REGULAMENT OFICIAL
Tombola cu premii "Adu-ți prietenii la ING și castigi"
Perioada: 01 - 31 octombrie 2025
Prezentul Regulament (denumit in continuare "Regulamentul Oficial") are scopul de a informa Participantii cu privire la termenii si conditiile de desfasurare a tombolei initiate de Organizator. Participantii sunt persoanele fizice care indeplinesc conditiile de eligibilitate prevazute in Regulamentul Oficial.
SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR:
1.1. Organizatorul campaniei promotionale "Adu-ți prietenii la ING și castigi" (denumita in cele ce urmeaza "Campania" sau "Campania Promotionala" sau "Tombola") este ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala Bucuresti, avand sediul social in str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, Expo Business Park, Cladirea nr. 3, mun. Bucuresti, sector 1, cod postal 012095, cod de inregistrare fiscala RO6151100, nr. de inregistrare la Registrul Comertului J1994016100409, in Registrul Institutiilor de Credit RB-PJS-40-024/1999 si identificatorul unic la nivel european (EUID) - ROONRC.J40/16100/1994, reprezentata de dna. Corina Rusu, in calitate de Director Marketing si de dna. Adriana-Simona Străuț, in calitate de Manager Operatiuni Marketing (denumita in cele ce urmeaza "Organizatorul" si/sau "ING").
1.2. Tombola se desfasoara cu sprijinul LION COMMUNICATION SERVICES S.A., o societate înfiinţată în conformitate cu legislaţia în vigoare din Romania şi care este înregistrată la Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul Bucuresti cu numărul nr. J4085312009, CUI 25848554 (denumita in continuare"Agentia de publicitate") si subcontractantul acesteia (Mediaposte Hit Mail - cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J4082952000, cod fiscal RO13351917) pentru care Agentia de Publicitate este raspunzatoare fata de Organizator.
1.3. Prin simpla participare la Campania Promotionala, Participantii declara ca vor respecta termenii si conditiile Regulamentului Oficial de organizare si desfasurare al acestei Campanii Promotionale (denumit in continuare "Regulamentul Oficial"), potrivit celor mentionate mai jos.
1.4. Regulamentul Oficial de desfasurare a Campaniei Promotionale este disponibil in mod gratuit Participantilor, dupa cum urmeaza:
1.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate Participantilor prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI PROMOTIONALE:
2.1 Campania Promotionala este organizata si se va desfasura pe teritoriul Romaniei.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE:
3.1 Campania Promotionala se va desfasura in perioada 01 - 31 octombrie 2025 (inclusiv) ora 20:00 cu respectarea prezentului Regulament Oficial. Dupa incetarea duratei Campaniei Promotionale, indeplinirea conditiilor mentionate in prezentul Regulament Oficial nu mai confera dreptul de a participa la promotie.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE. MODUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI PROMOTIONALE:
4.1. La aceasta Campanie Promotionala poate participa persoana fizica denumita Persoana care Recomanda ce indeplineste cumulativ urmatoarele conditii si care va fi denumita "Participantul":
4.1.1. Categoria I – Persoana care Recomanda trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
4.1.2. Categoria a II-a – Persoana Recomandata trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii, cumulativ:
In situatia in care o persoana primeste recomandari de la mai multe Persoane care Recomanda, va fi luata in considerare ultima inscriere in campanie a Persoanei Recomandate, prin completarea numarului de telefon in pagina in care ajunge din mesajul de invitatie primit.
4.2. Prin exceptie, nu pot participa la Campania Promotionala, chiar daca indeplinesc conditiile in prezentul Regulament, angajatii si colaboratorii Organizatorului, ai ING Office-urilor.
