în care a intrat în posesia creditului ING Personal atât el cat și persoana care l-a recomandat, cu condiția îndeplinirii de catre “r” a condițiilor de la pct 4.1.2 si de către “R” a condițiilor de la pct 4.1.1

În situația mai multor credite luate de “r”: se va bonifica primul credit acordat
În situația mai multor invitații trimise de “R” diferiți (care și-au luat credit) catre același “r”: se va bonifica ultimul “R” pe al cărui link “r” și-a introdus numărul de telefon anterior acordării creditului (dacă și “R” a contractat creditul).

Clienții care au fost recomandati și care la rândul lor vor face o recomandare vor primi cel mult 2 premii pe perioada Campaniei, fiecare în valoare neta/bruta de 500 lei, astfel:

  • 500 lei în calitate de persoană recomandată (“r”), prin respectarea condițiilor de la pct 4.1.2
  • 500 lei în calitate de persoană care Recomandă (“R”), prin respectarea condițiilor de la pct 4.1.1

5.4. Persoana care este recomandată (“r” ) poate primi oricâte recomandări, de la aceeași persoană sau persoane diferite pe perioada Campaniei promoționale și pot de asemenea recomandă la rândul lor.
Indiferent de la câte persoane s-au primit recomandări, persoană recomandată va primi cel mult un singur premiu in cadrul Campaniei promoționale, în luna imediat urmatoare celei în care a intrat în posesia creditului ING Personal atât el cat și persoana care l-a recomandat, cu condiția îndeplinirii de catre “r” a condițiilor de la pct 4.1.2 si de către “R” a condițiilor de la pct 4.1.1

În situația mai multor credite luate de “r”: se va bonifica primul credit acordat
În situația mai multor invitații trimise de “R” diferiți (care și-au luat credit) catre același “r”: se va bonifica ultimul “R” pe al cărui link “r” și-a introdus numărul de telefon anterior acordării creditului (dacă și “R” a contractat creditul).

Clienții care au fost recomandati și care la rândul lor vor face o recomandare vor primi cel mult 2 premii pe perioada Campaniei, fiecare în valoare neta/bruta de 500 lei, astfel:

5.5 Persoana recomandată (“r”) va urma în ordine, pașii:

  1. Accesează linkul de recomandare primit și își introduce numărul de telefon mobil Pentru clienții ING, numărul de telefon mobil introdus, trebuie să fie cel comunicat băncii. Dacă de la ultima actualizare a datelor, clientul și-a modificat numărul de telefon, atunci îl va actualiza în Home Bank, secțiunea Datele mele de contact, opțiunea ”Modifică numărul de telefon" și abia apoi va completa linkul de recomandare primit.
  2. Dacă este deja client ING, atunci intră in Home’Bank, secțiunea “Produse”, ING Personal și ia creditul 100% online sau accesează creditul ING Personal din ING office

    2.2.Dacă nu este client ING, descarcă aplicatia Home’Bank si devine client, apoi accesează sectiunea “Produse” și ia pe loc ING Personal sau deschide relatia in ING office urmșnd să ia creditul ING Personal fie din Home’Bank fie in ING Office
SECȚIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI PROMOȚIONALE:

6.1. Fiecare Persoană care Recomandă și care îndeplinește condițiile menționate la punctul 4.1.1, este automat înscrisă în Campania Promoțională și primește garantat, în contul său curent, premiul în valoare netă/bruta de 500 (cinci sute) de lei, dacă cel putin una dintre Persoanele Recomandate îndeplineste condițiile menționate la punctul 4.1.2. O Persoană care Recomandă poate primi cel mult un premiu aferent acestei campanii, indiferent de numarul persoanelor pe care le recomanda si de numarul si valoarea creditelor ING Personal obtinute pe perioada Campaniei.

6.2. Fiecare Persoană Recomandată care îndeplinește condițiile menționate la punctul 4.1.2, este automat înscrisă în Campania Promoțională și primește garantat un singur premiu în valoare netă/bruta de 500 (cinci sute) de lei în contul curent deschis prin recomandare, în perioada campaniei, indiferent de numărul si valoarea creditelor ING Personal obtinute pe perioada Campaniei. O persoană Recomandată poate la rândul sau să devină persoană care Recomandă dacă îndeplinește conditiile mentionate la punctul 4.1.1 si sa primeasca astfel un premiu valoare netă/bruta de 500 (cinci sute) de lei, dacă cel putin una dintre Persoanele Recomandate de el îndeplineste condițiile menționate la punctul 4.1.2.

6.3. Premiile vor fi virate de Organizator clienților eligibili in luna imediat următoare după ce atât r cât si R au luat creditul de nevoi personale.

6.5. Premiile nu pot fi înlocuite cu alte bunuri sau servicii. Câștigatorii sunt singurii beneficiari ai premiilor atribuite si nu pot ceda drepturile asupra premiilor câstigate unor alte persoane.

6.6. Orice eroare în datele furnizate de către Participanți nu atrage răspunderea Organizatorului. Pe cale de consecința, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către Participanți a unor date eronate sau incomplete care au dus la imposibilitatea acordării în condiții normale a premiului.

