Functiile principale ale platformei

Prima autentificare in ING Business

Personalizare
Dashboard

Efectuare si gestionare plati

Managementul tranzactiilor

Istoric conturi si extrase de cont

Import fisiere
plati

Produse si servicii


Conturi

Plati

Rapoarte carduri

Depozite

Vizualizare imprumuturi

Schimb valutar

ING Business duce ideea de internet banking un pas mai departe si ofera clientilor o interactiune digitala tridimensionala ce include partea de tranzactionare, dimensiunea de self-service, precum si un nou canal de comunicare directa si personalizata cu banca.

Puteti activa ING Business in cativa pasi:
 
  1. Luati legatura cu cea mai apropiata unitate ING Bank. 
  2. In functie de nevoile companiei dumneavoastra, semnati documentele necesare serviciilor alese si contractul ING Business, impreuna cu formularul necesar activarii utilizatorilor.
  3. Accesati ING Business la adresa: https://business.ing.ro si urmati instructiunile de autentificare primite pe e-mail.
  4. Selectati modul de vizualizare in functie de nevoile dvs.: operational sau decizional. 
  5. Personalizati-va pagina principala cu modulele si functiile de care aveti nevoie sau pe care le folositi frecvent. 
  6. Incepeti sa utilizati ING Business. 

Cum accesez ING Business?

Autentificarea initiala in ING Business se face urmand pasii urmatori:
  • Introduceti codul de utilizator primit prin SMS la numarul de telefon asociat contului dumneavoastra;
  • Introduceti parola initiala. Aceasta a fost trimisa catre adresa de e-mail asociata contului dumneavoastra;
  • Introduceti codul pe care l-ati primit prin SMS.
Odata cu aceasta prima autentificare trebuie sa setati o noua parola pe care o veti folosi la fiecare accesare ulterioara a ING Business. Alegeti o parola sigura, de cel putin 8 caractere.

Cum aflu mai multe detalii despre ING Business?

Pentru informatii suplimentare puteti sa va adresati persoanei de relatie din ING Bank. Ne puteti contacta si telefonic intre orele 09:00 – 17:30, apeland 031 406 7464 , o linie directa dedicata exclusiv companiilor.

A expirat parola initiala, ce fac?

Daca Parola initiala a expirat (dupa 5 zile de la generarea ei), puteti obtine o parola noua folosind optiunea Resetare parola, disponibila in pagina de autentificare sau apeland serviciul asistenta clienti

Cum resetez o parola?

Pentru resetarea parolei, daca ati blocat contul dupa cinci incercari de autentificare nereusite, puteti folosi optiunea Resetare parola, disponibila in pagina de autentificare.
In urma actiunii de resetare a parolei, veti primi automat o noua parola via email. Parola va trebui schimbata cu o parola personala dupa prima autentificare.

Parola trebuie sa indeplineasca cumulativ mai multe conditii:

  • sa aiba lungimea intre 8 si 16 de caractere alfanumerice;
  • sa contina caractere care respecta cel putin trei dintre urmatoarele criterii: litere mici, litere mari, cifre sau caractere speciale (ex.: !@#$%^&*);
  • sa nu fie intuitiva (de ex: "aaaabbbb", "01234567").

Nu pot primi codurile de securitate via SMS, ce fac?

In cazul in care din motive tehnice nu puteti primi codurile via SMS, dupa 30 de secunde, in pagina de autentificare se activeaza butonul SUNA-MA, pe care daca il apasati veti fi sunat pe telefonul mobil inregistrat la banca de catre un robot telefonic, care va va oferi codul unic de acces sau de autorizare (in cazul platilor).

De ce la autentificare nu mi se cere mereu codul unic SMS?

Pentru dispozitivele de tip trusted, codul SMS nu este necesar pentru autentificare. Daca un utilizator se conecteaza frecvent de pe acelasi calculator, a carui adresa IP nu se schimba, folosind acelasi browser si sistem de operare, in acelasi interval orar si zi a saptamanii, atunci, acel dispozitiv este considerat trusted iar utilizatorul se va putea autentifica fara cod SMS. 

De ce la unele plati nu mi se cere cod SMS ?

Toate platile trebuie semnate folosind un cod de autorizare trimis via SMS, mai putin transferurile intre conturile aceleiasi companii, care fac exceptie de la aceasta regula si care nu necesita sa fie semnate cu cod SMS.

Consimtamant de utilizare cookies

Colectam anumite date in timp ce utilizezi website-ul ING, pentru a-i asigura functionarea corecta, pentru a-ti asigura siguranta in timpul navigarii si pentru a respecta reglementarile in vigoare.

De asemenea, avem nevoie de acordul tau in timp ce navighezi pe ING.ro pentru a:

  • studia modul în care utilizezi site-ul nostru si alte servicii pentru a le putea imbunatati
  • stabili care dintre produsele, serviciile si ofertele noastre pot fi relevante pentru tine
  • adapta mesajele de marketing pe care le vei vedea pe retelele sociale, in aplicatii si pe alte site-uri web

Selecteaza Sunt de acord daca este in regula sa folosim aceste cookies.

Selecteaza Setari cookies daca preferi sa alegi tipurile de module cookie pe care le folosim.

Iti poti modifica preferintele în orice moment. Trebuie doar sa faci clic pe link-ul "Setari Cookie" din partea de jos a oricarei pagini din site.