SECTIUNEA 5. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE:
5.1 Fiecare "Persoana care Recomanda" care indeplineste conditiile mentionate la punctul 4.1.1, este automat inscrisa in Campania Promotionala si participa la tragerea la sorti (tombola) pentru fiecare Persoana recomandata care indeplineste conditiile mentionate la punctul 4.1.2 si poate castiga un premiu constand in:
1. 10 x City Break Amsterdam în valoare neta de 7.650 RON (valoare bruta 8.433 RON)
2. 25 x Friteuza cu aer cald Tefal Easy Fry & Grill EY501815, 1400W, functie grill, temperatura ajustabila, capacitate 4.2 l, negru/ argintiu, în valoare neta de 525 RON (valoare bruta 525 RON)
3. 50 x Polaroid Go Generation 2 Aparat Foto Instant Albastru + KIT hartie poze, în valoare neta de 599 RON (valoare bruta 599 RON)
4. 100 x Card Cadou Zalando, în valoare neta de 300 RON (valoare bruta 300 RON)
Premiul constand in City Break Amsterdam include dreptul de a achizitiona servicii turistice, prin utilizarea unui voucher turistic pentru "City Break Amsterdam", in valoare neta de 7.650 RON, si are urmatoarele caracteristici:
- bilete de avion (pentru 2 persoane)
- transfer aeroport-hotel-aeroport (pentru 2 persoane)
- cazare 2 nopți, cu mic dejun inclus (pentru 2 persoane)
- termen de valabilitate 1 an
Premiul constand in Card Cadou Zalando:Valoare: 300 lei net
5.2. O Persoana care Recomanda poate intra in tombola de mai multe ori, pentru fiecare Persoana Recomandata daca au fost indeplinite conditiile mentionate la punctul 4.1.1 respectiv 4.1.2.
5.3. De asemenea, o Persoana recomandata care trimite la randul ei recomandari si sunt indeplinite conditiile mentionate la punctul 4.1.1 respectiv 4.1.2, devine Persoana care Recomanda.
5.5. Un client poate castiga un singur premiu
5.6. Valoarea bruta totala a premiilor este de 149,575 lei (valoarea neta totala este 157.405 lei).
5.7. La finalul Campaniei, dupa acordarea premiilor tuturor Participantilor eligibili, se va redacta un act aditional prin care va fi declarat numarul total de premii oferite si valoarea totala a acestora.
5.8. Orice eroare in datele furnizate de catre Participanti nu atrage raspunderea Organizatorului. Pe cale de consecinta, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordarii in conditii normale a premiului.
5.9. In situatia descoperirii de catre Organizator a unei/unor fapte cu privire la care exista suspiciuni intemeiate de frauda, se va proceda dupa cum urmeaza:
a) daca fapta este descoperita anterior acordarii premiului, atunci Organizatorul are dreptul sa elimine persoana care a savarsit frauda din cadrul Participantilor;
b) daca fapta este descoperita ulterior acordarii premiului, Organizatorul este in drept sa solicite persoanei care a savarsit frauda returnarea premiului.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESEMNARE SI VALIDARE A CASTIGATORILOR PRIN TRAGERE LA SORTI:
6.1. Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor se va organiza la sediul Mediaposte Hit Mail din Str. Siriului nr. 42 – 46, Sector 1, Bucuresti sau la Biroul Individual Notarial "Nica Oana-Raluca" din Municipiul București, strada Jean Louis Calderon nr. 52, sector 2. Extragerea se va realiza prin intermediul unui software care va desemna in mod aleator castigatorii si rezervele din toate inscrierile valide primite in perioada de desfasurare a Campaniei. In cadrul tragerii la sorti se vor extrage 185 castigatori si 370 de rezerve aferente.
Rezultatele extragerii vor fi consemnate intr-un proces verbal care va fi certificat de catre un notar public care va fi prezent la extragere. Extragerea castigatorilor Campaniei va avea loc in perioada 03.11.2025 –14.11.2025.
6.2 Potentialii castigatori vor fi contactati individual prin apel telefonic, in intervalul orar 09:00 – 17:00, de catre Mediaposte Hit Mail de 3 ori in maximum 3 zile lucratoare de la data la care a avut loc extragerea; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantiului si contactarea acestuia.
6.2.1 In cazul in care un potential castigatori nu poate fi contactat sau validat, dupa cele 3 incercari de contactare telefonica se va trece la contactarea rezervelor in ordinea extragerii.
6.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lui.
Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.
In cadrul apelului, Participantului i se va solicita sa declare urmatoarele informatii: nume, prenume, CNP (doar in cazul castigatorilor premiilor constand in City Break la Amsterdam), data nasterii, adresa de livrare a premiului, adresa de e-mail (doar in cazul castigatorilor premiilor constand in Voucher Zalando, in vederea trimiterii premiului).
