Prezentul Regulament (denumit in continuare „Regulamentul Oficial”) are scopul de a informa Participantii cu privire la termenii si conditiile de desfasurare a tombolei initiate de Organizator. Participantii sunt persoanele fizice care indeplinesc conditiile de eligibilitate prevazute in Regulamentul Oficial.
1.1. Organizatorul campaniei promotionale „Adu-ți prietenii la ING și castigi” (denumita in cele ce urmeaza "Campania" sau „Campania Promotionala” sau "Tombola") este ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala Bucuresti , avand sediul social in str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, Expo Business Park, Cladirea nr. 3, mun. Bucuresti, sector 1, cod postal 012095, cod de inregistrare fiscala RO6151100, nr. de inregistrare la Registrul Comertului J1994016100409, in Registrul Institutiilor de Credit RB-PJS-40- 024/1999 si identificatorul unic la nivel european (EUID) - ROONRC.J40/16100/1994, reprezentata de dna. Corina Rusu, in calitate de Director Marketing si de dna. Adriana-Simona Străuț, in calitate de Manager Operatiuni Marketing (denumita in cele ce urmeaza “Organizatorul” si/sau “ING”).
1.2. Tombola se desfasoara cu sprijinul Brand Motion SRL , o societate înfiinţată în conformitate cu legislaţia în vigoare din Romania şi care este înregistrată la Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul Bucuresti cu numărul J40/13172/2008 , CUI 24265803, cod IBAN RO87NGB0001008211118910#1 deschis la ING Bank Bucuresti, având sediul social în Bucureşti str. Mihai Eminescu 108-112, sector 2, reprezentată de Elena Visan, în calitate de Director operatiuni, (denumita in continuare “Agentia de publicitate”) si subcontractantul acesteia (Mediaposte Hit Mail ) pentru care Agentia de Publicitate este raspunzatoare fata de Organizator.
1.3. Prin simpla participare la Campania Promotionala, Participantii declara ca vor respecta termenii si conditiile Regulamentului Oficial de organizare si desfasurare al acestei Campanii Promotionale (denumit in continuare “Regulamentul Oficial”), potrivit celor mentionate mai jos.
1.4. Regulamentul oficial de desfășurare a Campaniei Promoționale este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant. Pentru detalii privind Campania Promoțională, Participanții sau orice alta persoană interesată poate solicita gratuit consultarea Regulamentului, după cum urmează:
1.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate Participantilor prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.
2.1. Campania Promotionala este organizata si se va desfasura pe teritoriul Romaniei.
3.1. Campania Promotionala se va desfasura in perioada 01 august – 21 septembrie 2025 (inclusiv) cu respectarea prezentului Regulament Oficial. Dupa incetarea duratei Campaniei Promotionale, indeplinirea conditiilor mentionate in prezentul Regulament Oficial nu mai confera dreptul de a participa la promotie.
4.1. La aceasta Campanie Promotionala poate participa persoana fizica ce indeplineste cumulativ urmatoarele conditii si care va fi denumita “Participantul”:
4.1.1. Categoria I – Persoana care Recomanda trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
4.1.2. Categoria a II-a – Persoana Recomandata trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii, cumulativ:
Persoanele care au devenit clienti in perioada Campaniei pot face recomandari la randul lor in perioada Campaniei.
In situatia in care o persoana primeste recomandari de la mai multe Persoane care Recomanda, va fi luata in considerare ultima inscriere in campanie a Persoanei Recomandate, prin completarea numarului de telefon in pagina in care ajunge din mesajul de invitatie primit.
4.2. Prin excepție, nu pot participa la Campania Promoțională, chiar dacă îndeplinesc condițiile în prezentul Regulament, angajații și colaboratorii Organizatorului și ai ING Office-urilor.
5.1. Fiecare pereche de clienti „Persoana care Recomanda – Persoana recomandata” care indeplinesc conditiile mentionate la punctul 4.1.1 respectiv 4.1.2, este automat inscrisa in Campania Promotionala si participa la tragerea la sorti (tombola) prin care fiecare persoana din pereche poate castiga cate un premiu constand intr-un Telefon mobil Apple iPhone 16, 128GB, 5G, Black.