6.7. În situația descoperirii de către Organizator a unei/unor fapte cu privire la care există suspiciuni întemeiate de fraudă, se va proceda după cum urmează: a) dacă fapta este descoperită anterior acordării premiului, atunci Organizatorul are dreptul să elimine persoana care a săvârșit frauda din cadrul Participanților; b) dacă fapta este descoperită ulterior acordării premiului, Organizatorul este în drept să solicite persoanei care a săvârșit frauda returnarea premiului.

6.8. Orice situație de neîncasare a premiului trebuie trimisă către Organizator, cel târziu până în 10 august 2025, iar Organizatorul va raspunde până în 30 august 2025.

SECȚIUNEA 7 - TAXE ȘI IMPOZITE AFERENTE:

7.1. Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să vireze și să plătească din suma brută a fiecărui premiu, impozitul final datorat pentru venituri obținute de fiecare câștigător, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare.

7.2. Orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legatură cu acestea, sunt în sarcina exclusivă a câștigătorilor.

7.3. Prin simpla participare la Campania Promoțională, câștigătorii declară că sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat de Organizator.

SECȚIUNEA 8. LITIGII:

8.1. Eventualele litigii apărute intre Organizator și Participanții la Campania Promoțională se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din Municipiul București, cu excepția situațiilor în care legea prevede în mod expres și imperativ competența altei instanțe de judecată.

SECȚIUNEA 9. ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOȚIONALE:

9.1. Campania Promoțională va putea fi suspendată ori poate înceta înainte de data stabilită în art. 3.1 din prezentul Regulament Oficial în caz de forța majora, în cazul în care continuarea să ar încalcă o prevedere legala, precum si în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua Campania Promoțională. Într-un astfel de caz, Organizatorul va anunța cu minim 24 (douăzecișipatru) de ore înainte de suspendare/încetarea efectiva sau, dacă acest lucru nu este posibil, cel mai târziu, la data suspendării/încetării Campaniei Promoționale.

9.2. Campania Promoțională poate fi suspendată ori poate înceta înainte de data stabilita în art. 3.1, în baza deciziei Organizatorului, cu condiția ca acesta să anunțe acest lucru, cu cel puțin 24 (douăzecișipatru) de ore înainte de data suspendării/încetării Campaniei Promoționale. În acest caz, Campania Promoțională va produce în continuare efecte pentru persoanele care au participat la Campanie pana la data anunțului privinds încetarea/suspendarea realizat de către Organizator, inclusiv.

SECȚIUNEA 10. CONFIDENȚIALITATEA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

10.1. În scopul organizării acestei Campanii, respectiv executării obligațiilor și exercitării drepturilor pe care le are Organizatorul, îndeplinirii obligațiilor legale care îi revin și a intereselor sale legitime (identificarea și validarea câștigătorilor, calcularea și atribuirea/virarea premiilor, îndeplinirea obligațiilor legale care revin organizatorilor de campanii Promoționale, realizarea de rapoarte statistice, păstrarea evidentelor privind Participanții), ING prelucrează datele cu caracter personal ale Participanților (denumiți în cele ce urmează „Persoane vizate”), acționând în calitate de operator cu privire la acestea, cu respectarea prevederilor legale, cum ar fi, dar fără a se limita la, Regulamentul (UE) 679/2016.

10.2. Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile menționate la pct. 9.1 sunt: numele, prenumele, statutul de rezident fiscal în România, nr. de telefon înregistrat în evidențele ING pentru contul curent în LEI – ING Card Complet, CIF (cod unic de identificare în sistemele ING), date privind produsele și serviciile ING deținute (mai exact, calitatea de titular al unui cont curent ING Card Complet, numărul contului curent ING Card Complet) calitatea de titular al unui credit ING Personal

10.3. Datele cu caracter personal prelucrate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare sau persoanelor împuternicite de Organizator implicate în organizarea prezentei Campanii.

10.4. Datele cu caracter personal ale Persoanelor vizate vor fi stocate pe durata necesara organizării Campaniei, precum si ulterior în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care incumbă Organizatorului inclusiv obligațiilor în materie fiscala și în materia arhivării.

10.5. Persoana vizată beneficiază de următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor (”dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și în fața instanței. Persoana vizată poate exercita aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate, la sediul ING din București, Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, București sau la Fax +40 21.222.14.01 sau prin E-mail: protectiadatelor@ing.ro.

10.6. La nivelul ING s-a numit un Ofițer pentru Protecția Datelor (”OPD”), care poate fi contactat dacă există nelămuriri cu privire la orice aspect ce ține de protecția datelor cu caracter personal, prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate la următoarele date de contact: str. Aviator Popișteanu, nr. 54A, Expo Business Park, Clădirea nr. 3, mun. București, sector 1, cod poștal 012095, sau la Fax +40 21.222.14.01 sau prin E-mail: protectiadatelor@ing.ro.

10.7. Informații actualizate permanent cu privire la activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal de către ING sunt disponibile permanent pe www.ing.ro, secțiunea Protecția datelor personale https://www.ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/protectie-date-personale.

10.8. Prin participarea la Campanie, Participanții confirmă că au primit informații privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal de către ING, astfel cum sunt prevăzute în prezentul document.