In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare (cu exceptia adresei de livrare), dupa incheierea apelului acesta va primi un sms cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 3 zile de la momentul desemnarii lui ca potential castigator. Participantul va trebui sa completeze datele necesare in termen de maxim 3 zile de la momentul primirii link-ului securizat. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de 3 zile de primirea linkului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele conform art 6.2, in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare.
Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/ invalid) in termen de maxim 10 zile lucratoare. Castigatorii vor fi validati doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.
Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participanti a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigatori, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, prima rezerva in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare conform art 6.2. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere cealelalte rezerve, in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare si se va relua procesul de notificare si validare descris anterior. Daca nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul Participantilor desemnati initial.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
6.4. Premiile ce constau in City Break la Amsterdam, Friteuza cu aer cald Tefal Easy Fry & Grill EY501815 si Polaroid Go Generation 2 Aparat Foto Instant Albastru + KIT hartie poze, vor fi livrate castigatorilor de catre Agentia de publicitate prin curier, in maxim 30 zile lucratoare de la validarea castigatorilor. Curierul privat va incerca sa livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicata de castigator in procesul de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00 - 17:00. In momentul primirii premiului, Castigatorul va semna un proces verbal de predare – primire a premiului.
Premiile ce constau in Voucher Zalando se vor transmite pe e-mail, la adresa comunicata de catre castigatori in timpul apelului. Organizatorul nu raspunde pentru situatiile in care castigatorul nu primeste premiul din cauza comunicarii unei adrese de e-mail incorecte, incomplete, nevalabile, nesecurizate, colective, apartinand unei terte persoane sau accesibile de catre alte persoane.
6.5. Premiile oferite in Concurs nu pot fi inlocuite cu alte bunuri ori servicii.
6.6 Orice eroare in datele furnizate de catre Participanti (inclusiv de Participantul declarat castigator) nu atrage raspunderea Organizatorului. Pe cale de consecinta, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordarii in conditii normale a premiului.
6.7 In situatia descoperirii de catre Organizator a unei / unor fapte cu privire la care exista suspiciuni intemeiate de frauda, se va proceda dupa cum urmeaza:
6.8 In aceasta Campanie Promotionala Agentia de publicitate are urmatoarele responsabilitati (direct sau prin subcontractanti)
SECTIUNEA 7 - TAXE SI IMPOZITE AFERENTE:
7.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa vireze si sa plateasca din suma bruta a fiecarui premiu, impozitul final datorat pentru venituri obtinute de fiecare castigator, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
7.2. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
7.3. Prin simpla participare la Campania Promotionala, castigatorii declara ca sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat de Organizator.
SECTIUNEA 8. LITIGII:
8.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campania Promotionala se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Municipiul Bucuresti, cu exceptia situatiilor in care legea prevede in mod expres si imperativ competenta altei instante de judecata.
SECTIUNEA 9. INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOTIONALE:
9.1. Campania Promotionala va putea fi suspendata ori poate inceta inainte de data stabilita in art. 3.1 din prezentul Regulament Oficial in caz de forta majora, in cazul in care continuarea sa ar incalca o prevedere legala, precum si in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania Promotionala. Intr-un astfel de caz, Organizatorul va anunta cu minim 24 (douazecisipatru) de ore inainte de suspendare/incetarea efectiva sau, daca acest lucru nu este posibil, cel mai tarziu, la data suspendarii/incetarii Campaniei Promotionale.
9.2. Campania Promotionala poate fi suspendata ori poate inceta inainte de data stabilita in art. 3.1, in baza deciziei Organizatorului, cu conditia ca acesta sa anunte acest lucru, cu cel putin 24 (douazecisipatru) de ore inainte de data suspendarii/incetarii Campaniei Promotionale. In acest caz, Campania Promotionala va produce in continuare efecte pentru persoanele care au participat la Campanie pana la data anuntului privind incetarea/suspendarea realizat de catre Organizator, inclusiv.
SECTIUNEA 10. CONFIDENTIALITATEA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
10.1 Activitatea de prelucrare date cu caracter personal efectuată de către Organizator și de către Agenția de publicitate indicată la punctul 1.1 de mai sus pentru organizarea acestei Tombole are în vedere îndeplinirea următoarelor scopuri și este bazată pe următoarele temeiuri de prelucrare: (i) preluarea și administrarea datelor cu caracter personal descrise în prezentul Regulament pentru extragerea, identificarea și validarea caștigătorilor, atribuirea și dacă este cazul transmiterea premiilor în vederea executării contractului la care Organizatorul și fiecare din Participanți sunt parte prin înscrierea în prezenta Tombolă; (ii) îndeplinirea obligațiilor legale care revin organizatorilor de campanii promoționale, inclusiv din perspectiva gestionării obligației fiscale, daca e cazul, precum și păstrarea de evidențe aferente acestei Tombole în vederea îndeplinirii obligațiilor legale ce revin ING Bank în calitate de Organizator și (iii) realizarea de rapoarte statistice și analize privind îndeplinirea obiectivelor Tombolei pentru realizarea intereselor legitime ale Organizatorului. Prin raportare la activitățile descrise anterior, Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale Participanților (denumiți în cele ce urmează "Persoane vizate"), acționând în calitate de operator cu privire la acestea, iar Agenția de publicitate indicată mai sus prelucrează datele cu caracter personal ale Persoanelor vizate în calitate de persoane împuternicite/sub-împuternicite ale operatorului, la instructiunea acestuia, cu respectarea prevederilor legale, cum ar fi, dar fără a se limita la, Regulamentul (UE) 679/2016.
10.2 Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile menționate la pct. 10.1 sunt: numele, prenumele, CNP, data nasterii, nr. de telefon, adresa de livrare a premiului, adresa de e-mail pentru trimiterea premiului. Datele participanților menționate anterior vor fi colectate în scopul participării la Tombolă, pentru validarea si distribuirea premiilor, dar și reținerea și virarea impozitului din premii de către Organizator. CNP-ul va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii. Fiind vorba de o loterie publicitară, numele caștigătorilor și câștigurile acordate vor fi publicate pe site-ul Organizatorului, https://ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/promotii , conform OG nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață. Furnizarea datelor de către Participanți nu este obligatorie. Refuzul furnizării acestora atrage imposibilitatea validării câștigătorilor sau a predării premiilor.
10.3 Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Tombole nu vor fi dezvaluite către terți, cu excepția persoanelor împuternicite/subîmputernicite de Organizator implicate în organizarea prezentei Tombole și menționate la punctul 1.2 de mai sus și a cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare (e.g. publicarea numelui câștigătorilor pe site-ul Organizatorului, reținerea și virarea impozitului aferent premiilor câștigate, validarea rezultatelor tragerii la sorți de către notarul public)..
10.4. Datele cu caracter personal ale Persoanelor vizate vor fi stocate pe durata necesară organizării Tombolei, precum și ulterior in vederea îndeplinirii obligațiilor legale care incumbă Organizatorului inclusiv obligațiilor în materie fiscală și în materia arhivării, dar nu mai mult de 1 an.
10.5 Persoana vizată beneficiază de urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat"), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune plangere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și în fața instanței. Persoana vizată poate exercita aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate, la sediul ING din Bucuresti, Expo Business Park, Strada Aviator Popișteanu nr. 54 A, Clădirea nr. 3, Sector 1 sau la Fax +40 21.222.14.01 sau prin E-mail: protectiadatelor@ing.ro .
10.6 La nivelul ING s-a numit un Ofițer pentru Protecția Datelor ("OPD"), care poate fi contactat daca există nelămuriri cu privire la orice aspect ce ține de protecția datelor cu caracter personal, prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate la urmatoarele date de contact: București, Expo Business Park, Strada Aviator Popișteanu nr. 54 A, Clădirea nr. 3, Sector 1, sau la Fax +40 21.222.14.01 sau prin E-mail: protectiadatelor@ing.ro .
10.7 Informații actualizate permanent și detaliate cu privire la activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal de către ING sunt disponibile permanent pe www.ing.ro , secțiunea Protecția datelor personale https://www.ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/protectie-date-personale
10.8 Prin publicarea prezentului Regulament pe site-ul Organizatorului, Participanții confirmă ca au primit informații privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal de către ING, astfel cum sunt prevăzute în prezentul document.