5.2. O Persoana care Recomanda poate intra in tombola de mai multe ori, in componenta mai multor perechi distincte „Persoana care Recomanda – Persoana recomandata” daca au fost indeplinite conditiile mentionate la punctul 4.1.1 respectiv 4.1.2. .
5.3.De asemenea, o Persoana recomandata care trimite la randul ei recomandari si sunt indeplinite conditiile mentionate la punctul 4.1.1 respectiv 4.1.2, devine Persoana care Recomanda si astfel poate intra la randul ei in componenta mai multor perechi distincte in tombola pentru premii.
5.4.DIn total vor fi 20 de premii individuale alocate celor zece perechi castigatoare, formate din „Persoana care Recomanda – Persoana recomandata”.
5.5.Un client poate castiga un singur premiu indiferent de calitatea de Persoana care Recomanda sau Persoana recomandata.
5.6.. Valoarea individuala bruta a premiului este 4626,69 lei (valoarea individuala neta este 4224,02 lei). Valoarea bruta totala a premiilor cu TVA inclusa este de 92533,78 lei (valoarea neta totala este 84480,4 lei).
5.7.. La finalul Campaniei, dupa acordarea premiilor tuturor Participantilor eligibili, se va redacta un act aditional prin care va fi declarat numarul total de premii oferite si valoarea totala a acestora.
5.8.. Orice eroare in datele furnizate de catre Participanti nu atrage raspunderea Organizatorului. Pe cale de consecinta, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordarii in conditii normale a premiului.
5.9. In situatia descoperirii de catre Organizator a unei/unor fapte cu privire la care exista suspiciuni intemeiate de frauda, se va proceda dupa cum urmeaza:
SECȚIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE::
7.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa vireze si sa plateasca din suma bruta a fiecarui premiu, impozitul final datorat pentru venituri obtinute de fiecare castigator, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
7.2. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
7.3. Prin simpla participare la Campania Promotionala, castigatorii declara ca sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat de Organizator.
SECȚIUNEA 8. LITIGII:
8.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campania Promotionala se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Municipiul Bucuresti, cu exceptia situatiilor in care legea prevede in mod expres si imperativ competenta altei instante de judecata.
SECȚIUNEA 9. INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOTIONALE:
9.1. Campania Promotionala va putea fi suspendata ori poate inceta inainte de data stabilita in art. 3.1 din prezentul Regulament Oficial in caz de forta majora, in cazul in care continuarea sa ar incalca o prevedere legala, precum si in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania Promotionala. Intr-un astfel de caz, Organizatorul va anunta cu minim 24 (douazecisipatru) de ore inainte de suspendare/incetarea efectiva sau, daca acest lucru nu este posibil, cel mai tarziu, la data suspendarii/incetarii Campaniei Promotionale.
9.2. Campania Promotionala poate fi suspendata ori poate inceta inainte de data stabilita in art. 3.1, in baza deciziei Organizatorului, cu conditia ca acesta sa anunte acest lucru, cu cel putin 24 (douazecisipatru) de ore inainte de data suspendarii/incetarii Campaniei Promotionale. In acest caz, Campania Promotionala va produce in continuare efecte pentru persoanele care au participat la Campanie pana la data anuntului privind incetarea/suspendarea realizat de catre Organizator, inclusiv.
