- Introduceți codul de utilizator primit prin SMS la numărul de telefon asociat contului dumneavoastră;
- Introduceți parola inițială. Aceasta a fost trimisă către adresa de e-mail asociată contului dumneavoastră;
- Introduceți codul pe care l-ați primit prin SMS.
Acces pe orice dispozitiv
ING Business aduce produsele și serviciile bancare pe orice dispozitiv (calculator, tabletă, smartphone și smartwatch), oriunde și oricând e nevoie de ele. Conținutul se adaptează automat ...
Personalizare ușoară
Interfața are un design modern și intuitiv, ușor de configurat în funcție de preferințele utilizatorului. Panoul de control poate fi vizualizat în varianta operațională (utilă ...
Roluri diferite pentru utilizatori
În funcție de rolurile pe care le au în cadrul companiei, utilizatorii pot avea acces la anumite funcții ale platformei. Prin modulul Self Service se pot configura oricând drepturile ...
Sistem eficient de căutare
Informații relevante pentru companie (soldul, istoricul conturilor, limitele, etc…) sunt actualizate în timp real. Fiecare modul oferă funcția de căutare predictivă după cuvinte cheie.
Import și export de fișiere
ING Business oferă posibilități multiple de import pentru fișierele de plată. Utilizatorul poate folosi un șablon de import predefint de bancă sau unul configurat după propriile preferințe. ...
Securitate
Prioritatea noastră este să asigurăm conectarea în siguranță a utilizatorilor, astfel:
- Schimbul de informații dintre utilizatori și serverele băncii se realizează criptat, ...
 
Funcțiile principale ale platformei
Produse și servicii
Conturi |
Plăți |
Rapoarte carduri |
Depozite |
Vizualizare împrumuturi |
Schimb valutar |
ING Business duce ideea de internet banking un pas mai departe și oferă clienților o interacțiune digitală tridimensională ce include partea de tranzacționare, dimensiunea de self-service, precum și un nou canal de comunicare directă și personalizată cu banca.
- Luați legătura cu cea mai apropiată unitate ING Bank.
- În funcție de nevoile companiei dumneavoastră, semnați documentele necesare serviciilor alese și contractul ING Business, împreună cu formularul necesar activării utilizatorilor.
- Accesați ING Business la adresa: https://business.ing.ro și urmați instrucțiunile de autentificare primite pe e-mail.
- Selectați modul de vizualizare în funcție de nevoile dvs.: operațional sau decizional.
- Personalizați-va pagina principală cu modulele și funcțiile de care aveți nevoie sau pe care le folosiți frecvent.
- Începeți să utilizați ING Business.
Cum accesez ING Business?
Cum aflu mai multe detalii despre ING Business?
Pentru informații suplimentare puteți să vă adresați persoanei de relație din ING Bank. Ne puteți contacta și telefonic între orele 09:00 – 17:30, apelând 031 406 7464 , o linie directă dedicată exclusiv companiilor.
A expirat parola inițială, ce fac?
Dacă parola inițială a expirat (după 5 zile de la generarea ei), puteți obține o parolă nouă folosind opțiunea Resetare parolă, disponibilă în pagina de autentificare sau apelând serviciul asistență clienți
Cum resetez o parolă?
Pentru resetarea parolei, dacă ați blocat contul după cinci încercări de autentificare nereușite, puteți folosi opțiunea Resetare parolă, disponibilă în pagina de autentificare.
În urma acțiunii de resetare a parolei, veți primi automat o nouă parolă via email. Parola va trebui schimbată cu o parolă personală după prima autentificare.
Parola trebuie să îndeplinească cumulativ mai multe condiții:
- să aibă lungimea între 8 și 16 de caractere alfanumerice;
- să conțină caractere care respectă cel puțin trei dintre următoarele criterii: litere mici, litere mari, cifre sau caractere speciale (ex.: !@#$%^&*);
- să nu fie intuitivă (de ex: "aaaabbbb", "01234567").
Nu pot primi codurile de securitate via SMS, ce fac?
În cazul în care din motive tehnice nu puteți primi codurile via SMS, după 30 de secunde, în pagina de autentificare se activează butonul SUNĂ-MĂ, pe care dacă îl apăsați veți fi sunat pe telefonul mobil înregistrat la bancă de către un robot telefonic, care vă va oferi codul unic de acces sau de autorizare (în cazul plăților).
De ce la autentificare nu mi se cere mereu codul unic SMS?
Pentru dispozitivele de tip trusted, codul SMS nu este necesar pentru autentificare. Dacă un utilizator se conectează frecvent de pe același calculator, a cărui adresa IP nu se schimbă, folosind același browser și sistem de operare, în același interval orar și zi a săptămânii, atunci, acel dispozitiv este considerat trusted iar utilizatorul se va putea autentifica fără cod SMS.
De ce la unele plăti nu mi se cere cod SMS ?
Toate plățile trebuie semnate folosind un cod de autorizare trimis via SMS, mai puțin transferurile între conturile aceleiași companii, care fac excepție de la această regulă și care nu necesită să fie semnate cu cod SMS.