Funcțiile principale ale platformei

Prima autentificare în ING Business

Personalizare
Dashboard

Efectuare și gestionare plăti

Managementul tranzacțiilor

Istoric conturi și extrase de cont

Import fișiere
plăți

Produse și servicii


Conturi

Plăți

Rapoarte carduri

Depozite

Vizualizare împrumuturi

Schimb valutar

ING Business duce ideea de internet banking un pas mai departe și oferă clienților o interacțiune digitală tridimensională ce include partea de tranzacționare, dimensiunea de self-service, precum și un nou canal de comunicare directă și personalizată cu banca.

Puteți activa ING Business în câțiva pași:
 
  1. Luați legătura cu cea mai apropiată unitate ING Bank. 
  2. În funcție de nevoile companiei dumneavoastră, semnați documentele necesare serviciilor alese și contractul ING Business, împreună cu formularul necesar activării utilizatorilor.
  3. Accesați ING Business la adresa: https://business.ing.ro și urmați instrucțiunile de autentificare primite pe e-mail.
  4. Selectați modul de vizualizare în funcție de nevoile dvs.: operațional sau decizional. 
  5. Personalizați-va pagina principală cu modulele și funcțiile de care aveți nevoie sau pe care le folosiți frecvent. 
  6. Începeți să utilizați ING Business. 

Cum accesez ING Business?

Autentificarea inițială în ING Business se face urmând pașii următori:
  • Introduceți codul de utilizator primit prin SMS la numărul de telefon asociat contului dumneavoastră;
  • Introduceți parola inițială. Aceasta a fost trimisă către adresa de e-mail asociată contului dumneavoastră;
  • Introduceți codul pe care l-ați primit prin SMS.
Odată cu această primă autentificare trebuie să setați o nouă parolă pe care o veți folosi la fiecare accesare ulterioară a ING Business. Alegeți o parolă sigură, de cel puțin 8 caractere.

Cum aflu mai multe detalii despre ING Business?

Pentru informații suplimentare puteți să vă adresați persoanei de relație din ING Bank. Ne puteți contacta și telefonic între orele 09:00 – 17:30, apelând 031 406 7464 , o linie directă dedicată exclusiv companiilor.

A expirat parola inițială, ce fac?

Dacă parola inițială a expirat (după 5 zile de la generarea ei), puteți obține o parolă nouă folosind opțiunea Resetare parolă, disponibilă în pagina de autentificare sau apelând serviciul asistență clienți

Cum resetez o parolă?

Pentru resetarea parolei, dacă ați blocat contul după cinci încercări de autentificare nereușite, puteți folosi opțiunea Resetare parolă, disponibilă în pagina de autentificare.
În urma acțiunii de resetare a parolei, veți primi automat o nouă parolă via email. Parola va trebui schimbată cu o parolă personală după prima autentificare.

Parola trebuie să îndeplinească cumulativ mai multe condiții:

  • să aibă lungimea între 8 și 16 de caractere alfanumerice;
  • să conțină caractere care respectă cel puțin trei dintre următoarele criterii: litere mici, litere mari, cifre sau caractere speciale (ex.: !@#$%^&*);
  • să nu fie intuitivă (de ex: "aaaabbbb", "01234567").

Nu pot primi codurile de securitate via SMS, ce fac?

În cazul în care din motive tehnice nu puteți primi codurile via SMS, după 30 de secunde, în pagina de autentificare se activează butonul SUNĂ-MĂ, pe care dacă îl apăsați veți fi sunat pe telefonul mobil înregistrat la bancă de către un robot telefonic, care vă va oferi codul unic de acces sau de autorizare (în cazul plăților).

De ce la autentificare nu mi se cere mereu codul unic SMS?

Pentru dispozitivele de tip trusted, codul SMS nu este necesar pentru autentificare. Dacă un utilizator se conectează frecvent de pe același calculator, a cărui adresa IP nu se schimbă, folosind același browser și sistem de operare, în același interval orar și zi a săptămânii, atunci, acel dispozitiv este considerat trusted iar utilizatorul se va putea autentifica fără cod SMS. 

De ce la unele plăti nu mi se cere cod SMS ?

Toate plățile trebuie semnate folosind un cod de autorizare trimis via SMS, mai puțin transferurile între conturile aceleiași companii, care fac excepție de la această regulă și care nu necesită să fie semnate cu cod SMS.

Consimtamant de utilizare cookies

Colectam anumite date in timp ce utilizezi website-ul ING, pentru a-i asigura functionarea corecta, pentru a-ti asigura siguranta in timpul navigarii si pentru a respecta reglementarile in vigoare.

De asemenea, avem nevoie de acordul tau in timp ce navighezi pe ING.ro pentru a:

  • studia modul în care utilizezi site-ul nostru si alte servicii pentru a le putea imbunatati
  • stabili care dintre produsele, serviciile si ofertele noastre pot fi relevante pentru tine
  • adapta mesajele de marketing pe care le vei vedea pe retelele sociale, in aplicatii si pe alte site-uri web

Selecteaza Sunt de acord daca este in regula sa folosim aceste cookies.

Selecteaza Setari cookies daca preferi sa alegi tipurile de module cookie pe care le folosim.

Iti poti modifica preferintele în orice moment. Trebuie doar sa faci clic pe link-ul "Setari Cookie" din partea de jos a oricarei pagini din site.