SECȚIUNEA 10. CONFIDENȚIALITATEA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
10.1. Activitatea de prelucrare date cu caracter personal efectuată de către Organizator și de către Agenția Media indicată la punctul 1.1 de mai sus pentru organizarea acestei Tombole are în vedere îndeplinirea următoarelor scopuri și este bazată pe următoarele temeiuri de prelucrare: (i) preluarea și administrarea datelor cu caracter personal descrise în prezentul Regulament pentru extragerea, identificarea și validarea caștigătorilor, atribuirea și dacă este cazul transmiterea premiilor în vederea executării contractului la care Organizatorul și fiecare din Participanți sunt parte prin înscrierea în prezenta Tombolă; (ii) îndeplinirea obligațiilor legale care revin organizatorilor de campanii promoționale, inclusiv din perspectiva gestionării obligației fiscale, daca e cazul, precum și păstrarea de evidențe aferente acestei Tombole în vederea îndeplinirii obligațiilor legale ce revin ING Bank în calitate de Organizator și (iii) realizarea de rapoarte statistice și analize privind îndeplinirea obiectivelor Tombolei pentru realizarea intereselor legitime ale Organizatorului. Prin raportare la activitățile descrise anterior, Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale Participanților (denumiți în cele ce urmează „Persoane vizate”), acționând în calitate de operator cu privire la acestea, iar Agenția Media indicată mai sus prelucrează datele cu caracter personal ale Persoanelor vizate în calitate de persoane împuternicite/sub- împuternicite ale operatorului, la instructiunea acestuia, cu respectarea prevederilor legale, cum ar fi, dar fără a se limita la, Regulamentul (UE) 679/2016. Pentru claritate. în cadrul prezentei Tombole nu vor fi procesate datele cu caracter personal ale minorilor pentru care au fost achiziționate produsele ING Young.
10.2. Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile menționate la pct. 10.1 sunt: numele, prenumele, CNP, statutul de rezident fiscal în România, codul CID (Codul unic de identificare a contului), telefonul, adresa de domiciliu/reședință, adresa de corespondență electronică (e-mail), platile de orice tip realizate cu oricare card ING. Datele participanților menționate anterior vor fi colectate în scopul participării la Tombolă, pentru validarea si distribuirea premiilor, dar și reținerea și virarea impozitului din premii de către Organizator. CNP-ul va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii. Fiind vorba de o loterie publicitară, numele caștigătorilor și câștigurile acordate vor fi publicate pe site-ul Organizatorului, https://ing.ro/ing-in-romania/informatii- utile/promotii, conform OG nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață. Furnizarea datelor de către Participanți nu este obligatorie. Refuzul furnizării acestora atrage imposibilitatea validării câștigătorilor sau a predării premiilor.
10.3 Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Tombole nu vor fi dezvaluite către terți, cu excepția persoanelor împuternicite/subîmputernicite de Organizator implicate în organizarea prezentei Tombole și menționate la punctul 1.2 de mai sus și a cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare (e.g. publicarea numelui câștigătorilor pe site-ul Organizatorului, reținerea și virarea impozitului aferent premiilor câștigate, validarea rezultatelor tragerii la sorți de către notarul public).
10.4. Datele cu caracter personal ale Persoanelor vizate vor fi stocate pe durata necesară organizării Tombolei, precum și ulterior in vederea îndeplinirii obligațiilor legale care incumbă Organizatorului inclusiv obligațiilor în materie fiscală și în materia arhivării, dar nu mai mult de 1 an.
10.5. Persoana vizată beneficiază de urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor (”dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune plangere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și în fața instanței. Persoana vizată poate exercita aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate, la sediul ING din Bucuresti, Expo Business Park, Strada Aviator Popișteanu nr. 54 A, Clădirea nr. 3, Sector 1 sau la Fax +40 21.222.14.01 sau prin E-mail: protectiadatelor@ing.ro.
10.6. La nivelul ING s-a numit un Ofițer pentru Protecția Datelor (”OPD”), care poate fi contactat daca există nelămuriri cu privire la orice aspect ce ține de protecția datelor cu caracter personal, prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate la urmatoarele date de contact: București, Expo Business Park, Strada Aviator Popișteanu nr. 54 A, Clădirea nr. 3, Sector 1, sau la Fax +40 21.222.14.01 sau prin E-mail: protectiadatelor@ing.ro.
10.7. Informații actualizate permanent și detaliate cu privire la activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal de către ING sunt disponibile permanent pe www.ing.ro, secțiunea Protecția datelor personale https://www.ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/protectie-date-personale.
10.8. Prin publicarea prezentului Regulament pe site-ul Organizatorului, Participanții confirmă ca au primit informații privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal de către ING, astfel cum sunt prevăzute în prezentul document.
Simona STRĂUȚ,
Manager Operațiuni Marketing
Corina RUSU
Director de Marketing al ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala București